karppaus.info

karppininjat
Tänään on 2024-03-29 08:03:38

Kaikki ajat ovat UTC+02:00




Aloita uusi ketju  Vastaa viestiin  [ 8 viestiä ] 
Julkaisija Viesti
ViestiLähetetty: 2011-05-11 08:22:41 
Poissa
sintti
sintti

Liittynyt: 2011-05-10 22:50:42
Viestit: 1
Olen juuri eilen aloittanut karppaaja ja vaikka kuinka olen yrittänyt selvittää kyseistä ongelmaa niin selkeää vastausta en ole löytänyt. En tiedä onko kysymykseni itsestäänselvyys vai nolo :oops: Saako seuraavia ruokia syödä?

-lihapullat
-jäätelö
-maksalaatikko
-hedelmät
-marjat
-mysli/murot
-alkoholi
-mehut
-hunaja
-puuro
-kahvit


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2011-05-11 08:32:33 
Poissa
seniorikarppi
seniorikarppi
Avatar

Liittynyt: 2010-10-19 14:27:04
Viestit: 261
No ihan riippuu siitä, missä ajattelit vuorokauden hiilarit pitää ja mitä tuotteita tarkoitat.
Myös oma viljasieto vaikuttaa. Ja hiilarinsieto.

-lihapullat; jauhkaria & munaa itsetehtynä, tietysti syön; kaupan valmiita palleroita en.
-jäätelö; sokerikasvisrasvasössöä, jätän syömättä (tai ihan pikkasen, paljon hiilaria). Itse jos tekis, niin herkkua varmaan olis.
-maksalaatikko; riisiä & muuta hiilaria, jätän väliin
-hedelmät; kohtuudella!
-marjat; syön paljon
-mysli/murot; hiilaria & viljaa, jätän syömättä
-alkoholi; hiilaria, ei maistu mulle. Moni käyttää punkkua tmv.
-mehut; hiilaria hiilaria.
-hunaja; pelkkää hiilaria, en tartte
-puuro; viljavammaselle ei sovi, joku käyttää kun jatkaa isolla voisilmällä
-kahvit; kermalla aterian yhteydessä joka päivä

_________________
Rentokarppina 9/2010 alkaen vain hyvänolon takia


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2011-05-11 08:33:13 
Poissa
Karpihko
Karpihko
Avatar

Liittynyt: 2006-01-12 11:58:17
Viestit: 3230
laitapas noi ruuat finelin eniten/vähiten ja katso hiilarit,
tai syötä niitä tänne palstan ruokakulmaan ja katso hiilarit,
tai katso hiilarit paketin kyljestä.
Ja katso sen jälkeen sopivatko ne itsellesi päättäneeseen hiilarirajaan. Täällä ei kukaan sano kenellekkään, mitä saa tai ei saa syödä. Ateriamatriisi, wiki, aloittelijoiden faq, ja ohjeet aloittelijoille kannattaa lukea. Sivun yläpalkista löytyy.
Ja sitten tietenkin: lue joku kirja ;)

Itse en yleensä käytä tuotteita, joissa on hiilareita yli 5 gr/100.


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2011-05-11 09:59:33 
Poissa
sintti
sintti

Liittynyt: 2011-04-23 22:24:01
Viestit: 36
jasunen92 kirjoitti:
Olen juuri eilen aloittanut karppaaja ja vaikka kuinka olen yrittänyt selvittää kyseistä ongelmaa niin selkeää vastausta en ole löytänyt. En tiedä onko kysymykseni itsestäänselvyys vai nolo :oops: Saako seuraavia ruokia syödä?

-lihapullat
-jäätelö
-maksalaatikko
-hedelmät
-marjat
-mysli/murot
-alkoholi
-mehut
-hunaja
-puuro
-kahvit


Mitä alkoholiin tulee. Kuivat valkkarit ja punkut ok. Samoin kuiva sidukka mutta ei silti kuitenkaan kannata ihan mahdottomasti. Viina, rommi, viski 0 hiilarit muistaakseeni. Minä myös suosittelen FINELIÄ!


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2011-05-11 10:02:50 
Poissa
sintti
sintti

Liittynyt: 2011-04-23 22:24:01
Viestit: 36
Riituska kirjoitti:
jasunen92 kirjoitti:
Olen juuri eilen aloittanut karppaaja ja vaikka kuinka olen yrittänyt selvittää kyseistä ongelmaa niin selkeää vastausta en ole löytänyt. En tiedä onko kysymykseni itsestäänselvyys vai nolo :oops: Saako seuraavia ruokia syödä?

-lihapullat
-jäätelö
-maksalaatikko
-hedelmät
-marjat
-mysli/murot
-alkoholi
-mehut
-hunaja
-puuro
-kahvit


Mitä alkoholiin tulee. Kuivat valkkarit ja punkut ok. Samoin kuiva sidukka mutta ei silti kuitenkaan kannata ihan mahdottomasti. Viina, rommi, viski 0 hiilarit muistaakseeni. Minä myös suosittelen FINELIÄ!


Mutta kannattaa muistaa että jos on ketoosi päällä ihan muutamakin lasi viiniä kolahtaa!!! Nimim. kokemusta on :oops: :lol: Ite ainakin jos juon niin pidän samalla ns.herkkupäivän eli syön hiilareita ihan normisti. :!:


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2011-05-11 14:09:51 
Poissa
täyskarppi
täyskarppi

Liittynyt: 2010-03-05 12:29:13
Viestit: 229
Joohku kirjoitti:
-mehut; hiilaria hiilaria.


Piti ihan miettiä että miten mehu nyt niin hiilaria hiilaria on, sitten tajusin että satunnaisesti juomani mummon tekemä marjamehu lienee hieman eri kategoriassa kun kaupan hedelmämehut :D


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2011-05-11 14:25:32 
Poissa
nörttikarppi
nörttikarppi
Avatar

Liittynyt: 2010-05-04 14:59:26
Viestit: 8323
Paikkakunta: Lahti
Liiba kirjoitti:
Joohku kirjoitti:
-mehut; hiilaria hiilaria.


Piti ihan miettiä että miten mehu nyt niin hiilaria hiilaria on, sitten tajusin että satunnaisesti juomani mummon tekemä marjamehu lienee hieman eri kategoriassa kun kaupan hedelmämehut :D


No meille sokeria ihan älyttömän huonosti sietäville se on tosi hiilaria hiilaria se kotitekoinenkin ja siitä voi helposti tulla äklö olo. Mutta kuten kaikkien noitten edellä mainittujen safkojen kanssa, tämähän riippuu ihan ruokailijan omasta hiilarinsietokyvystä :D

_________________
Kuva

Riekon nyrkkisääntöjä ketoilijoille, kliks


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2011-05-11 15:12:23 
Poissa
juniorikarppi
juniorikarppi
Avatar

Liittynyt: 2011-01-20 16:34:19
Viestit: 74
snowgrouse kirjoitti:
Liiba kirjoitti:
Joohku kirjoitti:
-mehut; hiilaria hiilaria.


Piti ihan miettiä että miten mehu nyt niin hiilaria hiilaria on, sitten tajusin että satunnaisesti juomani mummon tekemä marjamehu lienee hieman eri kategoriassa kun kaupan hedelmämehut :D


No meille sokeria ihan älyttömän huonosti sietäville se on tosi hiilaria hiilaria se kotitekoinenkin ja siitä voi helposti tulla äklö olo. Mutta kuten kaikkien noitten edellä mainittujen safkojen kanssa, tämähän riippuu ihan ruokailijan omasta hiilarinsietokyvystä :D


Ja riippuu paljolti siitä, kuinka paljon mehuun on lisätty tekovaiheessa sokeria. Mä aina pakastan kaikki omat marjamehut, enkä paljon lisää sokeria, kun ei sitä säilyvyyden takia tarvi.

_________________
...eikä meitä surulla ruakita, se on ilo joka elättelöö...


Ylös
   
Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju  Vastaa viestiin  [ 8 viestiä ] 

Kaikki ajat ovat UTC+02:00


Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 23 vierailijaa


Et voi kirjoittaa uusia viestejä
Et voi vastata viestiketjuihin
Et voi muokata omia viestejäsi
Et voi poistaa omia viestejäsi
Et voi lähettää liitetiedostoja

Etsi tätä:
Hyppää:  
Keskustelufoorumin ohjelmisto phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Käännös: phpBB Suomi (lurttinen, harritapio, Pettis)