karppaus.info

karppininjat
Tänään on 2024-04-18 17:46:02

Kaikki ajat ovat UTC+02:00




Aloita uusi ketju  Tämä viestiketju on lukittu. Et voi vastata tai muokata viestejäsi  [ 1551 viestiä ]  Mene sivulle 1 2 3 4 578 Seuraava
Julkaisija Viesti
ViestiLähetetty: 2012-01-14 13:04:44 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Liittynyt: 2010-09-20 16:22:41
Viestit: 892
Paikkakunta: Pohjois-Karjala
Edit: Edellinen ketju veny liian pitkäksi. Edellinen viesti löytyy täältä. -GG

-------------------------
^ninni tuossa kyllä puhut asiaa. Mulla on melkein vaan huonoja kokemuksia nykyisen paikkakunnan lääkäreistä. Olen tullut melko kyyniseksi lääkäreiden suhteen, on ulkolaisia, (joiden puheesta ehkä saa selvää, mut ymmärtääkö ne mua?), yks sano mulle, et "mitä sinä tänne tulet" vastaanotolla. Ihan uusi oli yksi, joka ihastui kun pääsi mulle kirjottamaan ekan fys.terapialähetteen :lol: , et oppi sen. Kirjotti sen särkylääkkeen,jota pyysin ja sairasloman. Muutapa ei "hyvää"oo tullut sieltä. No onhan ne uusinut reseptini, et sen sentään ja joskus näitä verikokeita saa otattaa.

_________________
Karpannut olen 1.5.2010 alkaen. Nainen. pit n.160cm, tavoitepainossa n. 57 kg
Ekasta iHerb Tilauksesta $10 Alennusta(yli $40 tilauksille)
Mitä iHerbistä?


Ylös
   
 
ViestiLähetetty: 2012-01-14 13:20:24 
Poissa
sintti
sintti

Liittynyt: 2012-01-11 12:44:56
Viestit: 4
Elkää sentään teilatko minua, esitin vain oman ihmetykseni :? Nääs kun kyllä nämä kilppariongelmat ovat suht tuttuja mullekin ja jo 30 vuoden takaa.... alkoi liikatoiminnalla ja nyt siis jodihoidon seurauksena vaajalla ja sitäkin jo toistakymmentä vuotta.
Kokemuksia lääkäreistä on myös tullut jokusista ja apteekin neitikin on pyörrättänyt minut ovelta kun tuli hänen mielestään liian aikaisin hakemaan uutta satsia :roll: Että kaikenlaista mahtuu minunkin kokemuspiiriini. Entäs se (iäkäs) lääkäri joka ei pyynnöistäni huolimatta nostanut annostusta, kun labrakokeen mukaan TSH oli juuri ja juuri "oikeassa" haarukassa (yli 4,5) ja vaikka kuinka yritin vedota oireisiini niin suuttui vain. Hän kun on se joka tietää, en minä joka vain tunnen... ja kun sen hetkinen lääkitys oli niin ettei voinut annosta ylittää juuri reseptin tiukkuuden takia.
Toinen lääkäri sitten suositti toisella kertaa annoksen nostoa vaikka sen hetkiset arvot olivat alle 3. Seuraus noin puolen vuoden kuluttua rytmihäiriöt ja toki ymmärsin siinä vaiheessa sentään pienentää annosta...
Että sen takia tässä ihmettelin.

_________________
Kuva


Ylös
   
 
ViestiLähetetty: 2012-01-14 17:49:52 
Poissa
seniorikarppi
seniorikarppi
Avatar

Liittynyt: 2011-09-10 16:41:39
Viestit: 290
Jenje kirjoitti:
^ Ei kai sun koirasi sitten jää ilman lääkkeitään, jos meinaat hänen pillereillään itsesi lääkitä? :)

Ei sentään, reseptiä riittää. Pari kahdentuhannen kappaleen paperia nytkin kaapissa ja kun seuraavan kerran uusin kerron että olen joutunut nostamaan koiran annostusta, mikä on ihan tottakin. Heti loppui koiran karvanlähtö ja pistävä ihon haju ja rasvaisuus. Itsestäni en vielä osaa sanoa, heräsin tänään tosin viideltä pirteänä ihan kuin keväisin :)

_________________
iHerb.com-nettikaupasta 5$ alennusta ensitilauksen loppusummasta koodilla ZOC161.

Kuva


Ylös
   
 
ViestiLähetetty: 2012-01-14 18:10:35 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Liittynyt: 2004-11-03 11:08:08
Viestit: 4205
Paikkakunta: Turku
Täällä ei kaukaan teilaa ketään. Jokaisella on täällä, niin paljon kaikenlaisia kokemuksia.
Kannattaa nyt alkaa lukemaan vaikka tätä ketjua jos ei ole sitä tehnyt ja alkaa hoitamaan itsesään, itseään kunnellen.

_________________
"Kukaan kuluttaja ei voi olla niin herkkäuskoinen, että pitää yhtiömme vitamiinivettä terveellisenä virvoitusjuomana." by Coca Cola


Ylös
   
 
ViestiLähetetty: 2012-01-14 18:12:04 
Poissa
humpuukikarppi
humpuukikarppi
Avatar

Liittynyt: 2008-02-24 16:18:50
Viestit: 16113
Paikkakunta: Sonsuossa
Juuri näin, ei teilata. On hyvä, jos voi luottaa lääkäriinsä, mutta jos kokemus on myös Jalokalalla tuo, että ei oteta tosissaan, niin eihän se ihme ole, jos ollaan vähän anarkisteja... ;)

_________________
Baltazar ei muistanut mitään. Hän ei nimittäin ollut syönyt joka-aamuista kananmunaansa. Munia ei ollut seuraavanakaan aamuna, Baltazarin aivot menivät aivan solmuun!


Ylös
   
 
ViestiLähetetty: 2012-01-15 19:56:35 
Poissa
juniorikarppi
juniorikarppi

Liittynyt: 2012-01-07 02:25:01
Viestit: 71
blackdiamond kirjoitti:

Uskallan ottaa tyroa jopa ilman lääkärin reseptiä koska lääkärit eivät ole ikinä elämässäni tehneet minulle kuin hallaa ja vahinkoa. Otan terveyteni mieluummin omiin käsiini ja tähän mennessä se on ollut pelastukseni.
Peesi. Aloitinkin oman lääkitykseni itse, koska jouduin menemään yksityiselle 130 km päähän, jotta sain ylipäätänsä lääkkeet ja sitä piti odottaa 2,5kk. Ja mulla ei ollut enää yhtään kesää tuhlattavaksi, kun siis lopulta tajusin, että vajis voi olla labra-arvoista huolimatta. Olen farmaseutti, joten ainakin tässä sairaudessa ymmärrän lääkkeistä saman verran kuin lääkärikin - usein myös enemmän. Lisäksi tyroksiinin kanssa jos ei tee jyrkkiä muutoksia nopeasti ja tuntee elimistönsä on aika helppoa säädellä annostustaan.

Jotain samaa tyroksiinin käytössä näen insuliini-hoidon kanssa, ja senkin määrän potilaat arvioivat itse olon ja siinä sairaudessa hiilihydraattien syömisen mukaan, joten asia ei ole niin musta-valkoinen. Mutta täytyy kyllä tietää, mitä tekee, ja jos ei ymmärrä, mitä tekee ja miksi, niin silloin ei kannata itse säätää. Mutta sen varmaan moni oppii kyllä ajan kanssa.

_________________
Olkoon ruoka lääkkeesi ja lääke ruokasi!

Oma blogini: www.kilpirauhasblogi.com
Koodilla UTI175 iHerbistä 5 dollarin alennus ensimmäisestä tilauksestasi!

Kuva


Ylös
   
 
ViestiLähetetty: 2012-01-16 00:11:11 
Poissa
humpuukikarppi
humpuukikarppi
Avatar

Liittynyt: 2008-02-24 16:18:50
Viestit: 16113
Paikkakunta: Sonsuossa
Mulla on lääkärin luokse matkaa 350km suuntaansa eikä harmita lainkaan. Tiedän yhden, joka käy Helsingissä hoidattamassa itseään ja toki nyt samalla saa vähän viihdettä elämään, mutta joo, hyvälle lääkärille täytyy sit lähteä kauempaakin. Ei missään nimessä aio vaihtaa lääkäriäni! Kesti niin kauan löytää hyvä ja ymmärtäväinen ja viisas lääkäri, että pidän hänestä kyllä nyt kynsin hampain kiinni!

_________________
Baltazar ei muistanut mitään. Hän ei nimittäin ollut syönyt joka-aamuista kananmunaansa. Munia ei ollut seuraavanakaan aamuna, Baltazarin aivot menivät aivan solmuun!


Ylös
   
 
ViestiLähetetty: 2012-01-16 16:52:02 
Poissa
seniorikarppi
seniorikarppi

Liittynyt: 2005-12-04 22:19:30
Viestit: 296
Mulle tuli endoaika. 1.3 ja paikkana SatKs, eli Korsoffille menen.. phuuh.. tiedän, et joudun avaamaan sanaisen arkkuni ja taistelemaan, mutta jos sitä taistelua en voita niin kiitos teidän!! tiedän paikan minne menen hakemaan apua.


Ylös
   
 
ViestiLähetetty: 2012-01-16 17:44:36 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Liittynyt: 2010-05-15 21:03:04
Viestit: 1568
Pitäisikö olossa olla mitään vaikutusta, kun olen ottanut viimeisen Thyroidin la-aamuna? Tajusin liian myöhään tilata lisää lääkettä ja otan siis nyt iltalääkkeeni, kun sain ne haettua apoteekista. Mulla on mennyt Thyroid 60mg 1+1 annostuksella. En ole ainakaan mitään erilaista olossani huomannut :)

_________________
Yötä aina ikävöin,
vaikka päivän lapsi oon.
Pimeyden laskiessa
kaipaan valoon.
(Mariska)


Ylös
   
 
ViestiLähetetty: 2012-01-17 13:43:56 
Poissa
seniorikarppi
seniorikarppi
Avatar

Liittynyt: 2011-06-28 20:05:29
Viestit: 382
Paikkakunta: Helsinki
Mä kävin nyt lääkärissä ja mun kilppariarvot olivat reippaasti parantuneet viimekertaisesta. :shock: TSH oli 2,55 ja T4v 14. Vaikka joillain taitaa olla lääkitys tuollaisillakin arvoilla, niin kyllä mä ainakin nyt alkuun meinasin kokeilla muita keinoja tämän nuutuneen olon kohentamiseen. Kun mun kilpparini ilmeisesti kuitenkin toimii, niin en haluaisi alkaa sitä synteettisillä hormoneilla häiritsemään. :-k

Tiedän, että tästä on varmaan aiemmin ketjussa ollut puhetta, mutta kysynpä nyt uudelleen. :P Eli millaisia lisäravinteita/ruoka-aineita itse käytätte tai suosittelette kilpparin buustaamiseen? Tilasin iHerbistä seleeniä 200μg tabuja ja Thyroid Energy -tabuja, mutta vielä en ole aloittanut noita syömään. Jodia tuossa Thyroid Energyssä on 225μg, onkohan tuo riittävä määrä, vai pitäisikö tuota syödä vielä enemmän?

Kiitos, jos joku jaksaa jeesata. :)

_________________
Kuva

www.iHerb.com alekoodilla IHA397 jopa 10$ alennus ensimmäisestä tilauksesta


Ylös
   
 
ViestiLähetetty: 2012-01-17 14:27:28 
Poissa
humpuukikarppi
humpuukikarppi
Avatar

Liittynyt: 2008-02-24 16:18:50
Viestit: 16113
Paikkakunta: Sonsuossa
Sinkki, seleeni, kupari, jodi, kapryylihappo (neitsyskookosöljystä), tyydyttynyt rasva, rasvaliukoiset vitamiinit, ashwagandha ja mitähän niitä olikaan... Kelp on kai ok lähde jodille ja muullekin. Ja epa-rasvahapot. Mä tuota thyroid supportia kattelin kauan, mutta toinneko mihinkään, ku siinä on kaikki samassa ja esimerkiksi sinkki isoina annoksina pitkään otettuna häiritsee kuparin aineenvaihduntaa ja niillä on sama imeytymisreitti, niin eiköhän tuonkin osalta oo vähänkö plusmiinus nolla. Mut on kai sitä joku syöny hyvällä menestyksellä.
Korkea insuliinitaso häiritsee paitsi kilpparia, niin myös muuntoa solutasolla.

_________________
Baltazar ei muistanut mitään. Hän ei nimittäin ollut syönyt joka-aamuista kananmunaansa. Munia ei ollut seuraavanakaan aamuna, Baltazarin aivot menivät aivan solmuun!


Ylös
   
 
ViestiLähetetty: 2012-01-17 15:36:06 
Poissa
kukkahattukarppi
kukkahattukarppi
Avatar

Liittynyt: 2008-10-30 22:39:49
Viestit: 18452
Paikkakunta: Jämtland
Mimmis jos meinaat iHerbin Thyroid Support niin minulla se on jäänyt, kokeilin varmaan pari viikkoa mutta kun siinä on tosiaan vähän kaikkea niin ei se minulle ainakaan mitään vaikuttanut. Nykyisin on se pääjuttu D3 125µg/5 krt viikko ja sitten talvella astmalääkkeiden sijaan välillä Lung Saver, se aukaisee hengitystä, magnesiumia aika säännöllisesti ja sitten sinkkiä ja varoen kuparia. E-epaa tai krilliöljyä. Ja rasvoista kookosta, voita ja nyt luomu punainen palmuöljy, sehän oli Bruce Fifen vihje ja tuo iHerbin on luomua ja villeinä kasvavista palmuista. Minulle korkeat inskat ja insuliiniresistenssi taisivat olla ne pahikset.

Lisäys: Alfalipoiini meinasi unohtua, sitä myös säännöllisesti mutta enemmän verensokerien takia, vaikka taitaa sekin auttaa insuliiniresistenssiin.

_________________
Karppausta v 2008 keväästä Heikkilän ketoruokavalion ja Annikan LCHF tyyliin.
LCHF ruokavalio(kin) toimii vain jos sitä noudattaa.
Old lives matter.


Ylös
   
 
ViestiLähetetty: 2012-01-17 18:25:41 
Poissa
seniorikarppi
seniorikarppi
Avatar

Liittynyt: 2011-06-28 20:05:29
Viestit: 382
Paikkakunta: Helsinki
^^ Kiitos vinkeistä Mimmis! :)

Tuota kookosöljyä mun pitäisi varmaan yrittää vähän aktiivisemmin käyttää. Kahviin olen pistänyt silloin kun muistan, mutta varmaan paistamisessakin olisi hyvä käyttää. Mikähän tuossa kookosöljyssä muuten olisi sellainen optimaalinen vuorokausiannos? Kelp-nuudeleita mulle on tulossa iHerbistä, eli jos ne vaan alas saa, niin niistähän saisi sitten jodiakin luonnollisesti... Täytyy katsoa noiden Thyroid Energy -pilsujen kanssa, jotta viitsiikö niitä sitten enää tilata, kun ei ne mitään halpojakaan ole. Tuon nykyisen purkillisen toki syön pois.

Mä meinasin nyt tuonne alkukesään asti kuulostella tätä oloa ja katsoa auttaisivatko tällaiset kevyemmät keinot, mutta jos olossa ei kaikista toimista huolimatta ala tuntua muutosta, niin täytyy sitten miettiä sitä koelääkityksen pyytämistä.


Muoks. typoja...

_________________
Kuva

www.iHerb.com alekoodilla IHA397 jopa 10$ alennus ensimmäisestä tilauksesta


Ylös
   
 
ViestiLähetetty: 2012-01-17 18:55:31 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Liittynyt: 2004-11-03 11:08:08
Viestit: 4205
Paikkakunta: Turku
Juu huoh. Itellä tsh oli noussut 2,5 rapiat 5:een :?
Ei ollut yllätys, koska mua on palellut nykyään, niin helposti esim lenkin tai joogan jälkeen.
No enpä hättäile, kun olo on ok ja homma skulaa. Pitäis vaan taas alkaa ottamaan sitä homeopaatista kilpparin buustaaja jota otin , kun lopetin lääkityksen ja arvot oli ok aika äkkiä. Toki t4v:ssäkin on parantamisen varaa. Oli vaan 14, mutta niin se on yleensä ollut. Paitsi ylitoiminnalla oli 23.

_________________
"Kukaan kuluttaja ei voi olla niin herkkäuskoinen, että pitää yhtiömme vitamiinivettä terveellisenä virvoitusjuomana." by Coca Cola


Ylös
   
 
ViestiLähetetty: 2012-01-17 19:09:50 
Poissa
juniorikarppi
juniorikarppi

Liittynyt: 2012-01-07 02:25:01
Viestit: 71
Mites, onko kukaan saanut apua kilpparin toimintaan aminohappo L-tyrosiinista? Itselläni oli kokeilussa, mutta se rupesi väsyttämään :roll: joten en ole kauhean hyvä sitä suosittelemaan. Tosin silloin en ollut gluteiiniton, saati karpannut :)
Tyrosiini on tyroksiinin muodostumisessa tarvittava aminohappo, jos olen asian oikein lukenut ja ymmärtänyt.

_________________
Olkoon ruoka lääkkeesi ja lääke ruokasi!

Oma blogini: www.kilpirauhasblogi.com
Koodilla UTI175 iHerbistä 5 dollarin alennus ensimmäisestä tilauksestasi!

Kuva


Ylös
   
 
ViestiLähetetty: 2012-01-17 20:23:26 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Liittynyt: 2004-11-03 11:08:08
Viestit: 4205
Paikkakunta: Turku
Mulla l-tyrosiinista sellainen olo, että jäädyn sisältäpäin umpijäihin luista alkaen. Oli kesähelteet ja kuljin fleese pusakka päällä päivin öin.

_________________
"Kukaan kuluttaja ei voi olla niin herkkäuskoinen, että pitää yhtiömme vitamiinivettä terveellisenä virvoitusjuomana." by Coca Cola


Ylös
   
 
ViestiLähetetty: 2012-01-17 21:21:17 
Poissa
juniorikarppi
juniorikarppi

Liittynyt: 2011-08-22 09:54:28
Viestit: 74
Tänään oli vihdoin Tiina K:n vastaanotto. Pakko myöntää, että hiukan pettynyt oon... tai sitten mulla oli liian suuret odotukset. Ja kiireinen päivä hänellä näytti olevan, joten ehkä sekin vaikutti. Enihau, toki hän sitä mieltä oli, että kilpparissa häikkää on eli sain omille ajatuksille vahvistuksen (ja todisti kunnallisen endon olleen väärässä). Se on jo iso juttu! 8) Yritin kysellä tarkempaa mielipidettä siitä, mikä "muoto" on kyseessä, kun mulla (ennen koelääkitystä) tsh oli normaali mutta t4v ja t3v alhaalla (esim. sentraalinen vajis) mutta ei hän oikein ottanut siihen mitään kantaa... sanoi, että "kilpirauhasen toimintahäiriö". Kysyin vielä, että miten tämä sentraalinen todetaan, niin hän vastasi, ettei tiedä... tästä olin melko ihmeissäni.

Mullahan oli siis 1,5 kk kestäneellä koelääkityksellä arvoille tapahtunut seuraavaa:

TSH: 1.05 -> 0,14 (0.3-4.2)
T4V: 10 ->16 (11-22)
T3V: 2.9 -> 4.4 (2.6-6)

Lääkäri näki hyväksi laittaa MDD:n kautta kilpparipaketin. Itse en oikein hokannut, että kun saan käänteistä T3 lukuunottamatta ko. kokeet työterveyden kautta, niin miksi koko paketti? Hän totesi, että "ne olisivat vähän tarkemmat", mutta laittoi sitten kuitenkin vain käänteisen T3:n paperiin. En tiedä, olinko tyhmä, etten ottanut koko pakettia? Rahaa itse tuossa ajattelin, koska mulla ei ole hajuakaan mitä ko. paketti maksaa. Oon valmis kyllä maksamaan mutta esim. monia tonneja mulla ei ole varaa (tosin huomasin kotona, että ilmeisesti näistäkin saa kelalta korvauksen?) . Lisäksi menen tk:n puolelle otattamaan d-vitamiinitason ja ferritiinin. Muita hivenainemittauksia hän ei pitänyt tarpeellisena.

Mitenhän tuo MDD homma muuten toimii? Siis menenkö vain tk:n labraan paketin kanssa ja porukka siellä tietää mistä kyse..? Ainakin tuossa lukee, että maanantaina pitää näyte ottaa eli pitäisiköhän varata oikein aika (vai onko se tk:n labraan edes mahdollista?) Hitto, oon pihalla. :(


Ylös
   
 
ViestiLähetetty: 2012-01-17 21:39:46 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Liittynyt: 2010-05-15 21:03:04
Viestit: 1568
^Mä soitin labraan ensin ja kysyin tehdäänkö siellä yksityisen lähetteellä. Kaikissa ei ilmeisesti vielä tehdä. En muista varasinko ajan vai meninkö vaan sinne.. Mutta kyllä ne aika pihalla siellä labrassa olivat. Joissain lähetteissä oli eri koodit ja niitä sitten ihmeteltiin, mutta kaikki tuli lopulta selväksi. Paketin he toimittivat eteenpäin.

_________________
Yötä aina ikävöin,
vaikka päivän lapsi oon.
Pimeyden laskiessa
kaipaan valoon.
(Mariska)


Ylös
   
 
ViestiLähetetty: 2012-01-17 21:43:17 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Liittynyt: 2004-11-03 11:08:08
Viestit: 4205
Paikkakunta: Turku
Jollen väärin muista, niin mdd kilpparipaneeli on yli 300 €. Ne arvot olisivat kuitenkin vertailukelpoisia. Normi suomi labrat ei taida olla ton paneelin kanssa. Sitten kun/jos tuo käänteinen pitää laskea jonkun toisen arvon kanssa ja saada se % osuus, niin toivottavasti osuu oikeaan. Pohjois-Korea foorumilla on ketju jota voi lukaista. Mulla alkaa oleen aikaa, ku olen viimeksi tsekannut, niin en jatka tän enempää.

Mimmi varmaan vetää lonkalta sulle ton jahka ehtii :lol:
Jos sulla on sairauskulu vakuutus, niin voi mennä sen piikkiin. Kelalta voi ruikuttaa myös takasin jotain. Nykyään vaan nuo vitamiini ja muut luulotautihoidot ei ole kelan suosiossa.

Juu tuo koe pitää ottaa labrassa joka suostuu ottamaan. Takulla yksityinen. Toki normi labrasta kannatta kysyä(voi olla paikkakunta koht. eroja ottamisessa) mutta itse siinäkin pitää maksaa se näytteenottomaksu joka on takulla pienenpi kuin yksityisellä.

edit: suomessa käänteisiä otettiin muistaakseni vuoteen 2005 asti. Todettiin, että ne on turhia ja lakkautettiin. Olen yrittänyt suurimpiin paikallisiin yksityisiin lääkäri/labra keskuksiin soittaa ja kysyä ottavatko ja analysoivatko tuota näytettä ja ei. Ei ei ei. Mehiläisestä taisi oiken pääkallopaikalle Hesaan soittaa, mutta ei.

_________________
"Kukaan kuluttaja ei voi olla niin herkkäuskoinen, että pitää yhtiömme vitamiinivettä terveellisenä virvoitusjuomana." by Coca Cola


Ylös
   
 
ViestiLähetetty: 2012-01-17 22:08:14 
Poissa
juniorikarppi
juniorikarppi

Liittynyt: 2012-01-07 02:25:01
Viestit: 71
Pää_kainalossa kirjoitti:
Thyroxin-annos on pyörinyt 100-150µg:n tienoilla. Pitkään mulla oli 125µg, (siis muutaman kk) ja nyt juuri on 100µg, kun pienensin vähän kokeeksi, kun tuntuu tämä karppaus vähentävän lääketarvetta.
Pakko tulla jo kommentoimaan, että tämä vähennys EI ollutkaan sitten jees. Pian alkoivat vajailu-oireet, eli tällä kertaa sydämen muljahtelut ja kärttyisyys. Palasin 125µg annokseen.

Tosin juuri nyt tuli mieleeni, että sydämen muljahteluun olen ottanut B12-vitamiinia ja ne tabletitkin loppuivat multa suunnilleen samaan aikaan kun laskin tuota annostusta... Eikä ole tullut vielä ostettua uutta purkkia. Varmaan huomenna saan. Eli ehkä mä nyt pidän tuon tyroksiiniannoksen (125) ja katson taas vähän aikaa :?

_________________
Olkoon ruoka lääkkeesi ja lääke ruokasi!

Oma blogini: www.kilpirauhasblogi.com
Koodilla UTI175 iHerbistä 5 dollarin alennus ensimmäisestä tilauksestasi!

Kuva


Ylös
   
 
Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju  Tämä viestiketju on lukittu. Et voi vastata tai muokata viestejäsi  [ 1551 viestiä ]  Mene sivulle 1 2 3 4 578 Seuraava

Kaikki ajat ovat UTC+02:00


Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 17 vierailijaa


Et voi kirjoittaa uusia viestejä
Et voi vastata viestiketjuihin
Et voi muokata omia viestejäsi
Et voi poistaa omia viestejäsi
Et voi lähettää liitetiedostoja

Etsi tätä:
Hyppää:  
Keskustelufoorumin ohjelmisto phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Käännös: phpBB Suomi (lurttinen, harritapio, Pettis)