karppaus.info

karppininjat
Tänään on 2024-03-29 06:42:29

Kaikki ajat ovat UTC+02:00




Aloita uusi ketju  Vastaa viestiin  [ 47 viestiä ]  Mene sivulle 1 2 3 Seuraava
Julkaisija Viesti
 Viestin otsikko: Takaisin farkkuihin!
ViestiLähetetty: 2012-03-29 12:45:46 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi
Avatar

Liittynyt: 2009-03-17 12:19:10
Viestit: 697
Paikkakunta: London town
Kävi niin, että maan vaihdoksen kanssa tuli nelisen senttiä vyötärölle ja kolme lantiolle takaisin, kun vielä tammikuussa olin päässyt aika hyvään alkuun bikinikunnon tavoittelussa. Nyt on tilanne niin, että hyväpylly-farkkuni ei enää mene nätisti päälle. Missiona siis mahtua takaisin suosikkifarkkuihini mielellään kahden viikon sisään. Ja sit jatkaa vielä rasvantiristystä, kunnes lihakset erottuvat. Lontoo ei erityisesti stimuloi terveellisiä ruokatottumuksia, mutta parhaani yritän!

Lähtötilanne viime lauantaina:
Vyötärö 74cm
Lantio 103cm
Naisella mittaa 162cm ja ikää 25v.

Vaakaa mulla ei ole, eikä oikeastaan kiinnosta. Jotain se on 60-64 kilossa pyörinyt useamman vuoden nyt.

Liikuntatausta: Kilpacheerleading oli pitkään oma laji, 5 vuotta harrastaen ja 4 vuotta valmentaen; taskussa on myös Vierumäen järkkäämä Taso I valmentajakoulutus, 3op. Valmennuksen ohessa treenailin sit SATSin jumpissa ja juoksinpa yhden puolimaratoninkin 2010 syksyllä. 2011 keväällä ryhdyin treenaamaan uudelle puolikkaalle ihan PT:n kanssa laaditun ohjelman kera ja tässä vaiheessa kuvioon astui mukaan punttistreenaus isommassa roolissa kuin aiemmin. No puolikas jäi juoksematta ulkomaanmatkan takia, mutta punttistreeni jäi silleen rennosti mukaan elämään. Tammikuussa 2012 muutin Lontooseen ja liityin nyrkkeilysalille, missä käyn kahdesti viikossa ohjatussa ryhmätreenissä, missä tehdään siis kaikkia harjoitteita, mitä oikeatkin nyrkkeilijät, mutta ei sparrata. Tää on rankkaa. Koko 60min. on intervallipainoitteista; 1-7min. tehdään kovaan tahtiin eri lyöntiyhdistelmiä, kyykkyhyppyjä, punnerruksia, burpeeta, boksihyppyjä yms. ja välissä 1min. tauot. Sen lisäks pyrin käymään kahdesti kahvakulailemassa ja kävellä sit muuna aikana kattelemassa ympäristöä. Silloin kun en siis istu toimistossa lähettämässä sähköposteja, jota teen 8h/pv ma-pe.

Tän viikon treenit:
Ma vapaa
Ti 1h kävelylenkki aamulla, 30min. kävely pubiin ja 30min. kävely takaisin illalla.
Ke 45min. kävelylenkki aamulla, 1h nyrkkeilytreeni illalla (tänne myös kävelyä 25min./suunta)
To 1h kävelylenkki aamulla, kahvakuulaa illalla (treenin pituudesta enemmän myöhemmin)

Tänään ton aamulenkin jälkeen näytti mittanauha vyötärölle 72cm, eli oletan turvotuksen nyt kaikonneen ja loput karistettavat onkin sit aidosti laihdutuksen päässä. Aijai.

Aamun kävelylenkit muuttunevat osaksi juoksulenkeiksi, kunhan penikat parantuisivat.

_________________
If I had a dime every time you walked away
I could afford to not give a shit


Liikkapäikky ja muuta räpellystä
Blogi elämästä ja Englannista


Ylös
   
 Viestin otsikko: Re: Takaisin farkkuihin!
ViestiLähetetty: 2012-03-29 13:41:39 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi
Avatar

Liittynyt: 2009-03-17 12:19:10
Viestit: 697
Paikkakunta: London town
Tulipa heti taas mieleen, miten mun elämänlaatu on täällä kyl muuten parantunut aika huimasti ja senkin takia on helpompi nyt ottaa asiakseen tää treenin lisääminen ja timmimimmiyden tavoittelu. :wink:

Oon koko ikäni, ihan pikkukakarasta asti, kärsinyt nukahtamisongelmista ja mulle hyvä luontainen unirytmi olis ollut suunnilleen 03-11 (tunnin heitolla molempiin suuntiin) vaan sellaiseen ei tää yhteiskunta anna periksi. Nyt täällä ollessa oon jotenkin aivan itsestään ohjautunut petiin 22-24 välisenä aikana ja herään 7:30-8:30 riippuen siitä, onko aamulla touhua. :shock: Työaika on 10-18 mikä jo itsessään mahdollistaa aamuliikkumisen paremmin kuin tosi aikainen työ. Suomalainen kahdeksasta neljään ei varmaan soveltuis mulle ikinä!

Koneella istuminen on myös vähentynyt aivan itsestään! Kevätkin varmasti osaltaan vaikuttaa siihen, että energiaa ja innostusta on touhuta muutakin kuin tuijottaa facebookia tai katsoa telkkarisarjoja sängyssä maaten. Toinen tähän vaikuttanut asia on varmaan opiskelusta työelämään siirtyminen (tai harjoitteluahan mä teen) eli mun vapaa-aika on nyt tosiaankin mun vapaa-aikaa eikä takaraivossa jarruta se jytkyttävä syyllisyys siitä, että joku essee pitäisi kirjoittaa (ja sit ku ei huvita, jumahdan siihen sängyn pohjalle tuijottaa telkkua). Saan ihan tekemisen puutteesta johtuen touhuta muuta kuin kotona tehtäviä asioita! :lol:

Sosiaaliset suhteet voi paremmin, kun täällä se kulttuuri sen mahdollistaa. Mulle sopii paljon paremmin mennä kaveriden kaa pubiin istumaan ja syömään kuin hengailla jotenkin epämääräisesti jossain, mitä se Suomessa enimmäkseen on, kun ravintolassa ei oo varaa opiskelijan syyä ja baareissa on ihan tyhmää olla, jos ei vedä kännejä. 8) Seuraavaks pitäis vaan opetella tilamaan sieltä pubista vaikka salaattiannos eikä fish&chipsei :lol:

Ja sit ihan pikkujuttuja: Hoidan ihoani. Siis kamala, ku nolottaa myöntääkin mut oon tähän asti ollu tosi laiska ihonhoidossa ja pessy meikkejä sillon ku jaksaa enkä ikinä puhdistanut naamaa aamulla (paitsi edellisen illan meikeistä ehkä), mut nyt oon saanut siitä itelleni rutiinin, enkä voi mennä enää nukkumaan, jos on meikkiä naamassa ja aamulla ensimmäisenä pyyhin kasvot kasvovedellä. Jotenkin ylipäätään tuntuu, et on helpompi huolehtia itestään, eikä se vaadi kamalia ponnisteluja. Paitsi syömisen suhteen.

Ja hei: taustaa! Oon liikkunut about koko ikäni yhtä pidempää taukoa lukuunottamatta. Tausta on kilpacheerleadingissa, jota myös valmensin neljä vuotta, mutta nykyään harrastan nyrkkeilyä (en kyl sparraa ketään, mut muuten tehdään ihan samoja harjoitteita kuin oikeetkin nyrkkeilijät) ja kiinnostaa toi kahvakuula. Mulla on jäsenyys sellaiselle äijä-nyrkkeilysalille, missä saan käydä kahdesti viikossa ryhmätreenissä ja käyttää tiloja itsenäiseen treenaamiseen niin paljon ku huvittaa. Asunnon vieressä mulla on iso puisto, missä käyn juoksentelemassa silloin, kun penikat ei saa itkemään ja jos oman kuulan vielä ostan, niin meen sinne sitä heiluttamaan.

Mun unelmien tavoite olis Marilyn-kroppa, mutta en jotenkin vielä usko itteeni tarpeeksi, että ottaisin sen ihan oikeaksi tavoitteeksi. 8-[ Tarttis karistaa 10cm vyötäröltä ja lantiolta sitä varten! Tän hetken tavoite olis jossain 68 sentissä vyötäröllä ja 98cm lantiolla. Ja että selluliitti vähenisi, sitä mulla on pyllyssä kamalasti. :cry:

_________________
If I had a dime every time you walked away
I could afford to not give a shit


Liikkapäikky ja muuta räpellystä
Blogi elämästä ja Englannista


Ylös
   
 Viestin otsikko: Re: Takaisin farkkuihin!
ViestiLähetetty: 2012-03-31 16:54:49 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi
Avatar

Liittynyt: 2009-03-17 12:19:10
Viestit: 697
Paikkakunta: London town
Torstai: ihan vaan käveleskelyä. Se kahvakuulatreeni siirtyikin perjantaiaamulle, kun torstai-iltana olikin Nordic Affair klubi-ilta ja käväisin siellä tsiigamassa Mannan livenä ja jutskailemassa vähän Musexin projektipäällikön kanssa.

Perjantai: Aamusta hilpaisin salille leikkimään kahvakuulaa. Meni aika rattoisasti. Tein 16kg kuulalla kahden käden heilautuksia, yhden jalan mavea ja kyykkyjä. 6kg kuulalla heiluttelin tempauksia, yhden käden heilautuksia, työntöjä ja windmillia. Vähän se on ehkä pikkuinen, mutta ei ole välikokoja! Sen kanssa oli lopuks isompi ongelma käsien hikoaminen ja otteen lipsuminen kuin varsinaisesti lihasten väsyminen. Kovan hien sain kyllä päälle siinä puolessa tunnissa!

Lauantai: Boxing fitness. Just ku ehdin riemuita keskiviiikkona, et mun kunto on noussut ku meni se treeni niin hyvällä energialla, vaikka olikin rankkaa, niin eiköhän tänään ollutkin sit sellainen, et meinas ihan itku tulla! :lol: Joka treeni on niin erilainen, et ei vissiin pitäis huokailla helpotuksesta ikinä, ku seuraavaks osuukin tappotreeni.

Huomenna meinaan käppäillä ympäri huudeja täällä, kun sitä en oo varsinaisesti vielä tehnyt. Kattelen ympärilleni ja ihmettelen maisemia; tein sitä toisessa suunnassa jo eilen ja oli niin huikeeta, et huomenna sit lähden toiseen suuntaan.

_________________
If I had a dime every time you walked away
I could afford to not give a shit


Liikkapäikky ja muuta räpellystä
Blogi elämästä ja Englannista


Ylös
   
 Viestin otsikko: Re: Takaisin farkkuihin!
ViestiLähetetty: 2012-03-31 17:16:57 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi
Avatar

Liittynyt: 2010-08-10 14:19:53
Viestit: 9046
Paikkakunta: Where my heart is...
Pitihän mun tännekin merkki jättää aiemmin, mut unohdin #-o Damn. No mut, nyt se on tehty!

Olen äärimmäisen kateellinen siitä, että saat asua Lontoossa. Se on paikka, jossa joka päivä on uusi mahdollisuus nähdä ja kokea jotain mitä ei oo ikinä ennen nähnyt tai kokenut. Oon ite suunnitellut tänä vuonna revanssimatkaa sinne suunnalle, saa nähdä miten kesä ja syksy antavat aikataulullisesti periksi. Toivottavasti hyvin [-o<

Tsemppiä farkkuprojektiin ja mukavaa viikonloppua! :smt049

_________________
Jos jonkinlaista ylläpitoa ja laifstailia, vilkaisehan!

"Remembering you are going to die is the best way I know to avoid the trap of thinking you have
something to lose. You are already naked. There is no reason not to follow your heart."


Ylös
   
 Viestin otsikko: Re: Takaisin farkkuihin!
ViestiLähetetty: 2012-03-31 20:11:05 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi
Avatar

Liittynyt: 2009-03-17 12:19:10
Viestit: 697
Paikkakunta: London town
Tää on kyl aivan upee kaupunki! Musta on niin mielenkiintoisen siistiä, et yhdellä kadulla voi olla pieniä söpöjä taloja ihanine pihoineen ja kirsikkapuineen ja heti kulman takana sit sodan aikaisia laatikkomallisia rujoja kerrostaloasuntoja :D Mullon blogi ihan Lontoota varten, jos huvittaa käydä lukaisemassa: http://mmm-to-ldn.blogspot.co.uk/

Ja jos tuut käymään, niin ilmoita tännepäin, mikäli ei oo joka päivä täyteen buukattu. Vien sut vaikka nyrkkeilemään :lol:

Paistoin just lohta ja tein sille kaveriks kukkismuusia, nomnom. Ruokajuomana Westonsin luomusiideri, aijeittä! Tulee tehtyy niin harvoin täällä ruokaa, et sit viikonloppun jaksaa joskus ihan panostaakin. Harvoin siks, että aamupalana toimii rahka-jogurtti-sotku ja lounaan syön harjottelupaikan lähellä olevassa lounasravintolassa ja illasta mulla ei sit nälkä enää olekaan. Treenipäivinä vedän sit iltapalaksi samaa rahkajogurttia.

_________________
If I had a dime every time you walked away
I could afford to not give a shit


Liikkapäikky ja muuta räpellystä
Blogi elämästä ja Englannista


Ylös
   
 Viestin otsikko: Re: Takaisin farkkuihin!
ViestiLähetetty: 2012-03-31 20:23:14 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi
Avatar

Liittynyt: 2010-08-10 14:19:53
Viestit: 9046
Paikkakunta: Where my heart is...
Jaea kirjoitti:
Ja jos tuut käymään, niin ilmoita tännepäin, mikäli ei oo joka päivä täyteen buukattu. Vien sut vaikka nyrkkeilemään :lol:



Deal! Ois melkoisen siistiä 8)

Pistän sun blogin lukulistalle, pakkohan tuota on lukea kun Lontoo nyt vaan on nii-ii-iin :smt049

_________________
Jos jonkinlaista ylläpitoa ja laifstailia, vilkaisehan!

"Remembering you are going to die is the best way I know to avoid the trap of thinking you have
something to lose. You are already naked. There is no reason not to follow your heart."


Ylös
   
 Viestin otsikko: Re: Takaisin farkkuihin!
ViestiLähetetty: 2012-04-03 13:14:49 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi
Avatar

Liittynyt: 2009-03-17 12:19:10
Viestit: 697
Paikkakunta: London town
Tänään aamulla meinas hiukan lanistaa, kun vyötäröllä turvotti jokin eilinen lounaaksi syöty salaatti (MIKSI?!) ja mittanauha näytti 73cm. Eilen kävin aamusta heiluttamassa kahvakuulaa ja illalla 1,5 tunnin reippaalla kävelylenkillä, kun töistä kotiin tullessa vilkaisin peiliin ja pötsi pömpötti ihan mahottomasti! Heräsin tänäänkin silleen ajoissa, että ehdin lenkillä käydä, mutta meinas jäädä menemättä sen turvotuskauhistuksen jälkeen, ku tuli sellanen olo, et mitä mä tyhmä tuolla oikein ittiäni kiusaan ja hikoilen, ku ei sillä tunnu olevan mitään vaikutusta kuitenkaan! Menin mä sit kuitenkin ja siitä tuli parempi mieli.

Ja sit pomo hyväksyi mun pyynnön päästä kaverin häihin Malagaan kesäkuussa, eli rantakuntoa pitää lähtä nyt tavoittelemaan tän kahden kuukauden aikana.

Tavallaan on kyl vähän lusmu olo lähtä sinne Malagan reissulle, kun just sitä ennen käyn Suomessakin, eli joudun olla kaks viikkoa kokonaan pois töistä, koska lentoja ei tule järkevillä hinnoilla aikaisemmin takaisin. Eli oon viikon Suomessa, pakkaan yön yli Lontooseen palattuani ja lennän heti seuraavana päivänä Espanjaan kuudeks päiväks.

_________________
If I had a dime every time you walked away
I could afford to not give a shit


Liikkapäikky ja muuta räpellystä
Blogi elämästä ja Englannista


Ylös
   
 Viestin otsikko: Re: Takaisin farkkuihin!
ViestiLähetetty: 2012-04-04 11:45:32 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi
Avatar

Liittynyt: 2009-03-17 12:19:10
Viestit: 697
Paikkakunta: London town
Voi piru, eilen tapahtui lankeaminen: kulmakaupasta Gossip Girlin kaveriksi 115g sipsipussi ja kaksi pientä suklaapatukkaa #-o Gaah! Nyt ois kuitenkin tavoitteena olla kolme viikkoa nätisti ja sit kaverin tullessa vierailulle ottaa rennommin ja sen jälkeen palata taas ruotuun, kunnes lennähdän Málagaan juhlimaan kaverin häitä ja otan rennosti. Siis muutaman viikon pätkiä, onkse muka liikaa vaadittu! Nyt ensin kolme viikkoa, rentoviikko, sit viis viikkoa ja rentoviikko. Pitäis onnistua!

Enkä jaksanut aamusta touhuta mitään. Olis ny ees voinu pidemmän kautta kävellä töihin, vaan ei ku torkutin tunnin ja sit aamutoimet ihan rauhassa vaan minnekään hötkyilemättä. Noh, ehkä sen voi hyväksyä sen varjolla, että meen illalla nyrkkeilytreeneihin ja sieltä tyttöjen kanssa saunaan! Saunaan! Aaah, ihanaa!

Iloisemmilla uutisilla jatketaan: tänään havaitsin ekaa kertaa elämässäni vatsiksissa ylimpien kahden palan alla toiset kaksi palaa! Siis ihan vasta ajatuksen häivähdyshän ne on ja vain vatsaa jännittäessä voi oikeassa valossa huomata jotain, mutta silti! Voi kun litistyis tää pömppö nyt nätimmäksi, eikä haittais jos reisien selluliititkin vähenisi. Hän sanoo Lindoria maistellessaan...

_________________
If I had a dime every time you walked away
I could afford to not give a shit


Liikkapäikky ja muuta räpellystä
Blogi elämästä ja Englannista


Ylös
   
 Viestin otsikko: Re: Takaisin farkkuihin!
ViestiLähetetty: 2012-04-05 22:33:51 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi
Avatar

Liittynyt: 2009-03-17 12:19:10
Viestit: 697
Paikkakunta: London town
Ollu oikeen tehoviikko. Kävin just heiluttamassa kahvakuulaa ja vähän muutakin rautaa salilla uus Niken kirkkaanpinkki treenitoppi päällä :smt049 Se on jotain taikamateriaalia varmaan, kun näytin jotenkin timmimmältä ja paremmalta sen kanssa kuin oikeesti. Huomenna vielä nyrkkeilytreeni ja sit pääsiäisloma, ts. sali sulkee ovensa tiistaiaamuun asti :mrgreen: Aion kyllä kävellä, paljon! Juosta ei kehtaa, kun tänä aamuna taas kiusasi penikkakipu toisessa sääressä. Toinen tuntuu olevan parantunut, mut toisen takia täytyy vielä malttaa hetki olla juoksentelematta. Mikä toisaalta ei ees kauheesti haittaa, kun en tosta juoksemisesta muutenkaan perusta :wink:

Millä ihmeen taialla mä sen puolimaratonin 1,5 vuotta sitten juoksin, ku muistan sillonkin juoksutreenausta aloitellessa ajatelleeni, että tää on ihan tyhmä idea, mähän oon aina vihannut juoksemista :lol: Silloin löysin jostain flown eikä se lopulta nyt kauheen perseestä ollutkaan (tai siis oli, mut treenaus sujui leppoisasti ja oli kivaa). Nyt vihaan juoksemista taas.

_________________
If I had a dime every time you walked away
I could afford to not give a shit


Liikkapäikky ja muuta räpellystä
Blogi elämästä ja Englannista


Ylös
   
 Viestin otsikko: Re: Takaisin farkkuihin!
ViestiLähetetty: 2012-04-06 17:05:03 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi
Avatar

Liittynyt: 2009-03-17 12:19:10
Viestit: 697
Paikkakunta: London town
On ollu kyllä hyvä viikko nyt!
Ma: aamulla 30min. kahvakuulailu + 20min. kävelyä suuntaansa
Ti: aamulla 25min. juoksentelulenkki muutamilla sprinteillä (taisin vetää viis silleen hiit-tyyliin) ja illalla 1,5h kävelylenkki reipasta tahtia.
Ke: illan nyrkkeilytunti + 20min. kävelyä/suunta
To: töiden jälkeen 35min. kahvakuula. sis. ton saman matkan salille ja takas
Pe: lounasajan nyrkkeilytunti kävelyineen.

Mut sitten mä huomasin, etten saa ruuasta tarpeeks prodea. HH ja rasvat on suunnilleen siinä, missä saakin olla, mut prodet on jääny tosi mataliks. On vielä hiukan hakusessa se, mitä tuolta ruokakaupasta oikein ostais, kun tuotteet on tosi erilaisia. Hyvää raejuustoa en oo vielä löytänyt, rahka pitää jatkaa jogurtilla kun se on niin kuivakkaa ja hapanta ja kun en oikein ees tee kotona ruokaa kuin viikonloppuisin, niin en oo keksinyt sellaista helppoo protskupitoista välipalaa tms. joka ois helppo syyä. Nyt ostin kyl kinkkusiivuja ja tuorejuustoa, et rupeen käärimään niitä rullalle iltapalaksi.

_________________
If I had a dime every time you walked away
I could afford to not give a shit


Liikkapäikky ja muuta räpellystä
Blogi elämästä ja Englannista


Ylös
   
 Viestin otsikko: Re: Takaisin farkkuihin!
ViestiLähetetty: 2012-04-07 08:39:09 
Poissa
kilometrikarppi
kilometrikarppi
Avatar

Liittynyt: 2009-10-19 17:03:14
Viestit: 2060
Vastavierailulle tunkeilen! ;)

Ja liityn Lontoo-kadehtijoiden kerhoon! Oon käyny siellä nyt kolmasti ja 3 viikon päästä tuun taas ja oon vaan niin In love! Ajattelin et jos 2013 kesäks yrittäs hakea jotain kesätöitä sieltä, niin sais edes pari kk elämässään kokea sen millasta siellä ois asua. Ja toi alkas oleen niitä viimesiä saumoja, kun 2014 mennään naimisiin ja sit ois joskus siinä kai tarkotus valmistuakin ja sit ehkä sen jälkeen jo vois alkaa niitä lapsia tuleen jne.
Varsinaisesti vaihtoon ei ilkeä lähteä, olis ihan käytännönjuttujenkin kannalta liian hankalaa jättää tuo ukkeli yksin puoleks vuodeks (siis kun ei sillä ois yksin varaa meiän jättivuokraan jne.), mutta pari kuukautta kesällä nyt aina järjestyis ja ei ois silleen henkiseltäkään kannalta mahdoton aika erossa oltavaks :)

(Oikeesti hyi kun alan aina puhuun itestäni vaan muiden päikyissä... :oops: )

Ja jos proden saaminen safkoista on hankalaa, niin oisko ihan lisäprode herana mitään? Itekin oon ruvennu sitä ottaan just tästä syystä, että ruuasta ei vaan meinaa saada tarpeeks.

_________________
Kuva

02/2012 päättynyt painonseurantapäiväkirja: Kesäkilojen karkotus
02/2012 aloitettu liikuntapäiväkirja: Sentit jäävät salille


Ylös
   
 Viestin otsikko: Re: Takaisin farkkuihin!
ViestiLähetetty: 2012-04-07 15:04:11 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi
Avatar

Liittynyt: 2009-03-17 12:19:10
Viestit: 697
Paikkakunta: London town
Tänne ku vähäks aikaa tulee, niin eipä tee mieli enää lähteä! :wink: Tokikaan mulla ei ole mitään parisuhteita Suomessa odottelemassa tms. Ja mun pitkän ajan suunnitelma on aina ollutkin lähteä pois Suomesta, että silläkään en osais kuvitella ite vaan pariks kuukaudeks tulevani :)

Voi miten laiskottaa! Piti kävellä paljon koko pitkän viikonlopun ajan, kun sali on kiinni, mutta nyt vaan tekis mieli jäädä sängyn pohjalle kattomaan telkkaria. Ulkonakin on ihan harmaata. +10 astetta, mut taitaa tuulla ja vissiin vähän sateleekin välillä, ei houkuta sitten yhtään! :evil:

Mut kyllä mä tästä vielä sisulla laitan tuulipuvun päälle ja lähden tonne! Eilen vietin koko illan sisällä möllöttäen ja siitäkin tuli tosi laiska olo. Vaellan Tescoon ostamaan jonku jälkkärin... Täällä on aivan ihania kaikkia leivoksia! Missään en oo syönyt yhtä hyvää ei-omatekemää juustokakkua kuin Tescon chocolate brownie cheesecake ja sit siellä on sellasia swiss chocolate crown, missä on maitosuklaa"kruunun" sisällä browniee ja valkosuklaamoussea :smt049 Ja näitä on paketissa aina kaksi... Pari kertaa kun oon niitä ostanut, niin ajatus on ollut, että toinen säästyis seuraavalle päivälle, mut turha toivo! :lol:

_________________
If I had a dime every time you walked away
I could afford to not give a shit


Liikkapäikky ja muuta räpellystä
Blogi elämästä ja Englannista


Ylös
   
 Viestin otsikko: Re: Takaisin farkkuihin!
ViestiLähetetty: 2012-04-07 15:32:39 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi
Avatar

Liittynyt: 2010-08-10 14:19:53
Viestit: 9046
Paikkakunta: Where my heart is...
Mä ostin Tescosta kerran aamupalaksi sellaisen vielä lämpimän eli ihan tuoreen suklaacroissantin :smt049 Petollinen paikka :mrgreen:

Ja niin, tosta proteiinista. Mulla ei ole sen kanssa mitään ongelmaa, koska mun välipalatkin on tyyliin luokkaa paketti leikkeleitä + hedelmä ja siitä 150g paketistakin saa jo jotain 25g proteiinia. Kinkku ja tuorejuusto kuulostaa muuten kokeilemisen arvoselta jutulta, tänks :smt023 Ootko kokeillut jatkaa rahkaa sokerittomalla mehutiivisteellä? Se musta poistaa sitä hapanta perusmakua aika hyvin. Eikä tarvita kuin korkillinen tiivistettä niin maun saa jo hyväksi ja pygee lusikoimaankin paremmin, kun se ei oo enää semmosta liisteriä.

_________________
Jos jonkinlaista ylläpitoa ja laifstailia, vilkaisehan!

"Remembering you are going to die is the best way I know to avoid the trap of thinking you have
something to lose. You are already naked. There is no reason not to follow your heart."


Ylös
   
 Viestin otsikko: Re: Takaisin farkkuihin!
ViestiLähetetty: 2012-04-07 19:09:51 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi
Avatar

Liittynyt: 2009-03-17 12:19:10
Viestit: 697
Paikkakunta: London town
En oo koittanu rahkaa mehutiivisteellä, vois testata. Mut suurin hätä on nyt siinä, että Suomessa ei oo proteiinien kanssa ollu mitään ongelmaa koskaan, ellei sit toiseen suuntaan eli tullut sitä liikaa! Suomalaista maitorahkaa pystyn syödä ihan silleenkin, mut täkäläinen tavara on ihan tajutonta jankkia. :shock: Jogurtilla jatkaen siitä saa kyl syömäkelpoista ja mä jopa tykkään siitä aamupalana. Ja jogurttina toimii kreikkalaistyylinen 10% jugu. Raejuusto olis kivaa, kun mä tykkään raejuustosta paljonkin silloin kun se on hyvää, mut täältä en oo vielä löytänyt kunnollista. Tescossakin on vaan jotain light choices vetisiä vaihtoehtoja. Rupeen nyt lisäilemään noita leikkelesiivuja aterioille, niin ehkä tää sillä tasottuu :)

Lähdin kuin lähdinkin kävelylle ja melkein 3h siinä vierähtikin :lol: Eksyin vähän matkalla ja pysähdyin nopeelle capuccinolle Starbucksiin, mut muuten kävelin reippaasti koko ajan. Ei ollut tarkoitus ihan noin kauan viipyä, mut mikäpäs siinä sit kuitenkaan!

Ja ostin kakkua. Ostin vähän paljonkin kakkua. Ostin 2 x swiss chocolate cheesecake ja 2 x key lime pie. Juustokakkua teki kamalasti mieli ja Key lime pie lähti mukaan mielenkiinnosta. Oon aina elokuvissa ja telkkarissa ihmetellyt kiinnostuksella, et mikä helkkari on key lime pie, mut nytpä saan selville! Täytyy nyt parhaimmalla itsekurilla koittaa säästellä noi neljälle päivälle eikä syyä heti kerralla :wink:

*edit*

No oho, jälkkärilautaselle päätyikin vierekkäin yksi kumpaakin sorttia. Mut noi on aika pieniä! Ja mulle ei tänään tuu tästä ruuasta kauheesti kaloreita... Vaikkakin ruokajuomana on kuivaa valkkaria. Mut viikonloppuna saa vähän nauttia, eiksni! :wink:

_________________
If I had a dime every time you walked away
I could afford to not give a shit


Liikkapäikky ja muuta räpellystä
Blogi elämästä ja Englannista


Ylös
   
 Viestin otsikko: Re: Takaisin farkkuihin!
ViestiLähetetty: 2012-04-09 00:27:07 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi
Avatar

Liittynyt: 2009-03-17 12:19:10
Viestit: 697
Paikkakunta: London town
Kakut on syöty ja vähän muutakin #-o Aamupalan kaverina maistelin toisen key lime pien ja illaksi kämppis kutsui mut perheensä luo Sunday roastille / pääsiäisaterialle ja sielläpä sit söin omatekemää pashaa ja muutaman suklaakonvehdin. Kotiin päästyäni päätin vielä tuhota jäljellä olevan slicen suklaajuustokakkua pois kuleksimasta, niin huomenna skarppaan taas :wink:

Kävelyä tuli kyl 30min. / suunta ja vaikka tota sokerikuormaa ei sillä kuitatakaan, niin on kai se parempi kuin ei mitään. Huomenna olis tarkoitus koittaa pitää Dukanin mukainen proteiinipäivä, jotta tokenisin tästä viikonloppuherkuttelusta.

Huoh, noi farkut ei tuu varmaan ikinä enää menee mun päälle :roll:

_________________
If I had a dime every time you walked away
I could afford to not give a shit


Liikkapäikky ja muuta räpellystä
Blogi elämästä ja Englannista


Ylös
   
 Viestin otsikko: Re: Takaisin farkkuihin!
ViestiLähetetty: 2012-04-10 12:09:45 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi
Avatar

Liittynyt: 2009-03-17 12:19:10
Viestit: 697
Paikkakunta: London town
Nonii, sellanen Dukan-proteiinipäivä! :lol: Aloitin aamuni syömällä aamupalaks vuokraemännän (kämppiksen äiskä) mukaan antamia leivoksia ja pashaa, sit makasin sängyssä ja otin torkkuja kuuteen illalla, kun sit hain pienen pizzan ja suklaakakkupalan läheisestä pizzapaikasta. #-o Mut kaipa tuollaisiakin täysin turhia päiviäkin joskus tarttee. Toi on muistaakseni ensimmäinen tuollainen päivä koko täällä olon aikana, eli tammikuun lopun jälkeen. Jos nyt krapulapäiviä ei lasketa, kun se on kuitenkin aina sitä toipumista ja eilinen oli vaan laiskottelua laiskottelun vuoksi.

Tän aamun aloitinkin puolen tunnin kahvakuula/core -treenillä. Ja näin peilistä ojentajan! Mun käsissä alkaa olla muotoa! \:D/ Kaksi viikkoa kaverin vierailuun ja sen aikaa yritän olla tosi nätisti ja repsuilematta. Sit se viikko löysin rantein ja sit kuukauden päivät lomaan. Suomessa tulee syötyä varmasti kunnolla ja käveltyä metikössä ja sit onkin Espanjan viikko, jonka otan aivan lunkisti.

_________________
If I had a dime every time you walked away
I could afford to not give a shit


Liikkapäikky ja muuta räpellystä
Blogi elämästä ja Englannista


Ylös
   
 Viestin otsikko: Re: Takaisin farkkuihin!
ViestiLähetetty: 2012-04-10 13:00:45 
Poissa
sintti
sintti

Liittynyt: 2011-05-12 15:06:19
Viestit: 3
Oi oon ihan innoissani kun mun mitat on melkolailla samat kun sulla ja itselläkin kesäkunto tavoitteena ! Tässä on monenmoista kokeiltu ja nyt sitten karppausta aloittelen. Kuinka paljon hiilareita saat päivässä ? Oletko laskenut kaloreita ?

Tsemppiä vaan, pian ne farkut oikein sujahtaa päälle ! (;


Ylös
   
 Viestin otsikko: Re: Takaisin farkkuihin!
ViestiLähetetty: 2012-04-10 13:42:10 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi
Avatar

Liittynyt: 2009-03-17 12:19:10
Viestit: 697
Paikkakunta: London town
timmiksi kirjoitti:
Oi oon ihan innoissani kun mun mitat on melkolailla samat kun sulla ja itselläkin kesäkunto tavoitteena ! Tässä on monenmoista kokeiltu ja nyt sitten karppausta aloittelen. Kuinka paljon hiilareita saat päivässä ? Oletko laskenut kaloreita ?


En mä ole laskenut mitään juurikaan. Pitäis ehkä, kun viimeksi kun löin esimerkkipäivän safkat finelin ruokakoriin, niin kaloreita tuli jotain 1100kcal ja proteiinia 60g eli aika vähän. Prodet pitäis yrittää saada tonne 90g kieppeille, mut muuten oli kaikki ihan ok; hh jossain 30-50g ja rasvoja jotain 90g ehkä. Ehkä.

Mut mä en oikein tykkää laskee ja punnita ja hinkata. Tuonkin jälkeen oon vaan lätkinyt jotain kinkkuleikkeleitä lisäksi lautaselle ja toivonut, että riittäis :D Ressaamatta hyvä tulee :wink: Ja kun muutenkin tavoittelen ennemmin pysyvää rutiinia tästä kuin olisin varsin laihdutuskuurilla, niin tuntuu et se laskeskelu ja säätäminen olis enemmän haitaksi ja siitä tulis sellainen kuurityyppinen ajattelumalli itelle.

_________________
If I had a dime every time you walked away
I could afford to not give a shit


Liikkapäikky ja muuta räpellystä
Blogi elämästä ja Englannista


Ylös
   
 Viestin otsikko: Re: Takaisin farkkuihin!
ViestiLähetetty: 2012-04-10 17:00:42 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi
Avatar

Liittynyt: 2010-08-10 14:19:53
Viestit: 9046
Paikkakunta: Where my heart is...
Jaea kirjoitti:
Ja näin peilistä ojentajan! Mun käsissä alkaa olla muotoa! \:D/


Onnea! =D> Nää on näitä suurimpia ilon hetkiä (tulosten paranemisen lisäksi) kun näkee, että kropassakin tapahtuu jotain.

Oh, Dukan :smt049 Pidätkö huomenna proteiinipäivän? Mua houkuttais toi ihan hirrweesti, mut tiiän että jos kiellän iteltäni jonkun niin terveellisen asian kuin pinaatin tai parsakaalin niin ainaskin sit tekee hirrweenä mieli niitä. Jos en kiellä, niin saattaapi olla että tulee proteiinipäivä joskus itellekin ns. "vahingossa" :mrgreen:

_________________
Jos jonkinlaista ylläpitoa ja laifstailia, vilkaisehan!

"Remembering you are going to die is the best way I know to avoid the trap of thinking you have
something to lose. You are already naked. There is no reason not to follow your heart."


Ylös
   
 Viestin otsikko: Re: Takaisin farkkuihin!
ViestiLähetetty: 2012-04-10 17:11:55 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi
Avatar

Liittynyt: 2011-10-13 06:30:02
Viestit: 897
Jaea kirjoitti:
uus Niken kirkkaanpinkki treenitoppi päällä :smt049 Se on jotain taikamateriaalia varmaan, kun näytin jotenkin timmimmältä ja paremmalta sen kanssa kuin oikeesti.

Vou, mistä tämmösiä treenitoppeja saa? :mrgreen: minäkin haluan! :lol:

_________________
"Jokainen hetki on tilaisuus muuttaa elämän suunta.."


Ylös
   
Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju  Vastaa viestiin  [ 47 viestiä ]  Mene sivulle 1 2 3 Seuraava

Kaikki ajat ovat UTC+02:00


Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 13 vierailijaa


Et voi kirjoittaa uusia viestejä
Et voi vastata viestiketjuihin
Et voi muokata omia viestejäsi
Et voi poistaa omia viestejäsi
Et voi lähettää liitetiedostoja

Etsi tätä:
Hyppää:  
Keskustelufoorumin ohjelmisto phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Käännös: phpBB Suomi (lurttinen, harritapio, Pettis)