karppaus.info

karppininjat
Tänään on 2024-03-29 07:58:09

Kaikki ajat ovat UTC+02:00




Aloita uusi ketju  Vastaa viestiin  [ 71 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen 1 2 3 4
Julkaisija Viesti
ViestiLähetetty: 2012-11-06 11:29:52 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Liittynyt: 2011-07-26 15:21:14
Viestit: 1634
Kananmuna, rasvainen liha- ja kala, maitotuotteet & juusto, kookosmaito/kerma, oliiviöljy ja kookosöljy. Ainiin ja SUKLAA :mrgreen:, siinä pääasialliset rasvanlähteet. Manteleista ja pähkinöistä välillä.

_________________
<3 Kookosöljy
Iherbin alekoodi uusille tilaajille IRI825 ;)
Pilkettä-blogi


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2012-12-05 17:28:57 
Poissa
Avaruuskarppi
Avaruuskarppi

Liittynyt: 2011-05-09 07:17:02
Viestit: 15264
Paikkakunta: Kolmas kivi auringosta
NiilinKaimaani kirjoitti:
Aluksi laskeskelin, nykyään en. Pidän vain hiilarit riittävän alhaisina.

Noin 150 g päivässä plus omat varastorasvat.

Ulkopuoliset rasvalähteet: rasvaiset lihat, voi, kerma, täysrasvaiset kypsytetyt juustot, muut rasvaiset maitotuotteet, kananmunat, luulihaliemet, avokado, pekonin ja lihojen paistorasva kerätään pakkaseen odottamaan sopivaa käyttökohdetta, neitsytkookosöljy, salaattiin neitsytoliiviöljy.


Päivitys: vähensin proteiinia ja kasviöljyjä ja lisäsin eläinrasvaa tilalle. En mittaile tai laskeskele normaalisti mitään, mutta enemmän rasvaa tulee nykyään. Pistokokeiden perusteella 150 -180 grammaa, mistä siis suurin osa on eläinrasvaa.

_________________
Vuodesta 2011
Ihmiseläimen lajinmukainen ruokavalio
En ole vielä pudonnut.

Once you have been taught to think, it's hard to stop.


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2012-12-05 18:31:14 
Poissa
seniorikarppi
seniorikarppi
Avatar

Liittynyt: 2007-10-08 14:57:32
Viestit: 272
Paikkakunta: Lähellä Oulua
NiilinKaimaani kirjoitti:
NiilinKaimaani kirjoitti:
Aluksi laskeskelin, nykyään en. Pidän vain hiilarit riittävän alhaisina.

Noin 150 g päivässä plus omat varastorasvat.

Ulkopuoliset rasvalähteet: rasvaiset lihat, voi, kerma, täysrasvaiset kypsytetyt juustot, muut rasvaiset maitotuotteet, kananmunat, luulihaliemet, avokado, pekonin ja lihojen paistorasva kerätään pakkaseen odottamaan sopivaa käyttökohdetta, neitsytkookosöljy, salaattiin neitsytoliiviöljy.


Päivitys: vähensin proteiinia ja kasviöljyjä ja lisäsin eläinrasvaa tilalle. En mittaile tai laskeskele normaalisti mitään, mutta enemmän rasvaa tulee nykyään. Pistokokeiden perusteella 150 -180 grammaa, mistä siis suurin osa on eläinrasvaa.
Itse olen myös vähentänyt proteiinin määrää hieman ja kookosöljynkin jättänyt aika vähälle (oliiviöljyä en ole käyttänyt kesän jälkeen). Paljon voita, kermaa, juustoja ja eläinrasvoja. Iho on tykännyt tästä muutoksesta todella paljon. Sileä kuin vauvan pylly :) Mites sulla, onko vaikuttanut ihon kuntoon positiivisesti nuo tekemäsi muutokset?

_________________
Ensitilaajalle iHerbistä 5 dollarin alennus koodillani: KOL913 - Alennus 10 $, jos tilaus ylittää 40 $.


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2012-12-05 19:12:00 
Poissa
Avaruuskarppi
Avaruuskarppi

Liittynyt: 2011-05-09 07:17:02
Viestit: 15264
Paikkakunta: Kolmas kivi auringosta
Karppinen, minäkin vähensin myös kookosöljyä useammasta rkl:sta noin teelusikalliseen, eikä edes oliiviöljy oikein maistu (kuten eivät myöskään pähkinät ja mantelit). Mutta olo on parempi kuin pitkään aikaan, iho on tosiaan hyvässä kunnossa, vatsa litistyy eli sisäelinrasva sulaa ja suoliston ärsytystila vähenee koko ajan. Todella hyvä päätös siirtyä erkiksi. :D

_________________
Vuodesta 2011
Ihmiseläimen lajinmukainen ruokavalio
En ole vielä pudonnut.

Once you have been taught to think, it's hard to stop.


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2012-12-05 19:39:11 
Poissa
seniorikarppi
seniorikarppi
Avatar

Liittynyt: 2007-10-08 14:57:32
Viestit: 272
Paikkakunta: Lähellä Oulua
Juu, hyvältä kuulostaa ja todellakin hyvä päätös. :smt023

_________________
Ensitilaajalle iHerbistä 5 dollarin alennus koodillani: KOL913 - Alennus 10 $, jos tilaus ylittää 40 $.


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2013-10-04 20:15:30 
Poissa
sintti
sintti

Liittynyt: 2012-02-14 01:28:30
Viestit: 5
olen nyt karpannut 3 viikkoa ja painoa lähti ekana viikkona 2 kiloo ja tokana toiset 2 kiloo...mutta kolmannella ei yhtään...nyt aloin oikeesti miettiä että mikä mättää ja tajusin etten syö ollenkaan tarpeeksi ilmeisesti rasvaa :shock: ...eli kun en niin kauheesti tykkää paistetusta niin voisinko sitten leikata ihan kylmän rauhallisesti voita siivun ja syödä se ruuan yhteydessä...rakastan voin makua meinaan...... eli tarkottaako et voin syödä voita siis yli 100g pvässä?
hiilarit on ollu koko ajan alle 20...proteeiineja olen yrittänyt syödä mahd hyvin kyllä ja paljon vihreetä ja jugurttia (sitä turkkilaista laktoosintonta) mutta ilmeisesti en sitä rasvaa tarpeeksi.

itse asiassa jos painan nyt 86kg (176 cm) ni palkonko mun pitäs nyt södä sit kaikki noita?


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2013-10-04 20:44:45 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi
Avatar

Liittynyt: 2011-06-14 15:02:48
Viestit: 745
Paikkakunta: Oulu
Syötköhän liikaa proteiineja? Karppaus ei ole sama asia kuin "protaus". Osaatko energiaprosentteina laittaa syömisesi?

_________________
SPLASH!


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2013-10-05 20:12:19 
Poissa
PaikallisSapuskaErkki
PaikallisSapuskaErkki
Avatar

Liittynyt: 2004-05-20 06:07:25
Viestit: 47600
Paikkakunta: HomeSweetHome
purpleangel kirjoitti:
olen nyt karpannut 3 viikkoa ja painoa lähti ekana viikkona 2 kiloo ja tokana toiset 2 kiloo...mutta kolmannella ei yhtään...nyt aloin oikeesti miettiä että mikä mättää ja tajusin etten syö ollenkaan tarpeeksi ilmeisesti rasvaa :shock: ...eli kun en niin kauheesti tykkää paistetusta niin voisinko sitten leikata ihan kylmän rauhallisesti voita siivun ja syödä se ruuan yhteydessä...rakastan voin makua meinaan...... eli tarkottaako et voin syödä voita siis yli 100g pvässä?
hiilarit on ollu koko ajan alle 20...proteeiineja olen yrittänyt syödä mahd hyvin kyllä ja paljon vihreetä ja jugurttia (sitä turkkilaista laktoosintonta) mutta ilmeisesti en sitä rasvaa tarpeeksi.

itse asiassa jos painan nyt 86kg (176 cm) ni palkonko mun pitäs nyt södä sit kaikki noita?

Laihdutukseen en anna neuvoja kun se ei oikein ole alaani, mutta meillä voi on nk "pöytämauste" jota voi lisätä ruokaan kuin ruokaan jos sellaiseen on tarvetta, sekä maun että lisärasvan takia. Samoin olen "käsilaukkuvoin" avulla selvinnyt aika monesta ulkoruokinnasta ilman isompia jälkioireita :)

_________________
Erkki terveys- eko- ja eettisistä syistä. Tyyli täällä, kliks
Ei eläinkään pysy terveenä jatkuvasti vaihtelevalla sapuskalla.
We are 90% microbes and 10% human.
Why invent a cure when you can profit from thousands of remedies? (DrWho)


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2013-10-05 21:54:38 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Liittynyt: 2010-02-08 19:12:46
Viestit: 5305
-

_________________
Our way is not the best way. Our way is merely another way.
Vapaa ohjelmisto, vapaa yhteiskunta


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2013-10-05 22:53:34 
Poissa
Sambakarppi
Sambakarppi
Avatar

Liittynyt: 2012-06-03 16:26:23
Viestit: 15364
Paikkakunta: Vantaa
Aloitin 48 h ruokapäiväkirjan pidon, ja tässä olisi alustavia tuloksia, mistä aineksista saan rasvaa:
• juusto
• oliiviöljy
• kananmuna
• kala
• kookosöljy
• kalaöljy
• voi
• kerma
• kaakao
• manteli

_________________
Mateen ruokahakemisto

Tiede on se, mihin uskominen loppuu. - Matee


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2017-01-16 11:57:12 
Poissa
sintti
sintti

Liittynyt: 2017-01-12 16:13:04
Viestit: 2
Paikkakunta: Poland
Mä en ainakaan tiedä paljon mitään mistään, varsinkaan Parolasta minne nyt olen ilmeisesti menossa

Aikanaan luin netistä paljon juttuja, ja tykistö vain "alkoi kuulostamaan" omalta jutulta, joten sen rustasin sitten hakupapereihin. Kun siellä valintatilaisuuden haastattelussa kysyttiin, niin sanoin, että johtajakoulutus kiinnostaa, vaikka eihän mulla siitäkään mitään suurempaa tietoa ole.

Aika luottavaisin mielin olen sitä kohtaan, että kaikki aikanaan selviää ja kerrotaan. Mistä edes voitaisiin olettaa, että kaikki ottavat asiat selville ennen inttiä?
Varmasti kaikki oleellinen tulee esille, vankka usko siihen suuntaan:

_________________
pozycjonowanie stron


Ylös
   
Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju  Vastaa viestiin  [ 71 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen 1 2 3 4

Kaikki ajat ovat UTC+02:00


Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 1 vierailija


Et voi kirjoittaa uusia viestejä
Et voi vastata viestiketjuihin
Et voi muokata omia viestejäsi
Et voi poistaa omia viestejäsi
Et voi lähettää liitetiedostoja

Etsi tätä:
Hyppää:  
Keskustelufoorumin ohjelmisto phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Käännös: phpBB Suomi (lurttinen, harritapio, Pettis)