karppaus.info

karppininjat
Tänään on 2024-03-29 09:12:38

Kaikki ajat ovat UTC+02:00




Aloita uusi ketju  Vastaa viestiin  [ 54 viestiä ]  Mene sivulle 1 2 3 Seuraava
Julkaisija Viesti
 Viestin otsikko: Karkkikarpit- kesä karkitta
ViestiLähetetty: 2012-05-23 09:47:50 
Poissa
hihhulikarppi
hihhulikarppi
Avatar

Liittynyt: 2011-05-25 10:09:55
Viestit: 2205
Syön karkkia satunnaisesti, en edes joka viikko. Nyt kuitenkin napostelunhimoni on yltynyt ja karkkia tekisi mieli joka päivä. Siksi päätin, että vietän kesän kokonaan karkitta.

Sen lisäksi, että karkeissa on sokeria, niissä on ihan hillittömät määrät muuta skeidaa. Jos valitsen muuten mahdollisimman puhdasta ja lisäaineetonta ruokaa, niin mikä tekee karkeista poikkeuksen?

Allekirjoitukseeni laitan päivät, kuinka monta peräkkäistä päivää olen karkitta ollut. Jos syön jotain karkiksi laskettavaa, laskuri nollautuu.

Muita karkkeilijoita jotka haluaisivat lähteä mukaan?


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2012-05-23 09:58:19 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi
Avatar

Liittynyt: 2011-08-18 07:28:02
Viestit: 1370
Ooooooh! Minä, minä, minä! Sillä varauksella, että tummaa suklaata tai suklaakuorrutteisia pähkinöitä en juuri karkiksi laske. Oon NIIN messissä!

_________________
Edustusvaimon etsikkoaika
Karkittomat päivät: 1. Ennätys tänä kesänä: 9


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2012-05-23 13:13:12 
Poissa
landekarppi
landekarppi

Liittynyt: 2005-04-12 07:05:10
Viestit: 14387
Paikkakunta: Imatra
Tekishän tuo ihan hyvää... :?

_________________
Karppi, since 2005 :)


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2012-05-23 16:34:40 
Poissa
seniorikarppi
seniorikarppi

Liittynyt: 2006-11-02 17:17:52
Viestit: 430
Olen messissä! Karkkien lisäksi jätän ruokavaliosta myös jäätelön, leivokset, suklaan, keksit yms. Sen sijaan herkuttelen täysrasvasilla maitotuotteilla, marjoilla, hedelmillä ja pähkinöillä.

Näillä mennään!

Päivä numero 1 :mrgreen:

_________________
27 vuotta. Pituus 164 cm.
Paino korkeimmillaan 74,5 kg - nyt 64,6 kg.


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2012-05-23 18:19:45 
Poissa
hihhulikarppi
hihhulikarppi
Avatar

Liittynyt: 2011-05-25 10:09:55
Viestit: 2205
Kivakiva kun on kanssakulkijoita tällä retkellä. :D

Tummaa suklaata saatan sallia itselleni. Senkin on oltava niin tummaa ettei sitä voi syödä levyllistä kerrallaan. Keksit sun muut on muutenkin poissa mun ruokavaliosta, mutta kesän ajaksi en missään nimessä ole valmis hylkäämään jäätelöä, etenkään omatekemää.

Karkkilakkohistoriaa sen verran, että muutama vuosi sitten pidin 5 kuukautta karkkilakkoa, jonka vain yksissä pippaloissa unohdin ja heitin muutaman karkin suuhuni. Siitä se sitten taas lähti, juhlien jälkeisenä aamuna (krapulaksi väittävät) tekikin mieli levyllistä suklaata jne...


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2012-05-23 20:49:03 
Poissa
seniorikarppi
seniorikarppi

Liittynyt: 2011-07-18 10:17:00
Viestit: 317
Paikkakunta: Hyvinkää
Mukana ollaan, ainakin yritetään! Elämä ei tällä hetkellä oo kovin antosaa, joten jos repsun, annan sen anteeksi. Mutta ainakin yritän, tosin tumman suklaan sallin.

_________________
Kuva


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2012-05-23 20:51:21 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi
Avatar

Liittynyt: 2012-02-23 12:29:49
Viestit: 10345
Paikkakunta: Kouvola
Mukana, jos satunnaiset jäätelöt mahtuu sallittuihin.
Vajaan tumman suklaan syön, mutta uutta en osta.
Karkki karkkia syönyt viimeksi alkuvuonna. Olisko ollu tammikuussa.

_________________
Kuva

En se minä ollut ja siksi toiseksi se oli vahinko.


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2012-05-24 09:59:07 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Liittynyt: 2008-01-22 15:12:31
Viestit: 1759
Mä voisin myös lähteä mukaan.

Sallittujen listalla on pieninä määrinä (eli ei missään nimessä joka päivä, ehkä 1-2krt/vk, ja mielellään aterian jälkkäriksi)
- suklaa (mieluiten tietysti kunnon tummaa suklaata; fasun sininen myös ok, mutta maitosuklaiset "makulevyt" on pannassa), koska totaalikieltäytyminen kaikesta ei ole mun juttu, ja suklaa on aika pieni paha moneen muuhun verrattuna
- jäätelö (yritän valkata aina sopivimman, eli jättää vohvelit pois jne), koska kesä ei ole kesä ilman jätskiä
- jos on ihan pakko jotain leipomusta syödä, niin sitten gluteenitonta ja vähäsokerista karppikamaa; näitä tilaisuuksia ei kuitenkaan ole etukäteen kesälle tiedossa, joten tää on vaan ajatuksen tasolla mainittu juttu :lol:

Kiellettyjen listalla on
- kaikki viljaiset leipomukset, eli keksit, pullat ym
- karkki
- suklaapähkinät, koska en pysy kohtuudessa

_________________
"One day you'll leave this world behind
So live a life you will remember."


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2012-05-25 12:30:23 
Poissa
hihhulikarppi
hihhulikarppi
Avatar

Liittynyt: 2011-05-25 10:09:55
Viestit: 2205
Parin tunnin päästä lähtö Tallinnaan. Lapsille ja miehelle saatan tuliaiskarkkia ostaa, mutta en itselleni. Nää on vaarallisia kohtia yleensä mulle. Laivareissujen jälkeen aina hiipii paino pari kiloa ylöspäin, kun joku käy tuliaiskarkkeja pikkuhiljaa napsimassa. Nyt pysyn lujana!

Pahus, kun menin lapsille lupaamaan viime viikonloppuna, että pidetään karkkiraati levyraadin tapaan. Se sitten unohtui, mutta lupasin että pidetään se jonain toisena viikonloppuna. Jos vaikkapa mies, sisko ja äiti haluaisi tulla lasten mukaan peliin niin mun ei tarvitsisi.


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2012-05-25 12:44:46 
Poissa
sintti
sintti

Liittynyt: 2012-03-05 01:21:18
Viestit: 26
Paikkakunta: Kouvola
Mä voisin liittyä kanssa karkkilakkoilijoihin. Mutta tummaa suklaata saa syödä, samoin sokeritonta jäätelöä (normijäätelöä vain hellepäivän helpotukseksi äärimmäisessä poikkeustapauksessa) ja täysin sokerittomia karkkeja (jotka muutenkin on harvinaista herkkua, kun ne pitää tilata netistä ja odotella sen jälkeen useampi päivä). Mutta sovittu, näillä mennään... :D

_________________
Kesä karkitta


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2012-05-25 20:46:47 
Poissa
sintti
sintti

Liittynyt: 2012-05-24 15:15:24
Viestit: 24
Tahtoo kanssa liittyä joukkoon! :smt006 Sokeriaddiktina tulee vaikeita aikoja, mutta halua onnistua on, koska ylipainoa on, ja karkkien mässäily ei pysy kohtuudessa kun repsahtaa. Tänään 4 päivää taas karkitta. Ite sallin itelleni karppileivoksia joissain hätätapauksissa. :wink:


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2012-05-25 21:10:52 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi
Avatar

Liittynyt: 2010-08-10 14:19:53
Viestit: 9046
Paikkakunta: Where my heart is...
Mäkin haluan olla ilman karkkia kesällä! Niistä tulee vaan kökkö olo ja ravinteeton nonfoodi ei muutenkaan oo mitenkään pakko. Jäätelö on, joten sen sallin. Suklaan sallin, kunhan se on max. pari riviä tai patukka päivässä. Uskon kyllä, että harvemmin kesällä tulee syötyä suklaata jäätelön sijasta, jälkimmäinen kun on totaalisesti kesäruoka ja suklaata saa milloin tahansa.

Eli pääpiirteittäin oma karkkilakko näyttäis tältä:

Kielletty:
- hedelmäkarkit
- lakut
- toffee
- pulla

Sallittu:
- jäätelö
- suklaa (max. pari riviä tai patukka/päivä)
- purkka
- sokerittomat pastillit tarpeen mukaan

Harvinaiset herkut:
- mutakakku ym. karppiherkut

Eiköhän näillä mennä. Kesä, tule jo! [-o<

_________________
Jos jonkinlaista ylläpitoa ja laifstailia, vilkaisehan!

"Remembering you are going to die is the best way I know to avoid the trap of thinking you have
something to lose. You are already naked. There is no reason not to follow your heart."


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2012-05-25 23:50:38 
Poissa
täyskarppi
täyskarppi
Avatar

Liittynyt: 2012-04-10 00:20:01
Viestit: 119
Mää kans! Nyt on mässäily riistäytynyt taas sen verran käsistä että asialle on pakko tehdä jotain.

Totaalinen EI suklaalle, juustonachoille ja muille paheille. (karkkikarkkia mä en syö oikeestaan ikinä)

Jäätelön sallin JOSKUS, ei joka päivä niinkuin nyt on taas mennyt.. :oops:

_________________
Liikkuen kohti kesää!


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2012-05-26 13:37:57 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi
Avatar

Liittynyt: 2010-08-10 14:19:53
Viestit: 9046
Paikkakunta: Where my heart is...
Tänään teki niin mieli ostaa kaupasta jäde tai suklaapatukka ihan vain siksi, että olin puolikuollut kolmen päivän työputkesta ja aamulla herätys oli jo 4:30 :roll: En sit ostanut. Illalla pippaloidaan vihdoinkin mun täysi-ikäisyyttäni (!) ja aion juoda siideriä. Täytekakkua, sipsiä ym. herkkua on tiedossa, mutta niistä en niin välitä eli voin olla syömättäkin.

_________________
Jos jonkinlaista ylläpitoa ja laifstailia, vilkaisehan!

"Remembering you are going to die is the best way I know to avoid the trap of thinking you have
something to lose. You are already naked. There is no reason not to follow your heart."


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2012-05-26 20:10:15 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Liittynyt: 2010-08-25 11:03:41
Viestit: 626
Paikkakunta: Kotka
Mun ehdottomasti pitäs kans liittyä joukkoon mut en taida pystyä :(
Mulla ei oo vhh:lla ollut 1,5v ajan ongelmia "kiellettyjen" herkkujen kans muuten kun vauvan syntymän jälkeen, edes raskausaika ei ollu niin paha vaikka kaikki edelliset raskaudet oon eläny kaikella tosi epäterveellisellä ja varsinkin pullalla ja suklaalla. Viime lokakuusta asti kun vauva syntyi niin oon enemmin ja vähemmin syöny karkkia ja suklaata ja joskus jotain pulliakin. Vauva edelleen herättää monta kertaa yössä ja oon aika väsynyt joten liitän ton jatkuva repsuilun väsymykseen. Ilman viljoja oon pystyny aika hyvin olemaan eli en syö ruuan kanssa pastaa, en syö leipää ym. mut jos kylässä on kakkua, pullaa tms. niin en pysty olla ottamatta. Kun alotin vhh:n niin lapset sai ihan rauhassa syödä irtokarkkinsa, ei tehnyt mieli tai saatoin ottaa pari mut siihen jäi, nyt en pysty, vedän suklaata ja karkkia todella usein eikä todellakaan jää pariin karkkiin. Ja sitte kunnon ruoka saattaa jäädä helpommin väliin jonka korvaan napostelulla, alkaa todella ketuttaa kun en saa itseäni niskasta kii koska tiedän että ilman sokeria mun olo on niin paljon parempi ja pirteempi! :evil:


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2012-05-26 21:06:52 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi
Avatar

Liittynyt: 2012-02-23 12:29:49
Viestit: 10345
Paikkakunta: Kouvola
Nelli.
Vauva on number 1. (enklantia, nääs)
Mutta sinun vointisi on tärkeä myös tuolle ykköselle.
Ongelman tiedät. Ratkaisun löydät.
Täältä potkis persuksiin ja siellä niskasta kiinni.
Mukaan ja matkaan.

_________________
Kuva

En se minä ollut ja siksi toiseksi se oli vahinko.


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2012-05-27 15:54:29 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi
Avatar

Liittynyt: 2010-08-10 14:19:53
Viestit: 9046
Paikkakunta: Where my heart is...
Selvisin eilisestä syömällä täytekakun päältä kermat :mrgreen: Se pala mun oli kuulemma pakko ottaa lautaselle, kun olin itse kerran synttärisankari. Juomaa kului mukavasti, mutten silti langennut houkutuksiin. Hyvä mä!

Nyt krapulaisena olen ravinnut itseäni mm. cashewpähkinöillä, omenilla ja fetasalaatilla. Tähän mennessä näyttää siltä, että tämäkin päivä on karkiton 8)

_________________
Jos jonkinlaista ylläpitoa ja laifstailia, vilkaisehan!

"Remembering you are going to die is the best way I know to avoid the trap of thinking you have
something to lose. You are already naked. There is no reason not to follow your heart."


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2012-05-28 07:39:28 
Poissa
hihhulikarppi
hihhulikarppi
Avatar

Liittynyt: 2011-05-25 10:09:55
Viestit: 2205
Mä en selvinnyt viikonlopusta ihan puhtain paperein. Eilen meni viikonlopun riennoista toipuessa muutama erittäin makea maitosuklaapala. Ajattelin kuitenkin olla vähän armollisempi itselleni, enkä nollannut laskuria. Laitoin vain tuohon alle päivät, jolloin olen syönyt karkkia. Toivottavasti niitä ei tule enempää.

Jonkinlaista normaalia suhtautumista on havaittavissa, enkä enää illalla hyökännyt tuliaiskarkkien kimppuun. Vanha minä olisi saattanut niin tehdä, koska päivä ei enää ollut karkiton, jolloin olisi ollut muka ihan sama kuinka paljon sitä karkkia olisi vetänyt.


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2012-05-28 08:36:03 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi
Avatar

Liittynyt: 2011-08-18 07:28:02
Viestit: 1370
Viikko! Irttarit on poistuneet mun maailmasta - oon ollut niin jengoilla, että oo mieluummin käyttänyt aikani vähän ravinteikkaamman ruuan popsimiseen.

_________________
Edustusvaimon etsikkoaika
Karkittomat päivät: 1. Ennätys tänä kesänä: 9


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2012-05-28 08:44:32 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi
Avatar

Liittynyt: 2011-06-25 18:07:38
Viestit: 2735
Paikkakunta: Tampere
OT: Aamiaiseks mustaa kahvia ja kourallinen lakuja ex tempore työpaikan kahvihuoneen pöydällä olevasta kiposta. Sorge, oli pakko :mrgreen:

_________________
Jokainen ateria on tilaisuus syödä niin että laihtuu.


Ylös
   
Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju  Vastaa viestiin  [ 54 viestiä ]  Mene sivulle 1 2 3 Seuraava

Kaikki ajat ovat UTC+02:00


Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 12 vierailijaa


Et voi kirjoittaa uusia viestejä
Et voi vastata viestiketjuihin
Et voi muokata omia viestejäsi
Et voi poistaa omia viestejäsi
Et voi lähettää liitetiedostoja

Etsi tätä:
Hyppää:  
Keskustelufoorumin ohjelmisto phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Käännös: phpBB Suomi (lurttinen, harritapio, Pettis)