karppaus.info

karppininjat
Tänään on 2024-03-28 15:00:45

Kaikki ajat ovat UTC+02:00




Aloita uusi ketju  Vastaa viestiin  [ 139 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen 1 2 3 4 57 Seuraava
Julkaisija Viesti
ViestiLähetetty: 2011-10-17 14:21:41 
Poissa
täyskarppi
täyskarppi

Liittynyt: 2010-08-06 07:30:21
Viestit: 233
Paikkakunta: helsinki
noniin. olen nyt päivittänyt tikkerin todenmukaisempiin arvoihin ? en siis omista vaakaa edelleenkään... ja kiloja kesän jälkeen tullut lisää, töistä johtuen. ehkä pitää ruveta kokkailemaan itse... :S

_________________
murrsukan tarinointia - sinne ja takaisin ja sinne taas. murrsukka pienenee. joo-o.

Kuva


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2011-10-22 14:57:28 
Poissa
täyskarppi
täyskarppi

Liittynyt: 2011-06-06 13:35:15
Viestit: 202
:smt039 heips tännekin, merkkaan sut, enempää en ehdi kirjoittaa ku ukko raahaa lenkille :lol:

_________________
http://www.TickerFactory.com/weight-loss/wd74P6z/]
Kuva


viewtopic.php?f=1&t=55091


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2011-10-30 13:56:42 
Poissa
täyskarppi
täyskarppi

Liittynyt: 2010-08-06 07:30:21
Viestit: 233
Paikkakunta: helsinki
selvisin viime viikon töistä 98% karpisti. omat eväät on ihan voittojuttu!! :)

tulos on -3kg.. senttejä en nyt ole mittaillut, luultavasti ihan hyvällä mallilla. housut kiristää huomattavasti vähemmän ja on kokoa 38 (!!!!!!!!) -- varmaan väljempi mitoitus, mutta kuitenkin! jee

hyvä sunnuntai siis

_________________
murrsukan tarinointia - sinne ja takaisin ja sinne taas. murrsukka pienenee. joo-o.

Kuva


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2011-11-17 16:48:52 
Poissa
täyskarppi
täyskarppi

Liittynyt: 2010-08-06 07:30:21
Viestit: 233
Paikkakunta: helsinki
nyt masentaa, masentaa, määh. motivaatio hukassa.. en ole ikinä ostanut liian pieniä vaatteita, mielummin jopa vähän reilumpia. no, uskalsin vihdoinkin:

A kokeilla vanhoja mekkoja 2007 ostettuja ja eteenpäin. 1 ei venyvä koko 40. no ei mene kunnolla kiinni, ihan järkyttävän näköinen, en saanut henkeä. muistan kun ostin, meni ilman ongelmia kiinni. 2 yo-mekko, mittojen mukaan tehty. menee ehkä supernapakaasti kiinni jos joku kiskoo, mutta ei uskalla, ettei vetskari mene rikki. kokeilin kesällä ostamaani koko 42 pitsimekko. menee kiinni ja ehkä ihan vähän helpommin kuin aiemmin, mutta ei niin helposti kuin olin toivonut. ei voi käyttää, liian kireä. kaikki mekot mitä ennen käytin on nyt sellaisia, että ei mene päälle, ei voi hengittää, vetskari kohta repeää.. hemmetti mä pukeudun kohta säkkiin.. :(

B etsiä alastomampia kuvia itsestäni ja vertailla nykyisiin. no ei kiva. miksen voinut olla tyytyväinen silloin, kun olin hoikka??!! enkä edes tajunnu olevani hoikka!!! ääh!! tyhmää. uskaltaisinkohan laittaa tänne.. auttaisko motivoimaan eteenpäin.. :/ paino ja sentit paikallaan, koska en oo jaksanu olla ihan superSkarppi. hitaasti, hitaasti...

_________________
murrsukan tarinointia - sinne ja takaisin ja sinne taas. murrsukka pienenee. joo-o.

Kuva


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2011-11-17 19:21:31 
Poissa
täyskarppi
täyskarppi

Liittynyt: 2011-06-06 13:35:15
Viestit: 202
vaikutat hyvinkin samanlaiselta kuin minä! Masis iskee nopeaa jos pikaista muutosta ei tapahdu.. paino heittelee mulla helpostiki 2-3kg suuntaan jos toiseenkin..paino kävi jo 78kg, mutta tänä aamuna oli 81kg.. vaikka ruokailut on sujunut aivan loistavasti ja nälkää en ole nähnyt.... kesän alussa olin kuitenkin jo 75kg!!!voi #-o MIKSI päästin itseni taas repsahtaan??????

mutta ehkä tuemme toinen toisiamme ja pääsemme tavoitteisiin!!?? <3

_________________
http://www.TickerFactory.com/weight-loss/wd74P6z/]
Kuva


viewtopic.php?f=1&t=55091


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2011-11-18 15:17:31 
Poissa
täyskarppi
täyskarppi

Liittynyt: 2010-08-06 07:30:21
Viestit: 233
Paikkakunta: helsinki
joo!! :) tsempataan toisiamme!! on se vain niin masentavaa, kun ei vain pienene... :(

_________________
murrsukan tarinointia - sinne ja takaisin ja sinne taas. murrsukka pienenee. joo-o.

Kuva


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2011-11-22 20:15:57 
Poissa
täyskarppi
täyskarppi

Liittynyt: 2010-08-06 07:30:21
Viestit: 233
Paikkakunta: helsinki
helvetin rankka syksy ollut.

mietin tässä... lueskelin sellaisesta kuin "one golden shot" ja mietin, että oonkohan niin onneton.. onko kenellekkään tuttu? Siis: laihtuu helposti ja paljon kun ekaa kertaa kokeilee vhh, mutta jos eksyy takaisin hiilarimaahan ja sieltä palailee karppauksen pariin, ei toisella (kolmannella, viidennellä, ..) kerralla olekaan ollenkaan yhtä helppo laihtua.

juurikin näin mulla. ja kun en toivottuja tuloksia vuodessa ole nähnyt, niin mietin josko mahdollisesti olisin sen yhden kultaisen mahdollisuuden laihtumiseen tärvännyt ja nyt ei millään lähde vaikka kuinka karpisti oon.. :( vai onko kuitenkin -12kg hyvä tulos vuodelta? kun voisi olla -25kg.

okei. mulla on endometrioosi, ja jos en halua sen pahenevan ja mahdollisesti jopa lapsettomuutta aiheuttaa (voihan se jo näin lievänäkin tosin - ei tiedä), mulla on oltava lääkitys. lääkkeenä on siis hormonit, minipillerit. vuoden syönyt. juttelin kuukausi sitten gynen kanssa, jolle valittelin tätä fiilistä: tuntuu, että kroppa pitää jokaisesta kilosta todella tiukasti kiinni, millään ei lähde kilot. onko minipillereistä johtuvaa? gynen mielestä luultavimmin vähintään osasyy ellei kokosyy. tosin oli lääkityksestä sitä mieltä, että toiminut endon hoitoon loistavasti, joten ei lääkärinä suosittele vaihtamaan. kyllähän hedelmällisyys on mulle ykkösprioriteetti! en rupea sitä vaarantamaan, vain koska haluan olla kauniimpi (=pienempi). karppaus muuten on myös hoitokeino endometrioosiin mulla.. :) helpottaa oireisiin.

toinen asia jota tutkittiin nyt kuukauden sisällä ja tutkimukset kesken vielä... mulla on neurologisia oireita ollut (päänsärky, huimaus, pahoinvointi, puhe- ja muistihäiriöt, näköhäiriöt, korvakivut, puutuminen, jne..). ei migreeniä siis. joo, no erikoislääkäri lähetti pikaisesti TTkuviin ja intrakraniaalisia prosessejahan (kasvaimet, verenvuodot,..) siinä etsittiin. lääkäri, TT ja tulokset 72h sisään. siinä ehti miettiä omia arvoja ja mikä elämässä on tärkeää aika moneen kertaan. hautajaisetkin kerkes suunnittelemaan. yhtäkkiä joutui kasvokkain oman kuolevaisuutensa kanssa, eikä se todellakaan ollut helppoa. jotenkin tajusin, että vaikka haluan pienemmäksi, niin jotenkin aika turhalta joku vyötärönympärys tuntuu, kun en kuitenkaan mikään supermegaiso ole. joo, paksu ja pömppömaha ja ylimääräistä, muttei sairaalloisesti ehkä kuitenkaan. tilanne siis, että oon kokoa 40-42 vaikka haluaisin olla 38. mitä 10kg tai 10cm sinnetänne loppujen lopuksi merkitsee minulle? sellaisia ajatuksia ollut. edelleenkin karppaan skarpisti, liikun. mutta nautin myös elämästä! jos vaikka huominen olisi viimeinen. on asiat ihan mielettömän hyvin mulla kuitenkin.
ja muistan iloita joka hetkestä, jonka saan elää ja hengittää rakkaitteni vierellä. tehdä työtä jonka koen tärkeänä, ja kirjoittaa romaaneja foorumille joita kukaan ei jaksa lukea.

sellaisia ajatuksia tänään

_________________
murrsukan tarinointia - sinne ja takaisin ja sinne taas. murrsukka pienenee. joo-o.

Kuva


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2011-11-23 20:30:36 
Poissa
täyskarppi
täyskarppi

Liittynyt: 2011-06-06 13:35:15
Viestit: 202
[-X äläpäs luule ettei kukaan lue, minä ainakin olen mukana menossa!!

Melkoisen rankalta kuulostaa, itse olen miettinyt että pitäisikö lääkärin puheilla käydä tarkastus käynnillä, mutta sitten sitä pelkää jotain löytyvän (kun on noita sukurasitteita) niin sitä sit jättää väliin...
Mutta -12kg ei todella ole mikään turha suoritus!

_________________
http://www.TickerFactory.com/weight-loss/wd74P6z/]
Kuva


viewtopic.php?f=1&t=55091


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2011-11-28 13:11:20 
Poissa
täyskarppi
täyskarppi

Liittynyt: 2010-08-06 07:30:21
Viestit: 233
Paikkakunta: helsinki
BeNaMi: kiva kun olet menossa mukana! :) ja usein sitä pelkää turhaan.. toisaalta, parempi tietää jos nyt jotain on, niin sitten voi asialle tehdä jotakin.. :)

neurologille menen keskiviikkona.. viime vkl ei mennyt karppauksen merkeissä, koska veljellä oli synttärit. ja eilen sitten haettiin pizzaa.. :D tänään sitten kipeänä sängyssä.. :/ vkl tulos plus 3kg. :D oho

_________________
murrsukan tarinointia - sinne ja takaisin ja sinne taas. murrsukka pienenee. joo-o.

Kuva


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2011-11-28 13:17:41 
Poissa
hevikarppi
hevikarppi
Avatar

Liittynyt: 2010-11-03 11:09:52
Viestit: 3026
Paikkakunta: Uusimaa
Minäkin löysin sinut tänään ja kirjanmerkin laitoin :D
Pajon voimia tuleviin koitoksiin lääkäreiden ja tutkimuksien kanssa.
Sulla on edessä vielä hyvä ja pitkä elämä :smt045

_________________
Kuva


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2011-12-10 17:39:53 
Poissa
täyskarppi
täyskarppi

Liittynyt: 2010-08-06 07:30:21
Viestit: 233
Paikkakunta: helsinki
rakas viestiketjuni, haluan jakaa ajatuksiani.. :) romaanihan siitä aina tulee kun kerran aloitan! :D ilman 6v edestakaisin karppausta olisin varmaankin nyt 150kg :D muuten elämään kuuluu nyt ihan liikaa repsuja, jotka selittääkin tulosten olemattomuuden. joo, pienenpientä kaventumista vanhojen vaatteiden perusteella tapahtunut, mutta sentit ja paino siinä samoilla?! +-2kg ja cm, mielestäni ei mitenkään väärtiä kirjata edes.. repsuista huolimatta pysynyt samana. ehkä lähtenyt jostain tän vuoden kuluessa lähtenyt jostain, mitä en mittaile kovin aktiivisesti..? pohkeet, allit, aivot, ranteet, reidet, sormet, kaula? mistä tietää, ei jaksa stressata siitä. muuten, nyt on kaksi kuukautta aikaa olla kotona ja täyskarpata, kunhan parantuisin flunssasta ensin - ihanaa!!! sitten tammikuussa pään magneettikuvaus, ei niin ihanaa, vaan pelottavaa. hyvä, että tutkitaan onko mikään vikana, toivottavasti ei ole. parannuslupaus: TÄNÄÄN loppu repsuilu, karpatenkin voi herkutella! piste. sitten romaaniin, josta tulikin jonkunlainen karppaukseni biografia :shock: :

1. BMI
on ehkä jonkunlainen suunnannäyttäjä, jota voi soveltaa moneen ihmiseen. kaikkien ihmisten mittariksi se ei mielestäni kuitenkaan sovellu.. oman kokemukseni mukaan, mikä tietysti pätee vain ja ainoastaan itseeni, BMI ei ole oikein koskaan kertonut koko totuutta ulkonäöstäni, koostani. olen aina ollut BMI-taulukon mukaan enemmän "lievästi lihava" kuin "normaalipainoinen". hoikimpina aikoina vuonna 2008 BMI oli noin 24-26 ja vaatekoko noin 38, eri merkit eri koot. paino oli siinä 70-74kg välillä. no se oli silloin, se! :lol:

läskimpinä aikoina, talvi 2010. en halunnut enkä uskaltanut käydä vaalla, enkä ostaa vaatteita, enkä ottaa valokuvia. peilihän kertoi totuuden. BMI oli vähintään 31-32 "merkittävä lihavuus". siihen läskiintymiseen vaikutti stressin, geenien, työn, liikkumattomuuden ja huonon syömisen lisäksi minipillereiden tuoma turvotus ja lihominen, vaatekoko oli varmaan ainakin 44?! enpä tosin ostanut mitään vaatetta silloin. sattuneesta syystä... :lol: ainahan näitä syitä lihomiseen löytyy, plaaplaa.. Läskimmistä ajoista ei ole painoa tiedossa tarkalleen, mutta perhe arvioi sen olleen ehkä 88-90kg, ellei enemmän.. kuvat (vastentahtoiset) ovat hirveitä. :roll: silloin olinkin iso! :oops:

muttamutta, sentit ja vaatekoot eivät ole mielestäni vastanneet kiloja ikinä, ehkä vähän silloin isoimmillani. :D hassua, olen koko elämäni, niin paksuna kuin hoikkanakin, painanut suunnilleen 10kg enemmän kuin suunnilleen samankokoiset ystävättäreni. lainailimme toistemme vaatteita lapsina ja lukiossakin. nyt paksunakin, samankokoiset (anteeksi, face the facts) paksut kaverit ovat noin 10kg kevyempiä. yksi kaveri taas huomattavasti minua isompi, vaikka paino ~sama. kehonrakenne, vartalonmuoto ja lihakset tietenkin vaikuttaa tähän.. luulin pitkään itseäni lihavaksi lapseksi ja nuoreksi tästä syystä, mutta vanhoja valokuvia katsottuani tajusin, että olinkin laiha. :shock:

ylioppilaskuvassa keväällä 2007 painoa on 73, olen hoikka. ajattelin silloin olevani melko iso, en ilmeisesti ollut. olin silloin karpannut enemmän ja vähemmän hyvin ja aktiivisesti noin 2v, ja tiputinkin noin 7-8kg (e-pillerit ja seurustelu lihotti muka plaa) ja senttejä lähti noin 8 rinnoista, 8 vyötäröltä ja 8 lantiolta.. lähti ja pysyi, pienenin jopa siitä. loppuvuosi 2008 ja alkuvuosi 2009 meni jonkinlaisessa sumussa.. eskapismi oli ainut, mikä kiinnosti. baarit oli kuin rakennettu mua varten. en syö surullisena, en pysty. repsahdin hiilariviinamaahan oikein kunnolla puoleksi vuodeksi, ei kiinnostanut pätkääkään mitä söin, kunhan jotain sai alas. saattoi mennä monta päivää kun söin esim vain ananaspurkin tai juustohampparin, tai pussinuudeleita, en muuta. no siitä päästiin eteenpäin. elämä voitti ja hymyilee, sain itseni takaisin.. :smt029 sen jälkeen kiloja rupesi tulemaan takaisin, kun söin ja voin paremmin. edellenkin pidin jonkunlaisen hyväkarppimallin, ja olinkin ihan hyvänkokoinen, pienempi kuin nyt :D. jossain vaiheessa v 2009 sekin sitten meni plörinäksi ja vetelin pelkkää scheissee.. minipillereiden aloittaminen 2010 (endometrioosilääkityksenä ensisijaisesti, ehkäisynä toissijaisesti) toi lisää kiloja kans. sentitkin on tietenkin suuremmat. osa, esim lantioluidenvälin leveneminen, ihan normaalia naisistumista.. osa taas.. no.

niin, läskimmilläni käytin vain ja ainostaan sukkiksia ja trikoomekkoja, nykyään käytän jo vanhoja vaatteitanikin. vaikka sukkikset ja mekot on ihanan mukavia! onneksi olen aina tykännyt ostaa pikkusen väljiä vaatteita, esim koon 40, vaikka 38 olisi sopinut. :D menee sitten päälle nyt. tosin on vielä piiiiiitkä matka siihen kunnes sovin nätisti vanhoihin mekkoihin. syytän tästä enimmäkseen käsivarsi- ja selkäläskejä. :D karppifoorumiltakin olen bongaillut, että suunnilleen minunkokoiset (sentit, pituus) ihmiset painavat noin 60kg ja 85kg välillä.. eli BMI ei kerro koko totuutta lihavuudesta. niin jaa lopuksi, BMI on nyt noin 27-28 ja vaatekoko noin 40-42, edelleenkin olen siis paksu, mutta vähemmän paksu kuin pahimpina aikoina! fuck yea. :D

2. Vaatteiden koot
Toinen asia, mikä ottaa päähän, on vaatteiden mitoitukset.. enimmäkseen H&M ja muut "halpisketjut". kenelle ne on suunniteltu, onko todellakin niin, että suurin osa naisista on päärynän muotoisia häh??!!! jos haluaisin ei joustavan mekon H&Mstä, joka istuu kauniisti, sen pitäisi olla kokoa 44-46 (L) rinnoista, 40-42 (M) vyötäröltä ja 42 lantiolta.. mitat on aina ollut sellaiset, että rinnat ja lantio sentilleen samat, ja vyötärö siitä onneksi pienempi. :) tässä esimerkki:

hm
koko vyötärö rinnanymp lantio
40 76 92 100
42 80 96 104
44 84 100 108
46 88 104 112

WTF! kalliimmilla merkeillä mitoitus menee joskus paremmin, mutta HMllä on joksus ihan kivoja ja halpoja vaatteita, varsinkin mekkoja.. :(


noniin, senpituinen se vuodatus, vuodatan lisää kun muistan mitä! :D

_________________
murrsukan tarinointia - sinne ja takaisin ja sinne taas. murrsukka pienenee. joo-o.

Kuva


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2011-12-12 14:09:28 
Poissa
täyskarppi
täyskarppi

Liittynyt: 2010-08-06 07:30:21
Viestit: 233
Paikkakunta: helsinki
mittailuja, nyt enempi.. ja joojoo, onhan ne ehkä isommat kuin jossain vaiheessa tätä päikkyä.. :D mutta tästä alaspäin prkl. ens viikolla uudet mitat. nyt on SKARPIT 7 viikkoa edessä

rinta: 100cm
rinnan alta: 83cm
vyötärö: 77cm
makkara: 93cm
lantio: 103cm
kädet: 30cm
reidet: 64cm
pohkeet: 39cm

_________________
murrsukan tarinointia - sinne ja takaisin ja sinne taas. murrsukka pienenee. joo-o.

Kuva


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2011-12-12 18:56:50 
Poissa
hevikarppi
hevikarppi
Avatar

Liittynyt: 2010-11-03 11:09:52
Viestit: 3026
Paikkakunta: Uusimaa
Kiva kun kävit luonani kommentoimassa :D
Mukavaa alkavaa viikkoa :smt039

_________________
Kuva


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2011-12-12 19:57:11 
Poissa
täyskarppi
täyskarppi

Liittynyt: 2010-08-06 07:30:21
Viestit: 233
Paikkakunta: helsinki
mähh. en ala. kaikki vain laihtuu paitsi murrrsupurrsu. :evil: avokki just kanssa selitti, kuinka ennen tiukat farkut meinaa tippua päältä. jepp, tottahan se on.. (sellanen tosikuuma urheilijakroppainen hottis ja ei siis karppaa, mitä nyt syö mun tekemiä..) paras kaverikin on laihtunu 10000kg 3kk.. totta sekin, melkein. saatana :D ei vain tää läski.

ääh hemmetti tätä kateutta :D :mrgreen:

_________________
murrsukan tarinointia - sinne ja takaisin ja sinne taas. murrsukka pienenee. joo-o.

Kuva


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2011-12-12 20:02:06 
Poissa
hevikarppi
hevikarppi
Avatar

Liittynyt: 2010-11-03 11:09:52
Viestit: 3026
Paikkakunta: Uusimaa
Kateellinen täällä myös!
Mä yritän aina itselleni kertoa et miksen niin nopeasti laihdu kun muut ( sairauksia jne) mikä toivottavasti onkin totta ,mutta silti kateus ja katkeruus vaivaa. Ihminen kun on tälläinen. :cry:

Mutta pää pystyyn ja yritetään päivä kerrallaan :smt049 :smt049

_________________
Kuva


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2011-12-12 20:21:16 
Poissa
täyskarppi
täyskarppi

Liittynyt: 2010-08-06 07:30:21
Viestit: 233
Paikkakunta: helsinki
hullu hatuntekijä kirjoitti:
Kateellinen täällä myös!
Mä yritän aina itselleni kertoa et miksen niin nopeasti laihdu kun muut ( sairauksia jne) mikä toivottavasti onkin totta ,mutta silti kateus ja katkeruus vaivaa. Ihminen kun on tälläinen. :cry:

Mutta pää pystyyn ja yritetään päivä kerrallaan :smt049 :smt049


voi kiitos, tuntuu paremmalta jo koska sait hymyn huulille.. :hug: Niih! mulla on noi ihan samat syyt lääkitys, työ jne.. mutta päivä kerrallaan ja hitaasti hyvä tulee! ja jos välillä on katkera ja kateellinen ja ketuttaa, niin sekään ei haittaa. ihmisiä me vain ollaan.. :) tsemppiä

_________________
murrsukan tarinointia - sinne ja takaisin ja sinne taas. murrsukka pienenee. joo-o.

Kuva


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2011-12-13 11:14:38 
Poissa
täyskarppi
täyskarppi

Liittynyt: 2010-08-06 07:30:21
Viestit: 233
Paikkakunta: helsinki
lisää mittoja

kaula: 35cm (siis kääk kaula ja käsi melkein sama :shock: )
ranne: 16cm

ei mitään järkeä mittailla joka päivä, mutta mutta.. :D kun tuli noita toisia mittailtu.. tänään menis maha tohon 91cm ja vyötärö sen samma..

_________________
murrsukan tarinointia - sinne ja takaisin ja sinne taas. murrsukka pienenee. joo-o.

Kuva


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2011-12-13 13:38:24 
Poissa
täyskarppi
täyskarppi

Liittynyt: 2010-08-06 07:30:21
Viestit: 233
Paikkakunta: helsinki
hmm.

1. siis oon aika obsessed tän pienentymisen suhteen, ja koukussa foorumiin.. :D

2. tajusin just, kun luin tätä mun tarinaa ja varsinkin ekan viestin, että tosta ekasta aloituskerrasta (10/2010) mähän vielä paisuin ihan hemmetin paljon.. siihen just osu ne pillereiden napsimiset ja sairauden selvittelyt, uus työ jne,... ja paisuin kuin pullataikina. joulun aikoihin 2010 painoa oli siis ilmeisesti ainakin 89. ja nyt oon siis niissä mitoissa noin suurinpiirtein kun loppukesästä 2010.. ja tästä on siis alaspäin vielä matkaa on, ainakin siihen 70kg, mutta mielellään 65kg. netin mukaan mun ihannepaino olis 58kg. :shock: hahahahhaha. joo. EI. ton verran painoin kun olin 13. että en ihan sellaiseen painoon taida tähdätä. mä olisin kamalan näköinen. tyyliin luuta ja nahkaa. yäk. ihan sama mitä jotku BMIt väittää, tai netin ihannepainolaskurit.. mulle aivan yks ja hailee. ei käy.

_________________
murrsukan tarinointia - sinne ja takaisin ja sinne taas. murrsukka pienenee. joo-o.

Kuva


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2011-12-13 20:24:04 
Poissa
juniorikarppi
juniorikarppi

Liittynyt: 2011-01-06 14:04:08
Viestit: 67
Kiva kun kävit tsemppaamassa mua tuolla mun omassa päivittelyosiolla. :D

Pakko oli tulla katsomaan sun taivalta. Kommentoit tuolla, että melkein samoissa koko luokissa painitaan. Ja tottahan se oli, sulla tais olla alotuspaino 89, mulla se on ollut karppitaipaleeni alussa (2009 kesällä) 92 ja nyt keväällä olin jo tuolla alle 75... [-X Kaikkein painavimmilani olen ollut joskus vuoden 2008/2009 vaihteessa, mahtavat 98 kiloa!!!

Mutta yhdessä kohti keveämpiä lukuja ja toisiamme tsemppaillen. :hug:


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2011-12-15 12:33:53 
Poissa
täyskarppi
täyskarppi

Liittynyt: 2010-08-06 07:30:21
Viestit: 233
Paikkakunta: helsinki
:shock: miksi mun tekee mieli makeaa kun karppaan? jos en karppaa, ei tee mieli... apuva.
siis mun tekee joskus mieli vaikka karkkia (jota en ikinä oo syöny paljoa, ehkä joku pari pussia/vuosi), tai pulla tai muuta makeaa.. hassua. kroppa huuta makeaa.. :) pitäisiköhän kuunnella.. :D

_________________
murrsukan tarinointia - sinne ja takaisin ja sinne taas. murrsukka pienenee. joo-o.

Kuva


Ylös
   
Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju  Vastaa viestiin  [ 139 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen 1 2 3 4 57 Seuraava

Kaikki ajat ovat UTC+02:00


Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 1 vierailija


Et voi kirjoittaa uusia viestejä
Et voi vastata viestiketjuihin
Et voi muokata omia viestejäsi
Et voi poistaa omia viestejäsi
Et voi lähettää liitetiedostoja

Etsi tätä:
Hyppää:  
Keskustelufoorumin ohjelmisto phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Käännös: phpBB Suomi (lurttinen, harritapio, Pettis)