karppaus.info

karppininjat
Tänään on 2024-03-29 06:38:42

Kaikki ajat ovat UTC+02:00




Aloita uusi ketju  Vastaa viestiin  [ 309 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen 110 11 12 13 1416 Seuraava
Julkaisija Viesti
ViestiLähetetty: 2011-05-02 21:00:47 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi
Avatar

Liittynyt: 2011-03-17 21:39:45
Viestit: 784
En sitten ehtinytkään tänään Callata, ja huominenkin on niin täynnä että tekemättä jää. Tarkoittaa sitä että jos tällä viikolla saan tehtyä vain kahtena päivänä niin muille viikoille pitää pistää ekstrakerrat. Eipä tuo haitanne.

Mulle vaikeimpia on lantionpyöritykset, ei kerta kaikkiaan jaksa pitää yläkroppaa suorana, ja jalkoja pakottaa se pohkeiden päällä oleminen. Yritän kuitenkin tehdä joka kerta ainakin pari niistä, kai sitä joskus vahvistuu niin paljon että menee koko sarja.

_________________
Let your mind go and your body will follow..
Kuva

ruokapäikky
höpinät pallokaloissa


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2011-05-04 09:14:47 
Poissa
Pusukala
Pusukala
Avatar

Liittynyt: 2010-09-20 09:57:53
Viestit: 8956
Eilen meni vasta neljäs poukkoilu - vielä 16 jäljellä :shock: Missähän välissä niitä ehtisi tekemään??

Mulla noi niskat kipeytyy erityisesti, jos tuoen niskaa käsilläni. Olen tehnyt niskavenytykset viimekerrolla tuplana ja muistan vetää leuanaluslihaksilla leuan rintakehään vatsaliikkeissä - en niskalihaksilla niinkään. Tämä on poistanut niskakivut kokonaan minulla.
:D

_________________
Asiallisia juttuja


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2011-05-04 11:12:44 
Poissa
seniorikarppi
seniorikarppi
Avatar

Liittynyt: 2011-04-19 08:01:01
Viestit: 491
Tästä keskusteluketjusta innostuneena tilasin Bookysta Callanetics-kirjan. Intoa taisi olla enemmän kuin tarkkaavaisuutta, sillä tilasin saksankielisen kirjan :shock: :shock:

Saksaahan en yhtään osaa ja kuvatkin olivat aika "suttuisia". Toisaalta kirja maksoi vain 11,20 €, joten taidan pitää sen. Yritän löytää ne kuvat joissa tehdään liikkeet oikein ja ne joissa näytetään väärät liikkeet. Ne erottuu siitä, että niiden otsikon perässä on huutomerkki :mrgreen:


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2011-05-04 14:27:14 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi
Avatar

Liittynyt: 2011-03-17 21:39:45
Viestit: 784
Niskakivuissa on varmasti merkitystä silläkin onko muuten niskavaivoja ja miten pahoja/kroonisia ne ovat vai tuleeko kipu pelkästään vatsalihasliikkeiden aikana. Itse pyrin tekemään aina jonkin verran ensimmäistä liikettä ilman käsiä ja tänään tuli uusi ennätys: 80! Sitten loput käsillä tukien. Minun pitää myös nousta ylös noiden eri vatsaliikkeiden välissä pyörittelemään niskoja, ne jäykistyy muuten niin että päässä pimenee ja alkaa oksettaa. Mutta kun liikkeet tuntuvat muutenkin lihaksissa ja Callan tosiaan sanoo jollain videolla että käsillä voi tukea jos oikein pahalta tuntuu niin näillä mennään.

_________________
Let your mind go and your body will follow..
Kuva

ruokapäikky
höpinät pallokaloissa


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2011-05-05 16:25:59 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Liittynyt: 2010-07-28 15:01:48
Viestit: 638
Olen joskus noista liikkeistä jotain kokeillut ja hirveää roskaa kyllä mielestäni. Turhaa nitkutusta joka ei tuo voimaa eikä massaa yhtään, varsinkaan noilla toistoilla. Mainospuheetkin jenkkilän kuraa, perhanan toned absit sun muut. En voi kyllä kenellekään suositella callaa. Jos salille on mahdollisuus, niin sinne sitten ja kunnollisia perusliikkeitä 3-5 sarjaa 3-8 toistoa. Jos ei, niin yhtä hyvä tulokset saa voimistelutyyppisestä voimatreenistä.

Jostain aerobisesta treenistä se kyllä voi käydä, mutta ei sillä lihaksia kasvateta sitten millään. Eikä voimisteta.


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2011-05-05 17:21:35 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi
Avatar

Liittynyt: 2011-03-17 21:39:45
Viestit: 784
Uzeeh kirjoitti:
Olen joskus noista liikkeistä jotain kokeillut ja hirveää roskaa kyllä mielestäni. Turhaa nitkutusta joka ei tuo voimaa eikä massaa yhtään, varsinkaan noilla toistoilla. Mainospuheetkin jenkkilän kuraa, perhanan toned absit sun muut. En voi kyllä kenellekään suositella callaa. Jos salille on mahdollisuus, niin sinne sitten ja kunnollisia perusliikkeitä 3-5 sarjaa 3-8 toistoa. Jos ei, niin yhtä hyvä tulokset saa voimistelutyyppisestä voimatreenistä.

Jostain aerobisesta treenistä se kyllä voi käydä, mutta ei sillä lihaksia kasvateta sitten millään. Eikä voimisteta.

On jo tähänkin mennessä kasvatettu Uzeeh, lihakset erottuu jo selvästi :)
Olen harrastanut aikoinaan voimanostoa ja tässä on tulokset alkaneet näkyä paljon nopeammin. Toinen juttu on se että meillä perheellisillä ihmisillä ei välttämättä ole aikaa käydä säännöllisesti salilla joten on pakkokin keksiä jotain millä tulee tulosta myös kotona. Voimalle ja massalle on ihan se ja sama, minä haluan kaventua ja siihen Calla on just täydellinen :)

_________________
Let your mind go and your body will follow..
Kuva

ruokapäikky
höpinät pallokaloissa


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2011-05-05 17:58:27 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Liittynyt: 2010-07-28 15:01:48
Viestit: 638
Lainaa:
On jo tähänkin mennessä kasvatettu Uzeeh, lihakset erottuu jo selvästi


Erottuminen = rasvaprosentin alentuminen = ei callaneticsiin olennaisesti liittyvää.

Lainaa:
Olen harrastanut aikoinaan voimanostoa ja tässä on tulokset alkaneet näkyä paljon nopeammin. Toinen juttu on se että meillä perheellisillä ihmisillä ei välttämättä ole aikaa käydä säännöllisesti salilla joten on pakkokin keksiä jotain millä tulee tulosta myös kotona. Voimalle ja massalle on ihan se ja sama, minä haluan kaventua ja siihen Calla on just täydellinen


Tähänhän minä jo kerroin voimistelun. Kaventumiseen auttaa miinuskalorit sekä myös ehkä syvien vatsalihasten pieni kuntoutus, jos ne aivan rapakunnossa. Miksi et ennemmin juokse? Aerobista treeniä sekin, mutta kuluttaa enemmän energiaa ja treenaa yhtä vähän lihaksia. Tai vaikka HIIT, naruhyppely, kahvakuulaswingit, tabata, burpeet etc.


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2011-05-05 18:14:33 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi
Avatar

Liittynyt: 2011-03-17 21:39:45
Viestit: 784
Uzeeh kirjoitti:
Tähänhän minä jo kerroin voimistelun. Kaventumiseen auttaa miinuskalorit sekä myös ehkä syvien vatsalihasten pieni kuntoutus, jos ne aivan rapakunnossa. Miksi et ennemmin juokse? Aerobista treeniä sekin, mutta kuluttaa enemmän energiaa ja treenaa yhtä vähän lihaksia. Tai vaikka HIIT, naruhyppely, kahvakuulaswingit, tabata, burpeet etc.


En ymmärrä miksi haluat että väkisin harrastan jotain muuta kun olen oman lajini löytänyt -täydellisen tähän hetkeen ja elämäntilanteeseen. En ole missään nimessä vastaan salitreeniä tai kahvakuulailua -molemmat ovat kuuluneet lempilajeihini jo pitkään- mutta niitä minulla ei ole juuri nyt aikaa harrastaa säännöllisesti eikä se yksi kerta viikossa, parissa juurikaan lämmitä. Olen harrastanut niin paljon liikuntaa elämäni aikana että tiedän kyllä mikä vaikuttaa lihaksiini ja mikä ei. Luultavasti sinulla kävi samoin kuin monella aloittelijalla että teit liikkeet väärin eivätkä ne siitä syystä tuntuneet missään ;)

_________________
Let your mind go and your body will follow..
Kuva

ruokapäikky
höpinät pallokaloissa


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2011-05-05 18:18:49 
Poissa
täyskarppi
täyskarppi

Liittynyt: 2010-05-16 09:50:20
Viestit: 156
Uzeeh kirjoitti:
Jostain aerobisesta treenistä se kyllä voi käydä, mutta ei sillä lihaksia kasvateta sitten millään. Eikä voimisteta.

Uzeeh kirjoitti:
Miksi et ennemmin juokse? Aerobista treeniä sekin, mutta kuluttaa enemmän energiaa ja treenaa yhtä vähän lihaksia.

Siihen nähden, kuinka ärhäkästi kirjoitat, Uzeeh, olet kyllä ihan harvinaisen pihalla kommentoimastasi aiheesta. Callanetics *ei* ole aerobista treeniä, vaan lihaskuntotreeniä, joka vertautuu lähinnä pilatekseen, joogaan ja klassisen baletin harjoitteisiin. Ihan vain mielenkiinnosta kysyn, miksi sinulla on niin kova tarve lytätä asia, josta et selvästikään mitään tiedä? Täällä ihmiset treenaavat innolla, moni kertoo hyvistä tuloksista, yhä useampi liittyy joukkoon - ja ainoa mitä sinulle tulee mieleen, on tulla sanomaan, että ihan paska laji. #-o Kiva asenne.

_________________
Kuva


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2011-05-05 18:44:52 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Liittynyt: 2010-07-28 15:01:48
Viestit: 638
Callanetics on täyttä kestävyystreeniä. Videoilla nitkutuksia tehdään monia kymmeniä kerralla. Tämä ei kasvata lihasta oikein mitenkään (jollain iavan aloittelijalla voi pientä tulosta tulla). Tuossa meni sanat sekaisin, tarkoitin kestävyystreeniä. Koska calla ei kuluta paljoa energiaa eikä kasvata lihaksia, en näe sen tekemiseen mitään syytä.


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2011-05-05 20:22:48 
Poissa
täyskarppi
täyskarppi

Liittynyt: 2010-05-16 09:50:20
Viestit: 156
Uzeeh kirjoitti:
Callanetics on täyttä kestävyystreeniä. Videoilla nitkutuksia tehdään monia kymmeniä kerralla. Tämä ei kasvata lihasta oikein mitenkään (jollain iavan aloittelijalla voi pientä tulosta tulla). Tuossa meni sanat sekaisin, tarkoitin kestävyystreeniä.

Hmm, sinulla on liikuntaan liittyvä terminologia selvästi hiukan hukassa, kun puhut nyt kestävyystreenistä. Yleensä kestävyystreeni liitetään aerobiseen kestävyyteen. Oletan kuinkin, että yrität puhua tässä lihaskestävyydestä.
Uzeeh kirjoitti:
Koska calla ei kuluta paljoa energiaa eikä kasvata lihaksia, en näe sen tekemiseen mitään syytä.

Kuulostat tyypilliseltä nuorelta mieheltä, jolle tärkeintä on lihasten suuri koko. Callanetics (samoin kuin nuo jo mainitsemani läheiset lajit) pyrkii pikemminkin venyttämään lihaksia ja korjaamaan asentovirheitä kuin kasvattamaan muskelien kokoa. Tavoitteena on joustava kiinteä kroppa ja sen myötä hyvä ryhti. Onko sinun ihan oikeasti mahdotonta hyväksyä, että jollakulla voi olla eri tavoitteet liikunnassa kuin itselläsi? Sanot, ettet näe mitään syytä callaneticsin harrastamiseen. Hyvä, älä tee sitä vaan mene vaikka salille. Minä puolestani en näe mitään syytä, että olet täällä arvostelemassa muiden valintoja, kun tietosi liikunnasta ovat selvästi liian suppeat muiden neuvomiseen.

_________________
Kuva


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2011-05-05 20:26:59 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Liittynyt: 2010-07-28 15:01:48
Viestit: 638
Lainaa:
Kuulostat tyypilliseltä nuorelta mieheltä, jolle tärkeintä on lihasten suuri koko. Callanetics (samoin kuin nuo jo mainitsemani läheiset lajit) pyrkii pikemminkin venyttämään lihaksia ja korjaamaan asentovirheitä kuin kasvattamaan muskelien kokoa. Tavoitteena on joustava kiinteä kroppa ja sen myötä hyvä ryhti. Onko sinun ihan oikeasti mahdotonta hyväksyä, että jollakulla voi olla eri tavoitteet liikunnassa kuin itselläsi? Sanot, ettet näe mitään syytä callaneticsin harrastamiseen. Hyvä, älä tee sitä vaan mene vaikka salille. Minä puolestani en näe mitään syytä, että olet täällä arvostelemassa muiden valintoja, kun tietosi liikunnasta ovat selvästi liian suppeat muiden neuvomiseen.


Lihakset venyvät voimaharjoittelussa hyvin. Miten ihmeessä tuo kiinteä kroppa liittyy callaneticsiin? Kiinteys = alhainen rasvaprosentti. Turha termi tästä puhuessa, sillä se "kiinteys" tulee tasan lihasmassan lisäämisellä sekä laihtumisella. Callanetics ei varsinaisesti auta kumpaakaan.

Lainaa:
Hmm, sinulla on liikuntaan liittyvä terminologia selvästi hiukan hukassa, kun puhut nyt kestävyystreenistä. Yleensä kestävyystreeni liitetään aerobiseen kestävyyteen. Oletan kuinkin, että yrität puhua tässä lihaskestävyydestä.


Oli vähän ongelmaa kun samaan aikaan gymnasticbodiesille ja 4chaniin laitoin treenijuttua. Pointti on se, ettei se 25+ toistoa kasvata lihasta. Piste. Lihaskestävyys ei tuo mitään maagista kiinteyttä.


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2011-05-05 20:33:10 
Poissa
täyskarppi
täyskarppi

Liittynyt: 2010-05-16 09:50:20
Viestit: 156
Turha tästä on täällä kinata. Tämä on ihan ajanhukkaa, kun oma näkemyksesi on kiveen hakattu, vaikka et asiasta mitään tiedäkään. Menen mieluummin tekemään callaneticsit tänäänkin. :lol:

_________________
Kuva


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2011-05-05 20:37:48 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Liittynyt: 2010-07-28 15:01:48
Viestit: 638
Tulihan se sieltä. Kun ei enää pysty sanomaan mitään, tulee legendaarinen vähättely-adhominem. Sinäänsä odotin hieman enemmän.


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2011-05-05 20:47:05 
Poissa
täyskarppi
täyskarppi
Avatar

Liittynyt: 2011-01-03 00:46:57
Viestit: 112
Paikkakunta: Tre
Uzeeh kirjoitti:
Tulihan se sieltä. Kun ei enää pysty sanomaan mitään, tulee legendaarinen vähättely-adhominem. Sinäänsä odotin hieman enemmän.


Ihme asenne. Toisella voi toimia eri treenit kuin toisella. Toiset tahtovat treeniltä eri juttuja kuin toiset. Jos et tykännyt kyseisestä treenistä, ei se tarkota, ettei muut saisi siitä tykätä ja saada sillä tuloksia.

_________________
http://www.youtube.com/watch?v=FxG5pjI8wLk


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2011-05-05 21:06:13 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Liittynyt: 2010-07-28 15:01:48
Viestit: 638
Enhän minä kenenkään mielipiteitä vähättele. Saavat ihmiset tehdä mitä tahansa. Olen kertonut syitä, miksei minusta kannata harrastaa callatenicsia, ja miten muilla harjoittelilla saisi paljon parempia tuloksia.

Ja mikä tuossa nyt oli ihme asennetta? Dardenne esitti selkeän ad hominem -argumentaatiovirheen. On huonoa väittelyä lähteä pois ja ruveta vähättelemään toista. Tunnetaan myös kreationistien piiristä, ks. Timo Tarvonen, Pauli Ojala ym. tiede-foorumin kretiinit.


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2011-05-05 21:09:53 
Poissa
täyskarppi
täyskarppi

Liittynyt: 2010-05-16 09:50:20
Viestit: 156
Uzeeh kirjoitti:
Tulihan se sieltä. Kun ei enää pysty sanomaan mitään, tulee legendaarinen vähättely-adhominem. Sinäänsä odotin hieman enemmän.

Sinulla on tuo terminologia taas vähän hakusessa. Kun sanon, ettet tiedä asiasta mitään, se ei tarkoita automaattisesti, että kyseessä olisi henkilöön käyvä vähättely (jota kai yrität tuolla latinallasi sanoa. Ad hominem on muuten kaksi sanaa.) Se ettet tiedä asiasta mitään, voi nimittäin olla myös fakta. Kaikki viestisi kielivät siitä, ettet tunne lajia lainkaan edes teoriassa, ja ainoa henkilökohtainen kokemuksesi siitä on: "Olen joskus noista liikkeistä jotain kokeillut ja hirveää roskaa kyllä mielestäni."

Olen nyt itse lukenut aiheesta kaksi kirjaa perusteellisesti moneen kertaan, tutkinut huomattavan määrän nettikeskusteluja ja lisäksi olen kokeillut lajia vakavasti oppimaan pyrkien noin viisi tuntia. Aivan, olen käytännön harjoittelussa vasta alussa, mutta ne viisi tuntia ovat olleet tosissaan tehtyä opiskelua, ei mitään "kunhan kokeilin ja nitkutukseksi totesin" -meininkiä. Kun lähtökohtamme ja asenteemme ovat näin kaukana toisistaan, en koe keskustelun jatkamista hedelmälliseksi, vaan ajanhukaksi. Siinä ei ole mitään vihamielistä tai vähättelyä, se on vain silkkaa käytännönläheistä ajattelua. Kun tuolla on tuo elämäksi sanottu, jolle annan mieluummin aikaani kuin tällaiselle hölmölle kinastelulle.

_________________
Kuva


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2011-05-05 21:24:57 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Liittynyt: 2010-07-28 15:01:48
Viestit: 638
Lainaa:
Sinulla on tuo terminologia taas vähän hakusessa. Kun sanon, ettet tiedä asiasta mitään, se ei tarkoita automaattisesti, että kyseessä olisi henkilöön käyvä vähättely


Unohdit provosoivan ja vähättelevän sävyn. Päivän selvä ad hominem.

Lainaa:
Ad hominem on muuten kaksi sanaa


Turha provoilu pois, kiitos.

Lainaa:
Se ettet tiedä asiasta mitään, voi nimittäin olla myös fakta. Kaikki viestisi kielivät siitä, ettet tunne lajia lainkaan edes teoriassa, ja ainoa henkilökohtainen kokemuksesi siitä on: "Olen joskus noista liikkeistä jotain kokeillut ja hirveää roskaa kyllä mielestäni."


Teoriassa tunnen ja käytännössä olen tutkinut liikkeitä. Netistä luin tämän alkuperäisen Calla-kirjan. En sitten tiedä, onko uusissa painoksissa muuta tietoa, mutta tuo oli kuraa kaikkia "tone your abs"eja myöten.

Kerrohan nyt, mikä näissä toteamuksissani oli väärin: (pääpointtini eri viesteissä)

1. Lihakset eivät kasva callaneticsin runsailla toistomäärillä ja pienellä lihaksen kuormittamisella.
2. Rasva ei pala callaneticsin avulla yhtään paremmin kuin ihan normaalilla kalorivajeella ollessa.
3. Koko homma "kiinteän vartalon" kanssa on huuhaata. Kiinteys johtuu rasvaprosentista, eikä siihen erityisemmin treenimuoto vaikuta,
4. Callanetics polttaa keskimäärin vähemmän energiaa kuin esimerkiksi juoksu tai saliharjoittelu.
5. Aiemmat pointit kertovat, että callaneticsin harrastamisen syynä ei voi pitää lihaksen kasvatusta, voimistusta tai laihdutusta. Liikkuvuuteen sekä asentovirheisiin se voi auttaa, joskin tästäkin on mitä luultavimmin parempia vaihtoehtoja (venyvyyteen PNF, Isometric stretching, liikkuvuuteen foam rolling sekä voimistelun drillit, asentovirheisiin jooga, voimistelu)


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2011-05-05 21:26:44 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Liittynyt: 2010-07-28 15:01:48
Viestit: 638
Uzeeh kirjoitti:
Lainaa:
Sinulla on tuo terminologia taas vähän hakusessa. Kun sanon, ettet tiedä asiasta mitään, se ei tarkoita automaattisesti, että kyseessä olisi henkilöön käyvä vähättely


Unohdit provosoivan ja vähättelevän sävyn sekä smileyn, sekä lähtemisen pois pulu shakkilaudalla -tyyliin. Päivänselvä ad hominem mielestäni.

Lainaa:
Ad hominem on muuten kaksi sanaa


Turha provoilu pois, kiitos.

Lainaa:
Se ettet tiedä asiasta mitään, voi nimittäin olla myös fakta. Kaikki viestisi kielivät siitä, ettet tunne lajia lainkaan edes teoriassa, ja ainoa henkilökohtainen kokemuksesi siitä on: "Olen joskus noista liikkeistä jotain kokeillut ja hirveää roskaa kyllä mielestäni."


Teoriassa tunnen ja käytännössä olen tutkinut liikkeitä. Netistä luin erään callakirjan kun väoittelin 4chanissa. Pääosin jenkkikuraa kaikkia "tone your abs"eja myöten.

Kerrohan nyt, mikä näissä toteamuksissani oli väärin: (pääpointtini eri viesteissä)

1. Lihakset eivät kasva callaneticsin runsailla toistomäärillä ja pienellä lihaksen kuormittamisella.
2. Rasva ei pala callaneticsin avulla yhtään paremmin kuin ihan normaalilla kalorivajeella ollessa.
3. Koko homma "kiinteän vartalon" kanssa on huuhaata. Kiinteys johtuu rasvaprosentista, eikä siihen erityisemmin treenimuoto vaikuta,
4. Callanetics polttaa keskimäärin vähemmän energiaa kuin esimerkiksi juoksu tai saliharjoittelu.
5. Aiemmat pointit kertovat, että callaneticsin harrastamisen syynä ei voi pitää lihaksen kasvatusta, voimistusta tai laihdutusta. Liikkuvuuteen sekä asentovirheisiin se voi auttaa, joskin tästäkin on mitä luultavimmin parempia vaihtoehtoja (venyvyyteen PNF, Isometric stretching, liikkuvuuteen foam rolling sekä voimistelun drillit, asentovirheisiin jooga, voimistelu)


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2011-05-05 21:48:10 
Poissa
Pusukala
Pusukala
Avatar

Liittynyt: 2010-09-20 09:57:53
Viestit: 8956
Noh heippas :D

Mulla on stretch-farkut alkaneet tippumaan päältä :shock: No, ehkä niiden tippumiseen menee vielä aikaa, mutta toivottavasti ei enää kovin pitkään. Lonkka kipeytyi eilisessä vesifysiossa hieman, joten jätin Callailut väliin tältä päivältä. No, huomennakin ehtii hyvin vetästä pari Callaa :D

Teille kinastelijoille: En juuri pysty fysiokuntoutukseni ja perhe+tuplatyöyhdistelmän vuoksi muuta harrastamaan, joten kai tämä on parempaa kuin sohvalla makoilu :D Callatirallaa vaan kaikille Callailijoille ja hyviä treenejä kaikille muille :D

_________________
Asiallisia juttuja


Ylös
   
Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju  Vastaa viestiin  [ 309 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen 110 11 12 13 1416 Seuraava

Kaikki ajat ovat UTC+02:00


Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 13 vierailijaa


Et voi kirjoittaa uusia viestejä
Et voi vastata viestiketjuihin
Et voi muokata omia viestejäsi
Et voi poistaa omia viestejäsi
Et voi lähettää liitetiedostoja

Etsi tätä:
Hyppää:  
Keskustelufoorumin ohjelmisto phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Käännös: phpBB Suomi (lurttinen, harritapio, Pettis)