karppaus.info

karppininjat
Tänään on 2020-02-23 16:20:21

Kaikki ajat ovat UTC+02:00

Aloita uusi ketju  Vastaa viestiin  [ 1502 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen 15 6 7 8 976 Seuraava
Julkaisija Viesti
 Viestin otsikko: Re: ♥ OnnenHippusia ♥
ViestiLähetetty: 2013-01-10 15:55:15 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Kuvasta päätellen taas on hyvä pää...

En se minä ollut ja siksi toiseksi se oli vahinko.

ViestiLähetetty: 2013-01-10 19:16:13 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Hyvin oot värin laittanut ja leikannut :D

ViestiLähetetty: 2013-01-10 20:24:44 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

No jestas!

Olen tuolla etusivulla käynyt kurkkimassa, mutta vasta nythän mä hokasin, että Marjolla on uusi päikky! Piti lähteä lumitöihin, mutta kun huomasin tätä olevan 9 sivua, pistinkin kahvit tulemaan ja aloin kahlata sivuja läpi. :D Kiva, kun jaksat kirjoitella.

Minä ostin vuosi sitten puiset sukkapuikot, olisko ne jalavaa tai jotain sellaista. Oltiin lähdössä lentäen matkalle ja koneeseen saa ottaa vain puiset puikot. Inhoan lentämistä, ja kutoen aika menee edes jotenkuten. Käsityöliikkeen myyjä sanoi, että bambupuikot "elävät" ilmankosteuden mukana liikaa, samoin ne kavereiden mukaan jotenkin tikkuuntuvat. Myyjä suositteli näitä jalavaisia, enkä ikinä niistä luovu! Lanka luistaa aivan eri tavalla kuin metallisilla ja tuntu on muutenkin toinen. Ainoa miinus on se, että ne ovat tummat väriltään, joten tumma lanka ei oikein hyvin näy puikolla. Minulla on näössä sen verran häikkää, että se haittaa. Otsalampun valossa olen joskus kutonut, kun on ollut pakko tehdä sukkaan musta raita. :lol:

No, tästä tulikin näköjään oma vuodatus. :)

Asiakaspalvelukeskustelu oli hyvä. Minä menen mieluummin siihen kauppaan, missä on ystävällinen palvelu, vaikka hinta olisi pari euroa kalliimpi. Hyvä asiakaspalvelu on tänä päivänä kilpailuvaltti. Olen laittanut ihan sähköpostilla muutaman kerran myyjän esimiehelle palautetta, jos ja kun olen kohdannut loistavaa palvelua. Huonosta palvelusta en tosin osaa valittaa. Kerran sain ravintolassa aivan ala-arvoisen kala-annoksen (maistui aivan mudalle ja oli sen lisäksi raaka). Keräsin kaiken rohkeuteni ja sanoin siitä tarjoilijalle. Hän toi jäätelön jälkkäriksi ja sanoi, että ei kukaan muu siitä kalasta ole valittanut. Tuntui, kuin olisin ollut suurrikollinen. Hyvä, etten pyydellyt anteeksi, kun tuolla tavalla rupesin mankumaan, mitä siitä, että kymmeniä euroja meni hukkaan. :)

No nyt tuli romaani, sori! Kuvat ja ruuat jäi silti kehumatta.

Ihanaa vuoden jatkoa Marjolaan! :D

ViestiLähetetty: 2013-01-11 08:58:26 
Paikalla
kukkahattukarppi
kukkahattukarppi

Ravintolassa valittaminen on mullekin äärimmäisen vaikeaa, miksiköhän? Usein kai sillä sitten äänestää niin, ettei mene uudelleen, mutta olisi hyvä antaa palautettakin! Sitähän itsekin toivoisi, jos tekisi töissä jotain väärin, että sanottaisiin. Tappoja on monia kyllä siihenkin, ihmisissä on asiallisia ja asiattomia, palautteet varmaan sen mukaisia.

ViestiLähetetty: 2013-01-11 11:14:57 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Perjantai-huomenia Marjolaan ! Arvaapas kenestä näin unta viime yönä ?!!! Aivan oikein, juurikin sinusta Marjo ja Typy oli myös unessani mukana. Uni meni seuraavasti eli tapahtumapaikkana oli parkki-alue johon ajoi Saab 96, väri oli tummahko, ehkä vihreä. Autosta tuli kuljettajan puolelta esiin Marjo ( juuri tuossa uudessa upeassa hiusmallissasi) ja sitten aukeni apumiehen paikalta ovi ja sieltä tuli esiin Typy. Tämän jälkeen Marjo avasi auton takaluukun ja alkoi nostamaan sieltä muovikasseja esiin, sitten uni päättyi.

Jänniä nämä ihmisen unet ja mistä ne aina oikein pulppuavat esiin ? No eilen illalla katselin täältä että sinulle sopii tosi upeasti tuo uusi hiusmalli ja väri, ehkä se jäi tuonne alitajuntaani. Toinen juttu, että olen jo pidemmän aikaa myös miettinyt että laittaisiko nyt kevään tullen uuden hiusmallin, mutten toisaalta myöskään halua luopua nyt puolipitkistä, melko vahvoista hiuksistani. Sävytettä tummemmaksi kyllä jossain vaiheessa laitan, kiinnostaisi myös sellainen luumuun vivahtava sävy, mutta katsotaan nyt ...

Mukavaa tulevaa viikonloppua Marjolaan !!!

ViestiLähetetty: 2013-01-11 16:22:30 
Poissa
Hupsukarppi
Hupsukarppi

Kuva

:smt049 Teikkuliini, Iso Isä, Miiuska, Ooo, Mymlan, Tuutu, Virpi :smt049

Kiitos Ihanaiset Kyläilystä ja Kommenteista Kaikista, Ootte Rakkaita ja niin kovin Tärkeitä :hug:
Tuutulle vielä hirmuisen paljon Tervetuloa OnnenHippusiin :smt049 Tuossa juuri päivänä eräänä mietinkin että mitähän Sulle kuuluu kun ei oo "näkynyt" ja nyt Oot täällä, Ihanaa :smt049
Virpi, Oi, hauska uni :smt050 Nää on jänniä kyllä tämmöset unet, ittekkin nähnyt monista karppikamuista unta, varmaankin just usein sen jälkeen jos on illasta kyseisen Ihmisen päikyssä vieraillut :P

Ja Kiitos vielä hiuskommenteista, oon kyllä ittekkin aikasten tyytyväinen omaan parturointiin :smt050 Aina näin ei tod oo käynnyt :lol:

Semmonen veto pois fiilis on Marjolan emännällä, huh huh!
Terapiassa käväsin ja pikkasen tuppaa noi vanhat möröt huutelee nurkista. Aina kun erehdyn luulemaan että oon ne saannut karkotettua niin johan pomppaavat kiusimaan.
Taikka sitte voipi olla niinkin etten itte pysty täysin irti päästämään kun elämänsä niitten kanssa elänyt ja kavereitahan ne mulle vaikkei niin mieluisia...
Mutta tästä selvitään ja eteenpäin mennään, periks ei anneta milliäkään, nii!

Tosiaan ei tällä haavaa oikein juttu luista niin en väkisin ees yritä. Meen keittää kaffeet ja otan palasen suklaista rakkauspiirakkaa kaveriks :smt049 :smt049
Raksupiirakan tein eilen ja perusohjeeseen lisäsin tummaa, luomu kaakaojauhetta ja tumma suklaan, 85%, paloja paljon. Kuorrutin jäähtyneenä samaisella tummalla suklaalla missä seassa kermaa ja voita, sanoisinko että maut aikasten kohillaan :smt049

Palailen iltasella lueskelemaan Kamujen päikkyjä taikka sitten huomenissa jos en illaksi tästä elvy :hug:
Ihanaa ViikonLopun alkua Kaikille Ystäville siellä ja kaikkialla,
Nauttikaahan Olostanne :smt049

Raksupiirakan kuvat vielä loppuun..

Kuva

Kuva

ViestiLähetetty: 2013-01-11 16:46:39 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

:smt118 Tuollainen versio menee heti kokeilulistalle! Mukavaa lepohetkeä ja ihanata viikonloppua Marjolle!

ViestiLähetetty: 2013-01-11 16:54:39 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Huh mikä piiras.
Mitähän saisit aikaiseksi jos ei olis veto pois?
Ite sain lämmitettyä mikro aterian...

ViestiLähetetty: 2013-01-11 17:59:57 
Poissa
Käsityökarppi
Käsityökarppi

Paikkakunta: Metsän laidalla ja kallioiden keskellä sekä meren äärellä!
Marjo! :smt076

Miksi helskutissa sää asut niin kaukana? Mä voisin tulla kahville ja heti.. Ja laita pliiiiis ohjetta nuista suhteista, mäkin tahtoo suklaa rakkauspiirakan. [-o< Meinasin kyllä ens viikolla tehä piiniksen minttumutista, mutta kaippa sitä saa kaks karppi piirakkaaki syötyä :smt005

ViestiLähetetty: 2013-01-11 18:13:44 
Poissa
seniorikarppi
seniorikarppi

Johan on mennyt moinen purkki kokonaan ohi silmien :shock: heti huomenna korjaan tilanteen.
Piirakka oli =P~ =P~ =P~ , minä nyt tiukkistelen ja moitin itseäni jo palasta tummaa suklaata...pitäis varmaan relata :lol:
Hiukset näytti ihan mahtavilta ! Minullekkin hädin tuskin riittää kaksi paketillista väriä, joten rahaa uppoaa. Tosin viimeksi kun olen värjännyt kampaajalla joutui tekemään kaksi kertaa lisää väriä, joten se vasta maksoikin :twisted:
Mukavaa perjantaita Marjolaan :smt031

ViestiLähetetty: 2013-01-11 18:21:24 
Poissa
fiiliskarppi
fiiliskarppi

Enk mää kampausta ollenkaan ääneen kehunukaan! Hieno on :D Ite en enä viitti, toisin ku joskus yläasteaikoina, jolloin sama väri ei viikkoo kauempaa päässä viihtyny... ny rauhallisemmin ja senki vähän hoitaa rva Sörssinsisko!
Juu eikä oo pahan näkönen piirakkakaan, josko jollain tommosella vaiks maanataivieraita syöttäis :mrgreen:

ViestiLähetetty: 2013-01-11 18:42:02 
Poissa
seniorikarppi
seniorikarppi

Greippi kirjoitti:

Miksi helskutissa sää asut niin kaukana? Mä voisin tulla kahville ja heti.. Ja laita pliiiiis ohjetta nuista suhteista, mäkin tahtoo suklaa rakkauspiirakan. [-o< Meinasin kyllä ens viikolla tehä piiniksen minttumutista, mutta kaippa sitä saa kaks karppi piirakkaaki syötyä :smt005

Juu tääki haluu suklaa rakkauspiirakan ohjeen =D>

ViestiLähetetty: 2013-01-11 18:52:05 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Nakkimunakkaan jälkeen pystyn taas katsoa piirakkaa ihan rauhallisin mielin :lol:

ViestiLähetetty: 2013-01-11 19:47:04 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Greippi kirjoitti:

Miksi helskutissa sää asut niin kaukana? Mä voisin tulla kahville ja heti.. Ja laita pliiiiis ohjetta nuista suhteista, mäkin tahtoo suklaa rakkauspiirakan. [-o<

Eiks Marjo asu ihan tossa naapurissa?? Missään kaukana... Greippi, asut itte väärässä paikassa!

Multa on hukassa koko rakkauspiirakan ohje,
vois vaikka laittaa tänne tai jopa resepteihin...

ViestiLähetetty: 2013-01-11 19:49:27 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Mymlan kirjoitti:
Nakkimunakkaan jälkeen pystyn taas katsoa piirakkaa ihan rauhallisin mielin :lol:

Juu ja mä pizzan jälkeen :lol:
Ihqua vkl:a Marjolan tytsyille :smt049

ViestiLähetetty: 2013-01-11 21:07:25 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Mäkin oon joskus rakkauspiirakan ohjetta etsinyt, vihaan etsiä täältä mitään, kovin kömpelöltä tuntuu tuo hakutoiminto. Se ei tee yhtään niin ku mä haluaisin. :mrgreen:

Aijai, aikoinaan ei mullekaan kaks pakettia tahtonut färiä riittää. Köyhä värjäsi itse, kunnes tuli niin köyhäksi (ja kyllästyneeksi kierteeseen) että lopetti kokonaan. Luannonvaalee!

Nyt olen jo niin köyhä että kokeilin leikatakin itse. Yllättävän haastavaa, pitkässä letissä jossa kerrostuksia.. Mutta ajattelin että eihän sitä kukaan nää, ponnarilla tai sykeröllä tukkeroinen melkein koko ajan! :mrgreen:

ViestiLähetetty: 2013-01-12 08:27:35 
Poissa
remppakarppi
remppakarppi

Ihanan suklaisen näköistä Rakkauspiirakkaa! :smt049

Mä oon onneton, ja käyn vallan nykyään kampaajalla värjäämässä hiuksiani. Ihan vaan senkin takia kun mun hovikampaajani - kellä oon käynyt nyt 12 v - yllättyy usein myös uuden värin lopputuloksesta. Mun hiukset vaan ei toimi silleen ihan perinteisesti. :lol:

Tänään vois kyllä tilata kampaajan.. Mä muistutan hiusmallilta jo aika paljon Rölliä. :roll:

ViestiLähetetty: 2013-01-12 08:41:45 
Poissa
intiaanikarppi
intiaanikarppi

Hyvää viikonloppua OnnenHippusten Tytöille! :smt020

ViestiLähetetty: 2013-01-12 11:19:05 
Poissa
Käsityökarppi
Käsityökarppi

Paikkakunta: Metsän laidalla ja kallioiden keskellä sekä meren äärellä!
Nii joo, harmi ku et Marjo tosiaan asu täällä. Täällä oli tempaus, että yöllä kampaamo leikkaa ja värjää ilmaseksi jonotus periaatteella. Ainoo ehto, että kampaaja saa vapaat kädet. :mrgreen:

Huomenta Marjolaan! :smt049

ViestiLähetetty: 2013-01-12 11:26:34 
Poissa
remppakarppi
remppakarppi

G, hyvä kun muistutit... Soitto kampaajalle, nyt!

Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju  Vastaa viestiin  [ 1502 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen 15 6 7 8 976 Seuraava

Kaikki ajat ovat UTC+02:00