karppaus.info

karppininjat
Tänään on 2024-04-19 05:00:09

Kaikki ajat ovat UTC+02:00




Aloita uusi ketju  Vastaa viestiin  [ 145 viestiä ]  Mene sivulle 1 2 3 4 58 Seuraava
Julkaisija Viesti
ViestiLähetetty: 2004-10-01 06:43:02 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi
Avatar

Liittynyt: 2004-09-27 10:32:57
Viestit: 792
Toiston uhallakin kyselisin parhaita aamiasvinkkejänne. Kananmunasta saa paljon aikaan, munakasta, paistettua, keitettyä, kokkelia, sun muuta sörsseliä, mutta entä jos ei vaan enää maistu? Mitä muuta alakarppaaja voi syödä aamiaiseksi?

Työaamuna aamiaisen syönti (tai syömättä jättäminen) ei ole niin iso asia, koska lounasaika tulee eteen jo ennen puolta päivää, mutta entäs viikonlopun aamiaiset? Kun aviopuoliso keittää puuroa tai lusikoi marmelaadia paahtoleivän päälle aamulehtensä takana? Miten pelastatte tilanteen? :roll:


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2004-10-01 06:52:28 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Liittynyt: 2004-06-14 12:10:00
Viestit: 1627
Paikkakunta: East-Helsinski
Itse syön usein jugurttia, leseillä ja marjoilla tai rahkaa samoilla sörsseleillä, raejuustoa ja tonnikalaa, juustoa ja makkaraa, paistettua kinkkua ja papumössöä jne. Entäs pellavaleipäset tai muut täällä annatut leipäreseptit? Pannukakku?


Ylös
   
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2004-10-01 06:55:17 
Vai ei muna maistu? Noh, ei se mitään, en minäkään oikein pidä munan mausta - siis kanansellaisen.. :wink:

Siksipä syön aamuisin rahkaa, marjoilla ja/tai kermalla. Arkisin jos on oikeen kiire töissä, niin lorautan rahkan sekaan funlight-tiivistettä tilkan ja siinä pika-aamiainen. Viikonloppuisin herkuttelen aamulla ja vatkaan kermavaahtoa, jonka sekoitan rahkan ja pakastemarjojen ja hermesetaksen kanssa.. Sitä sitten lusikoin aamun lehden ääressä pitkään ja hartaasti..

Valion sokerittomat mehukeitot on ihanan raikkaita myös, entisenä appelsiinimehuaddiktina se on hyvin korvannut aamun mehut.


Ylös
   
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2004-10-01 07:39:34 
Poissa
ylläpitokarppi
ylläpitokarppi
Avatar

Liittynyt: 2004-05-19 16:09:34
Viestit: 849
Paikkakunta: Tampere
Nist kirjoitti:
siis kanansellaisen.. :wink:


Varo Nist sanojasi, tänään on perjantai :roll:

_________________
Ala-/hyväkarppia alkaen 8/2003 - karppiylläpidosta "osa-aikaeläkkeellä", ethän laita yksärillä pyyntöjä minulle vaan mieluummin hooverille tai chimanille. Kiitos!


Ylös
   
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2004-10-01 07:58:40 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Liittynyt: 2004-09-07 08:16:27
Viestit: 1360
Paikkakunta: Vantaa
mulla on vara-aamiaisina pannulla paistettua makkaraa tai sitten raejuusto-tonnikalasörsseliä jossa mausteena valkopippuria. Tietty usein riittää juustoo, kinkkua ja/tai metukkaa. Kyll silläki aika pitkään pärjää.


Ylös
   
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2004-10-01 08:00:11 
Poissa
Hongshao liyu
Hongshao liyu
Avatar

Liittynyt: 2004-05-20 06:55:08
Viestit: 26133
Paikkakunta: Lohja/Helsinki
Jos ei ole aivan absolutisti tuon lisätyn sokerin ja parin perunaheiutaleen kanssa, niin yksi minun suuhuni mieluusti menevä on rajuusto, jonka joukkoon n. 1 rkl Kallen mätitahnaa ja reilu kourallinen purjosilppua/ruohosipulia/pillisipulia/sipulinvartta.

_________________
Karppaus kannattaa: Kymmenen vuotta virkeyttä ja painonhallintaa, ilman tarpeettomia ruokarajoitteita.

blogi: http://mirkankysymyksia.blogspot.com/


Ylös
   
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2004-10-01 08:39:11 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Liittynyt: 2004-05-20 12:29:42
Viestit: 1190
Paikkakunta: Uusimaa
Kiireisiin aamuihin - ja silloin kun muna tökkii :oops: - mulla on varattuna aito kainuun leipäjuusto vadelmilla! Hetkeksi mikroon, huurteiset vadelmat sekaan ja nams! Pitää nälänkin tosi pitkään.

_________________
Jos keskustelet idiootin kanssa, varmista ettei hän tee samoin.

Kuva
iHerb -koodini on JOK311; saat sillä ensitilaajana 5 $ alennuksen.


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2004-10-01 08:50:57 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi
Avatar

Liittynyt: 2004-09-27 10:32:57
Viestit: 792
ellin00ra kirjoitti:
Itse syön usein jugurttia, leseillä ja marjoilla tai rahkaa samoilla sörsseleillä, raejuustoa ja tonnikalaa, juustoa ja makkaraa, paistettua kinkkua ja papumössöä jne. Entäs pellavaleipäset tai muut täällä annatut leipäreseptit? Pannukakku?


Eikös jugurtissa ole aikalailla hiilareita? Onko pannukakkuun alakarppireseptiä? Pavutkin ovat aika tuhtia tavaraa hiilarimielessä? Atkinsin ykkösvaiheessa olisi marjatkin kielletty - mutta sitä sääntöä olen kyllä joutunut rikkomaan... :oops:


Ylös
   
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2004-10-01 08:52:16 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi
Avatar

Liittynyt: 2004-09-27 10:32:57
Viestit: 792
Kippura kirjoitti:
Kiireisiin aamuihin - ja silloin kun muna tökkii :oops: - mulla on varattuna aito kainuun leipäjuusto vadelmilla! Hetkeksi mikroon, huurteiset vadelmat sekaan ja nams! Pitää nälänkin tosi pitkään.


Tein saman keksinnön tänä aamuna! Tosin ilman mikroa ja marjoja, mutta tuntuu toimivan. Heti helpottaa kun voi syödä "leipää" aamulla! :D


Ylös
   
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2004-10-01 08:55:48 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Liittynyt: 2004-05-31 21:12:05
Viestit: 2034
Paikkakunta: oulu
Suomalaisten marjojen suhteen Atkins saakoon huutia. Fiber Huskilla saa aikaan kivan kiisselityyppisen aamiaisen tai välipalan. Siis niistä marjoista.


Ylös
   
 Viestin otsikko: no
ViestiLähetetty: 2004-10-01 09:42:42 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Liittynyt: 2004-06-14 12:10:00
Viestit: 1627
Paikkakunta: East-Helsinski
itse noudatan SBD:tä, jolloin pavut on jopa suositeltavia. Jugurtin ja rahkan huiilarit mahtuu päivän hiilareihin kun tarkkailee tuoteselostuksia... Pannariohje löytyy ¨omilta" alakarooireseptisivuiltamme. Pääsivu-linkit- jne....


Ylös
   
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2004-10-01 10:01:44 
Poissa
paleokarppi
paleokarppi
Avatar

Liittynyt: 2004-05-21 07:57:52
Viestit: 721
Paikkakunta: Suomen Turku
Kreikkalainen Total 10 % kermajogurtti (200 g purkki) mustikoilla. Ei ole parempaa! Saa ainakin Stockalta, Sestoista ja joistakin hyvinvarustelluista K-marketeista.


Ylös
   
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2004-10-01 10:45:50 
Poissa
seniorikarppi
seniorikarppi
Avatar

Liittynyt: 2004-05-21 10:29:17
Viestit: 386
Paikkakunta: Helsinki
Minä vannon tukevan ja isolehtisen romainesalaatin nimiin. Ladon salaatinlehden päälle juusto- ja kinkkuviipaleita, päälle toisen lehden ja syön kuin leivän. Pysyvät sormet siistinä ja saa vielä vihreääkin mukaan. Jos "leipä" tuntuu liian veltolta, taitan kaksinkerroin. Jos haluan hienostella, poistan salaatinlehdestä hieman lehtiruotia ja käärin rullaksi. Silloin voi laittaa sisään jotain mössöjäkin. Sihen sopii ihan tavallinen lehtisalaattikin.
Käytän salaatinlehtiä myös texmex-iltoina tortillan tai tacokuorien sijasta. En kuitenkaan kehota kokeilemaan pyhävaatteissa :D .

_________________
"Hiukan liikaa on juuri sopivasti minulle."
Jean Cocteau


Ylös
   
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2004-10-01 10:52:00 
Edit: viesti poistettu


Ylös
   
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2004-10-01 10:59:23 
Varpu kirjoitti:
Perjantain kunniaksi 8) : olen joskus teipannut jääkapin oveen lapun "Nälkä lähtee naimalla!". Siinä yksi aamiaisvaihtoehto. Tosin siinä täytyy tykätä munista :lol:

Ja ei, en ole korkannut vielä. Meinaan vasta ruveta töhin. :oops:


Hih! Juu mutku siin on vaan se onkelma, et se nälkä pysyy loitolla vain sen hetken kun... ööö.. .. on vähän muuta ajateltavaa.

Ja ei, en minäkään ole korkannut. Ihan työpäivän ratoksi tässä vaan hourin..

:mrgreen:


Ylös
   
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2004-10-01 11:07:03 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Liittynyt: 2004-07-27 07:51:16
Viestit: 562
Paikkakunta: Turku
Varpu - tulee niin 70-luku ja Teiniliitto mieleen, tekee oikein nostalgista häijyä :x . Mutta muuten oikein hyvä ja toimiva ohje.

_________________
"Se parhaiten nauraa, joka toiselle kuoppaa kaivaa."


Ylös
   
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2004-10-01 11:21:52 
Marjatta, :lol: :lol: :lol: !

70-luku on muutenkin iso innoittajani. Rakastan kaikkia niitä idioottimaisia hokemia, joita silloin sanottiin (anteeksi tämä OT Morris!). Me mun miehen kanssa leikitään sellaista leikkiä "sanoiksä niin 70-luvulla?" ja sitten ladellaan niitä latteuksia (erityisen hupaisaksi leikin tekee se, että mun mies oli 70-luvulla vielä lapsi...Mä sen sijaan olin Teiniliitossa :wink: ).
Siis; soitellaan sano Sonninen; pidetäänks teillä mattoja? meillä ne pysyy pitämättäkin jne. Suosittelen illanviettoon. Mun mies muistaa kaikki 70-luvun telkkarimainoksetkin ("Nixies X joustonapakat" jne.)...


Ylös
   
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2004-10-01 11:24:04 
Äh, tää olikin Susien ketju eikä Morriksen... Noh ,sano naakka kun nokka katkes.


Ylös
   
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2004-10-01 11:30:51 
Poissa
Hongshao liyu
Hongshao liyu
Avatar

Liittynyt: 2004-05-20 06:55:08
Viestit: 26133
Paikkakunta: Lohja/Helsinki
Eikös Romaine ole sama kuin sidesalaatti? Meillä on kasvimaalla montaa eri lajiketta. Aivan ehdoton. Kääritään metvurstia ym rullalle ja suuhun. :P

_________________
Karppaus kannattaa: Kymmenen vuotta virkeyttä ja painonhallintaa, ilman tarpeettomia ruokarajoitteita.

blogi: http://mirkankysymyksia.blogspot.com/


Ylös
   
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2004-10-01 11:43:06 
Poissa
seniorikarppi
seniorikarppi
Avatar

Liittynyt: 2004-05-21 10:29:17
Viestit: 386
Paikkakunta: Helsinki
Varpu kirjoitti:
Siis; soitellaan sano Sonninen; pidetäänks teillä mattoja? meillä ne pysyy pitämättäkin jne. Suosittelen illanviettoon. Mun mies muistaa kaikki 70-luvun telkkarimainoksetkin ("Nixies X joustonapakat" jne.)...


Tosi kipeetä :shock: ! Pari vuotta sitten yksissä juhlissa toisilleen melko vieras porukka innostui muistelemaan Suomenlinnan kalliolla vanhoja tv-mainosten lauluja. Sieltä löytyi uskomattomia helmiä: Timangi Toyota Tonni, Peffasta istuu, reisistä svengaa (Lee Cooper), Puhtautta vaalin siks valitsin, uuden Tend -tehopaketin jne. jne. :lol:
Oli hienoa, kun joku hiljainen tyyppi nousi yhtäkkiä seisomaan ja veti tunteella jonkun huikean margariinilaulun. Lopuksi jengi lauloi hartaana yhdessä suklaamainoksen: Sinäkö se oot... ohikulkijat olivat aika ihmeissään :D
Anteeksi, tämä meni nyt todella OT:ksi, mutta Varpu provosoi :oops: ...

_________________
"Hiukan liikaa on juuri sopivasti minulle."

Jean Cocteau


Ylös
   
Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju  Vastaa viestiin  [ 145 viestiä ]  Mene sivulle 1 2 3 4 58 Seuraava

Kaikki ajat ovat UTC+02:00


Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 22 vierailijaa


Et voi kirjoittaa uusia viestejä
Et voi vastata viestiketjuihin
Et voi muokata omia viestejäsi
Et voi poistaa omia viestejäsi
Et voi lähettää liitetiedostoja

Etsi tätä:
Hyppää:  
cron
Keskustelufoorumin ohjelmisto phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Käännös: phpBB Suomi (lurttinen, harritapio, Pettis)