karppaus.info

karppininjat
Tänään on 2024-03-29 01:16:37

Kaikki ajat ovat UTC+02:00




Aloita uusi ketju  Vastaa viestiin  [ 3 viestiä ] 
Julkaisija Viesti
ViestiLähetetty: 2017-03-07 17:53:45 
Poissa
sintti
sintti

Liittynyt: 2017-03-06 12:06:45
Viestit: 3
Moikka! Ajattelin kokeilla, millaisia vaikutuksia hiilareiden vähentämisellä on elämääni. Kaikki alkoi siitä, kun otin rasvaisia peruselintarvikkeita ruokavaliooni, ja huomasin miten hyvä ja "ravittu" olo niistä tuli. Lueskelin karppiohjeita ja nyt parin päivän ajan olen noudattanut niitä. Turvotus ja iltapäiväväsymys on selkeästi vähäisempää jo nyt. Ajattelin pitää hedelmiä ruokavaliossa sekä syödä ehkä puuroa kerran-pari viikossa, jos tuntuu ettei kuituja tule niin helposti. Toistaiseksi nälkä ei ole vaivannut, päin vastoin.

Aloituspaino: 52,8 kg

Päivän ruoat

Aamupala: Kahvia ja punaista maitoa
Mantelijauholeipä kapriksilla ja oliiveilla

Lounas: Kahvi tavallisella maidolla (koska joka paikassa on vain sitä kuraa tarjolla)
Karppipitsapala

Päivällinen:
Kebabia, salaattia ja turkkujugua
Kiivi

Jälkkäri/iltapala
Maapähkinävoi-täysmaito- 80 % suklaa -pirtelö

Vähän pelottaa, että olen sössinyt uuden ruokalistani ja viikon päästä vaaka näyttää jotain järkyttävää... [-o<

_________________
Kuva


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2017-03-12 08:48:39 
Poissa
sintti
sintti

Liittynyt: 2017-03-06 12:06:45
Viestit: 3
Noniin, menikin näköjään yli viikko punnituksesta. Paino tänään (kevyiden yövaatteiden kanssa)

51,9 kg

Mun ilme :shock: Siis moni sanoo, että laihduttaminen on helppoa ja ylläpito vaikeata. Olen laihduttanut viimeiset 10-15 -vuotta viittä kiloa pois, ja onnistuin ainoastaan silloin kun erosin ja en syönyt mitään kuukausiin. Ja nyt, humps vaan nesteet pois viikossa. Ja kuten arvata saattaa, en ole ylipainoinen, vain vähän mahakas ja pönäkkä normaalipainon rajoilla.

Huomioita:

- Kun nälkä iskee, se ei kaada maata. Ennen piti olla kokoajan jotain leipää tms., että jaksan kävellä alle kilometrin kauppaan ja ostaa kaupasta vielä vaikka banaani, että jaksan mennä tekemään ruokaa kotiin. Siis nälkä oli oikea hätätila. Nyt: nälkä, menen kauppaan, teen rationaalisena ostoksia eikä päässä sumene, kävelen ilman eväitä kotiin ja teen ruokaa kaikessa rauhassa. Sokerit eivät siis nouse ja laske aiheuttaen pyörtyilyä.

-Hedelmät on ihan ok, se puuro ei. Heti iski raivokas nälkä ja makeanhimo kun koetin puuroa.

- Pasilan asemalla ei ole paikkaa, mistä saisi kahvia kermalla. Eikä punaisella maidolla. Ärrällä ei myydä kumpaakaan. Vain Fasulla on "kahvimaitoa" , jossa on 2% rasvaa. Siis jos maksan 3-4 euroa kahvikupista niin kai mulle kuluttajana voitaisiin tarjota kermaa, eihän se niin marginaalia voi olla? Pikku tötsä kuohista jääkaapissa ei varmasti kaada kahvilaa nurin.

-Vatsa on alkanut toimimaan alun jälkeen. Karppileipiä ei kannata vetää hirveästi, koska juusto ja kananmuna tekee vatsan kovaksi.

Eilen söin:

Aamupala: Kermakahvia, Avokaado

Lounas: paistettuja salamitikkuja

päivällinen: porsaan kyljystä ja salaattia (paljon), macademia-öljyä

vieraissa: teetä ja pieni nökäre leivosta, otin 1/4 ja luovutin loput kaverille kun ei tehnyt mieli

iltapala: pari salamipalaa ja juustoa

_________________
Kuva


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2017-03-19 11:44:52 
Poissa
sintti
sintti

Liittynyt: 2017-03-06 12:06:45
Viestit: 3
Paino 51,9. Kuukautiset alkoivat, joten vaikuttanee asiaan.

_________________
Kuva


Ylös
   
Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju  Vastaa viestiin  [ 3 viestiä ] 

Kaikki ajat ovat UTC+02:00


Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 6 vierailijaa


Et voi kirjoittaa uusia viestejä
Et voi vastata viestiketjuihin
Et voi muokata omia viestejäsi
Et voi poistaa omia viestejäsi
Et voi lähettää liitetiedostoja

Etsi tätä:
Hyppää:  
Keskustelufoorumin ohjelmisto phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Käännös: phpBB Suomi (lurttinen, harritapio, Pettis)