karppaus.info

karppininjat
Tänään on 2024-03-28 10:21:04

Kaikki ajat ovat UTC+02:00




Aloita uusi ketju  Vastaa viestiin  [ 34 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen 1 2
Julkaisija Viesti
ViestiLähetetty: 2012-04-15 10:28:10 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Liittynyt: 2010-08-18 16:54:58
Viestit: 895
Ruskovillan rinnanlämmittimet (villaa/silkkiä) on semmoiset, mistä en malttaisi luopua edes pesun ajaksi. Loppui kaikki sen osaston vaivat.


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2012-04-16 20:57:53 
Poissa
sintti
sintti
Avatar

Liittynyt: 2009-06-28 20:47:02
Viestit: 40
Paikkakunta: Pohjois-Pohjanmaa
Itse tykkäsin kovasti synnytyksen jälkeen belly bandit-tukivyöstä

_________________
koodilla INI649 saat 5$ alennusta ensimmäisestä tilauksestasi iHerb.com

Harhailukierroksen jälkeen palattu takaisin karppilammikkoon 09/2012 ja täällä olisi nyt tarkoitus pysyä.


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2012-06-02 10:01:06 
Poissa
häjykarppi
häjykarppi
Avatar

Liittynyt: 2011-04-19 07:27:49
Viestit: 3471
Paikkakunta: JKL - Petäjävesi
Isotissisenä komppailen Smaragdia siinä, että Anitan imetysliivit on jees, Carriwelleissä ei riitä mullakaan tukea riittävästi. Hommasin etukäteen parit Carriwellit mutta sitten kun kokoa alkoi olla jo F-kupillinen, oli pakko hankkia tukevammat kantimet.

Näillä parani arki huomattavasti:
http://bellabambina.fi/catalog/anita-im ... -1090.html

Bella Bambinasta tulivat kirjepostina suoraan kotiin.

_________________
Krapulan parantaminen ryypiskelemällä on yhtä tarkkaa puuhaa kuin ripulin parantaminen piereskelemällä...

Quidquid latine dictum, altum videtur.


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2012-06-02 17:30:44 
Poissa
juniorikarppi
juniorikarppi

Liittynyt: 2009-01-11 13:21:54
Viestit: 59
Noista imetysliiveistä vielä. Mun mielestä on outoa että kuppikoot niissä loppuu johonkin G kuppiin vaikka tavallisia rintsikoita löytyy jopa L kuppia (tarkoitan näitä britti kokoja). Kyllä mulla ainakin rinnat kasvoi raskausaikana ja nyt imettäessä ovat myös normaalia isommat, mutta sopivia liivejä ei löydy mistään. Lumingerie.fi nettikaupasta löytyy isoja kokoja kyllä mutta ne roycen imetysliivit on aivan surkeita kun puristavat rinnat melkein kuolioon. Kaipa se sitten on uskottava että mä oon maailman ainoa imetysliivien tarvitsija koossa 70JJ :twisted:


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2012-06-06 21:13:56 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi
Avatar

Liittynyt: 2008-08-14 07:19:19
Viestit: 2089
Paikkakunta: Porvoo
Porvoolaisille raskaana olijoille vinkkinä. Robbarissa oli mama-alushousuja alennuksessa. Finnwearin mama alkkarit 3eur. Normaali taisi olla 9-10eur. Ovat siinä alusvaatehyllyn ulkoseinän puoleisessa päädyssä, missä lukee poisto.

_________________
Raskauskilojen karistusta karppaamalla ja imettämällä.

Pojat 07/09 ja 06/11.


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2012-06-12 08:07:36 
Poissa
eliittijäsen
eliittijäsen

Liittynyt: 2005-05-31 22:27:03
Viestit: 7786
Mulla oli koko raskauden ajan normivaatteet, tunikoita ja leggareita käytin. Yhden mammafarkut mulla oli. Normi uikkarikin. Ja mulla oli aivan valtava vatsa ja silti mahtui ihan hyvin tavisvaatteet.
Kunnollisia imetysliivejä oisin kaipaillut, jossain vaiheessa sitten meni jo tavan liivit.

Tuolla joku jo vinkkasikin niitä Gina Tricotin pitkistä aluspaidoista. Henkkamaukassa on samanlaisia kanssa. Oli hyviä mahan kanssa ja on edelleen hyviä mahan kanssa :lol:
Pidin niitä sitten imetyspaitana, kun leikkasin vaan viillon tissien kohdalle. Henkkamaukan paidan on avoimempia ja niistä voi tissin kaivaa ihan vaan kauluksesta ulos.


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2012-07-03 19:09:30 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi
Avatar

Liittynyt: 2011-04-11 11:40:11
Viestit: 600
Kiitos Smaragdille vinkistä, tilasin itse tuolta
http://www.NursingBra-Shop.co.uk sta imetysliivit x 2 (Anitan Cherry Blush ja Bravadon Bliss) ja täytyy sanoa että oli ihan huippu palvelu!
Hinnat siis edullisemmat, postikulut noin yleisesti ottaen lähes olemattomat (1£ eli n.1,24€) ja paketti tuli kolmessa päivässä :smt023
Tyyppi vielä laittoi viestiä, että jos hän tohtii häiritä niin laita palautetta.

Todellakin voin suositella!
Annan myös pointsit molemmille liiveille, ihan taivaallisen hyvät päällä, taidan jo siirtyä käyttämään, vaikkei imetettävää vielä ookaan :lol:

_________________
Kuva
Kuva


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2012-07-12 11:05:05 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Liittynyt: 2010-08-18 16:54:58
Viestit: 895
Pitää kehaista Boobin äitiysvaatteita :) Käytettynä oon kaikki ostanut, ne on niin hyvälaatuisia, ettei kulahda juuri lainkaan. Once on never off -housut on taivaallisen mukavat, ja Before & after -paidat ihanan viileitä ja pitkiä (after-osuus eli imetys on niiden kanssa vielä kokematta). Noissa mä myös tunnen näyttäväni hyvältä, ne myötäilevät ja peittävät just sopivasti.


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2012-07-14 15:47:38 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Liittynyt: 2007-07-08 22:35:22
Viestit: 3370
Mäkin kehun Boobia.

Mulla on esim. tällainen imetyspaita: http://verkkokauppa.babystyle.fi/products/view/4558/pl
ja on aivan loistava ja todella laadukas ja tuota saatan pitää sitten, kun enää edes imetä :D On niin hyvä päällä. Muutenkin tuollaiset "luukulliset" imetyspaidat on kaikista toimivimpia.

En suosittele lainkaan tämän tyyppisiä http://www.ellos.fi/d/Aitiysvaatteet-Ylaosat/Vertbaudet/_/N-1z141poZ1z13yhnZ1z1419aZ1z141o7?Nr=330273 imetyspaitoja, sillä noista on todella hankalaa kaivaa tissejään esille, varsinkin jos haluaa tehdä sen kohtuu huomaamattomasti.

Eli luukulliset on parhaimpia ja Boob tuntuu säilyttävän kuosinsa parhaiten.

_________________
Pikkukarppi 05/12


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2012-09-23 23:22:17 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Liittynyt: 2010-01-18 14:10:01
Viestit: 2579
Paikkakunta: Utsjoki
En tiiä onko tää ny hyvä ketju mutta mainostaisin tällaista odottaville ja tietenkin vauvan saaneille äideille

http://www.vauvantai.fi

yksityisen kätilön palveluita, imetysohjausta, synnytystanssia jne akselilla Tampere, Jyväskylä ja Seinäjoki.

_________________
-Logis-

Kuva


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2012-12-07 10:27:10 
Poissa
eliittijäsen
eliittijäsen

Liittynyt: 2005-05-31 22:27:03
Viestit: 7786
Laitan tähänkin ketjuun, että oisko kellään myydä Anitan Baby Beltiä koossa l-xl tai vastaavaa?


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2014-09-08 08:52:29 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Liittynyt: 2006-09-01 15:14:16
Viestit: 1392
Paikkakunta: Porvoo
Onko kokemuksia rinnanlämmittimistä? Mietin sellaisten hankkimista, kun esikoisen ensimmäisen kuukauden ajan kärsin toistuvista rintatulehduksista, piti lääkärissä ja labroissa ravata ja syödä antibioottikuureja toistensa perään, niin jos siltä kierteeltä nyt jotenkin välttyisi...
Mutta miten ne käytännössä toimii? Sellaiset villa-silkkiset, esim. Ruskovillan. Kun rinnat vuotaa solkenaan maitoa (mulla ei rintatulehduksen aikana ollut mitään tukoksia), niin ei oikein oma usko riitä tuollaisen maidosta kastuneen villalipareen lämpöhyötyyn... :-k Pitäisi sitten myös noita rinnanlämmittimiä ostaa hirveesti ja ne on kalliita ja niitä pitäisi sitten nyrkkipyykätä jatkuvasti, että mahdankohan jaksaa. Saa siis antaa vinkkejä muistakin rinnanlämmitysideoista ja rintatulehduksen ennaltaehkäisystä :)

Ja yks mitä kaipailisin, niin olisi joku tukivyö/tukituubi tai joku mikä auttaisi vatsan tukemisessa synnytyksen jälkeen. Belly Binding olisi varmaan hyvä , mutta simppelimpi ja edullisempi olisi hakusessa :D

_________________
Poika 09/12, Tyttö 02/15

Ruokapäikky


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2014-10-13 12:12:18 
Poissa
Rouva Muna
Rouva Muna

Liittynyt: 2008-07-17 22:10:54
Viestit: 5168
Paikkakunta: Helsinki
Mollavauvan imetystyyny. Ihan loistava!

Ostin Kätilöopistolta osastolta 5 (lapsivuodeosaston puoli) ja sen sai tosi edullisesti sieltä. Oon tosi tyytyväinen, ja tyynyn kuosi on ihana, päällinen pestävä ja ryynimäinen täyte tukeva ja muotoiltavissa paremmin kuin esim. pumpuli.

Suosittelen! Jää molemmat kädet vapaaksi ja saa hartiat rennoksi kun imettää. Tosi hyvä ostos. Mulla oli marketista ostetun muumityynyn kanssa isoja ongelmia ja jouduin käyttään kuitenkin käsiä koko ajan, mutta Mollavauvan tyyny oli oikeasti kuin taivaan lahja väsyneelle äitille. Kainalon alta imettämiseen se on mulle liian korkea, mutta siihen taas Prisman muumityyny sopii tosi hyvin, kun se on semmonen aika matala.

Os. viitosen tyynyt oli halvempia kuin MV:n omassa nettikaupassa.


Olen myös tosi tyytyväinen siihen, että ompelin patalapun kokoisia liivinsuojia (no melkein patalapun kokoisia, jotkut tykkää pienemmistä patalapuistakin...). Ne pysyy ihan semmosen tavallisen aluspaitatopin sisällä ilman rintsikoita. Yllättäen mulla ei oo nyt niitä imetysliivejä, kun vasta maidon noustua rinnat kasvoi, niin ne kaikki "sopivat" ja muutamat "kyllä nämä joustaa varmasti ja on tarpeeks reilut" rintsikat sitten jäi ootteleen, että näitä raskaussilavia jossain vaiheessa katoaa tästä ympäriltä. En mie oikeastaan edes kaipaa rintaliivejä, ainoastaan vaan siihen, että joku pitäis niitä liivinsuojia paikallaan! Olen tehnyt niin, että laitan aluspaidan tuubiksi päälle ja rinkat alas, ja toisen teepaidan sitten päälle. Ilmainen imetyspaita ja se tuubitoppi pitää liivinsuojat kohdillaan. Ei ehkä edustuskelpoista, mutta jos on takki päällä syyskeleillä ja muuten istuksii kotona, niin oikein hyvä ja äärimmäisen miellyttävän mukava ratkaisu. Rintaliivit hiertää. :?

_________________
Älä pilaa ruusunpunaista laalaa-ländiäni, koska se on asennekysymys.


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2016-02-27 00:27:27 
Poissa
Rouva Muna
Rouva Muna

Liittynyt: 2008-07-17 22:10:54
Viestit: 5168
Paikkakunta: Helsinki
Aventin rintapumppu on ihan onneton. Medela Harmony aivan paras, hellä ja helpompi puhdistaa! Ja halpa.

_________________
Älä pilaa ruusunpunaista laalaa-ländiäni, koska se on asennekysymys.


Ylös
   
Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju  Vastaa viestiin  [ 34 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen 1 2

Kaikki ajat ovat UTC+02:00


Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 1 vierailija


Et voi kirjoittaa uusia viestejä
Et voi vastata viestiketjuihin
Et voi muokata omia viestejäsi
Et voi poistaa omia viestejäsi
Et voi lähettää liitetiedostoja

Etsi tätä:
Hyppää:  
Keskustelufoorumin ohjelmisto phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Käännös: phpBB Suomi (lurttinen, harritapio, Pettis)