karppaus.info

karppininjat
Tänään on 2024-04-16 21:25:09

Kaikki ajat ovat UTC+02:00




Aloita uusi ketju  Vastaa viestiin  [ 29 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen 1 2
Julkaisija Viesti
ViestiLähetetty: 2012-09-24 17:46:56 
Poissa
Aerobikarppi
Aerobikarppi

Liittynyt: 2010-10-12 15:46:22
Viestit: 2603
Paikkakunta: Lounainen
Itselläkin "lukemistyön" alkumetreillä juurikin tuoThe Art and Science of Low Carbohydrate Performance. Jo ennen kuin edes kuulin kyseisestä opuksesta olen treenannut niin aerobista kuin lihaskuntoa kevyesti ja kovaa vähillä hiilillä. Itselle sopii vallan mainosti.

_________________
Karppielämää since 07.10.2010. Kestävyysurheilua kuntotreenailijan ominaisuudessa. kuntoamatööritriathloNISTI sekä mastertempoilija

Liksapäikky ---> viewtopic.php?f=42&t=60089


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2012-09-26 11:11:17 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Liittynyt: 2011-07-26 15:21:14
Viestit: 1634
Minulla toimi runsasaerobinen+vähät hiilet loistavasti niin kauan kuin kropassa oli vararavintoa, sitten kun se alkoi käydä vähiin niin ei tuntuneet lihakset enää jaksavan eikä kroppa tuntunut palautuvan kunnolla edes kevyen liikunnan jälkeen.
Mutta pitkään sain tosiaan treenata ongelmitta ennen sitä.

_________________
<3 Kookosöljy
Iherbin alekoodi uusille tilaajille IRI825 ;)
Pilkettä-blogi


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2013-02-28 23:17:53 
Poissa
täyskarppi
täyskarppi

Liittynyt: 2011-04-04 10:02:39
Viestit: 126
savu kirjoitti:
Palautumishiilarin idea on kaksinainen: toisaalta tayttaa ne hiilarivarastot, jotka hiilarit kuluttavassa treenissa on tyhjennetty.


Tämäkin on tarpeen lähinnä silloin jos seuraava harjoitus/suoritus on kovin lyhyen ajan kuluttua. Jos käy salilla tms. joka toinen päivä ehtii lihakset tankata itsensä täyteen kyllä ihan normiruokailustakin. Eli palkkariin ei välttämättä hiilareita tarvitse jos ei mikään himo-urheilija ole. Itse nakkaan heran sekaan reilun ruokalusikallisen O'boyn tummaa kaakaojauhetta. Jotenkin tuntuu että loppupäivä menee pirteämmin (käyn salilla aamulla ennen töitä) ja maistuuhan se paljon paremmalta kuin nuo keinomaustetut ja makeutetut herat/palkkarit.


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2013-03-10 10:24:40 
Poissa
täyskarppi
täyskarppi
Avatar

Liittynyt: 2006-03-18 21:15:25
Viestit: 151
Paikkakunta: Päijät-häme
Tuun kanssa tänne kyselemään viisammilta :) eli siis en oo mitään erityistä ruokavalion suhteen muuttanu kun olen alkanu salilla käymään mutta viimeks huomasin et loppuu voima kesken ihan täysin ja meinaa vetää lihakset kramppiin. Olin syöny noin tunti ennen salia munakasta ja pekonia.

Eli pitäiskö nyt sit kiinnittää huomiota ennen salia syömiseen ja mikä ois semmosta mitä vois syödä ettei voimat lopu kesken reenin?

suht kevyttä salia rapakunnon nostamiseksi ettei mitään tapporeeniä kuitenka vielä. Tarkotus saada voimaa ja ehkä jopa lihaksia painonpudotuksen rinnalla..

_________________
http://www.TickerFactory.com/weight-loss/wMexSAi/
Kuva



Pientä jojoilua, josko nyt pysyttäis suunnitelmassa.


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2013-03-11 21:33:23 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Liittynyt: 2010-10-23 15:44:14
Viestit: 982
Paikkakunta: Pori
Kannattaa nostaa hiiliä sen 20g ja katsoo vaikka 2 viikkoa miten vaikuttaa.Mulla on suuri ero jos syön 80 tai 100g.Palautuminen on paljon parempaa ja jaksaa tehdä sarjat loppuun.Tankkaaminen mulla onnistuu kun otan 0,5dl pähkinöitä 30 min. ennen treeniä.Laihtumiseen ei vaikuta hiilien pieni nosto mitään kun katsoo ettei syö liikaa rasvaa tai proteiinia.

_________________
Voimanostoa alkaen tammikuusta 1993.Karppaus alkaen syyskuusta 2010.


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2013-03-22 16:52:26 
Poissa
seniorikarppi
seniorikarppi
Avatar

Liittynyt: 2011-03-30 14:39:41
Viestit: 423
Munkin pitää nyt iskeä tänne kyselemään. On nimittäin pariin otteeseen ollut niin käsittämättömän huono olo ratsastustuntien jälkeen, että voisin pikkuhiljaa alkaa tekemään asialle jotain. Ensinnäkin, mistä se vellova huono olo johtuu? Hypoglykemiaa, elektrolyyttien epätasapainoa vai kertakaikkiaan pumppuko pettää? Viimeksi kurkkasi peilistä sinihuulinen kalpea haamu vaan. Huolestuisin todella, jos en tietäisi tuon huonon olon liittyvän juuri mataliin hiilareihin. Laiskuuttani kumminkin olen syönyt ihan samaa ruokaa urheilen tai en. Ratsastus on rankka laji, mutta melkein pitäisin lenkkeilyä raskaampana. Silti lenkkien jälkeen ei koskaan ole samalla tavalla huono olo.

_________________
Kuva


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2013-03-26 10:06:26 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi
Avatar

Liittynyt: 2005-08-25 20:07:10
Viestit: 1967
Paikkakunta: Veikkola
^ muistathan hengittää kunnolla koko ajan? Kun kovasti keskittyy rankalla tunnilla, saattaa hengittäminen "unohtua", ainakin mulla.

_________________
"Jos ihminen jaksaa tarpeeksi pitkään syödä suositusten mukaan pelkkää kasvirasvaa, hän lakkaa ehkä joskus tuottamasta kovapahaeläinrasvaa ja muuttuu rypsiksi tai muuksi vihannekseksi." Traanitapiiri


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2013-04-18 21:04:59 
Poissa
seniorikarppi
seniorikarppi

Liittynyt: 2009-08-23 18:02:08
Viestit: 366
Kuten täällä on tullut ilmi vaikuttaa hiilarien tarpeeseen mm. se kuinka kauan vhh:ta on harjoittanut ja tietysti millaista liikuntaa harrastaa. Joka tapauksessa ennen raskasta treeniä on syytä huolehtia riittävien kalorien (lähinnä siis rasvan) saannista. Ja myös huolehtia, että ehtii sulatella aterian ennen liikuntaa. Kookosöljy antaa todella hyvin energiaa treeneihin. Sitä kun tankkaa parilla aterialla ennen reenejä jaksaa vaikka mitä

FF


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2013-04-19 07:38:28 
Poissa
seniorikarppi
seniorikarppi
Avatar

Liittynyt: 2011-03-30 14:39:41
Viestit: 423
Noniin, selvisihän se syy sitten. Kirjaimellisesti oli heikko happi eli anemia. Olinkin ihmetellyt kun viimeksi kaksi vuotta sitten oli liikunta tuntunut raskaalta ja nyt yhtäkkiä taas. Ei muuten ollut hyvä olo! :D

_________________
Kuva


Ylös
   
Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju  Vastaa viestiin  [ 29 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen 1 2

Kaikki ajat ovat UTC+02:00


Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 3 vierailijaa


Et voi kirjoittaa uusia viestejä
Et voi vastata viestiketjuihin
Et voi muokata omia viestejäsi
Et voi poistaa omia viestejäsi
Et voi lähettää liitetiedostoja

Etsi tätä:
Hyppää:  
cron
Keskustelufoorumin ohjelmisto phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Käännös: phpBB Suomi (lurttinen, harritapio, Pettis)