karppaus.info

karppininjat
Tänään on 2024-03-29 13:06:03

Kaikki ajat ovat UTC+02:00




Aloita uusi ketju  Vastaa viestiin  [ 50 viestiä ]  Mene sivulle 1 2 3 Seuraava
Julkaisija Viesti
ViestiLähetetty: 2010-08-23 09:29:06 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Liittynyt: 2007-09-11 13:26:15
Viestit: 1268
Eli juoksu pitäisi taas alkaa ja tissit on kokoa 90D/DD.

Mistä löydän tukevat liivit joilla estyy tissien laskeutuminen vyötärölle? :lol:


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2010-08-23 20:51:43 
Poissa
seniorikarppi
seniorikarppi
Avatar

Liittynyt: 2010-04-27 19:50:17
Viestit: 335
Minä myös vinkkejä odottelen. Koko taitaa olla sama :D

_________________
Kuva


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2010-08-23 21:06:10 
Poissa
seniorikarppi
seniorikarppi
Avatar

Liittynyt: 2007-03-01 12:56:56
Viestit: 340
Paikkakunta: Tku-Tre puolimatkassa...
Ei ole sano....... Olen kokoa 70G ja jos oikeasti harrastan juoksua tai tanssimista niin laitanpa ensin päälle noin sadan euron kaarituelliset liivit (joo halempia ei valmisteta tätä kokoa oikeasti tukevia :roll: ) JA siihen sit päälle jotkut urheiluliivit..... (joo ei valmisteta oikeasti tukevia ja paikallaan pitäviä urheiluliivejä tätä kokoa tässä maailmassa :roll: )

Mutta noilla pärjää :smt023

_________________
Possufarmarin vaimo. Meidän perhe syö viljaa vain jalostettuna.... Läskiksi jalostettuna.....


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2010-08-23 21:08:16 
Poissa
Rantakarppi
Rantakarppi
Avatar

Liittynyt: 2008-08-27 21:05:11
Viestit: 19673
Paikkakunta: Rauma
Tuolla olis vinkkiä...

Sessan kirjoitti:
Hyvät urhelirintsikat on kaiken A ja O. Itte annan täyden tukeni ratsastajana ja hölkkäharrastuksen aloittaneena Enell:in urheilurintsikoille, joka mainoksensa mukaan on tehty meille isompirintaisille :) http://www.lumingerie.fi/PublishedService?file=page&pageID=3&action=view&groupID=344 Ittellä on kahdet Enellit ja parempia saa hakea!


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2010-08-24 08:29:49 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Liittynyt: 2007-09-11 13:26:15
Viestit: 1268
Piinastiina kiitos hyvästä vinkistä :smt038


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2010-08-28 11:37:22 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Liittynyt: 2006-09-28 21:44:13
Viestit: 1294
Paikkakunta: Tre
noita enellejä ei ilmeisesti saa mistään kivijalkakaupasta ostaa?

mieluummin sovittelisi semmoisessa kun postittelee edestakaisin vääriä kokoja :|

_________________
iherb.com alennuskoodi ensitilaajalle LEH741


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2010-09-02 17:08:00 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi
Avatar

Liittynyt: 2008-05-07 17:54:17
Viestit: 550
Paikkakunta: Belgia
Suosittelen lämpimästi Shock Absorberin liivejä, löytyy esimerkiksi täältä http://shockabsorber.timarco.fi/Default.aspx mutta myös urheilukaupoista ja Sokokselta, Stockalta jne. Olen fitness-ohjaaja ja minun 70E poveni on pysynyt noiden avulla tosi kiinteänä, rinnat ei roiku tippaakaa :D Näitä löytyy muistaakseni G-kuppiin saakka, mutta koot ovat hieman normaalia pienempiä.


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2010-09-02 19:09:38 
Poissa
seniorikarppi
seniorikarppi
Avatar

Liittynyt: 2010-04-27 19:50:17
Viestit: 335
Noissa Shock Absorberin liiveissä koot loppuvat 90 cm:iin, joten ihan isokokoisille eivät sovi. Esim. mulle ei sovi (vielä).

_________________
Kuva


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2010-09-02 19:20:19 
Poissa
täyskarppi
täyskarppi
Avatar

Liittynyt: 2006-04-27 16:05:40
Viestit: 178
Noi Enellit on tosi hyvät ja koko on helppo mitata ja tilata.


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2010-09-02 19:55:43 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Liittynyt: 2006-09-28 21:44:13
Viestit: 1294
Paikkakunta: Tre
ei sopinu mullekaan noi shock absorberit, vaikka kokoja löytyikin. ei vaan jotenkin istuneet. semmoiset jotka oli tarpeeksi tukevat, niin kuristivat sitten liikaa. yritä semmoisissa nyt sitten urheilla.

tai sitten kaikkea ei vaan voi saada, jos haluat juosta niin parasta tottua kuristumaan, tai sitten on vaan hölskyteltävä menemään liian vähän tuella.

_________________
iherb.com alennuskoodi ensitilaajalle LEH741


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2010-09-02 21:13:48 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Liittynyt: 2004-11-03 11:08:08
Viestit: 4205
Paikkakunta: Turku
Changessa on minusta jopa 65 ympäryställe monen kuppista liiviä. Liekö niitä on i:hin asti? 85 ympäryställe alkaa olemaan aika vaikea saada changesta liiviä. Koin tuon, kun paino nousi jyrkästi ja kaikki tuntui tulevan tuohon jenkkakahva osastolle. Nyt onneksi menee taas tuo 80, niin on "paljon" helpompaa ostaa liivit eikä tartte tyytyä niihin ainokaisiin mitä telineessä roikkuu(jos roikkuu).
Onko kellään changen sporttiliiveistä kokemusta?
Ei kyllä sovittamatta uskalla alkaa tilaamaan vaikka toisessa ketjussa oli linkkejä liivikauppaan.

_________________
"Kukaan kuluttaja ei voi olla niin herkkäuskoinen, että pitää yhtiömme vitamiinivettä terveellisenä virvoitusjuomana." by Coca Cola


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2010-09-03 00:09:16 
Poissa
korpikarppi
korpikarppi

Liittynyt: 2006-02-09 00:48:42
Viestit: 2822
minakin suositan shock absorbereita, niita on neljaa eri tukiluokkaa ja juoksuun kay luokka 4.

_________________
Lean body mass is me, fat is ON me.
(Dr Vince Quas)


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2010-09-03 16:09:51 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi
Avatar

Liittynyt: 2008-05-07 17:54:17
Viestit: 550
Paikkakunta: Belgia
karviainen kirjoitti:
ei sopinu mullekaan noi shock absorberit, vaikka kokoja löytyikin. ei vaan jotenkin istuneet. semmoiset jotka oli tarpeeksi tukevat, niin kuristivat sitten liikaa. yritä semmoisissa nyt sitten urheilla.
Minullekaan ei sovi kaikki mallit, mutta esim. Shock Absorber D+ Sport Bra istuu minulle tosi hyvin, ei kiristä tippaakaa, mutta pitää rintavarustuksen tukevasti paikoillaan. Pari muutakin sopivaa mallia olen löytänyt, mutta niissä kuppikoot loppuvat D-kuppiin, joka on minulle ainakin tällä hetkellä liian pieni (karppaus toimii ainakin minulla niin, että muualta kadonneet sentit tuntuvat siirtyvät rintoihin :lol: ). Tukitasoja on tosiaan neljä ja itse käytän ainoastaan noita nelostukitason liivejä. Kannattaa myös muistaa, että ne koot ovat tosiaan pieniä, eli voit joutua ottamaan esim. 75 ympärysmitan, vaikka muuten olisit 70 kokoa.

Toivottavasti jokainen löytää itselleen sopivan urheiluliivin, olipa merkki sitten mikä tahansa, ettei joudu olemaan liikkumatta sopivien liivien puutteen vuoksi :?


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2010-09-05 20:54:34 
Poissa
sintti
sintti

Liittynyt: 2010-08-31 18:32:49
Viestit: 26
ninni74 kirjoitti:
Onko kellään changen sporttiliiveistä kokemusta?
Ei kyllä sovittamatta uskalla alkaa tilaamaan vaikka toisessa ketjussa oli linkkejä liivikauppaan.


Itellä on Changen urheiluliivit, ja oon tykänny todella paljon. Itelläni on hyvin isolle kupille vahvin taso, ja tukevat niin hyvin että pystyy hölkkäämäänkin. En oo tarvinnu toisia liivejä päälle/alle, mutta kattoo jos nää tästä löystyy ni sitte ehkä tarvii. Jotain viidenkympin luokkaan tais hintakin olla.

Noita kannattaa sitten käydä sovittamassa, koska muistaakseni noissa liiveissä ei ole perinteistä A-,B-, jne. kokoja, vaan taitaa mennä S,M, L, jne.


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2010-09-10 20:36:30 
Poissa
seniorikarppi
seniorikarppi

Liittynyt: 2010-03-18 07:38:39
Viestit: 401
ninni74 kirjoitti:

Onko kellään changen sporttiliiveistä kokemusta?


Changet eivät sovellu juoksuun, koska eivät tue tarpeeksi. Mulla koko 70-75 DD/E/F (riippuen valmistajasta). Omistan kyllä ne Changen liivit, mutta ostin ne tietoisesti muuhun, rauhallisempaan liikuntaan, ovat kyllä mukavat päällä, mutta jo sovituskopissa pomppiessani totesin rintojeni hölskyvän niissä. Joten enhdoton nounou, jos ei halua roikkutisuja.

Ainoat, jotka ovat olleet oikeasti hyvät (rinnat liikkuu hyppiessä vähiten), on ShockAbsorberin tukitason 4 liivit.

Omistan myös Enellit, mutta ne kiristää jotenkin liikaa. Niissä ei ole leikkausta kauheasti mietitty, ovat vaan sellainen jokapuolelta puristava korsetti. Estää kyllä rintojen hölskymisen kohtuu tehokkaasti, mutta varsinkin pitkillä juoksulenkeillä (1-2h) alkavat tuntua epämiellyttäviltä.

Juoksuliivit on hurjan kalliita, mutta silti kannattaa muistaa uusia niitä usein, koska materiaalit kuoleentuu useissa pesuissa. Itse siirrän juoksuliivit aina jossain vaiheessa rauhallisempaan liikkumiseen, ennen kuin nakkaan ne roskikseen.


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2010-09-10 23:07:51 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Liittynyt: 2004-11-03 11:08:08
Viestit: 4205
Paikkakunta: Turku
Oma liikunta on aika rauhallista joten mitään järisyttävää tukea en tarvitse.
Kävin kokeilemassa niitä changen liivejä, mutta aika kova paketointi niissä oli. Huoh hiki oli jo sovituskopissa. Sillä päädyin siihen, että pidän vaan sitten normi rintsikoita, kun kyse ei ole pomppulajista. Luulen, että en olisi ehkä käyttänyt niitä liivejä pitemmänpäälle.

_________________
"Kukaan kuluttaja ei voi olla niin herkkäuskoinen, että pitää yhtiömme vitamiinivettä terveellisenä virvoitusjuomana." by Coca Cola


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2010-09-11 00:08:14 
Poissa
Elitistikarppi
Elitistikarppi
Avatar

Liittynyt: 2009-06-30 13:33:06
Viestit: 1235
Paikkakunta: Espoo
ninni74 kirjoitti:
Oma liikunta on aika rauhallista joten mitään järisyttävää tukea en tarvitse.
Kävin kokeilemassa niitä changen liivejä, mutta aika kova paketointi niissä oli. Huoh hiki oli jo sovituskopissa. Sillä päädyin siihen, että pidän vaan sitten normi rintsikoita, kun kyse ei ole pomppulajista. Luulen, että en olisi ehkä käyttänyt niitä liivejä pitemmänpäälle.


Changen liivit on ihan parhautta, mutta sporttimallit ei ainakaan tälle isorintaiselle passaa. Change on sellainen mesta, josta saa laatua ja palvelua sopuhintaan! Itse ainakin koin kokoheräämisen Changessa ja huomasin käyttäneeni ihan väärää kokoa siihen asti.

_________________
Omnia mea mecum porto


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2010-09-11 11:22:00 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Liittynyt: 2004-11-03 11:08:08
Viestit: 4205
Paikkakunta: Turku
^^ Ja ainakaan tältä seudulta en ole muita kauppoja löytänyt missä olisi kauniita liivejä isommilla koko vaihtoehdoilla ja sopu hinnalla. Jo e ja varsinkin f kupin liivejä on normi kaupasta jopa stokkalta vaikea löytää. No voi olla, että nykyään on, kun en ole jaksanut niitä vuosiin koluta, kun aina hukka reissu.

_________________
"Kukaan kuluttaja ei voi olla niin herkkäuskoinen, että pitää yhtiömme vitamiinivettä terveellisenä virvoitusjuomana." by Coca Cola


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2010-09-12 10:19:04 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Liittynyt: 2007-09-11 13:26:15
Viestit: 1268
pipanen kirjoitti:
ninni74 kirjoitti:

Onko kellään changen sporttiliiveistä kokemusta?


Changet eivät sovellu juoksuun, koska eivät tue tarpeeksi. Mulla koko 70-75 DD/E/F (riippuen valmistajasta). Omistan kyllä ne Changen liivit, mutta ostin ne tietoisesti muuhun, rauhallisempaan liikuntaan, ovat kyllä mukavat päällä, mutta jo sovituskopissa pomppiessani totesin rintojeni hölskyvän niissä. Joten enhdoton nounou, jos ei halua roikkutisuja.

Ainoat, jotka ovat olleet oikeasti hyvät (rinnat liikkuu hyppiessä vähiten), on ShockAbsorberin tukitason 4 liivit.


Mistä noita liivejä saa ostaa?


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2010-09-14 12:40:00 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Liittynyt: 2006-09-28 21:44:13
Viestit: 1294
Paikkakunta: Tre
ninni74 kirjoitti:
^^ Ja ainakaan tältä seudulta en ole muita kauppoja löytänyt missä olisi kauniita liivejä isommilla koko vaihtoehdoilla ja sopu hinnalla. Jo e ja varsinkin f kupin liivejä on normi kaupasta jopa stokkalta vaikea löytää. No voi olla, että nykyään on, kun en ole jaksanut niitä vuosiin koluta, kun aina hukka reissu.


meilläpäin löytyy ainakin noita e ja f -kuppeja ihan prismasta. mutta mistäs noita change-liivejä saa?

_________________
iherb.com alennuskoodi ensitilaajalle LEH741


Ylös
   
Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju  Vastaa viestiin  [ 50 viestiä ]  Mene sivulle 1 2 3 Seuraava

Kaikki ajat ovat UTC+02:00


Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 3 vierailijaa


Et voi kirjoittaa uusia viestejä
Et voi vastata viestiketjuihin
Et voi muokata omia viestejäsi
Et voi poistaa omia viestejäsi
Et voi lähettää liitetiedostoja

Etsi tätä:
Hyppää:  
Keskustelufoorumin ohjelmisto phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Käännös: phpBB Suomi (lurttinen, harritapio, Pettis)