karppaus.info

karppininjat
Tänään on 2024-03-29 06:51:53

Kaikki ajat ovat UTC+02:00




Aloita uusi ketju  Vastaa viestiin  [ 31 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen 1 2
Julkaisija Viesti
 Viestin otsikko: Re: Paino ei vain putoa!
ViestiLähetetty: 2014-02-16 07:01:35 
Poissa
sintti
sintti

Liittynyt: 2013-12-21 06:33:42
Viestit: 9
niin pituutta on siis 158cm


Ylös
   
 Viestin otsikko: Re: Paino ei vain putoa!
ViestiLähetetty: 2014-02-16 07:17:11 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Liittynyt: 2008-06-08 15:51:26
Viestit: 11092
Paikkakunta: Liminka
Tuossa Kaisa Jaakkolan neuvot nuihin läskisumiin :)

Reisi- ja peppuläski: naishormonien epätasapaino

Suosi erityisesti pellavansiemeniä, parsakaalia ja vesikrassia. Syö riittävästi proteiineja.

Napaläski: kortisolia liikaa

Vähennä kahvinjuontia. Syö 3-4 tunnin välein. Suosi luolamiehen ruokaa.

_________________
Kuva



http://karppausjaperhe.blogspot.com/


Ylös
   
 Viestin otsikko: Re: Paino ei vain putoa!
ViestiLähetetty: 2014-02-16 07:18:13 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Liittynyt: 2005-06-02 06:28:57
Viestit: 4876
ninza74 kirjoitti:
Olen jumittanut jo kolmatta viikkoa samassa painossa!! Ei vain tipu, muttei nousekaan, mikä on hyvä. En ole ehtinyt liikuntaa harrastaa, kun työt (kokki) ja opiskelu vie kaiken ajan ja voimat. Onko teillä hyvät kanssakarppaajat neuvoja miten saisi painon nopeaan laskuun?? Mitä syötte aamu- ja iltapaloiksi? Ilta on mulle pahin, kun tykkään pupeltaa kaikenlaista...

lääke on helppo.
sinänsä voit syödä ja muutella makroja miten haluat, mutta kalorivajetta pitää olla mieli laihtua eli rasva% laskee... eli läskiä häviää, = vatsa/reisi läskiä poltetaan lisäenergiaksi, vasta silloin kun ruuasta sitä energiaa ei saa tarpeeksi.
ei tuo sinun keho paljon kuluta, joten kalorit kuriin. jos syöt rasvaa, hh, proteiinia enempi kuin kulutat et laihdu, kokonaisuus ratkaisee. jostain on pakko karsia ja leikata.
proteiinit on hyvä pitää kohtuudessa eikä näitä muutella, hh ja rasvaa sitten vähempi. jos nyt on jo hh alhaalla niin pikkusen rasvaa sitten vähempi. silloin sinulla on jopa varaa nostaa vaikka hh ylemmäs.

_________________
Mukana yli 18 vuotta.
Minun ennen ja jälkeen kuvat.
HH on aika vähissä, keltuaista, lihaa, kalaa ja lampaan juustoa. Olen öljytön ja en syö viljaa, pähkinöitä, hedelmiä ja vihanneksia. C:tä otan vielä purkista.


Ylös
   
 Viestin otsikko: Re: Paino ei vain putoa!
ViestiLähetetty: 2014-02-17 05:56:33 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi
Avatar

Liittynyt: 2011-12-14 20:09:53
Viestit: 1511
Paikkakunta: Helsinki
Minä olen ihmetellyt sellaista seikkaa.
2010 vaihdettuamme ruokavaliomme VHH:le meidän molempien paino on koko ajan tippunut, alussa reippaammin kuten kuuluukin ja sitten hitaammin, mutta kuitenkin alaspäin aina syksyyn 2014.
Muutettuamme maaseudun rauhasta suurkaupungin liepeille, niin meidän paino on alkanut nousemaan huolestuttavasti. Syömme aivan samanlailla kuin aikaisemmin ainoana erona, että kasvatimme monet kasvikset itse.
Myöskin entisen asuinpaikan supermarketit mainosti myyvänsä mahdollisuuksien mukaan paikallisten viljelijöiden tuotteita.
Tuntuu, niin kuin kaikki olisi prosessoitua tai mitä lie on pielessä.
Täytyy alkaa olla siis tarkempi mitä syö.

_________________
Apteekissa on jonoja ilman minuakin.
Luontaistuotekaupoissa ei ole jonoja.


Ylös
   
 Viestin otsikko: Re: Paino ei vain putoa!
ViestiLähetetty: 2014-10-30 08:08:01 
Poissa
sintti
sintti

Liittynyt: 2014-10-19 19:37:26
Viestit: 1
Jumissa ollaan täälläkin... Paino putosi alussa helposti 3 kiloa, mutta nyt ollaan sahattu kilon sisällä jo toista viikkoa. Suututtaa!! Voiko unen puute vaikuttaa? Yöt ovat katkonaisia, nuorin on vasta 5 kk ja huono nukkuja. Hiilareita en ole laskenut, mutu-tuntumalla on menty. Syön 3 kertaa päivässä, maitotuotteet eivät ole käytössä. Ihan hirveän tiukalle en ole uskaltanut hiilareita enää vetää, koska rintamaito tuntui vähentyvän kovasti kun sain ketoosin päälle. Vauva siis vielä täysin rintaruokinnassa. Tsemppausta tarvitaan! :?


Ylös
   
 Viestin otsikko: Re: Paino ei vain putoa!
ViestiLähetetty: 2014-10-30 08:19:25 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi
Avatar

Liittynyt: 2011-12-14 20:09:53
Viestit: 1511
Paikkakunta: Helsinki
No ei hätää. Tänä keväänä puutarhahommissa ja muissa puuhissa meni 6 kg aika nopeasti.
Nyt on tullut kilo toista takaisin.. Täytyy taas olla tarkkana.syömisiensä känssa

_________________
Apteekissa on jonoja ilman minuakin.
Luontaistuotekaupoissa ei ole jonoja.


Ylös
   
 Viestin otsikko: Re: Paino ei vain putoa!
ViestiLähetetty: 2014-10-30 21:35:00 
Poissa
sintti
sintti

Liittynyt: 2014-10-17 11:23:35
Viestit: 15
Toivottavasti sulla tosiaan ei ole syömishäiriötä! Itselleen pitää osata olla armollinen!!!!
Mulla ei paino putoa jos olen väsynyt tai vähänkin stressaantunut. Olen huomannut, että mun ei pitäisi juurikaan syödä maitotaloustuotteita. Ne jumittaa mun painoani. Joskus oon ottanut parin päivän kuureja nutrilett pusseista, niissä päivän kalorit joku 500-600. Mutta niissä on niin paljon natriumglutamaattia ym, että en niitä kauheasti haluaisi vetää..

_________________
Kuva


Ylös
   
 Viestin otsikko: Re: Paino ei vain putoa!
ViestiLähetetty: 2014-10-30 22:31:09 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi
Avatar

Liittynyt: 2011-12-14 20:09:53
Viestit: 1511
Paikkakunta: Helsinki
Ei ole tietoakaan syömishäiriötä.
Perhe lääkärimme kysyi kerran onko ongelmia syömisessä. Vastasin hänelle, että on. Nimittäin kaikki maistuu liian hyvältä

Paino menee vain ylös ja alas. Syön hyvin, mutta voi olla, että jos rasva jää liian vähäiseksi suhteessa proteiiniin, niin paino alkaa nousta tai päinvastoin

_________________
Apteekissa on jonoja ilman minuakin.
Luontaistuotekaupoissa ei ole jonoja.


Ylös
   
 Viestin otsikko: Re: Paino ei vain putoa!
ViestiLähetetty: 2014-10-31 19:23:01 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Liittynyt: 2008-06-08 15:51:26
Viestit: 11092
Paikkakunta: Liminka
Ei putoa taas mullakaan, mutta tiedän kyllä syyn. Syön semikarpisti. Tulee otettua tattarileipää turhan useesti ja pottua ja riisiäkin..
Ei vaan ole huvittanut tehä ruokaa ja sen huomaa heti että ottaa sitä mitä on helppo ja nopee.

Tulis nyt vaan lumi, niin ei pihalla olis töitä mitä tehä, katkeis tää joko kiire tai huono omatunto jos ei mitään tee :D

_________________
Kuva



http://karppausjaperhe.blogspot.com/


Ylös
   
 Viestin otsikko: Re: Paino ei vain putoa!
ViestiLähetetty: 2014-10-31 20:02:44 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi
Avatar

Liittynyt: 2011-12-14 20:09:53
Viestit: 1511
Paikkakunta: Helsinki
Mun tytär on aika pullukka. Hän on karpannut melkein yhtä kauan kuin minäkin, mutta paino ei putoa.
Terve, energinen ja muutenkin hyvässä kunnossa hän on ollut. On pakkokin, kun on viisihenkinen perhe ja yksin joutuu puurtamaan "leivän" eteen. Nyt tämän kesän aikana on paino alkanut pudota merkittävästi johtuen entistä tiukemmasta linjasta eli entistä vähemmän hiilihydraatteja. Laskee kaiken mitä syö. Me olemme niin erilaisia. Joillekin riittää pienempi hiilarien vähentäminen toisille pieni lasku hiilareiden kulutuksessa ei riitä

_________________
Apteekissa on jonoja ilman minuakin.
Luontaistuotekaupoissa ei ole jonoja.


Ylös
   
 Viestin otsikko: Re: Paino ei vain putoa!
ViestiLähetetty: 2014-11-17 07:55:01 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Liittynyt: 2008-06-08 15:51:26
Viestit: 11092
Paikkakunta: Liminka
Mun jumi katosi kun jätin kerman kahvista pois??
Olen lueskellut paljon paleokirjoja ja päätin kokeilla nestemmäisten maitotuotteiden vähennystä ja aloitin kermakahvista ja iltajugurteista.
olen ollut koukussa jugurttiin jo vuosia.

Korvasin kerman runsaalla kookosöljyllä joten kalorit ei taida liittyä tähän vaan joku muu. Koska samantien jo samana päivänä huomasin muutoksen.
Pikkunälkää ei ole ja makeanhimo talttui?

Joko siihen kahvitteluun liittyy tunne saada jotain hyvää tai se kahvi on vaan kerman kanssa niin pirun hyvää, että sitä haluaa aina lisaa ja napostella samalla tai se nostaa inskoja?? En tiedä mutta minulla on nyt viikossa tippunut yli kilon ja mitään muuta muutosta en ole tehnyt.
Olen jopa yhä syönyt ylimääräisen iltapalan, mutta en jugulla vaan esim pelkkiä marjoja ja pari kertaa repsuillut siihen kermaa. Silti päivät olleet paljon helpompia.

Eilen olin jo sitten kokonaan ilman kahvia, kun eihän se ilman kermaa ole edes hyvää :(

en uskalla vielä trikkeria edes päivittää kun en vaan usko todeksi. pakko saada joltakin toiselta puntarilta mielipide eka

_________________
Kuva



http://karppausjaperhe.blogspot.com/


Ylös
   
Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju  Vastaa viestiin  [ 31 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen 1 2

Kaikki ajat ovat UTC+02:00


Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 8 vierailijaa


Et voi kirjoittaa uusia viestejä
Et voi vastata viestiketjuihin
Et voi muokata omia viestejäsi
Et voi poistaa omia viestejäsi
Et voi lähettää liitetiedostoja

Etsi tätä:
Hyppää:  
Keskustelufoorumin ohjelmisto phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Käännös: phpBB Suomi (lurttinen, harritapio, Pettis)