karppaus.info

karppininjat
Tänään on 2024-03-29 07:16:46

Kaikki ajat ovat UTC+02:00




Aloita uusi ketju  Vastaa viestiin  [ 88 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen 1 2 3 4 5 Seuraava
Julkaisija Viesti
ViestiLähetetty: 2010-02-22 11:32:02 
Poissa
täyskarppi
täyskarppi

Liittynyt: 2009-11-26 20:53:01
Viestit: 213
Paikkakunta: Pieni kylä Lounaisrannikolla
Tänään taas näyttää hyvältä, :P paino tänä aamuna tippunut -400g ja punituspäivään on vielä paripäivää jäljellä, jos vaikka vielä saisi lisää tulosta. Muuten, tuossa kun oli juttua karppi kaakusta niin se ei painonpudotusta estä, voin nyt puhua kokemusesta, tosin se heitti pois ketoosista. Muuten olen yrittänyt olla ketokarpilla tämän viikon.

Nyt on lomaviikko ja kauhiasti pakkasta ja lunta, ei ollenkaan haluta mennä ulos. Suunnittelin etukäteen tekeväni joka päivä lenkin mutta taitaa lomapäivät mennä sisä-askareissa.

_________________
Vaihtelevasti karppausta.


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2010-03-11 19:25:20 
Poissa
täyskarppi
täyskarppi

Liittynyt: 2009-11-26 20:53:01
Viestit: 213
Paikkakunta: Pieni kylä Lounaisrannikolla
Jumi, jumi #-o Paino noussut + 300g . Nyt tarttis saada keho taas laihtumaan, vastustus on hirveää. Nyt kevätkeikautuksessa en ole saanut painonpudotusta liikkeelle, vain 2,4 kg on tippunut tämän keikautuksen aikana. Pitäisi jostain opiskella miten saan kehon taas laihis linjalle. Muuten olo on tosi hyvä, on kivempi olla kun ei niin ahista pienet vaatteet, luonto ei antanut periksi ostaa lisää isompia vaatteita. Tein hyvän ratkaisun kun rupesin karppaamaan. vaikka tuntuu ettei tavoitteeseen päsekkään juhannukseksi, niin sitten jatketaan juhannuksen jälkeen. Ja olen tosi tyytyväinen tämän hetkiseen saavutukseen =D> se on aina eteenpäin.

_________________
Vaihtelevasti karppausta.


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2010-03-21 18:27:27 
Poissa
täyskarppi
täyskarppi

Liittynyt: 2009-11-26 20:53:01
Viestit: 213
Paikkakunta: Pieni kylä Lounaisrannikolla
-800g :P hyvä tulos. Nyt rupeaa häämöttämään jo puolen välin etappi. Vaan taas sorruin mässäilyyn, nyt harmittaa :evil: Miks täytyy aina ahtaa kyselyaukosta mitä sattuu, vaikka luen itseni aikuisten joukkoon niin käytös on ihan kakaramaista, itse hillintää kaivataan ja sillä ois työpaikka vapaana meikäläisellä. No toivottavasti ei mun rasvapaasto mennyt hukkaan tän lankeemuksen takia. Pelko on puserossa että tulee taas painoa lisää ensi punnitukseen.

_________________
Vaihtelevasti karppausta.


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2010-04-10 21:43:11 
Poissa
täyskarppi
täyskarppi

Liittynyt: 2009-11-26 20:53:01
Viestit: 213
Paikkakunta: Pieni kylä Lounaisrannikolla
72.6 kg paino tänään, kyllä lujille ottaa, nimittäin saada paino tippumaan. Nyt on junnattu kuukausi samoissa lukemissa. Tuleva viikko on lomaa, yritän olla tosi vähillä hiilareilla, nyt kun kotona on mahista toteuttaa syömiset miten vaan. :roll: Töissä en ole kertonut olevani karppi ravinnolla, eikä sitä huomaa ainaskaan laihikseksi koska ei ole eväinä kevyt tuotteita vaan päinvastoin rasvassa löytyy. Laihtumiseni on kyllä huomioitu, olen kylläkin kiistänyt olevani laihiksella, tämähän on elämän tapa :P karppailla. Laihtuminen vaan tulee sivuseurauksena hyvän olon myötä.

_________________
Vaihtelevasti karppausta.


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2010-07-25 20:57:15 
Poissa
täyskarppi
täyskarppi

Liittynyt: 2009-11-26 20:53:01
Viestit: 213
Paikkakunta: Pieni kylä Lounaisrannikolla
Paino 74,2. vähän takapakkia :cry: No se kuuluu elämään. Nyt taas jatkan tiukalla linjalla tai vähän löysäillen, mutta karpaten kumminkin. :P

_________________
Vaihtelevasti karppausta.


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2010-10-06 19:15:36 
Poissa
täyskarppi
täyskarppi

Liittynyt: 2009-11-26 20:53:01
Viestit: 213
Paikkakunta: Pieni kylä Lounaisrannikolla
No voihan tursas #-o ja paino 76,3 .
Ei kympin pudotuksesta oo paljoo jäljellä.
Sain kymmenen kiloo pudotettua ja sitten retkahdin, paino niinku pompsahti.
NO se siitä, otan taas kerran lusikan kauniiseen käteen niinku sanotaan ja alan jälleen laihduttaa.
Tavoitteeseeeeen!!! vain 14,3 kilon pudotus, onkohan se ihan realistista ? Jää nähtäväksi. :shock:

_________________
Vaihtelevasti karppausta.


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2010-10-06 19:46:15 
Poissa
Aurinkoinen
Aurinkoinen
Avatar

Liittynyt: 2010-08-13 07:57:34
Viestit: 9271
Paikkakunta: Siuntio
Moi Mirruli!
Pistin kysymyksen tuonne viisikymppisiin, mutta menee se näinkin.
Mikä on pieni kylä Lounaisrannikolla?
Asun Siuntiossa ja piipahtelen Inkoo- Pohja- Karjaa- sektorilla?

_________________
Turha itkeä maahan kaatunutta maitoa ja miksi mennä merta edemmäksi kalaan.


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2010-10-07 19:36:32 
Poissa
täyskarppi
täyskarppi

Liittynyt: 2009-11-26 20:53:01
Viestit: 213
Paikkakunta: Pieni kylä Lounaisrannikolla
solekil kirjoitti:
Moi Mirruli!
Pistin kysymyksen tuonne viisikymppisiin, mutta menee se näinkin.
Mikä on pieni kylä Lounaisrannikolla?
Asun Siuntiossa ja piipahtelen Inkoo- Pohja- Karjaa- sektorilla?



Hei Solekil !
En ihan liikuskele sielläpäin, Asun Turun ja Salon puolivälissä. Joten aika kaukana omasta kotipiiristäsi. :)
Olen huomallut Helsinginseudun olevan kiitetävästi mukana foorumilla, mutten ole ihan huomannut kenenkään asuvan täällä lähettyvillä.

_________________
Vaihtelevasti karppausta.


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2010-11-28 19:33:07 
Poissa
täyskarppi
täyskarppi

Liittynyt: 2009-11-26 20:53:01
Viestit: 213
Paikkakunta: Pieni kylä Lounaisrannikolla
Hyvää pikkujoulua :smt111
Vuosi on sitten karppailtu, ja tuloksia on tullut puoleen jos toiseen. 10 kg mennyt ja siitä yli puolet takaisinkin tullut.
Nyt on elämässä taas sellainen vaihe ettei jaksa paljoa touhuta ruuan eteen, niinpä tuo ruokailu jää vähemmälle huomiolle ja hiilarit nousee päivittäin taivaisiin . Mikä on väistämätöntä, tämän rasvamäärän vuoksi jota käytän ruuan kanssa tuo lihominen. :smt100 Aamuisin olen aina puhtia täynnä ja työpäiväkin menettelee hilareita miettiessä. Mutta kun saavun töistä kotiin silloin repeää, millään ei pysty saamaan himoja kuriin. :lol: No, niihin himoihin sisältyy ikävä kyllä hiilareita.
Nyt tarttis löytää taas uusi alku jostakin mielen syövereistä, muuten olen hyvin pian taas lähtö lukemissa :smt077
Kyllä potuttaa, muistan kuinka hyvä olo oli kun kymmenen kiloa oli pudotettu, jopa peillistä huomasi tuloksen. Nyt vaatteet taas ahistaa, ei millään antaisi periksi hakea suurempaa kokoa komerosta.
Oiskohan jonkun ruokäpäikyistä apua että pääsisin taas alkuun, ?
No näin mennään, nyt on vähän alamäkeä. :cry:

_________________
Vaihtelevasti karppausta.


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2011-01-13 20:53:51 
Poissa
täyskarppi
täyskarppi

Liittynyt: 2009-11-26 20:53:01
Viestit: 213
Paikkakunta: Pieni kylä Lounaisrannikolla
Tilanne katsaus näin joulun jälkeisestä elämästä. Painoa tulla tupsahti jouluna reilusti eli 3,8 kg. :cry: Mutta kyllä mässäiltiinkin kaikenlaiset roskaruuat ja suklaata joka päivä hervoton määrä, eikä karppailusta tietoakaan.
No nyt on taas annettu itselle anteeksi ja olen taas sinut itseni kanssa, lupaus taas painonpudotuksesta kytee jossain pääkopassa täytyy vain saada se toteutetuksi. Aikaiseksi olen jo saanut uuden atkinssin kirjan, sitä nyt lueskellessa ja hiilareita vältellessä aloitan tämän uuden vuoden.

Olen ollut häviäjä viime vuonna, pudotin 10 kg ja lihosin paria kiloa lukuunottamatta kaiken takaisin. Nyt aloitan melkeimpä lähtökuopista taas, erona vain on että nyt olen kahdeksankymmenen kilon paremmallapuolella. Eli tälläistä on tämän karppaajan elämä tammikuussa 2011 :( enkä syytä siitä ketään muuta kuin itseäni ja hormooneja minussa :)

_________________
Vaihtelevasti karppausta.


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2011-01-19 19:11:47 
Poissa
täyskarppi
täyskarppi

Liittynyt: 2009-11-26 20:53:01
Viestit: 213
Paikkakunta: Pieni kylä Lounaisrannikolla
Jee lopulliseen tavoitteeseen vielä 16kg jäljellä :P
Eka viikko taas itsensä kutistamista, ja joulukiloista jäljellä vielä 1,9 kg. Ensimmäinen tavoitteeni tänä vuonna on saada ne joulukilot pois, ja sitten alkaa haaveilla rantakiloista :lol: täytyyhän aina haaveita olla ja määrämpää jos ei muuta niin tälläinen tällä viikolla.

_________________
Vaihtelevasti karppausta.


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2011-02-28 21:05:10 
Poissa
täyskarppi
täyskarppi

Liittynyt: 2009-11-26 20:53:01
Viestit: 213
Paikkakunta: Pieni kylä Lounaisrannikolla
:smt031 Puoli vuosisataa on nyt täyttynyt sillä seurauksella ettei tikkerissä ole enään kuin 600g painonpudotusta.
Tää mun laihis on näköjään tälläistä huopaamista puolesta toiseen. Puolivuotta oli ihan ok ja kymmenen kiloa pois, mutta oli varmaan liian hyvä olo koska motivaatio hiipui ja hiilari riippuvaisena ratkesin syömään ihan kaikkea mitä eteen sattui. Vaikka maha on täysi niin edelleen pitää vaan kaivella kaappia ja etsiä jotain suuhun laitettavaa. :roll: Itsehillintä on olematonta tarttis jotenkin saada jotain muuta joka korvaisi tään syöppöyden. Nyt olen taas kerran aloittamassa uutta elämää karpaten, niinkuin monta kertaa aiemminkin. Aamulla aina aloitan ja illalla huomaan että taas mässytän vääränlaista ruokaa olen täysin hiilaririippuvainen, ei sais olla mitään sellaista kaapissa mikä huutelee sieltä tulluksi syötyä. :P
Nyt on mennyt suklaalevy päivässä, pussillinen sipsejä ja monena päivänä tuota täykkäriä, ynnä lukemattomia muita herkkuja mitkä ei sitten ole kumminkaan maistuneet miltään ihmeelliseltä, vaan silti täytyy syödä että saa "rauhaisan" olon
Tälläistä on arki nykyään, nyt menen päivän kerrallaan ja yritän taas tsempata itseni pois hiilareista.

_________________
Vaihtelevasti karppausta.


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2011-03-01 21:07:56 
Poissa
täyskarppi
täyskarppi

Liittynyt: 2009-11-26 20:53:01
Viestit: 213
Paikkakunta: Pieni kylä Lounaisrannikolla
Eilen sain päivän päättymään 20g hiirareilla ja tänä aamuna puntari näytti 79,7 kg.
Elikkä aikaste paljon sitä nestettä kertyy elimistöön kun päivän karppauksella paino tippuu näinkin paljon.
Ensimmäisenä päivä ihan hyvä aloitus, tästä jatketaan :smt023 ja tavoitteena on saavuttaa taas puolenvälin etappi elikkä - 10kg

_________________
Vaihtelevasti karppausta.


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2011-03-02 17:49:46 
Poissa
täyskarppi
täyskarppi

Liittynyt: 2009-11-26 20:53:01
Viestit: 213
Paikkakunta: Pieni kylä Lounaisrannikolla
Jee :smt026 tänään puntari näytti 78,7 joten hyvältä näyttää.
Olen iloinen siksi ettei mun syömiset ole ainaskaan tän painon osalta menneet ns. läskiksi.
Nyt parissa päivässä paino on tippunut 2,4 kg joten nestettä on eikä läskiä :P
Saas nähä vieläkö huomenna puntarin lukemat hyväilee itsetuntoa, vaiko joko alkoi se varsinainen laihis.

_________________
Vaihtelevasti karppausta.


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2011-03-10 09:08:18 
Poissa
täyskarppi
täyskarppi

Liittynyt: 2009-11-26 20:53:01
Viestit: 213
Paikkakunta: Pieni kylä Lounaisrannikolla
Paino 79,0
Eipä tippunut paino viikossa mihinkään vaikka olen mielestäni syönyt maltillisesti.
Sain kylläkin uutta särkylääkettä lääkäriltä ja haittavaikutuksissa on painonnousu :evil: , mitenköhän lääke sen aiheuttaa ?
Siispä tämän viikkon huono tulos pistetään lääkkeen piikkin :roll:
Lääke on nimeltään Lyrica onko joku käytänyt sitä ? sain sen pitkittyneeseen hermo särkyyn, luultavasti joudun leikkaukseen ellei tämä lääke auta :cry:

_________________
Vaihtelevasti karppausta.


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2011-03-11 09:31:13 
Poissa
täyskarppi
täyskarppi

Liittynyt: 2009-11-26 20:53:01
Viestit: 213
Paikkakunta: Pieni kylä Lounaisrannikolla
tänään paino 78,5 :P
Nyt on saatu juhlinnan tuloksena tulleet ylimääräiset kilot pois, ja tästä jatketaan kohti puolen välin etappia :P

Täytyypä ruveta taimia koulimaan, niin saan taas tämän aamupäivän kulumaan vähemmällä syömisellä.

_________________
Vaihtelevasti karppausta.


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2011-04-18 17:48:37 
Poissa
täyskarppi
täyskarppi

Liittynyt: 2009-11-26 20:53:01
Viestit: 213
Paikkakunta: Pieni kylä Lounaisrannikolla
Paino tänään 77,1 kovin hidasta on tää meno nyt.
jäljellä vielä 15,1 kg että ois ranta kunnossa, ja kesäkin on ihan tuossa tuokiossa.
No taimia kasvaa ikkunalaudat pullollaan, ehdotin jo siipalle uuden ikkunan puhkaisemista jotta saisin jäljellä olevat taimet valoisaan, vaa eipä ottanut kuuleviin korviinkaan :P täytyy tehdä jotain ratkaisuja niitten kanssa, kun ei saa vielä uloskaan vietyä.
Viime viikko muuten sujui maltillisesti ja ketotikkukin värjäytyi hieman, samaa toivon tulevaltakin viikolta.
Harmi vaan kun ei markkinoilla ole vähähiilarisia suklaamunia, täytyy varmaan kananmuna värjätä ruskeaksi ja kuvitella sen maistuvan suklaanmakuiselta :lol: oiskohan siinä pääsiäisen sanomaa kylliksi. Tää on taas ajattelua ruokavaltaisesti eikä hengellisesti. :roll: siihen joskus sorrun.

_________________
Vaihtelevasti karppausta.


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2011-09-18 19:20:17 
Poissa
täyskarppi
täyskarppi

Liittynyt: 2009-11-26 20:53:01
Viestit: 213
Paikkakunta: Pieni kylä Lounaisrannikolla
Taas yritän painoa tiputtaa, niinpä nyt voi sanoa uuden harrastukseni olevan yritäjä :oops:
Painon pudotus alkaa nyt ylempää kuin koskaan, paino tänään 82,3.
:evil: :evil: :evil:

_________________
Vaihtelevasti karppausta.


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2011-09-19 08:01:30 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Liittynyt: 2010-09-01 09:25:42
Viestit: 1062
Täällä hiukan samansuuntaiset yrittäjän ongelmat: paino jumii, jumii...
varmaan toukokuusta oleiltu samoissa lukemissa :shock: :shock:

Tavoitetta kyllä vielä olis ehkä se toiset 10 kg, eka kymppi on pudoteltu.

_________________
'...ilo pintaan, vaikka sydän itkisi...' ...vai miten se oli...


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2011-09-19 19:40:58 
Poissa
täyskarppi
täyskarppi

Liittynyt: 2009-11-26 20:53:01
Viestit: 213
Paikkakunta: Pieni kylä Lounaisrannikolla
elliskä kirjoitti:
Täällä hiukan samansuuntaiset yrittäjän ongelmat: paino jumii, jumii...
varmaan toukokuusta oleiltu samoissa lukemissa :shock: :shock:

Tavoitetta kyllä vielä olis ehkä se toiset 10 kg, eka kymppi on pudoteltu.


Sinnittele vaan, ettei käy kuin meikäläisellä jolla on ne kymmenen pudotettua kiloa on taas vatsalla roikkumassa.
:evil: :evil: Kyllä harmittaa vaan ei voi syyttää kuin itseään, mun kroppa on tosi herkkä hiilareille niitä se janoaa aina vaan lisää kun makuun pääsee.
Joten tsemppiä vaan vimeisen 10 kg:n pudotukseen, perässä yritän pysytellä. :D

_________________
Vaihtelevasti karppausta.


Ylös
   
Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju  Vastaa viestiin  [ 88 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen 1 2 3 4 5 Seuraava

Kaikki ajat ovat UTC+02:00


Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 22 vierailijaa


Et voi kirjoittaa uusia viestejä
Et voi vastata viestiketjuihin
Et voi muokata omia viestejäsi
Et voi poistaa omia viestejäsi
Et voi lähettää liitetiedostoja

Etsi tätä:
Hyppää:  
Keskustelufoorumin ohjelmisto phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Käännös: phpBB Suomi (lurttinen, harritapio, Pettis)