karppaus.info

karppininjat
Tänään on 2024-03-29 12:18:40

Kaikki ajat ovat UTC+02:00




Aloita uusi ketju  Vastaa viestiin  [ 26 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen 1 2
Julkaisija Viesti
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2004-09-03 17:32:43 
Poissa
täyskarppi
täyskarppi

Liittynyt: 2004-05-24 07:52:45
Viestit: 127
Ahma kirjoitti:
Els, laitatko nyt tänne artikkeleita, joissa kuitujen merkitys ei ole esim. paksunsuolen kannalta merkittävä, kiitos.


:wink: Te ootte sitten mahtavia! Tavikset EI Ymmärrä!

_________________
Syön hyvin, siksi .... :)


Ylös
   
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2004-09-03 21:46:13 
Poissa
PaikallisSapuskaErkki
PaikallisSapuskaErkki
Avatar

Liittynyt: 2004-05-20 06:07:25
Viestit: 47600
Paikkakunta: HomeSweetHome
Oma poisto


Ylös
   
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2004-09-03 21:55:51 
Poissa
seniorikarppi
seniorikarppi
Avatar

Liittynyt: 2004-08-23 22:05:43
Viestit: 266
Pappa kirjoitti:
x-phat kirjoitti:
Oikeastaan ainoa tapa osoittaa,että me alakarppaajat olemme oikeassa on a) laihtua normaalipainoon b) pysyä siellä c) sitten kertoa asiasta kaikille vähääkään kiinnostuneille.


a) mikä on normaalipaino??? minulla ei ainakaan ole pienintäkään aikomusta virallisten taulukoiden "ihannepainoon". Minulle riittä se taso jossa minun on hyvä olla.

b) sehän nähdään. Mutta koska voidaan katsoa että se taso pysyy... 10v 20v?? siihen minun elinaika tuskin riittää.

c) kyllä kerron jo tästä 17kg määrästäkin. Ja varmasti 30kg jälkeen joudun kyselytulvaan. Pitäsköhän hankkia jo sopivia toppauksia vaatteisiin sen varalta.


a) tuo oli saivartelua - en ole puhunut taulukoiden painoluvuista, mutta tuskin sinunkaan on hyvä olla 150-kiloisena

b) en tarkoittanut 20 vuotta, kaksikin riittää - en ajanut mitään tarkkoja määriä takaa

c) uskottavuus ei ole kuitenkaan lowfat-fundamentalistin kannalta katsoen huipussaan, jos 130-kiloisena (entinen paino 150 kiloa) ryhdyt julistamaan ilosanomaa. Tuohon pystyy jo tavallinen painonvartijakin (enkä suinkaan vähättele painonpudotustasi!)

_________________
Kahta en vaihda: Atkinsia ja...


Ylös
   
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2004-09-03 23:47:03 
Poissa
laihdutusketokarppi
laihdutusketokarppi

Liittynyt: 2004-08-22 10:41:55
Viestit: 11181
Paikkakunta: P.R.C. /<>/ FIN
x-phat kirjoitti:
a) tuo oli saivartelua - en ole puhunut taulukoiden painoluvuista, mutta tuskin sinunkaan on hyvä olla 150-kiloisena


c) uskottavuus ei ole kuitenkaan lowfat-fundamentalistin kannalta katsoen huipussaan, jos 130-kiloisena (entinen paino 150 kiloa) ryhdyt julistamaan ilosanomaa. Tuohon pystyy jo tavallinen painonvartijakin (enkä suinkaan vähättele painonpudotustasi!)


a) *hymy* niin se olikin :) ja kaikenlisäksi ihan tahallinen teko...

c) me ihmiset olemme niin erilaisia.. minun lähtöpaino oli 139 ja risat... tiesin siinä tilanteessa jossa lähdin liikkeelle että jo 10 kg voisi pelastaa minut...terveys nimittäin petti hiukan niinku salakavalan yllättäen ja nopeesti.

Ei minun tarvitse näyttää paikkarifundamentalisteille eikä kenellekkään. Koitan vaan saada terveyttäni takaisin. jos tyydyn 20kg ja pystyn ylläpitämään sen se riittää.... jos tyydyn 30kg ja pystyn pitään sen se riittää...minusta vaan tuntuu etten ihan heti halua lopettaa tätä kun tää maistuu niin hyvälle...ja kun tämä kerran sopii eskimoille niin miksei minullekin. Että en taida surra jos SATTUISI lähteen vaikka 40 tai 50kg mutta tavoite se ei ole. Se paino jota alemmalla ei minun elämänlaatu enää paljoa parane lienee sadan päälle... sen alapuolella kilolla alkaa olla jo enää niin pieni lisäarvo elämänlaadun paranemisessa... kaikkein isoarvoisimmat kilothan on jo kadonneetkin... jokainen miinuskilo lisää on aina hivenen vähempiarvoinen elämänlaadun kannalta. Lähellä haluttua painoa on kilo sinne tänne jo ihan merkityksetön.... se on jo pelkkää kosmetiikkaa silloin...ja sillä ei minun elämässä ole enää merkitystä..ei kaalinpään vertaa...


Ylös
   
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2004-09-04 00:44:21 
Poissa
prinssieversti
prinssieversti
Avatar

Liittynyt: 2004-05-19 22:46:22
Viestit: 2259
Pappa kirjoitti:
Että en taida surra jos SATTUISI lähteen vaikka 40 tai 50kg mutta tavoite se ei ole.


Varo vaan, noinkin saattaa puolivahingossa käydä kun ei pahemmin lipsu. :wink: Ja asiallahan tunnut olevan, eli...

Mitä olen antanut ymmärtää (omastakin kokemuksesta), ikä/pituus/painosydeemeistä se viimeinen 5-10% ylipainoa on se pahin jumiraja. Itse olen vielä suositusten muutaman kilon ylipainoinen jo kahdeksatta kuukautta, pitäsi kai riutua jollain nälkäkuurilla loput kilot niin pääsisi virallisesti KTL:n ihannepainoon.

Mutta järkeilin homman niin että nälänhädän koittaessa pärjään 1 kk kauemmin kuin ihannepainoiset joten homma bueno!*

* Ulkomitat kyllä OK, eli tiiviimpi paketti kyseessä? Kai? :D


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2004-09-04 07:56:57 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi
Avatar

Liittynyt: 2004-05-20 14:55:36
Viestit: 9034
Paikkakunta: Tampere
puntti kirjoitti:
Eikö ole toimittaja Heli Koppelon mieleen juolahtanut, että olisi perin outoa, jos Leipätiedotus järjestäisi teemaviikon, jossa kehuttaisiin vähähiilihydraattisia dieettejä ja neuvottaisiin jättämään leipä pois?


Kokemukseni mukaan Heli Koppelo on B-luokan toimittaja joka kirjoittaa mitä mieleen juolahtaa ja siitäkin huolimatta että hänen mieleensä ei juolahda kovin paljoa. Heli Koppelon tekstit ovat saaneet paljon punakynää ennenkin, mutta asiavirheistä huolimatta ne on julkaistu.


Ylös
   
Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju  Vastaa viestiin  [ 26 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen 1 2

Kaikki ajat ovat UTC+02:00


Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 10 vierailijaa


Et voi kirjoittaa uusia viestejä
Et voi vastata viestiketjuihin
Et voi muokata omia viestejäsi
Et voi poistaa omia viestejäsi
Et voi lähettää liitetiedostoja

Etsi tätä:
Hyppää:  
Keskustelufoorumin ohjelmisto phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Käännös: phpBB Suomi (lurttinen, harritapio, Pettis)