karppaus.info

karppininjat
Tänään on 2024-03-29 06:39:01

Kaikki ajat ovat UTC+02:00




Aloita uusi ketju  Vastaa viestiin  [ 296 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen 111 12 13 14 15
Julkaisija Viesti
 Viestin otsikko: Re: Kesäkilojen karkotus
ViestiLähetetty: 2012-01-06 13:12:21 
Poissa
kilometrikarppi
kilometrikarppi
Avatar

Liittynyt: 2009-10-19 17:03:14
Viestit: 2060
^Noi jumpat on siis koulujen saleissa, ni ei voi :/

Ja mäpäs tuun vastavisiitille, tässä kun kiireiltäni ehdin ;) Eli siis heti ->

_________________
Kuva

02/2012 päättynyt painonseurantapäiväkirja: Kesäkilojen karkotus
02/2012 aloitettu liikuntapäiväkirja: Sentit jäävät salille


Ylös
   
 Viestin otsikko: Re: Kesäkilojen karkotus
ViestiLähetetty: 2012-01-12 20:18:56 
Poissa
kilometrikarppi
kilometrikarppi
Avatar

Liittynyt: 2009-10-19 17:03:14
Viestit: 2060
Viidettä päivää aika kovassa kuumeessa (pahimmillaan n. 39,5, nyt n. 38). Suuhun puhjennutta primaariherpestä epäilee lääkäri, toi mies (tai se on kuulemma varma :P ) ja kai itsekin pitäsin sitä aika todennäkösenä. Rakkuloita siellä siis monta ja suu on k-i-p-e-ä! :( Labrakokeet otettiin tänää. Nieluviljely myös otettiin angiinan varalta...

Paino pudonnu 64,2:n eli tässä vaiheessa 1,6kg sunnuntaisesta aamupainosta, mikä nyt on melkeen pieni positiivinen pilkahdus tässä, mutta pööh, mulla on ikävä oikeeta ruokaa! Ja ikävästi veikkaan et ainakin osa tulee takas kun voi taas syyä.
Tänhetken ruokavalio koostuu lähinnä jäätelöstä ja jugurtista kun ei näin kipeellä suulla kauheesti mitään pupellella... :roll:

_________________
Kuva

02/2012 päättynyt painonseurantapäiväkirja: Kesäkilojen karkotus
02/2012 aloitettu liikuntapäiväkirja: Sentit jäävät salille


Ylös
   
 Viestin otsikko: Re: Kesäkilojen karkotus
ViestiLähetetty: 2012-01-13 11:25:09 
Poissa
kilometrikarppi
kilometrikarppi
Avatar

Liittynyt: 2009-10-19 17:03:14
Viestit: 2060
63,7... En todella päivitä näitä tickeriin kun oon ihan varma et takas tulee kuitenkin. Pessimisti ei pety!

_________________
Kuva

02/2012 päättynyt painonseurantapäiväkirja: Kesäkilojen karkotus
02/2012 aloitettu liikuntapäiväkirja: Sentit jäävät salille


Ylös
   
 Viestin otsikko: Re: Kesäkilojen karkotus
ViestiLähetetty: 2012-01-14 12:48:38 
Poissa
kilometrikarppi
kilometrikarppi
Avatar

Liittynyt: 2009-10-19 17:03:14
Viestit: 2060
63,1. Tää painon putoamistahti melkein pelottaa. BMI ois nyt 19,9 vissii, eli ekaa kertaa aikuisiällä alle 20.

Olo on mielettömän heikko ja nälkä kova, mutta suu aukeaa vaan pari senttiä ja on ihan mieltsin kipeä, niin mitään ei nyt tee mieli syödä.

Eilen söin puuroa (voilla ja täysmaidolla), vadelmajätskiä, raejuustoa, sienisalaattia ja tavallista juustoa. Kolme viimeksmainittua oli helvetin vaikeita ja kivuliaita, ei niitä enää.
Äsken kävin Lidlistä hakemassa (tai siis ihana anoppi käytti mua vaikka matkaa on max. kilsa) avocadon, mehua ja banaanin (+vielä töissä olevalle miehelle grillimakkaraa ja tarjouksessa olleen hervottoman salamitangon). Menee varmaan jugun ja marjojen kaa blenderiin, jos sais jonkunnäkösen smoothien mistä sais vähän energiaa.

_________________
Kuva

02/2012 päättynyt painonseurantapäiväkirja: Kesäkilojen karkotus
02/2012 aloitettu liikuntapäiväkirja: Sentit jäävät salille


Ylös
   
 Viestin otsikko: Re: Kesäkilojen karkotus
ViestiLähetetty: 2012-01-14 13:01:24 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi
Avatar

Liittynyt: 2011-06-25 18:07:38
Viestit: 2735
Paikkakunta: Tampere
Voi kökkö, että oot kipee! Levon merkeissä viikonloppua sitten... :hug:

_________________
Jokainen ateria on tilaisuus syödä niin että laihtuu.


Ylös
   
 Viestin otsikko: Re: Kesäkilojen karkotus
ViestiLähetetty: 2012-01-14 13:08:02 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi
Avatar

Liittynyt: 2010-08-10 14:19:53
Viestit: 9046
Paikkakunta: Where my heart is...
Voi raukkaa :( Parane pian ja koita saada syötyä! :smt049 Inhaa tietenkin syödä kun kaikki kiinteämpi sattuu, mutta kunhan nyt ees jotain...

_________________
Jos jonkinlaista ylläpitoa ja laifstailia, vilkaisehan!

"Remembering you are going to die is the best way I know to avoid the trap of thinking you have
something to lose. You are already naked. There is no reason not to follow your heart."


Ylös
   
 Viestin otsikko: Re: Kesäkilojen karkotus
ViestiLähetetty: 2012-01-23 16:57:10 
Poissa
kilometrikarppi
kilometrikarppi
Avatar

Liittynyt: 2009-10-19 17:03:14
Viestit: 2060
Tauti voitettu ja elämä taas hymyilee. Kiitos kovin myöhässä tytöille paranemistoivotuksista!

En oo oikeen jaksanu kirjotella mitään, en omaani enkä kenenkään muun päikkyyn. Käyn mä silti teitä kaikkia lukemassa, eli ette te musta eroon oo päässy 8) Ei vaan oo mitään fiksua sanottavaa.

Äsken tehtiin tunnin lenkki tuolla pakkasessa, nyt ois pizza uunissa ja sauna päällä. Näinä hetkinä sitä niin osaa arvostaa tota omaa saunaa, oon nimittäin aivan umpijäässä! Ja voi lääh kun pizza tuoksuu hyvälle! Ihan karppia siis toki on.

Paino 64,5 vaikka eilen mässäilin ja otin alkoa. Tän päivitin nyt sit tickeriinki :)

_________________
Kuva

02/2012 päättynyt painonseurantapäiväkirja: Kesäkilojen karkotus
02/2012 aloitettu liikuntapäiväkirja: Sentit jäävät salille


Ylös
   
 Viestin otsikko: Re: Kesäkilojen karkotus
ViestiLähetetty: 2012-02-03 10:55:37 
Poissa
kilometrikarppi
kilometrikarppi
Avatar

Liittynyt: 2009-10-19 17:03:14
Viestit: 2060
Paino 64,1 vaikka taas eilen tuli vähän maisteltua punaviiniä ja kuivaa sidukkaakin - niin ja myös esim. pussillinen jugurttiananaksia uppos semmaa tehdessä. Mutta ilmeisesti alkoholi ja mässäily laihduttaa mulla. Tämän teorian toimivuutta testataan tänään, aateltiin ehkä pitää pizzapäivä - ihan siis pizzeriasta hakea ;)

Mä vähän tässä arvon että mitä mä tekisin tälle päikylle. Tai kun varsinainen laihduttaminen on nyt periaatteessa ohi ja jatkossa on kyse enemminkin mitoista ja kehonkoostumuksesta, ni tuntuu että ehkä tää painonseuranta -osio alkaa olla väärä. Pitäskö siirtyä sentti-puolelle? Vai uskaltaisko tällänen liikunnan suhteen viimeaikoina laiskistunut (tästä avauduin tuonne hoikkis- ja fitnesskarppeihin jo) peräti liikuntapäiväkirjoihin? Ruokapäiväkirjoihin ei ainakaan, kun en mä jaksa säännöllisesti kirjotella mitään.
En tiä, auttakaa mua! :D

_________________
Kuva

02/2012 päättynyt painonseurantapäiväkirja: Kesäkilojen karkotus
02/2012 aloitettu liikuntapäiväkirja: Sentit jäävät salille


Ylös
   
 Viestin otsikko: Re: Kesäkilojen karkotus
ViestiLähetetty: 2012-02-03 11:14:35 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Liittynyt: 2005-06-02 06:28:57
Viestit: 4876
marika_ kirjoitti:
29.7 aamupaino 76,9kg.


marika_ kirjoitti:
Paino 64,1

Huomenta
:shock:
noin sitä pitää =D>
tv AP

_________________
Mukana yli 18 vuotta.
Minun ennen ja jälkeen kuvat.
HH on aika vähissä, keltuaista, lihaa, kalaa ja lampaan juustoa. Olen öljytön ja en syö viljaa, pähkinöitä, hedelmiä ja vihanneksia. C:tä otan vielä purkista.


Ylös
   
 Viestin otsikko: Re: Kesäkilojen karkotus
ViestiLähetetty: 2012-02-03 11:23:10 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi
Avatar

Liittynyt: 2010-08-10 14:19:53
Viestit: 9046
Paikkakunta: Where my heart is...
Pizzapäivä kuulostaa erittäin hyvältä 8)

Tulin nyt potkimaan sua persuksille vähäsen :lol: , ja KÄSKEN lähtemään sinne salille! Oikeesti, siitä tulee ihana fiilis! Kerää rohkeutesi ja meet vaan, sen jälkeen ei enää ujostutakaan kun saa taas hommasta kii. Hyvää viikonloppua ja tsembuloita :D

_________________
Jos jonkinlaista ylläpitoa ja laifstailia, vilkaisehan!

"Remembering you are going to die is the best way I know to avoid the trap of thinking you have
something to lose. You are already naked. There is no reason not to follow your heart."


Ylös
   
 Viestin otsikko: Re: Kesäkilojen karkotus
ViestiLähetetty: 2012-02-03 11:32:38 
Poissa
kilometrikarppi
kilometrikarppi
Avatar

Liittynyt: 2009-10-19 17:03:14
Viestit: 2060
Kiitos Ari kannustuksesta! :)

Ja aww Anni, oot ihana :hug: Joo mä tonne kukkopillin päikkyyn jo höpöttelinkin et mulla olis 2vk:n lahjakortti tohon läheiseen kuntokeskukseen, niin ajattelin nyt olla rohkee ja tänään ottaa sen käyttöön. Niillä aukee vastaanotto klo 13, mut sit heti meen 8) Jos vaikka uus ja erilainen sali sais muhun lisämotivaatiota (normisti siis oon käyny uimahallin salilla). Huomenna niillä olis BodyBalance, en oo koskaan sitä kokeillu, mut jos siellon tilaa, ni aattelin mennä! Se ei kai oo kovin rankka (?!), ni senki jälkee vois ehkä vähän vielä riehua salilla. Pitää nyt ottaa kaikki irti tästä 2vk:n jaksosta!

_________________
Kuva

02/2012 päättynyt painonseurantapäiväkirja: Kesäkilojen karkotus
02/2012 aloitettu liikuntapäiväkirja: Sentit jäävät salille


Ylös
   
 Viestin otsikko: Re: Kesäkilojen karkotus
ViestiLähetetty: 2012-02-03 11:36:10 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi
Avatar

Liittynyt: 2010-08-10 14:19:53
Viestit: 9046
Paikkakunta: Where my heart is...
Jee hienoo upeeta mahtavaa! :smt049 Bodybalance on kivaa eikä tosiaan kamalan rankkaa, joten tee ihmeessä saleilut siihen päälle vielä. Siitä se lähtee taas :wink:

_________________
Jos jonkinlaista ylläpitoa ja laifstailia, vilkaisehan!

"Remembering you are going to die is the best way I know to avoid the trap of thinking you have
something to lose. You are already naked. There is no reason not to follow your heart."


Ylös
   
 Viestin otsikko: Re: Kesäkilojen karkotus
ViestiLähetetty: 2012-02-03 15:13:20 
Poissa
kilometrikarppi
kilometrikarppi
Avatar

Liittynyt: 2009-10-19 17:03:14
Viestit: 2060
Hohoh, olipas taas. Tosiaan eilen join lasin (ehkä n. 16cl) punaviiniä, 2 kuivaa sidua ja yhen vissyginin. Aamulla vähän juili päätä, mutta luontaistuotesärkylääke (joo, sellasiaki on! jotain ekstravahvaa kurkumajuttua, yllättäen äiskältä sain) helppas siihen eikä muuten ollu mitään oloja. No, menin siis tosiaan reippaan tyttönä tonne salille ja siellä ne olot sitten tuli :P Treenni jäi siis vähän lyhykäiseks kun ei kertakaikkiaan pystyny enää enempää (meni 15min alkulämppä kuntopyörällä + 20min lihastreeni + 10min venyttelyt), mutta tulipahan käyty ja vähän hikoiltua edes. Se normaali liikunnan jälkeinen euforia jäi kyllä puuttuun ja tilalla oli "nyt mä oikeesti ihan justiinsa kuolen tai ainakin jään nukkumaan just tähän paikkaan" -fiilis, joka jatkui koko (kaupan kautta kiertäneen) kotimatkan :lol:
No, haetaan sitä euforiaa sit huomenna. Tänään EN ota viiniä!

Pizzapäivä peruuntu kun toi ukkeli rupes kriiseileen painostaan. Eli tästä tulikin kaalilaatikkopäivä. No, ehkä sen pizzapäivän kerkee vielä kun kellään ei oo kriisiä röllöistään :D Ja siis ihan positiivista toki, et mieskin kiinnittää näihin juttuihin huomiota, kun se on lievästi ylipainonen ja sillä tuppaa aikalailla tuohon keskivartaloon kertymään, mikä ei oo kovin terveellistä tietty.

_________________
Kuva

02/2012 päättynyt painonseurantapäiväkirja: Kesäkilojen karkotus
02/2012 aloitettu liikuntapäiväkirja: Sentit jäävät salille


Ylös
   
 Viestin otsikko: Re: Kesäkilojen karkotus
ViestiLähetetty: 2012-02-05 08:41:57 
Poissa
kilometrikarppi
kilometrikarppi
Avatar

Liittynyt: 2009-10-19 17:03:14
Viestit: 2060
Vietettiin pizzapäivä eilen ;) kana-ananas-katkarapu-feta.

Eilen myös kävin siellä BodyBalancessa ja oli ihan mahtistunti, niiiin just mun tyylinen! Liityin sitten tän innostamana jäseneks :lol: Rupeen varmasti käymään säännöllisesti tolla tunnilla ainakin kerran viikkoon (kahdesti sitä tarjottais, mut en tiä ehtiikö kun kaikkee muutakin kivaa olis).
Mutjoo, eilen ton balancen jälkeen sit vetäsin 20min crossarilla, mut rautaa en jääny nosteleen, sen jätin tälle päivälle. Eli nyt tässä aamupalarahkasötkötykset naamaan ja sit pikkuhiljaa voiskin ehkä mennä. Sen jälkeen vois käydä täyttämässä kansalaisvelvollisuutensa (2) ja sitten voiskin taas koittaa pureutua tohon semmaan.

Taidan muuten muuttaa liikuntapäikkyihin kunha keksin otsikon 8) (ps. saa ehdottaa :P )

_________________
Kuva

02/2012 päättynyt painonseurantapäiväkirja: Kesäkilojen karkotus
02/2012 aloitettu liikuntapäiväkirja: Sentit jäävät salille


Ylös
   
 Viestin otsikko: Re: Kesäkilojen karkotus
ViestiLähetetty: 2012-02-05 09:12:08 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi
Avatar

Liittynyt: 2011-06-25 18:07:38
Viestit: 2735
Paikkakunta: Tampere
M, meillä lienee samanmalliset miekkoset :lol: Mun ei vain ikinä kriiseile asiaa, ainakaan silloin kun huomaa kaupassa jonkun uuden karkkipussin, joka on sitten pakko testata :? Se on pariinkin otteeseen saanut mahan karistettua nopeasti niin halutessaan, joten ei kai siksikään ressaa asiaa, vaikkei se mitään nykyhetkessä auta, oon toistuvasti sanonut :lol: Ehkei se siksikään kauheasti välitä asiasta, kun oli nuorempana alipainoinen. Takalisto ja jalat sillä on taas hyvinkin sporttiset, kun on vuosia harrastanut säännöllisesti kuntopyöräilyä tosi kovilla tehoilla kotona ja aloitti kesällä rullaluistelun...

Mä oon tehnyt alkon kanssa sellaisen päätöksen, että voin ottaa YHDEN annoksen vaikka joka päivä ja yleensä se on pieni lasillinen luomupunkkua. Kun jos se oikeasti jää siihen yhteen, se on kaikkien tutkimusten mukaan vain terveellistä, tai ainakin kaikkien niiden, jotka äkkiseltään googlettamalla löytää :mrgreen: Enempi kuin 1 annos saattaisi kostautua olossa niin, että riski mokata seuraavan päivän treenit ja/tai syöminen kasvaa. Tämä lienee nyt sitten sitä fitnesskarpin tiukkapipoisuutta.

Kohta pitää tosiaan ulostatua kakkosta raapustamaan :wink:

_________________
Jokainen ateria on tilaisuus syödä niin että laihtuu.


Ylös
   
 Viestin otsikko: Re: Kesäkilojen karkotus
ViestiLähetetty: 2012-02-06 14:39:39 
Poissa
kilometrikarppi
kilometrikarppi
Avatar

Liittynyt: 2009-10-19 17:03:14
Viestit: 2060
Meilläkin toi ukkeli oli ennen hoikka, siis ennen meiän tapaamista. Armeijan jälkeen sitten alko ilmeisesti vähän painoa kertymään.
Ja kuulostaa muuten erittäin hyvältä toi lasi päivässä systeemi! ;) Mullakin olis kotona yhden pullon pohjat odottelemassa, pitäsköhän tänään hörppästä... Tosin njoo, mä aion kyllä edelleen juoda muutamankin sillon kun huvittaa (eli esim. melkein joka viikonloppu... kännejä onneks ei nykysin huvita vetää kun muutaman kerran vuodessa), et ehkä siihen päälle 1/päivä ei oo ihan optimi.. :lol:

MUT HEI! Mä muutin, eli menkää tonne, huspois täältä->

viewtopic.php?f=42&t=60838

_________________
Kuva

02/2012 päättynyt painonseurantapäiväkirja: Kesäkilojen karkotus
02/2012 aloitettu liikuntapäiväkirja: Sentit jäävät salille


Ylös
   
Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju  Vastaa viestiin  [ 296 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen 111 12 13 14 15

Kaikki ajat ovat UTC+02:00


Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 15 vierailijaa


Et voi kirjoittaa uusia viestejä
Et voi vastata viestiketjuihin
Et voi muokata omia viestejäsi
Et voi poistaa omia viestejäsi
Et voi lähettää liitetiedostoja

Etsi tätä:
Hyppää:  
Keskustelufoorumin ohjelmisto phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Käännös: phpBB Suomi (lurttinen, harritapio, Pettis)