karppaus.info

karppininjat
Tänään on 2024-03-28 10:13:29

Kaikki ajat ovat UTC+02:00




Aloita uusi ketju  Vastaa viestiin  [ 139 viestiä ]  Mene sivulle 1 2 3 4 57 Seuraava
Julkaisija Viesti
 Viestin otsikko: murrsukka pienenee. joo-o.
ViestiLähetetty: 2010-10-28 11:28:49 
Poissa
täyskarppi
täyskarppi

Liittynyt: 2010-08-06 07:30:21
Viestit: 233
Paikkakunta: helsinki
noniin. nyt on aika pienentyä. kuten äitini sanoo: pitää olla omissa silmissään kaunis. :) ensimmäinen etappi on ensi viikon perjantai, aikaa on siis 9 päivää. olisi nimittäin suotavaa sopia (hieman paremmin) iltajuhlapukuun. harmi, etten muistanut, että korsettiyläosa on sellainen jonka ostin kaksi vuotta sitten. silloin se oli suht löysä, nyt liiankin kireä.. jaiks. sen jälkeen ei ole niin kiire... :)

Painoa olisi tarkoitus tiputtaa noin 10-15 kg. tärkeämpää tosin on senttien lähteminen kuin kilojen.. :) tästä se nyt lähtee. lähtöpainoa en tarkalleen tiedä, varmaan ainakin XX kg, jollei enempää. en omista vakaa, äidin luona käydessäni punnitsen itseni.. pituutta on 168cm. (muoks!! paino oli käsittämättömät noin 89kg jeesus kristus en vain tajunnu .. )

(mitat vaatteeiden päältä otettu) 28.10.2010
rinnanympärys: 105cm
vyötärö: 79cm
lantio: 105cm

_________________
murrsukan tarinointia - sinne ja takaisin ja sinne taas. murrsukka pienenee. joo-o.

Kuva


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2010-10-30 21:15:45 
Poissa
sintti
sintti

Liittynyt: 2010-10-15 21:59:11
Viestit: 43
Tästä se lähtee, tsemppiä! :smt023

_________________
Kuva


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2010-11-04 18:01:38 
Poissa
täyskarppi
täyskarppi

Liittynyt: 2010-08-06 07:30:21
Viestit: 233
Paikkakunta: helsinki
oikien paljon kiitoksia ja jaksamista sullekin!! oon ollu kipiänä noin viikon, mutta kuitenkin karpannut.. :D huomenna olis vuosijuhlat ja korsetti mahtuu päälle --> jee! :DD huomenna aamulla laitan uudet mitat ja sitten saa nähdä miten on mennyt... :SS jännittää!!

_________________
murrsukan tarinointia - sinne ja takaisin ja sinne taas. murrsukka pienenee. joo-o.

Kuva


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2010-11-05 08:39:15 
Poissa
täyskarppi
täyskarppi

Liittynyt: 2010-08-06 07:30:21
Viestit: 233
Paikkakunta: helsinki
no niin siis viikon tuloksia:

rinnanympärys: 101cm
vyötärö: 77,5 cm
lantio: 103cm

heh. no ainakin mahtuu vaatteet vähän paremmin päälle, noista mittauksista en osaa oikein sanoa, kun niitä kuitenkaan ammattilainen ei tee, niin saattaapi olla, että vähän heittelee.. :) mutta jonkunlaista suuntaa antaa. jeeejee. mitäköhän sitten ens viikko? :)
ja en karppaa ihan täydellä atkinsin induktiolla, se ei sovi mulle. Tulee ihan hirveitä huonovointisuus-kohtauksia.. hiilarit siinä 25-30g on parasta mulle... :)) tosin olis voinut viikon vetää >20g hiilarit niin olis ehkä lähteny enemmän senttejä (nesteitä)...

tsemppiä kaikille!!!

_________________
murrsukan tarinointia - sinne ja takaisin ja sinne taas. murrsukka pienenee. joo-o.

Kuva


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2010-11-10 12:42:57 
Poissa
täyskarppi
täyskarppi

Liittynyt: 2010-08-06 07:30:21
Viestit: 233
Paikkakunta: helsinki
nyt on kyllä menny viikko ihan päin .... no, oli akateemiset vuosijuhlat, menkat ja sairastelua, että ei kai se mitään.. ja jos koko elämän karppaa, niin enhän mä esim suklaasta ikinä voi KOKONAAN luopua!! ;) huomenna tai perjantaina sitten taas uusia mittauksia kehiin... :S

_________________
murrsukan tarinointia - sinne ja takaisin ja sinne taas. murrsukka pienenee. joo-o.

Kuva


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2010-11-25 11:36:03 
Poissa
täyskarppi
täyskarppi

Liittynyt: 2010-08-06 07:30:21
Viestit: 233
Paikkakunta: helsinki
joo huomenna uus aloitus, koska toi kuukauden sairastelu ei sallinu karppausta.. no: hyvät uutiset: pyysin PIENEMPÄÄ kokoa farkkukaupassa.. jeesus sellasta oo ikinä tapahtunu!! :DD mutta nyt jännittää meneekö lautailuhousut edes päälle enää... mäkeen olis tarkotus päästä.

sentit ~samois kun aiemmin...

pöh. mut nyt lähtee ne 10-15 kg ja miljoona senttiä !! :D

_________________
murrsukan tarinointia - sinne ja takaisin ja sinne taas. murrsukka pienenee. joo-o.

Kuva


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2010-11-25 11:57:03 
Poissa
sintti
sintti

Liittynyt: 2010-08-31 18:06:05
Viestit: 41
Hyvinhän sinulla näyttäisi menevän. Hiljaa hyvä tulee, niin mullakin. :D

[url=http://www.TickerFactory.com/weight-loss/wzYd9Me/]
Kuva

_________________
Kuva


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2011-01-08 14:22:13 
Poissa
täyskarppi
täyskarppi

Liittynyt: 2010-08-06 07:30:21
Viestit: 233
Paikkakunta: helsinki
hehhee ei tästä mitään tainnu oikein viime vuonna tulla. olin koko ajan vain kipeenä.. no selvis sitten syy sairasteluun ja nyt kun on hoidossa niin uutta (s)karppausta vain kehiin.. :)

noin viikko menny ja hyvät fiilikset. viiniä juon vähän, ei mulla ole kiire laihtua.. sentit on ihan samat kuin alotuksessa. mutta hiljaa hyvä tulee kuten em sanoi, kiitos! :)

_________________
murrsukan tarinointia - sinne ja takaisin ja sinne taas. murrsukka pienenee. joo-o.

Kuva


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2011-01-11 10:54:29 
Poissa
täyskarppi
täyskarppi

Liittynyt: 2010-08-06 07:30:21
Viestit: 233
Paikkakunta: helsinki
ja uuden aloituksen jälkeen, viikko mennyt, hh 20-25g/p lauantaina ~30g.
Toisaalta olen tässä aika rennosti, ei maailma kaadu jos joskus hiilarit menee vähän ylärajoille. Viiniäkin juon, jos huvittaa, tosin koetan rajoittaa määrää ja katson tarkkaan alkon sivuilta tiedot. Paremmin sieltä näkyy, jos laskee itse, kuin esim kiloklubissa, mihin laitan aina päivän ruoat ylös...

Alunperin aloitin karppauksen v 2005 (-10kg jonka pystyinkin pitämään sellasella semirentokarppauksella, mutta viime puoltoista v taas asustelin pullamössömaassa ja tulos: +12kg) ja uskon siis tietäväni oikein hyvin mitä teen. Tällä kertaa vain rennommin, enkä odota kauheita muutoksia nopeasti... Toisaalta, jos ei painokaan ole tippunut niin saan karsia tomaatin ja sipulin syömistä. niiisk, mun suosikkiaineksia! :S Viimeksi kävin vaalla siis joulun aikoihin. En omista vaakaa, enkä tiedä hankinko, sentit kertoo kuitenkin enemmän. Ja voin käydä vaa'alla esim uimahallissa.. :) joo

tässä sellasia sinnepäin mittoja: eli ei mitään muutoksia minnekään päin. :D no, selitys löytyy yltä.

rinannympärys: 101cm
vyötärö: 79cm
lantio: 103cm

torstaina 4 päiväks töihin, saas nähdä miten pystyn siellä karppaamaan, koska meillä on päivän jokainen ateria ruokalassa.. :/ Että jos ei 2 viikon jälkeen aloituksesta ole mitään taphtunut, se sitten johtuu siitä. no sen jälkeen sais jo ruveta taphtumaan.. tai rupean pipokiristääkarpiks. :DD

_________________
murrsukan tarinointia - sinne ja takaisin ja sinne taas. murrsukka pienenee. joo-o.

Kuva


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2011-01-12 08:41:12 
Poissa
täyskarppi
täyskarppi

Liittynyt: 2010-08-06 07:30:21
Viestit: 233
Paikkakunta: helsinki
JEE! :) pakko nyt hehkuttaa, kun kuitenkaan en oo maisemissa puoleentoista viikkoon .. ish. mahan läskein alue, siis makkara, on tänään pienentynyt. :) viikko sitten senttejä kertyi siihen 92, mutta tänään mittasin että 89cm! eli -3cm! :D nesteet liikkuu, turvotus lähtee, jee. Tosin noihin mittoihin missä olin ennen on vielä matkaa.. makkara oli silloin 82cm.. ja vyötärö 70-72.. joo. :) no sinnepäin menossa..

_________________
murrsukan tarinointia - sinne ja takaisin ja sinne taas. murrsukka pienenee. joo-o.

Kuva


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2011-01-22 14:01:52 
Poissa
täyskarppi
täyskarppi

Liittynyt: 2010-08-06 07:30:21
Viestit: 233
Paikkakunta: helsinki
Jee!!

mä en tänne niiiiin tarkasti viikoittain näitä senttejä laittele, kun mulla on työt ja sellaset, etten psyst olemaan niin tiukalla.. että lähtis noita senttejä nopeammin. :))

anyways, uudet mitat tältä aamulta:

rinnanympärys: 101cm
vyötärö: 76 cm
makkaramaha: 87 cm
lantio: 102 cm

joo eipä hirveästi tuloksia, jos vertaa edellisiin karppikokemuksiin.. no, tosin silloin olin niiiiiiin tiukalla, että oli ihan hirveän huono olo. nyt olen oppinut kuinka se tehdään oikien. ja lisännyt liikuntaakin.., JA HITAASTI HYVÄ TULEE! :D

_________________
murrsukan tarinointia - sinne ja takaisin ja sinne taas. murrsukka pienenee. joo-o.

Kuva


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2011-01-31 09:14:12 
Poissa
täyskarppi
täyskarppi

Liittynyt: 2010-08-06 07:30:21
Viestit: 233
Paikkakunta: helsinki
en tiedä tickeristä, että onko sitten kiloja lähtenyt vai ei... en vaakaa nimittäin omista.

no ja vaikkei noi sentitkään vaikuta hirveän paljolta, niin aamulla kun äsken kokeilin mun mekkoja (esim ylioppilasmekko) niin mahtuu jo paremmin päälle.. ei kehtais käyttää, mutta kesäks ehkä.. :)

pitää vain pysyä positiivisena ja onhan kuitenkin kaikki yhteenlaskettuna lähtenyt 16 cm (!!!!) mittavirheitäkö???... en ehkä oo skarpein karppi, mutta suht kuitenkin. Syön siis tomaattia ja paprikaa ja juustoa ja oliiveja jne jne.. ja nehän tunnetusti mulla hidastaa.. mietin miten noi minipillerit vaikuttaa.. pitääkö kroppa kiinni läskeistä kovempaa? mulla on aina pillerit lihottaneet..

lähtenyt on tosin vain 3 cm vyötäröltä, mutta 4 cm mahasta ja se on se mun pahin kohta. Lantiolta on lähtenyt 3 cm, selkäläskit/rinnoista lähtenyt 5cm... käsivarsista 1 cm, jostain kumman syystä en koe peppuani ongelmallisiksi.. reidet voisivat olla timmimmät, that's it.. :)

_________________
murrsukan tarinointia - sinne ja takaisin ja sinne taas. murrsukka pienenee. joo-o.

Kuva


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2011-02-17 18:05:25 
Poissa
täyskarppi
täyskarppi

Liittynyt: 2010-08-06 07:30:21
Viestit: 233
Paikkakunta: helsinki
poistettu

_________________
murrsukan tarinointia - sinne ja takaisin ja sinne taas. murrsukka pienenee. joo-o.

Kuva


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2011-02-24 08:38:07 
Poissa
täyskarppi
täyskarppi

Liittynyt: 2010-08-06 07:30:21
Viestit: 233
Paikkakunta: helsinki
huomenta kanssakarppaajat!!

tänään oli pakko laittaa vyö astetta kireämmälle. o_O se on hyvä asia

hitaaaaaasti, mutta varmasti ja hyvällä ololla!

ja mittoja:
rinnanymp: 99cm
vyötärö: 75cm
maha: 87cm
lantio: 102cm

_________________
murrsukan tarinointia - sinne ja takaisin ja sinne taas. murrsukka pienenee. joo-o.

Kuva


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2011-02-24 08:39:35 
Poissa
täyskarppi
täyskarppi

Liittynyt: 2010-08-06 07:30:21
Viestit: 233
Paikkakunta: helsinki
mahasta ei lähde mitenkään!! :D pitää varmaan ruveta zumbaamaan?

_________________
murrsukan tarinointia - sinne ja takaisin ja sinne taas. murrsukka pienenee. joo-o.

Kuva


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2011-03-24 11:51:55 
Poissa
täyskarppi
täyskarppi

Liittynyt: 2010-08-06 07:30:21
Viestit: 233
Paikkakunta: helsinki
mursukka pursukka täällä taas, moi!!

sentit pysyneet samoina, sitkeetä sitkeetä... tosin reissuja ja repsahduksia ollut jonkun verran.. :)

hyvä fiilis: tänään laitoin jalkaan farkut, upouudet, jotka ostin joskus 4kk sitten. ne oli sillloin ihan sikavaikeet saada kiinni, ja jäi sellainen inhottava mahamakkara roikkumaan. No ei enää! eli kyllä tässä jotain on tapahtunut!!!!! ;)

_________________
murrsukan tarinointia - sinne ja takaisin ja sinne taas. murrsukka pienenee. joo-o.

Kuva


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2011-04-26 08:28:08 
Poissa
täyskarppi
täyskarppi

Liittynyt: 2010-08-06 07:30:21
Viestit: 233
Paikkakunta: helsinki
rupesi zumbaamaan. eilen.

äiti huomasi kun kotona kävin pääsiäisenä, että oletpas mahasta kutistunut.

painoa on tippunut 7 kg. loistavaa. rupesin miettimään uusiksi tavoitetta.. 65 kg, en tiedä... ehkä 70 enemmän. :) tai jopa 75. jos se olisikin välitavoite.?

_________________
murrsukan tarinointia - sinne ja takaisin ja sinne taas. murrsukka pienenee. joo-o.

Kuva


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2011-05-11 14:10:15 
Poissa
täyskarppi
täyskarppi

Liittynyt: 2010-08-06 07:30:21
Viestit: 233
Paikkakunta: helsinki
ja senttejä, kun senhän takia täällä ollaan...

vyötärö on nyt 75cm
käsivarret 29cm

:D bikinit on edelleen aika... _järkyttävät_ päällä.. ;)

_________________
murrsukan tarinointia - sinne ja takaisin ja sinne taas. murrsukka pienenee. joo-o.

Kuva


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2011-05-12 16:51:45 
Poissa
täyskarppi
täyskarppi

Liittynyt: 2010-08-06 07:30:21
Viestit: 233
Paikkakunta: helsinki
olin aluksi todella epätoivoinen hitaiden tulosten suhteen...

mutta nyt on ilon päivä!!!!!

kokeilin mun kevättakkeja, trenssejä ja ne ei enää kirraa mistään kohtaa!! siis uskomatonta!! viimeksi kun kokeilin niitä noin kk sitten, ei ollut kaunista... ja toinen ilouutinen: jakku kokoa 38 joka on ollut todella tiukassa ja näyttänyt siltä, kuin repeisi mahan päällä oli tänään jopa _melkein_ käytettävä!! siis vain ihan pikkiriikkisen tiukka, ihan käyttökelpoinen siis--- :D

onnen päivä, tämä motivoi todella!! olisikohan kyse liikunnan lisäämisestä johtuvista positiivisista seurauksista..?? hmm

_________________
murrsukan tarinointia - sinne ja takaisin ja sinne taas. murrsukka pienenee. joo-o.

Kuva


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2011-08-09 06:31:37 
Poissa
täyskarppi
täyskarppi

Liittynyt: 2010-08-06 07:30:21
Viestit: 233
Paikkakunta: helsinki
no niin, aika päivittää..

kesä on siis mennyt karppauksen suhteen pepulleen. siihen tosin en minä ole syypää, vaan työni.. en nimittäin voi päättää mitä syön kun olen töissä, ja siellä vasta on tullut aikaa vietettyä tänä kesänä.. painoa tippunut yhteensä 9kg, tosin nyt taas kahden viikon työputken jälkeen varmaan pari lisää tullut. turvotus ainakin on sen mukainen, maha on pallo ja housut tiukat. no. torstaina pääsen nyt takaisin omaan syömiseen.

onneks ei oo kiire mihinkään.. liikkuminenkin jäänyt pariksi kuukaudeksi (tosin tyln puolesta pääsen liikkumaan joka päivä)

syksy ja toiset 9kg pois, kiitos!

_________________
murrsukan tarinointia - sinne ja takaisin ja sinne taas. murrsukka pienenee. joo-o.

Kuva


Ylös
   
Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju  Vastaa viestiin  [ 139 viestiä ]  Mene sivulle 1 2 3 4 57 Seuraava

Kaikki ajat ovat UTC+02:00


Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 7 vierailijaa


Et voi kirjoittaa uusia viestejä
Et voi vastata viestiketjuihin
Et voi muokata omia viestejäsi
Et voi poistaa omia viestejäsi
Et voi lähettää liitetiedostoja

Etsi tätä:
Hyppää:  
cron
Keskustelufoorumin ohjelmisto phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Käännös: phpBB Suomi (lurttinen, harritapio, Pettis)