karppaus.info

karppininjat
Tänään on 2024-03-29 09:09:17

Kaikki ajat ovat UTC+02:00




Aloita uusi ketju  Vastaa viestiin  [ 36 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen 1 2
Julkaisija Viesti
ViestiLähetetty: 2014-05-26 21:19:34 
On sulla kyllä niin hyvät syyt olla liikkumatta, että paree olla vaan paikallaan :lol: :lol:
Noista munkin mielihaluista kyllä pääsee eroon ajan kanssa.


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2014-05-26 21:35:00 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Liittynyt: 2010-02-08 19:12:46
Viestit: 5305
-

_________________
Our way is not the best way. Our way is merely another way.
Vapaa ohjelmisto, vapaa yhteiskunta


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2014-05-26 21:57:27 
Niin, ja kasvisjuustokeitto ei oo mitään ilman kossua!!


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2014-05-27 21:26:06 
Poissa
sintti
sintti

Liittynyt: 2014-05-20 23:34:52
Viestit: 17
Kuraa, kuraa - sanoovat Ruattalaaset toisillensa!

Moon kans samaa miältä ku Jazzhole, notta koskellaskijaa vaikka minkä päälle - alaha menöö!

Voi risteeni! Ny mullon vatta kovalla! Lannootesta ei tuu vaikka kuina toivoos. Tämön ollu jostaki syystä mun tämän vuaren ongelma oikeen! Kaapis oli pegorionia ja verin kaks pussillista, huamenna taitaa jysähtää ja toivottavasi ennen iltafooroa, jottei tartte istua hyysikäs koko iltaa.
Tämänhetkisen raihnaasuuret ja vaivat:
-elohiiri nenän piäles nelijättä päivää
-väsy on tullu takaasi
-moon aivan hairahruksis, muisti poijjat pätkii ja lujaa!
-rääky meinaa tulla vähä väliä
-aharistaa
-paska ei kulie
Päässilimääsen hiahoon tauti taitaa iskiä ensviikolla, notta oireeluon hormonaalisesti sitä mukaa. Voi jukelintähäre ku nua miähet joskus eres sais kokia miltä tuntuu, ku perset vuataa, vituttaa, aharistaa, itkettää ja kaupan päälle sinetöötynä helevetimmooset alamaha ja -selekäkivut! Enite pelijättää jotta mulle tuloo se iän kaiken ainaanen tarves syärä koko pitäjän jääkaapit tyhyjäksi! Silloon ei mikään oo riittävästä, suklaata, roskaruakaa, sipsiä ja kaikkia viälä jäläkiruaaksikin uurestaan! Jos se tuloo, niin moon kuses!

Ai joo, aamupalaksi söin partaasta jukurttia mehukeiton kans, lounahaksi tonnikalaa ja vihiriää salaatti, päivälliseksi kanaa, parsakaalta ja kesäkurpitsaa sekä piänen leivän (7g hh). Juanu oon ku hullu! Vettä.


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2014-05-28 10:32:47 
Poissa
täyskarppi
täyskarppi
Avatar

Liittynyt: 2009-06-23 14:40:37
Viestit: 140
Saaksä rasvaa tarpeheksi? Ku tuasta sun syömis räknööstä ei se puali tullu esille? Mulla vaikuttaa karppaaminen palio tuohon kuukautis hässäkkäänkin. Lyhentyvät puolella. Verenmäärä pienempi ja kivutkin poistunu.

_________________
[url=http://www.TickerFactory.com/weight-loss/wj4fVDu/]
Kuva


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2014-05-28 10:52:48 
Poissa
sintti
sintti

Liittynyt: 2014-05-20 23:34:52
Viestit: 17
Kuule Wheeler kaikki paistan oivariinillä, tonnikala on öljypohojaanen, mitäs muuta.. No yritänmä ainaki joka paikkahan sitä tukkia. Aitua kermaa lisään kaikkehen mun paistamihin hommihin, enkä käytä kevyhiä enkä rasvattomia tuatehia. Paitsi kaffihin laitan lirun klonnaa.
Mitä luulet, piisaasko rasvat vai lisäänkö?


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2014-05-28 22:53:28 
Poissa
täyskarppi
täyskarppi
Avatar

Liittynyt: 2009-06-23 14:40:37
Viestit: 140
Ei tuo nyt näin yht`äkkiä hassummalta kuulostanut. :) . Mulla ittellä tuloo heti kaikki mieliteot makeaan takaisin jos saan rasvaa liian vähän. Tosin just tuo tietty aika kuukaudesta on kyllä paha vähän kaiken suhteen. Moni on muuten saanut magnesiumista avun tuohon paskantamis ongelmaan, sitä kantsii ehkä kans koittaa. :mrgreen:

_________________
[url=http://www.TickerFactory.com/weight-loss/wj4fVDu/]
Kuva


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2014-05-29 09:58:11 
Poissa
sintti
sintti

Liittynyt: 2014-05-20 23:34:52
Viestit: 17
Voi herttintähäre!!!!! Minoon ny 76,3 kilua!! Viikos menny kilo alahappäin, vaikka pyhänaika meni päin prinkkalaa!!! Ihanaa! kllä tulintaas intua jatkaa, varsinki ku ei niit herkkuja ja kaikkea hilarimättöä niin tee tänään ainakaan miäli. Voihan se olla niin, notta huamen on tuskaa, mutta saas nähärä...

wheeler moon syäny magnesiumia nyt toista kuukautta tähän ropleemaan. En sitte tiärä miksi ei kulije. Ajattelin varata tyäterveytehen aikaa näistä mun vaivoosta, aineenvaihrunta on hirastunu ja on kaikennäkööstä juttua. Itte epäälin alkavaa kilipirauhasen vajaatoimintaa tms. Kattotahan ny..


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2014-05-29 11:03:53 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Liittynyt: 2008-08-16 08:15:24
Viestit: 5036
Paikkakunta: in the middle of nowhere
Oivariinin voisit vaihtaa oikeaan voihin ;)

_________________
It's my life It's now or never


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2014-06-04 22:10:43 
Poissa
sintti
sintti

Liittynyt: 2014-05-20 23:34:52
Viestit: 17
No päivää, notta pätkähti!

Vai vois vielä oikeen ottaa airon voin ruakavaliohon paremmin! Kiitos vinkistä Mymlan :) Näin moon välillä tehenykki.


Tänään tein muuten sitte niin maan perhanan hyvää ruakaa! Paistoon lankkupiffiä, sitte kaveriksi pekoonia ja kasviksia vähä kylykiääsenä lautaselle! Piffiiskään en oo ikinä onnistunu niin hyvin, kuin nyt! Justiin sopivan aijjan oli pannulla, ku se liha aivan suli suus!

Nyt oon vähä lisänny hiilarien määrää. Ottanu joukkohon marjoja, enemmän kasviksia, skyrin rahkaa ja sitte viälä Rainbown kuivattuja ruisleipäviipalehia. Niis ei ollu palio hiilareita.

Huamenna on punnitus. Moon antipioottikuurilla ja sitte paska juaksoo! Ei tartte ainakaan murehtia ummetuksesta, kun 4-6 kertaa päiväs saa olla istunnolla. Senki myäte on varmahan menny painoa :D Tai sitte on vain noussu :O Voi solis kauhiaa!

Palatahan huamenna kuulolle - heiny!


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2014-06-05 08:15:15 
Poissa
***Assolekarppi
***Assolekarppi
Avatar

Liittynyt: 2010-10-28 18:55:20
Viestit: 16408
Paikkakunta: Vaasa
Aurinkoista päivää sulle kans :)

_________________
Päikky: http://karppaus.info/forum/viewtopic.php?f=11&t=72076


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2014-06-05 19:51:11 
Poissa
sintti
sintti

Liittynyt: 2014-05-20 23:34:52
Viestit: 17
No voi jestas! Vain sata krammaa viikus!!! No paree miinusta ku lussaa. Tänään kattoon sitte tarkempaa tuata syämistä, mutta jätskiä tekis lujaa miäli näin ihanilla heltehillä :) muinoin kesäihiminen ja syntyny elokuus. Rakastan lämpyä ja auringon paistetta :) niimmuutes TeijaS:lle myös aurinkooset vilikutukset täältä Pohojammaalta! Ristus notta on kuuma - ylimahtavaa!


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2014-06-07 18:16:26 
Poissa
sintti
sintti

Liittynyt: 2014-05-20 23:34:52
Viestit: 17
Ristus notta tökkii! En tiärä mikä on, mutta ruakavalio tuntuu mulle sopivalta ja voin torellakin fyysisesti niin hyvin. Kaikki kuriat vaivat on karonnu ja jos lankiaa syämähän vahingos jotaki hiilaripuppua, niin olo on suaranaasesti kipiä! Silti paino ei ny niin kovan aktiivisesti putua.. Vatta toimii jopa 4-6 kertaa PÄIVÄS antipioottikuurien takia..


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2014-06-09 20:28:18 
Poissa
sintti
sintti

Liittynyt: 2014-05-20 23:34:52
Viestit: 17
Tämä päivä on menny melekolailla hyvin. Moon syäny aamupalaksi turkkilaasta jukurttia mehukeiton kans. Lounahaksi possupihviä ja paistettuja kasviksia. Päivälliseksi salaattia ja munakasta sekä vähääisen määrän brie- ja feta-juustua. Voi tottaviä oli hyvää!!! Iltapalalla hueman vesimeloonia ja sitte vähähiilihytraattista leipää yhren piänen palan.

Paino menny taas vähän alahappäin!75,9 kilua! =D>
Miäs saanoo notta yksiis viimevuatisiis sortsiis mulloli kamelin varvas! Helevetti minä sille kamelin varpahat nytn ku loppukesästä ne putuaa mun jaloosta :wink: näin muutes on! Siunakkka ittennä, Pohojalaanen tuloo!


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2015-08-02 08:29:43 
Poissa
sintti
sintti

Liittynyt: 2015-08-02 08:16:44
Viestit: 1
Paikkakunta: Seinäjoki
=D> Kyllon kiva lukia sun kirjootuksia :D Ja menestystä painonpudotukseen. Täällä kans yks pohjanmaan neiti ja tavootteena olla hoikka, pikkuhilijaa... :mrgreen:


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2015-08-02 09:32:52 
Poissa
***Assolekarppi
***Assolekarppi
Avatar

Liittynyt: 2010-10-28 18:55:20
Viestit: 16408
Paikkakunta: Vaasa
Noin vaa se paino tajuaa pudota ku menkat menee ohi :)
Mulla on kanssa aina kerran kuussa kaikkien ruokakaappien ovet auki ja jotain tekis mieli,
muttei mitään terveellistä, kaikkee ns paskaa tartteis syödä, ei ny kirjaimellisesti mut... :lol:
Mut taputukset sun pudotuksille :)

_________________
Päikky: http://karppaus.info/forum/viewtopic.php?f=11&t=72076


Ylös
   
Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju  Vastaa viestiin  [ 36 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen 1 2

Kaikki ajat ovat UTC+02:00


Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 3 vierailijaa


Et voi kirjoittaa uusia viestejä
Et voi vastata viestiketjuihin
Et voi muokata omia viestejäsi
Et voi poistaa omia viestejäsi
Et voi lähettää liitetiedostoja

Etsi tätä:
Hyppää:  
Keskustelufoorumin ohjelmisto phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Käännös: phpBB Suomi (lurttinen, harritapio, Pettis)