karppaus.info

karppininjat
Tänään on 2024-04-19 06:00:44

Kaikki ajat ovat UTC+02:00




Aloita uusi ketju  Vastaa viestiin  [ 25 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen 1 2
Julkaisija Viesti
 Viestin otsikko: Re: Treenaavat karpit
ViestiLähetetty: 2013-11-17 22:07:42 
Poissa
Villasukkakarppi
Villasukkakarppi
Avatar

Liittynyt: 2010-01-03 20:39:22
Viestit: 4772
Olen todella huomannut :) olen saanut pään selviämään sillä että aloitin treenaamisen. Aloitin siis vasta viime kesänä. voin todella paljon paremmin henkisesti. Taustalla äidin kuolemaa ja muuta joka oli ajamassa minut takaisin masennukseen. Tämä on lääkinnyt sitä enemmän kuin hyvin.

_________________
Mitä turhia äiti naureskeli. Nyt rupeat vain itseäsi kaunistamaan . Syö vuosi sulaa voita ja toinen vuosi sianlihaa, ja niin sinusta tulee muita sirkeämpi
Kalevala


Ylös
   
 Viestin otsikko: Re: Treenaavat karpit
ViestiLähetetty: 2013-12-29 22:08:43 
Poissa
nuivakarppi
nuivakarppi

Liittynyt: 2007-04-12 12:26:35
Viestit: 4406
Patrik Nyman kirjoitti:
Otappa heran kaveriksi vielä salipäivänä palautuksena 1 banaani,sitten siirtyy palautuminen uudelle tasolle. :twisted:



otin itse nyt banaanin mukaan heran kanssa palautukseen.
mutta kyssä: tarvinko sitten vielä runsaammin HH:ta treenin jälkeiselle aterialle vai riittääkö juurekset(25-30ghh)? (lanttu/porkkana sekä tomaatti vihenneksista, joita siis tulee ainakin 250 ellei 300g lihan/kalkkunan/kanan kanssa)

_________________
iHerb-koodi: PEL872
(karppaus aloitettu 4/2007)
1. päiväkirja: viewtopic.php?f=11&t=26625
2. pvkirja: viewtopic.php?f=11&t=27408


Ylös
   
 Viestin otsikko: Re: Treenaavat karpit
ViestiLähetetty: 2013-12-30 07:01:49 
Poissa
nuivakarppi
nuivakarppi

Liittynyt: 2007-04-12 12:26:35
Viestit: 4406
joo. tiedän että jokaisen on itse löydettävä se sopiva HH-määrä.
nyt on ollut kevytviikko treeneissä menossa; silti oon ottanut samat palkkarit ja syönyt ihan samalla kaavalla. -- joulun jälkeen palannut takaisin ruotuun, enkä oo HH:ta erikseen tankannut ku oon aatellut että kyllä ne HH:t nyt 3-4vrk riittää. - tosrtaina oli HH-vieroitus -pv eli n.60 hh. lauantaina ja sunnuntaina treenipäivät, joten HH:ta meni n.100. - eilen tosiaan tein treenin 17-18, ja väsy ei tullutkaan normaaliin tapaan 22 aikaan... pyörin sängyssä vielä 01 aikaan?!!? en tiedä olisko sittenkin pitänyt ottaa HH:ta enemmän vai johtuiko unettomuus ihan jostain muusta kuin HH-määrästä... voi olla että johtui, ku en muista taas pitkään aikaan että olisin nukkunut näin huonosti. blaah.

_________________
iHerb-koodi: PEL872
(karppaus aloitettu 4/2007)
1. päiväkirja: viewtopic.php?f=11&t=26625
2. pvkirja: viewtopic.php?f=11&t=27408


Ylös
   
 Viestin otsikko: Re: Treenaavat karpit
ViestiLähetetty: 2014-01-04 15:32:08 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Liittynyt: 2010-10-23 15:44:14
Viestit: 982
Paikkakunta: Pori
Treenaaminen ja karppaus on tosiaan aika haasteellista.Itselleni ei sovi alhaiset hiilarit (50-60) edes lepopäivinä.Kaikkien helpoin ratkaisu on syödä joka päivä sen 90-100g.Treenipäivinä palautuksen yhteydessä sitten heran lisäksi hiiliä treenin intensiteetin mukaan.Penkki ja yläselkätreeni vaatii mulla ainoastaan heran palautukseen.Mutta sitten kun kyykatään ja vedetään niin otan heran lisäksi banaanin.Jos jättää banaanin pois niin huomaa seuraavan päivän vetämättömänä olona.
Kerran viikossa tankkaan hiiliä reilusti.Tämä kerää nestettä kroppaan n.2-3 kiloa joka lähtee pois 5-7 päivässä.

Treenin jälkeisenä ateriana syön hiiliä noin 40g,se riittää itselleni hyvin (toki siinä on rasvaa ja proteiiniakin).Itse en ole koskaan pystynyt treenaamaan myöhään illalla se vie yöunet.Raja jolloin treenin pitää loppua on varmaan noin 17.30.
Treenimäärät ovat aina hyvin henkilökohtaisia,mutta yleensä 90% ihmisistä treenaa liikaa tai liian kovaa.Treenaamista kannattaa aina jaksottaa ympäri vuoden ei kannata treenata täysillä millään ruokavaliolla,se ajaa sekä henkisesti että fyysisesti loppuun.Jos haluaa treenata todella kovaa täytyy aina pitää pidempi tauko ennen seuraavaa kovaa treeniä.Sekä pää että kroppa kiittää ja motivaatio pysyy kohdillaan.

_________________
Voimanostoa alkaen tammikuusta 1993.Karppaus alkaen syyskuusta 2010.


Ylös
   
 Viestin otsikko: Re: Treenaavat karpit
ViestiLähetetty: 2014-01-04 20:28:40 
Poissa
nuivakarppi
nuivakarppi

Liittynyt: 2007-04-12 12:26:35
Viestit: 4406
juuh. no, tolleen oo kyl aatellut et rankemman treenin jälkeen heti se bansku, mut nyt oon ottanut joka kerta; palkitsee vähän itseä. ;)
- ja äsken treenin jälkeen söin riisiä, kalkkunaa, kesäkurpitaa ja luomuketsuppia, josta tuli n.43hh. :) - (ketsuppia lorahti muutama gramma liikaa...)
ehkä jätän banaanin pois ja lisään vaikka pari PROt grammaa palautusjuomaan - ehkä jossain kohtaa.

_________________
iHerb-koodi: PEL872
(karppaus aloitettu 4/2007)
1. päiväkirja: viewtopic.php?f=11&t=26625
2. pvkirja: viewtopic.php?f=11&t=27408


Ylös
   
Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju  Vastaa viestiin  [ 25 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen 1 2

Kaikki ajat ovat UTC+02:00


Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 5 vierailijaa


Et voi kirjoittaa uusia viestejä
Et voi vastata viestiketjuihin
Et voi muokata omia viestejäsi
Et voi poistaa omia viestejäsi
Et voi lähettää liitetiedostoja

Etsi tätä:
Hyppää:  
Keskustelufoorumin ohjelmisto phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Käännös: phpBB Suomi (lurttinen, harritapio, Pettis)