karppaus.info

karppininjat
Tänään on 2024-04-16 07:00:05

Kaikki ajat ovat UTC+02:00




Aloita uusi ketju  Vastaa viestiin  [ 126 viestiä ]  Mene sivulle 1 2 3 4 57 Seuraava
Julkaisija Viesti
ViestiLähetetty: 2011-11-28 20:00:55 
Poissa
RV-Golfkarppi
RV-Golfkarppi
Avatar

Liittynyt: 2006-05-23 15:42:05
Viestit: 1037
Paikkakunta: Helsinki
Nyt on aika aloittaa päiväkirja.
Olen 52v äijä joka on 180cm pitkä ja 107kg paksu.
Karppausta tosissaan takana tämä vuosi mutta jo 90 luvulla kokeillut ekan kerran.
Alkuvuodesta putos paino 112----> 105kg.
Nyt olen kosteahkon kesän jälkeen taas yrittänyt pikkasen painoa pudottaa mutta mitään ei tapahdu vaikka miinuskaloreilla olen mennyt.
3 vkoa ja paino on sama, kuin myös navanympärysmittakin.
Toissa viikolla treenailin kiitettävästi ja viime viikolla oli selkä kipee ja makoilin oikeastaan koko viikon ja paino pysyy samoissa, teki mitä tahansa :) .
No välläkö on niin häliä ku olo on hyvä mutku olen keväällä menossa Ortonille jatkokuntoutukseen ja siel mitataan mahanympärys ja paino ja jos ei ole mitat ja paino pienentyneet niin ei sitä kukaan usko että miinuskaloreilla olen ollut :lol:
Nyt alan laittamaan ylös kaiken syömisen ja likunnan ja on sitten hyvä käydä täällä kurkkimassa jotta miten mikäkin vaikuttaa.
Normaalisti en hyppää vaa´alla ku korkeintaan kerta vko mut nyt ajattelin kattoo joka aamu missä mennään.
Tarkoitus on ketoilla pari viikkoa, ainakin, josko se pistäis painon menemään alaspäin.
Mitat nyt:
paino 107 kg
navanympärys 113 cm
lantio 103 cm
Vaa´n kertomaa:
31,8 rasva%
33 bmi
verenpaine 123/84( parantunut selkeesti kolmessa viikossa vaikka paino ei ole pudonnut eikä vatsa pienentynyt).

Aamu:
vesilasi ja mivitotal
vihreetä teetä 0,5 lit
venyttelyä
3 munaa pekonilla ja emmentaalilla.
Kalorit jäi vähäisikis joten otin ennen punttisalia 42 gr manteleita.
0,5 lit vihreetä teetä

Punttisalilla kevyt treeni ja sykemittari näytti 400 kalorin kulutuksen, puntti ja kävely.
Iltapvä:

Omaa suklaata( cacaojauhe, kookosöljy, voi, auringonkukansiemen ja kerma) 48 gr.

Klo 17:
pala broitskun rintafilettä ja emmentaalia.

kohta kermavaahtoa ja partista.

Venyttelyä ja dvd tuijottamista( Cheers menossa, 5 tuotantokausi)

Päivän saldo:
2000 kaloria
96 prodea
180 rasvaa
10 hiilaria
Huomenna ehkä vain makoilen kotona ja pidän sykemittaria päällä ja katson mikä on kulutus ilman mitään liikuntaa. Koomani on reilu 1700 kaloria.
En ole kalorihysteerinen mutta haluan laskea kalorit koska näen etten syö liian vähän ja siksi että olen tehnyt hienon taulukon ,excelliin, johon syötän syömiset ja se laskee mullen kaiken :lol:
Toi 2000 cal voi olla liian vähän ja yritän päästä 2 tonniin + lisää sen mitä liikun. Aika näyttää. Alkuvuodesta oli sellaisen -500-1000 kaloria /pvä miinuksella ja se toimi ajoittain oikein hyvin. Tuli kyl pitkiä aikoja ettei paino pudonnut mutta ei haitannut sillä 7 tai 8 kg lähti kesään mennessä ja se huomattiin keväällä golfkerholla :lol: Silloin ihmiset alkoivat kyselemään karppauksesta.
Pitää nyt tarkkaan käydä lukemassa ketokarppauspuolelta juttuja ja varsinkin se riekon ketju, huh mikä tietopläjäys. Veri menni tänks siitä =D>
noh, tästä se lähti, no secrets :lol: Tapahtuis jotain [-o<

_________________
viewtopic.php?f=16&t=38887&p=1182778#p1182778
viewtopic.php?f=11&t=59364 sapuskapäikky


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2011-11-29 18:18:08 
Poissa
RV-Golfkarppi
RV-Golfkarppi
Avatar

Liittynyt: 2006-05-23 15:42:05
Viestit: 1037
Paikkakunta: Helsinki
Aamupaino 106,2
800 gr vähemmän kuin eilen.
Varmaan johtuu siitä että eiliset hiilarit oli vain 10 gr ja on nestettä poistunut.
En nyt ole varma mutta muistaisin että hh gr sitoo jonkin verran vettä kehossa?
Toinen juttu minkä tein erilailla eilen oli se että söin aamulla. Normaalisti syön ekan kerran vasta klo 10-11 aikaan.
Sitten tähän päivään:
Herätys klo 6 ja heti ylös.
Vesilasi + mivitotal ja acai kapseli ja kalaöljy
venyttelyä ja karppausinfon lukua
aamupala klo 7:45:
4 paistettua munaa pekonirasvassa
235 gr munaa
57 gr pekonia
Medialle kiitos että palautti mileen tuon pekonimunakkaan, on se hyvää.
Piti niin oleskella vain kotona tää pvä ja katsoa kulutus sykemittarista, tekemättä mitään, mutta kuntoa pitää kohottaa Ortonin kävelytestiä varten joten lähdinkin kävelylenkille.
Tunti 40 minsaa kävelin ja kulutusta 882 kaloria. Siitä voipi vähentää 175 kaloria mikä olis kulunut ihan kotona ollessa, eli 707 kaloria urheilua ja se pitäis lisätä syömisiin.

Klo 13
250 gr Höyrystettyä kukkakaalia
30 gr voita ja sipaus valkosipulitahnaa.
Jällkäriks:
50 gr manteleita ja 15 gr omaa suklaata

Iltapvä menikin sitten karppausjuttuja lukien ja nauraen ja venytellen.
Klo 17:
seitä 200 gr runsaassa voissa ja pikkasen valkosipulia

Iltapala:
Kirjoitan etukäteen sillä laitan koneen kohta kiinni.
Illalla ehkäpä klo 20 syön:
100 gr kermavaahtoa hasselpähkinä stevialla

Litran verran meni vihreetä teetä ja jonkun verran vettä, ehkäpä 1,5 litraa, eli sitäkin liian vähän. No, iltaa on jäljellä :)

päivän saldo:

2060 cal
109 prode
175 rasva
13 hh

Näyttää kalorit aika vähäisiltä mutta ei huvita syödä.
Lisätään kaloreita jos paino ei tipu.

_________________
viewtopic.php?f=16&t=38887&p=1182778#p1182778
viewtopic.php?f=11&t=59364 sapuskapäikky


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2011-11-29 19:07:33 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi
Avatar

Liittynyt: 2010-08-22 14:25:31
Viestit: 1317
Paikkakunta: Etelä-Pohojammaa
Mun tarttee varmaankin kans vaihtaa toi yletön kaffeen kittaaminen vihreeseen teehen. Paha vaan, etten oo koskaa teestä tykänny, mutta maku muuttuu, ehkä vielä opin senkin.

Mun painolle ei oo sitten tapahtunu pariin kuukauteen mitää :cry: , mutta näin se meni viime talvenaki. Kevät kun koittaa, niin taas hoikistutaan.

_________________
Since 9.8.2010

Kuva


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2011-11-29 19:24:45 
Poissa
ikikarppi
ikikarppi
Avatar

Liittynyt: 2005-12-02 07:01:26
Viestit: 7063
Paikkakunta: Ainoa risteys, joka on kaupunki....
Sussoo kirjoitti:
Kevät kun koittaa, niin taas hoikistutaan.

Heh, tähän on pakko mun myös luottaa :roll: :mrgreen:

Caju on seurannassa :wink:
Olen yhtä lyhyt, pari vuotta nuorempi vaan 8)

_________________
Karppi nro. 2686 alkaen 30.11.-05: n.90.5 kg, BMI 27.8
--> 6.11.-06: 77.6 kg (alin tähän mennessä!)
Nyt ei mitään tietoa :roll:

I'm on the gin & tonic diet....... i've already lost two days★


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2011-11-29 19:25:58 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi
Avatar

Liittynyt: 2011-01-28 20:41:22
Viestit: 538
Cajun päikky :) Pitää seurata.

_________________
Ruokapäikky http://karppaus.info/forum/viewtopic.php?f=11&t=58289


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2011-11-29 21:03:06 
Poissa
RV-Golfkarppi
RV-Golfkarppi
Avatar

Liittynyt: 2006-05-23 15:42:05
Viestit: 1037
Paikkakunta: Helsinki
Sussoo kirjoitti:
Mun tarttee varmaankin kans vaihtaa toi yletön kaffeen kittaaminen vihreeseen teehen. Paha vaan, etten oo koskaa teestä tykänny, mutta maku muuttuu, ehkä vielä opin senkin.

Mun painolle ei oo sitten tapahtunu pariin kuukauteen mitää :cry: , mutta näin se meni viime talvenaki. Kevät kun koittaa, niin taas hoikistutaan.

sussoo hei, minä juon sellaista teetä jossa on jotain kukkia ja se maistuu ihan hyvälle, hedelmäiselle. Juon teen kylmänä ihan tuopista.
Terve vaan vierailioille :)
Tää pari viikkoa menee aika köyhillä eväillä mutta toi pekonimunakas on tosi hyvää. Sitä niin vähän on tullut syötyä että nyt maistuu.
On vaikeeta totutella tähän rasvan syömiseen mutta tuolta ketokarppausosiosta löytyi kivoja juttuja.
Joka pvä pyrin laittamaan syömiset ylös ja jos jotain tapahtuu ton mahan pinenemisen kanssa niin bueno. Jos ei niin sit ollaan paksuja ja nautitaan olosta muuten vaan.
Tomba, risteilemään 8) Turkusesta lähdetään.

_________________
viewtopic.php?f=16&t=38887&p=1182778#p1182778
viewtopic.php?f=11&t=59364 sapuskapäikky


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2011-11-29 21:33:44 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Liittynyt: 2008-08-02 12:15:19
Viestit: 663
Paikkakunta: Korpikuusen kannon alla
Jassåå, vai laitoit päikyn pystyyn. Mäpäs käynkin sitten täällä palauttelemassa sua ruotuun. ;)

_________________
- Trendi on kirosana -


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2011-11-29 21:38:36 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Liittynyt: 2010-07-13 07:30:42
Viestit: 3045
Paikkakunta: Turku
Pannaanpa tarkkailuun :)


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2011-11-30 18:24:42 
Poissa
RV-Golfkarppi
RV-Golfkarppi
Avatar

Liittynyt: 2006-05-23 15:42:05
Viestit: 1037
Paikkakunta: Helsinki
Aamupaino 105,8 -1kg aloituksesta
Herätys klo 7:50 Pari yötä tullut nukuttua loistavsti.
Vesi lasi ja vitamins
Vitaminiista tulee mieleen se kysymys:
what´s the difference between a hormone and a vitamin?
You can´t make a vitamin but............
Selkä vihoittelee joten venyttelyä taas reilusti.
Munaa ja pekonia vaihteeksi. Ei töki viel olleskaa.
Punttisalilla kuntopörällä lämmöt ja kevyt punttitreeni ja 600 kalorin kulutus
Iltapäivällä kävin motorkodilla ajelemassa ja Kannelmäen prismasta hain lohta.
45 gr manteleita ja omaa suklaata klo 14 välipalaksi, tai no, lounaaksi.
Ei ole nälkä, ei.
Klo 15:15 oli jo pikkasen nälkä joten heitin lohen uuniin.
Lohta söin 243 gr majoneesin ja chilin kanssa, namiskukkelis.
Alan ostamaan lohta useammin vaikka kämppässämme on kalatehtaan tuoksu:)
samaan lämpöön laitoin sian ulkofilettä ja jotain jämä lanttua ja kukkakaalia ja ne on menulistalla huomenissa.
Sapuska on ollut tosi ykspuolista mutta pirun hyvää. Tämä on nyt kahden viikon kokeilu ja lisäilen sitten kasviksia myöhemmin. Mivitotal tuotteesta saa kaiketi vitamiineja sillä olen sitä syönyt vuosikausia ja en ole koskaan kipeä. En tiedä onko mivin ansiota mutta kun aloin sitä käyttämään niin virkeystila parani ainakin. Silloin joskus syötyäni normisti niin sapuska oli tosi ykspuolista: lihaa , perunaa tai riisä ja sit tietty lasagnet, spagetit,pizzat ja burgerit. Ei niiden kanssa paljoo rehua tullu syötyä.
Silloin huomas että kun otti miviä niin oli parempi , virkeämpi olo. Sen takia sitä syön edelleen mutta vähemmän kun suositus on pullon kyljessä.
Näpyttelen taas valmiiksi jutut koska tiedän että iltapala on jogukermaa 100 ja 100gr.
Taidan laittaa tähän alle mitä milloinkin söin niin on helpompi jälkeenpäin katsoa:
aamu:
3 munaa
40 gr pekoni
päivä:
40 gr manteleita
30 gr suklaata
alkuilta:
243gr kirjolohta
10 gr majoneesia kruunu sellaista ja sipaus chilitahnaa.
10 gr oliiviöljyä lusikalla( hämmästys oli suuri kun se oli oikeesti hyvää. Pidämme sitä jääkaapissa ja kylmänä maistui paremmalat kun lämpimänä)
Jostain ketjusta luin että öljyt pilaantuu herkästi ja mun ahaa elämys oli että kylmään öljy. En tiedä onko oikein vai väärin ja jos jollain on asiasta mielipiiteitä tai kokemuksia niin kertokaa :?
Iltapala:
100 gr paratjogua
100 gr kermaa

Päivän saldo:
kalorit 2181
prode 105
rasva 189
hh 15

Jokin mun omassa taulokossa mättää kun se laskee kaloreita pikkasen vähemmän kun että syötän
pr, ras,hh tuonne lakutikuun. No, ero oli 20 kaloria, ei paljoo. Alan käyttämään laskutikkua.

Ook, kiva kun pidät mut aisoissa. Nyt menee hyvin ku ei otettu alkoa ollenkaan vkl.
Ens vkl on myös jo valmiiks fundeerattu ja alko ei ole kuvioissa =D>

Mikäli jollain on sanomista näistä mun sapuskoista niin kertokaa ihmeessä :)
palaan viel illalla foorumille, missä olen seikkaillut aika paljon.
Tapasin muuten yhden tutun Prismasa tänään ja hän kertoi että poikansa on pudottanut 20 kg karpilla ja vaimokin karppaa. Kaverin nimi on V.N.
Jos vaikka vaimo käy täällä ja tunnistaa. Kaaveri kertoi että vaimo lukee jotain vhh sivuja.

:D :D kaikille
edit: niin vettä muutama litra ja vihree tee litran verran

_________________
viewtopic.php?f=16&t=38887&p=1182778#p1182778
viewtopic.php?f=11&t=59364 sapuskapäikky


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2011-11-30 19:13:47 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi
Avatar

Liittynyt: 2010-01-04 22:40:37
Viestit: 1244
Merkkaan. Pääsen samalla vakoilemaan millä salaisella kombinaatiolla sun painos putoaa, ihan siivellä soitellen... :smt035


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2011-12-01 19:51:21 
Poissa
RV-Golfkarppi
RV-Golfkarppi
Avatar

Liittynyt: 2006-05-23 15:42:05
Viestit: 1037
Paikkakunta: Helsinki
Aamupaino 105.6 107---->105,6
Uni ei meinannut tulla sitten millään. Pirteyttä näköjään riittää vähillä hiirillä. En tiedä olinko vain pettynyt kun en voittanut 18 miljoonaa lotossa. Olis hyvin mahtunut tilille :)
Nousin vasta 8:30 ehkä 7 h unta. Ajoissa sänkyyn mutta uni ei tullut. Kirjailen unimäärätkin koska zeebrakin niin tekee :D 7 h on mulle luksusta sillä usein unet jäävät 5-6 h.
Sitten tähän päivään:
Aamu:
Vettä ½ litraa ja Venyttelyä ½h
Jämähdin taas foorumille ja aamupala vasta klo 10. Kun ei ole nälkä niin ei muista syödä.
Kävelin kaverin luo ja hänen suosituksestaan latasin endomondo ohjelman android kännyyn ja ohjelma kertoo kävellyn matkan ja ajan(gps päällä tietty) ja vaikka mitä, kunhan siihen tutustun.
Kävelyä tuli sitten reilu 10 km ja kalorioita kulus 1030 ja se meinaa lisää sapuskaa, huoh.
Zeebra syö avokadoa, taidan kokeilla.Cajutar ainaski tykkää.. 19,4 rasvaa ja vain 0,8 hh. Siitähän mä rasvaa saan helposti
En nyt muista paljonko tällaisen hoikan pojan pitää saada prodea mutta pitää tutkia foorumia. Tämä 100 gr tuntuu hyvältä.
Klo13:30 venyttelyä ja jumppaa ja suihkuun.
Klo 14:
pientä purtavaa
Klo 16:30:
Tässä vaiheessa päivällinen tuli syötyä, oli pakki aivan täys ja katsoin mitä on viel tänään syötävä jotta tulis kalorit täyteen ja kauhdeda, 1300 kaloria jotta tulis se miinus tonni tälle päivälle.
Teimme cajuttaren kansa suklaata ja nyt osui makuhermoon:
Kookoöljy 72 gr
Voi 22 gr
Kaakaojauhe 31 gr
Kermaa 30 gr
aurinkosiemeniä 20 gr Sieemenet kannattaa ehdottomasti paahtaa uunissa tai pannulla, voi että ovay hyviä
Hermesetas nestettä ½ tl ( huono homma mutta stevia ei käy ja sokeria en laita)
tabascoa useampi ravistus
Aamupala:
Kirjolohi 82 gr
muna keitetty 193 gr
emmental 27 gr

Lunch klo 14
manteleita 50 gr
suklaata 26 gr

Dinneri:
218 gr sianulkofilee
18 gr majoneesia
113 gr kukkakaali
20 gr sipuli
38 gr lanttua

Iltapala;

suklaata 60 gr
kermavaahto 100 gr

Kalorit 2289
Prode 115
rasva 197
hiiret 14


kalorit jäi taas vähäisiksi mutta katsellaan. Jospas jaksais huomenna hakee avokaadoa.
Mulla oli pikku virhe omassa taulokossa tuossa kookosöljyn kalorimäärässä joten aiemmat kalorimäärät heittää pikkasen ja näyttävät liian vähän, onneksi.

_________________
viewtopic.php?f=16&t=38887&p=1182778#p1182778
viewtopic.php?f=11&t=59364 sapuskapäikky


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2011-12-02 14:23:17 
Poissa
RV-Golfkarppi
RV-Golfkarppi
Avatar

Liittynyt: 2006-05-23 15:42:05
Viestit: 1037
Paikkakunta: Helsinki
Voi räkä, unohdin laittaa tuohon suklaa reseptiin paahdetut aurinkukansiemenet.
No lisäsin ne nyt jälkeenpäin.
Vireystila on uskomaton. En saanut unta millään eilen illalla ja klo 3 aamulla alkoi tuntumaan että ehkä uni tulee.
Nukkumatti ei selvästikkään tykkää tästä mun ketoilusta :lol: Jouduin nyt sitten nukkumaan 9:30 asti, ehkä 6h
Tänä iltana otan melatoniinia jos se rauhoittais.
Usein, näiden selkäkireyksien takia, olen ottanut Sirdaludin ja se jos joku pistää nukahtamaan mutta selkä ei nyt ole niin paha että ottaisin.
Muutenkin luulen että Sirdalud estää painonpudotuksen. Tämä ei ole faktaa vaan ihan mutu. Kysyin kerran legurilta onko lääkkeessä jotain mikä vaikuttais ettei laihdu ja leguri sanoi että ei pitäis olla.
No tämä ketoilu on ollut tehokasta ja siitä raportoin illalla ruokineni, jotka ovat olleet tänäään tähän asti vähäiset :oops:
50 gr manteleita ja 40gr omaa suklaata. Tuon yllä olevan reseptin mukaan alan sitä tekemään kun kerran cajutarta ja minua miellytti.
Ostin avokaadoa ja lohta ja smetanaa ja mascarponea joten tänään syödään juhlallisesti rasvaa, jihuu.
Otan myös lasin punkkua ja se jää siihen. Cajutar saa ottaa minunkin puolesta jos haluaa. Nyt tuntuu hyvältä olla selvinpäin :shock:
Punkkulasi terveyssyistä. On taas ollut tapetilla että punkkulasi olis hyväksi terveydelle ja mitä en teksi terveyteni eteen :wink:

Later peeps :lol:

_________________
viewtopic.php?f=16&t=38887&p=1182778#p1182778
viewtopic.php?f=11&t=59364 sapuskapäikky


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2011-12-02 20:47:28 
Poissa
RV-Golfkarppi
RV-Golfkarppi
Avatar

Liittynyt: 2006-05-23 15:42:05
Viestit: 1037
Paikkakunta: Helsinki
Aamupaino 105.0 107,0---------> 105,0
Herätys 9:30 Ei taaskaan unta illalla, en tajua. Uneen klo .3:00 jälkeen
Unta siis se normi 6h
Verenpaineet kohdallaan 120/84. kohdallaan siinä mielessä että alapaine ollut usein yli 90
Vettä ½ L ja vitskut
Pakolliset venyttelyt ja punttisalille. Ennen punttia 50 gr manteleita ja suklaata. Ei voinut kuvitellakaan että olis syönyt mitään noin äkkiä heräämisen jälkeen ja juuri ennen punttisalia.
Klo 15:30
40 gr manteleita ja pala suklaata
en viitsinyt syödä mitään muuta ennen cajuttaren kotiintuloa.
Uskomaton on tämä olotila, huh huh. Ei nälkä ja tuntuu että jaksaisi mitä vaan.
Klo 16 mennessä 90 gr manteleita ja 48 gr suklaata 830 cal/ 26 pr/ 82 ras/ 6 hh
Eikä millään tee mieli ruokaa. Toi suklaa on hyvää ja rasvasta. Tabasco antaa kivan potkun sille.

Klo 17 kävelylle cajuttaren kanssa melkein 5 km.

1580 kaloria tuli poltettua puntilla ja parilla kävelyllä ja kauppakäynnillä
Päivän sapuskat:
10:30:
50 gr manteleita
40 gr suklaata

päivällä:
manteleita 40 gr
suklaata 8 gr

illallinen klo 18:30
emmentaalia 37 gr
lohta 359 gr
avokado 46 gr
smetana/pinaatti/
sipuli sekotus 100 gr

Iltapala klo 20:30:

Partajogu 60 gr
mascarpone 100 gr

saldo:
kalori 2739
prode 114
rasva 243
hiiret 24
joka päivä tullut reilu 1000 kaloria miinusta perus 2600 kalorista. 2600 kaloriin lisään liikunnat.
laitan tänne koko viikon saldot kun vko on täys.
En ole muistanut laittaa juomisia ylös mutta joka päivä litra vihreetä teetä kylmänä ja paljon vettä, varsinkin kun on tullut liikuttua.
Eikä sitä punkkulasia sitten tullut otettua, ehkäpä huomenna :lol:

_________________
viewtopic.php?f=16&t=38887&p=1182778#p1182778
viewtopic.php?f=11&t=59364 sapuskapäikky


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2011-12-03 22:26:12 
Poissa
RV-Golfkarppi
RV-Golfkarppi
Avatar

Liittynyt: 2006-05-23 15:42:05
Viestit: 1037
Paikkakunta: Helsinki
Aamupaino 104,5 28.11-107kg---------->3.12 104,5kg
Suht hyvät unet, ajoissa nukkumaan ja useat cheers jaksot katsoin ennen nukahtamista.
Arvio unen määrästä rohkea 8h ja se on paljon ja tuntui hyvältä. En tiedä onko nukkumatti jo tottunut ketoiluun vai auttoiko melatoniini nukahtamiseen mutta pari edellistä iltaa meni niin ettei uni tullut kun vasta aamuyöstä. Virkeä olotila on ollut koko ajan ja illallakin on sellainen duracellpupumainen fiilis ettei malttais nukkua ollenkaan.
Eilisen raskaan illallisen + iltapalan jälkeen olin varma ettei ainkaan paino ole pudonnut kun aamulla oli viel sellainen olo että olis just noussut ruokapöydästä.
Olihan sitä painoa taas tippunut ja navanympärys on pienentynyt, tollai silmämääräisesti. Mittaan Maanantaina.
Aamupala klo 9:15
Tosi pieni aamupala mutta ei mahtunut enempää.
Voi sitä vt aikaa jolloin olis mennyt munakasta ja ainakin 4-8 palaa leipää, heh, kyl tää on kivaa.
Eilinen, lopullinen päivän hiilariluku on liian iso sillä huomasin pikku virheen. Kun tehdään kotona esim. mantelileipää niin lasken kaikki ainekset yhteen ja jaan sitten pro/hh/rasvan ja kalorit 100 grammalle ja laitan excelliin mutta eilen en huomannut jakaa esim. hiilareita ja näin luvut näyttävät liikaa. Erot ovat aika pieniä kuiteski.
Hiiret jäivät alle 20 gr mutta tarkkaaa lukua en tiedä.
Kävely cajuttaren kanssa kaverin luokse ees sun taas ja almost 2 h meni aikaa 10 kilsaan, kun pysähdyttiin kauppaan kotimatkalla, ja kalorioita paloi 1142.
Klo 14:
50 gr manteleita ja 17 gr suklaata, jota pitää tehdä lisää.
klo 16:30 syötiin sitten juhlallisesti.
Cajutar kaivoi karppikirjan esiin ja laittoi meillen ”tosi hyvät jauhelihapihvit” lantturanskiksien ja punakaalimajoneesin kanssa. Nauratti kun meinasin että syön 3 pihviä ja just ja just sain syötyä 1½.
Tässä vaiheessa taas kalorit aika vähäiset.
Punkkulasikin tuli otettua ja illemmalla toinen. On kuulemma Pikkujoulu?
Iltapala sitten klo 20 jälkeen
Päivän sapuskat:
aamu:
mantelileipää 42 gr
voi 9 gr
emmental 25 gr
kuppi kahvia
vihree tee ja mivitotal ennne näitä ja viel vesilasikin.

Pvä:
mantelit 50 gr
suklaa 17 gr
illallinen:
punakaali 100 gr
majoneesi 40 gr
lanttua 157 gr
paistinautaa 171 gr

iltapala:
paistinautaa 53 gr
majoneesi 5 gr
oliiviöljyä 12 gr
suklaa 12 gr
½ L punkkua yks lasi illallisen kanssa ja toinen pitkin iltaa.

------------------------
kalorit 2385
prodet 73
rasva 184
hh 19


Kaloreita kulutin 1142 joten miinus kaloreita jotain 1500 paikkeilla.

_________________
viewtopic.php?f=16&t=38887&p=1182778#p1182778
viewtopic.php?f=11&t=59364 sapuskapäikky


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2011-12-04 10:44:26 
Poissa
RV-Golfkarppi
RV-Golfkarppi
Avatar

Liittynyt: 2006-05-23 15:42:05
Viestit: 1037
Paikkakunta: Helsinki
Huomenta pväkirja :)
Aamupaino 104,5 Mittasin navanympäryksen ja 2 cm pienentynyt :D Sama paino kun eilen.
Johan oli aikakin painonpudotuksen pysähtyä. Aikamoinen vauhti oli kilojen sulamisen kanssa. Eilinen poikkesi muista päivistä niin että, join punkkua pari lasia.
Kalorivajaus on ollut aika suuri ja pitää katsella mitä sen kansa tekee.
Alan nyt kirjoittelemaan tänne pitkin päivää ja muokkailen sitten kun jotain tapahtuu tässä mun kiireisessä elämässä :lol:
Unet + 8 h enkä muista heräilleeni yöllä ollenkaan. Se on tämmöiselle huonosti nukkujalle kun lottovoitto.
Aamupala klo 9:30
Mantelileipä 94 gr
emmental 48g r
muna 42 gr
voi 22 gr
kalorit 690/ pr 36/ ra 59/ hh 3
Päivällä klo 14:30:
sian u file 207 gr
lanttu 75 gr
kukkakaali 84 gr
majoneesi 13 gr
kalorit 403/ pr 46/ ra 21/ hh 6
KLO 16:30:
Kävelylenkki 6 km ja kalorinpoltto 580
Viimeinen muokkaus tälle päivälle.Iltapala klo 19:30:
Marjasekoitusta mascarponen ja kerman kanssa
omaa suklaata
saldo:
kalorit 1830
pr 85
ras 157
hh 20

VIIKON SALDO:
cal protein fat carbs sports minus cal
2044 96 180 10 400 1156 MONDAY
2063 109 175 13 707 1444 TUESDAY
2181 105 189 15 600 1019 WEDNSDAY
2289 115 197 14 1030 1550 THURSDAY
2739 114 243 24 1580 1641 FRIDAY
2385 73 184 19 1142 1557 SATURDAY
1830 85 157 20 580 1551 SUNDAY

cal=15531 pr= 697 ras =1325 hh =115 kulutus =6039 miinus kalorit =9918


No empäs saanut noita lukuja allekkain niin ku halusin.

_________________
viewtopic.php?f=16&t=38887&p=1182778#p1182778
viewtopic.php?f=11&t=59364 sapuskapäikky


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2011-12-04 11:12:55 
Poissa
tagerhaverkarppi
tagerhaverkarppi

Liittynyt: 2010-05-12 18:58:50
Viestit: 93607
Hienosti tippuu! Konniksen tassunjälki, mielenkiintoisia suupaloja, oma suklaa jne. :D

_________________
"We are not living longer, we are dying longer". Sten Ekberg
Häntä pystyyn vaikka hakaneulalla!


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2011-12-04 11:37:17 
Poissa
RV-Golfkarppi
RV-Golfkarppi
Avatar

Liittynyt: 2006-05-23 15:42:05
Viestit: 1037
Paikkakunta: Helsinki
Konnasintti kirjoitti:
Hienosti tippuu! Konniksen tassunjälki, mielenkiintoisia suupaloja, oma suklaa jne. :D

moi konnis.
on ollut kiva seurata sun kirjoittelua eri ketjuissa :)

Toi oma suklaa on ollut hyvää ja nyt tuli sellainen satsi että laitettiin resepti talteen.
Ehkä toi hermesetas vaihdetaan inkkarisokeriin kun sitä jostain löydetään :)
Hermeä menee kyllä kovin pieni määrä.
auringonkukansiemenet kannattaa paahtaa sillä paahataminen muuttaa makua tosi paljon ja mielestämme parempaan suuntaan.
Ens vko viel näillä hiilareilla ja sitten nostetaan ja syödään noita, aah niin hyviä, kasviksia :lol:

hyvää Sunnuntaita teille molemmille konnis :lol:

_________________
viewtopic.php?f=16&t=38887&p=1182778#p1182778
viewtopic.php?f=11&t=59364 sapuskapäikky


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2011-12-05 07:34:27 
Poissa
RV-Golfkarppi
RV-Golfkarppi
Avatar

Liittynyt: 2006-05-23 15:42:05
Viestit: 1037
Paikkakunta: Helsinki
28.11.11 / 5.12.11
paino 107 kg/ Paino 104,4
napa 113 cm / napa 110 cm
lantio 103 cm / lantio 102 cm
Reisi 62 cm / Reisi 61 cm
Hyvä oli mennyt viikkoa ja viime yö jälleen 8 h unta. Tähän vois tottua :)
Herätys klo 6:30
Tuoppi vettä ja mivitotal jonka jälkeen venyttelyä.
Haemme tänään uuden(käytetyn) löhöily divaanisohvan ja sille pitää tehdä tilaa. Tori.fi sivustolla on bambubaaritiski nimellä ilmoitus ja tiskin voin luovuttaa 60e hintaa jollekin karpille :D
Aamupala klo 7:45
Sianulkofile 223 gr
majoneesi 11 gr kal 365/ pr 47/ ra 19/ hh 0
Oli pakko syödä fileet pois ettei mene huonoksi.
Päivällä 5o gr maanteleita ja suklaata punttisalin jälkeen. 600 kaloria mittarin mukaan kulutus.
Klo 15:30 mantelileipää ja majoneesia ja juustoa.
Sitten alkoi kiireet kun piti auto vuokrata ja sohva hakea ja samalla reissulla haimme tuolinkin aika läheltä.
Kaikki huutonetistä.
Jäi tämä päikyn päivitys Tiistai aamuun.
Päivän syömiset:
kal 2680
Pro 161
Ras 218
hh 12
Suurin pvä kalorimäärä aloittamisesta ja surimman annoksen söin vasta klo 21 jälkeen kun saimme huonekalut paikolleen.
Mantelileipää, lohta ja majoneesia. Kuppi kahvia saattoi valvottaa kun ei uni tullut. Pitkästä aikaa kahvia illalla :)

_________________
viewtopic.php?f=16&t=38887&p=1182778#p1182778
viewtopic.php?f=11&t=59364 sapuskapäikky


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2011-12-06 10:00:29 
Poissa
RV-Golfkarppi
RV-Golfkarppi
Avatar

Liittynyt: 2006-05-23 15:42:05
Viestit: 1037
Paikkakunta: Helsinki
Itsenäisyyspäivä!
Hieno päivä ja kuitenkin surullinen. Niin monta elämää päättyi ennen aikojaan.
Aamupaino 104.7, lisäystä eiliseen joitain grammoja :lol:
Oletan sen johtuvan vain siitä että söin niin myöhään ja paljon kerralla.
Muutenkin tuo puntarissa hyppinen on tylsää hommaa ja alan punnnitsemaan itseäni vain Torstaisin.

Eilinen iltasyöminen tuntui viel aamulla ja sain vain vedettyä klo 9:30
mantelileipää 52 gr
voita 5 gr
emmental 15 gr
metukkaa 7 gr
Mihinköhän toi mun kuva on kadonnut?

päivällä mantelileipää ja vika jauhelihapyy ja majoneesia.
Illalla lihapataa lantulla ja punakaalilla.

Kalorit 1900
Prodet 110
Rasva 152
hh 24
Loiloilupäivä ja ei meinaa päikkyä päivittää.
huomenna taas sitten puntille ja sapuskat tarkemmin tänne. Loppu kalorit ja makrot aikalailla tarkkaan laskettu.

_________________
viewtopic.php?f=16&t=38887&p=1182778#p1182778
viewtopic.php?f=11&t=59364 sapuskapäikky


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2011-12-06 10:14:18 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Liittynyt: 2008-02-17 17:39:01
Viestit: 8015
Paikkakunta: Kallavesj'
No mä pöllöpää laitoin sinne toiseen ketjuusi toivotukset, koska en ollut tätä uutta vielä hokannut. #-o

Iloista Itsenäisyyspäivää caju ja cajutar! :smt006

Päivä on vähän tosiaan sellainen surumielisen haikea - ja samalla rauhallinen. Siitä huolimatta itsenäisyydestä saa iloita! Ja polttaa niitä kahta kynttilää ikkunalaudalla.

Palaillaan...

_________________
Tuli tuoksuu hyvältä... ja makuasioista voi kiistellä.


Ylös
   
Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju  Vastaa viestiin  [ 126 viestiä ]  Mene sivulle 1 2 3 4 57 Seuraava

Kaikki ajat ovat UTC+02:00


Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 18 vierailijaa


Et voi kirjoittaa uusia viestejä
Et voi vastata viestiketjuihin
Et voi muokata omia viestejäsi
Et voi poistaa omia viestejäsi
Et voi lähettää liitetiedostoja

Etsi tätä:
Hyppää:  
Keskustelufoorumin ohjelmisto phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Käännös: phpBB Suomi (lurttinen, harritapio, Pettis)