karppaus.info

karppininjat
Tänään on 2024-04-18 22:54:26

Kaikki ajat ovat UTC+02:00




Aloita uusi ketju  Vastaa viestiin  [ 23 viestiä ]  Mene sivulle 1 2 Seuraava
Julkaisija Viesti
ViestiLähetetty: 2011-05-08 18:46:24 
Poissa
sintti
sintti
Avatar

Liittynyt: 2011-05-08 17:13:04
Viestit: 33
13kg olis pudotettavaa.. Taas kerran, vieläkin siis. Epätoivoinen yksilö olen.. Mutta päätin että nyt tai ei koskaan! Pakko saada pois, haluun mahtua mun ihaniin vaatteisiin!!! Aina kun menkat alkaa niin ajaudun hiilarimaailmaan, ja sinne jäänkin. Mitä voisin asialle tehdä? Itsekuri on mitä huonoin kun menkat/pms-oireet alkaa :(.. Hyviä vinkkejä ja kokemuksia otan mielelläni vastaan :) Täytyy lisää lueskella foorumia, tänne sitten kirjoitan edistymistä. Osallistuin muuten kampanjaankin, tsemppaa aika kivasti :D

8.5.2011 73.0 kg

Tavoite 60kg

_________________
Kuva


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2011-05-08 20:52:01 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Liittynyt: 2006-04-28 14:43:32
Viestit: 2883
Onnistuisiko ottaa periaatteeksi, että ainakin repsua seuraavana päivänä jo ottaisi tiukan karppilinjan? Tai ajatella kuinka paljon parempi olo karppauksesta tulee? Tsemppiä :)

_________________
"Life is not measured by the number of breaths we take but by the moments that take our breath away."

Vaaka mäkeen ja mittanauhailua maltilla


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2011-05-09 07:35:26 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi
Avatar

Liittynyt: 2006-11-15 21:45:12
Viestit: 586
Tää tsempittää oikein urakalla. =D>

Miten olis rasvan lisäys ja entä veden juonti ? Mulla on himoiluun auttanu tää konsti. Syön myös pari kertaa päivässä vatsani täyteen, niin ettei tosiaan tee mitään makeeta mieli. Ja jos alkaa tekemään, niin kermavaahtoa tummalla suklaalla tai marjoilla. Tepsii ainakin mulla. [-o<

Eilen maistoin pitkästä aikaa kakkua ja voi että, kun tuli paha olo. Eipä tosiaan viitsi ihan äkkiä makeaa syödä. :smt078

_________________
Kuva


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2011-05-09 09:00:26 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Liittynyt: 2006-04-28 14:43:32
Viestit: 2883
Rasvan lisäys kyllä auttaa mielitekoihin, muistaakseni :). Nää on niitä juttuja, joissa kaikkien pitää vaan etsiä oma reseptinsä, itselle ei ole oikeastaan koskaan toiminut 2-3 kertaa päivässä syöminen kovin kauaa. Kun ne mieliteot ja repsut ovat olleet mulla niin emotionaalisesti latautuneita, että järkevä ruokavaliokaan ei auta :(. Mulla apu löytyi ajan kanssa muuttuneen asenteen kanssa, ruoka oli ennen paljon ongelmallisempi asia enkä voinut kiinnittää ruokavaliooni huomiota ilman että päädyin ahmimaan. Itse yritän ajatella sen kautta, että kallis kroppani ansaitsee parhaan mahdollisen kohtelun. Toivottavasti ähkymörkökin löytää toimivan lääkkeen!

_________________
"Life is not measured by the number of breaths we take but by the moments that take our breath away."

Vaaka mäkeen ja mittanauhailua maltilla


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2011-05-09 15:36:00 
Poissa
sintti
sintti
Avatar

Liittynyt: 2011-05-08 17:13:04
Viestit: 33
Kiitoksia teille paljon! Tänään kieltäydyin töissä kaikista leivoksista, ihanasta sämpylästä ja ja... Niin ylpeä olen itsestäni! Olen siis ravintolassa töissä, keittiössä niin siellä on mitä ihanempia hiilariherkkuja, mut ei ei ei EN ottanut [-X Hyvä mä! =D> Hyvä olo, aamulla söin puolikkaan reissarin med paistettu muna jne, aamupala töissä. Voi kun teki niin mieli syödä ihana vaalea sämpylä.. Lounaalla söin salaattia + jauhelihakaali-sotkua juustoraasteella. Oli muuten hyvää, tein sitä vain itselleni :).

Vois kokeilla tuota kermavaahto + marjat jne, menkat kun alkaa niin on piru irti :oops: ja repsahdan aina. Iltapalaksi meinasin kinkkumunakasta syödä ja teetä :)
Karppauksesta tulee hyvä olo, koitan sen aina muistaa. Voihan tänne sit tulla parkumaan mielitekojaan :mrgreen: Huomenna menenkin sit kauppaan ostaa karppiruokia jääkaapin täyteen :D Voita ostin tänään pitkästä aikaa :D :D Nam nam!!

Kiitos ihanat toverit!! Kyllä tää tästä lähtee! :D =D>

_________________
Kuva


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2011-05-10 11:09:57 
Poissa
sintti
sintti

Liittynyt: 2009-01-26 22:36:17
Viestit: 8
Tsemppiä! Ravintolassa työskennellessä varmasti joutuu kiusauksiin useasti, mutta luulen, että muutaman kieltäytymisen jälkeen on helpompi sanoa jatkossakin ei kiitos! :)


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2011-05-11 15:43:21 
Poissa
sintti
sintti
Avatar

Liittynyt: 2011-05-08 17:13:04
Viestit: 33
Terppa taas! Hienosti menee! Kävin vaa'allakin jo tänään, hieman jo tippunut mutta päätin olla kirjoittamatta sitä tänne. Jos kerran viikossa vain :mrgreen: ..

Tai noh.... Vaaka näytti 71.8kg aamulla!!!!! :smt041

8.5.2011 73.0 kg
11.5.2011 71.8 kg


Nyt on alkanut vaivaamaan väsymys, tai sitten tämä on alkavia pms-oireita... Tai työn takia väsyttää + poikani :roll: Tai kaikki nuo :). Töissä oon pystynyt vastustamaan kiusauksia, jos hirveä himo on tullut niin olen ottanut palan vesimelonia yms. Tänään söin sitten pienen pienen leivitetyn broilerin fileen. Valitsin muuten sen pienimmän mitä oli, yleensä ottaisin sen isoimman =D> + salaattia ja keitettyä munaa. Nyt on kanansiivet uunissa :) nam nam! Ihanaa ihanaa!!

_________________
Kuva


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2011-05-11 16:33:46 
Poissa
seniorikarppi
seniorikarppi
Avatar

Liittynyt: 2011-01-11 18:18:06
Viestit: 393
itse söin aikasemmin kokoajan jotain.. siis ihan jatkuvasti ja aina. nykysin 2 kertaa päivässä, koska vaan olen päättänyt niin. itselläni helpottaa kellonajat: syön joka päivä klo 12 ja 18, työaikojen mukaan joutuu välillä joustamaan tunnilla mutta seuraavaakin ruokailua siirrän silloin. hyvin on pitänyt enkä suostu edes maistamaan muina kellonaikoina mitään. kahvia voin juoda muina kellonaikoina mutta muuta en ota. rutiinit helpottaa kummasti :) jos ei halua sitoutua esim. tiettyihin kellonaikoihin niin tuntimäärä ruokailujen välissä on myös hyvä keino. kun syö kunnolla mahan täyteen ruokaa, ei tee yhtään mieli napostella mitään muuta. tavoitteet on myös hyvä pitää mielessä - kun jättää pullat ja muut kiusankappaleet syömättä on aina vähän lähempänä tavotetta :wink: tsemppiä sinne, jäädään seurailemaan :)

_________________
.Ruoka on hyvää ja syöminen kivaa.


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2011-05-11 17:06:37 
Poissa
sintti
sintti
Avatar

Liittynyt: 2011-05-08 17:13:04
Viestit: 33
Mä syön kun on nälkä, n. 3 kertaa päivässä :). Nyt on juustoleipäset uunissa, näyttää onnistuvan :koki: .. Onkohan mun ketju väärässä osiossa? Painonseurantaanko tää olis pitäny ehkä laittaa? :oops:

_________________
Kuva


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2011-05-14 09:53:44 
Poissa
sintti
sintti
Avatar

Liittynyt: 2011-05-08 17:13:04
Viestit: 33
Kokeiltu oopseja :D niin hyvää!! Sitä teen tänään lisää :) :)

_________________
Kuva


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2011-05-16 23:59:10 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi
Avatar

Liittynyt: 2006-11-15 21:45:12
Viestit: 586
Toi syöminen taas on jokaisen oma juttu, kuinka monta kertaa syö. Ite olen vaan paremmin pysyny "ruodussa", kun syön kunnolla pari kertaa päivässä. Se mikä sopii mulle ei välttämättä sovi toiselle. :wink:

Ite olen myös jättäny makrot laskematta, koska se lisää stressiä. Ja nyt mietin, että jättäisinkö taas kahvin pois. Paino meinaan jumittaa. :evil: On vaan aamulla saatava, jotta herää. :roll:

_________________
Kuva


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2011-05-18 09:31:36 
Poissa
seniorikarppi
seniorikarppi

Liittynyt: 2011-04-14 10:04:50
Viestit: 402
Mä olen tehnyt miehen kanssa makeannälkään karppijäätelöä! Ostettiin obh nordican pieni jätskikone ja sillä saa just sopivan pienet annokset kahdelle. Kermaan kun tekee ja heittää mukaan pakastemansikoita tai tummaa suklaata, kahvia, pähkinöitä tms. ja makeuttaa hermesetaksella tai muulla hiukka niin saa paljon paremmat jädet ku kaupasta ja hiilareita huomattavasti vähemmän. Ja varmaan toi rasvan lisäys auttanee kans mutta jos on ihan pakko sortua niin sitten kannattaa sortua karppiherkkuihin. Tuolla reseptiosiossa on ihan huikeita ohjeita ja suuri osa tosi helppoja ja nopeita vielä tehdä. Tsemppiä ja oveluutta kehiin niin kyllä ne repsaukset pystyy minimoimaan. Ihmisiähän tässä vaan ollaan eikä liian kova piiskaaminenkaan hyvästä ole.


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2011-05-18 11:26:00 
Poissa
sintti
sintti

Liittynyt: 2010-04-29 13:17:10
Viestit: 7
Täällä tavoitteena -15kg, eli aika samoilla mennään. Tää tarvii kans tsemppausta ja toki myös ohjeistusta, varsinkin näin alkuun :) Kovasti paljon TSEMPPIÄ sinne :D


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2011-05-18 20:23:04 
Poissa
sintti
sintti

Liittynyt: 2011-01-03 19:34:09
Viestit: 2
Paikkakunta: Vantaa
Mä oon kans tammikuussa alottanu painonpudottamisen ja kuntoilun. Lähtöpaino oli 77kg ja nyt paino jumii siinä 70kg - 69kg, tosi ärsyttävää!:)
Kaks kuukautta meni tosi hyvin, söin paljon salaattia ja kananmunia sun muuta, mutta nykyään tulee liian usein repsahdettua ostamaan esim. karkkipussi [-X
Liikuntaa en ole jättänyt, mutta se tsemi pitäis taas löytää! Enää 5kg tavoitteeseen!!

Tsemppiä meille kaikille painonpudottajille! =D>


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2011-05-27 20:05:55 
Poissa
sintti
sintti
Avatar

Liittynyt: 2011-05-08 17:13:04
Viestit: 33
Täällä taas! Menkkojen yhteydessä repsahdin totaallisesti hiilareihin, nyt on työkiireiden takia iskenyt syömättömyys :( Miten sitä itsekuria oikein saa ylläpidettyä???? Nyt en syö paljon mitään mikä ei ole hyvä asia... Nyt oon koittanut löytää kultaista keskitietä, ehkäpä seuraan tätä kun pääsen balanssiin :) :D. Mites muilla menee? Paino mulla laski, sitten nousi ja nyt on laskussa syömättömyyden takia.. Im back! Hävettää itseäni ja nolostuttaa tämä vuoristorata :(

_________________
Kuva


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2011-05-27 20:15:01 
Poissa
mutukarppi
mutukarppi
Avatar

Liittynyt: 2011-04-05 19:59:52
Viestit: 9735
Paikkakunta: Tuusula
Itellä toi käyrä on laskusuhdanteinen onneksi :) Synttärimätöt turvotti parilla kilolla muutaman päivän mut muuten ei oo painon nousua välissä tullu (mitä nyt vaaka sekoilee suuntaan tai toiseen välillä :D )

Kyl se motivaatio ja itsekuri sieltä löytyy. Mee surffaamaan ennen-jälkeen - galleriaan :D

_________________
Ruoho ei ole vihreämpää naapurin aidan takana. Se on niin vihreää omalla pihallasi, kuin annat sen olla.


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2011-05-27 20:23:03 
Poissa
sintti
sintti
Avatar

Liittynyt: 2011-05-08 17:13:04
Viestit: 33
Siellä galleriassa juuri kävin, mietin että ens kuussa alkaa 5 viikon loma. Mitäs jos löisin ällikällä työkaverit uudella ulkonäöllä + asiakkaat! Suunnitelmissa olisi siis :) :). Kyllä tää tästä, en anna tämän minuu masentaa. Kiitos tsempistä! Se nimittäin auttaa ja paljon =D> :oops: :) Hienosti sulla on laskussa, tsemppii myös sulle!

_________________
Kuva


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2011-05-27 20:32:43 
Poissa
seniorikarppi
seniorikarppi

Liittynyt: 2009-01-28 21:47:59
Viestit: 293
Mä söin ennen tosi usein kaikkea hiilarimössöä ihan päivittäin. Kun päätin karppaamisen aloituksen, pystyin jättämään kaiken ton kun pidin tiukasti hiilarit n. 20 g. Kaikki mieliteot hävisi kerralla. Painoa en tosin ole onnistunut vielä pudottamaan, mutta odottelen.

_________________
Kuva


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2011-05-30 18:17:20 
Poissa
sintti
sintti

Liittynyt: 2011-01-03 19:34:09
Viestit: 2
Paikkakunta: Vantaa
ähkymörkö kirjoitti:
Täällä taas! Menkkojen yhteydessä repsahdin totaallisesti hiilareihin, nyt on työkiireiden takia iskenyt syömättömyys :( Miten sitä itsekuria oikein saa ylläpidettyä???? Nyt en syö paljon mitään mikä ei ole hyvä asia... Nyt oon koittanut löytää kultaista keskitietä, ehkäpä seuraan tätä kun pääsen balanssiin :) :D. Mites muilla menee? Paino mulla laski, sitten nousi ja nyt on laskussa syömättömyyden takia.. Im back! Hävettää itseäni ja nolostuttaa tämä vuoristorata :(



Mulla on ihan samat ongelmat "tiettyyn aikaan kuukaudesta" :D Varsinkin jos on jotain stressiä niin heti tulee repsahdus! Mutta ei sitä kannata ottaa niin vakavasti! Kunhan varaa elämänmuutokseen aikaa, niin kaikki on mahdollista! Mulla on tavoitteena olla 2012 kesällä fit. :)

Liikuntaa vaan! Varsinkin jos tulee herkuteltua :)

Tsemppiä!!


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2011-07-15 09:44:30 
Poissa
sintti
sintti
Avatar

Liittynyt: 2011-05-08 17:13:04
Viestit: 33
Niin persiistä menny ettei oo tosikaan.. Stressiä ollut vaikka muille jakaa ja on karppaus jäänyt unohduksiin, ei oo jaksanut välittää mistään.. Menen nyt tekee munakasta, jos koitan kerran päivässä tänne kirjoittaa vaikka TERVE :D :oops: :oops: Nyt on elämä taas normalisoitunut.. Kannattaiskohan sitä tupakanpoltto lopettaa tähän karppauksen uudelleen käynnistämiseen?


Uusi yritys, taas... =D>

_________________
Kuva


Ylös
   
Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju  Vastaa viestiin  [ 23 viestiä ]  Mene sivulle 1 2 Seuraava

Kaikki ajat ovat UTC+02:00


Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 8 vierailijaa


Et voi kirjoittaa uusia viestejä
Et voi vastata viestiketjuihin
Et voi muokata omia viestejäsi
Et voi poistaa omia viestejäsi
Et voi lähettää liitetiedostoja

Etsi tätä:
Hyppää:  
Keskustelufoorumin ohjelmisto phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Käännös: phpBB Suomi (lurttinen, harritapio, Pettis)