karppaus.info

karppininjat
Tänään on 2024-04-16 20:20:02

Kaikki ajat ovat UTC+02:00




Aloita uusi ketju  Vastaa viestiin  [ 2 viestiä ] 
Julkaisija Viesti
 Viestin otsikko: Pingu silottelee sellua
ViestiLähetetty: 2016-03-11 10:28:49 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi
Avatar

Liittynyt: 2008-07-26 13:21:49
Viestit: 985
Moikka moi!
Pitkästä aikaa, onkohan täällä ketään tuttuja enään?

Olen 38v, 3 lapsen äiti, naimisissa. Karppausta aloitin varovaisesti 2008, ja siitä lähtien enemmän ja vähemmän karpannut, tai syönyt VHH:sesti. Painoa on enemmän kun koskaan, tai ei ole enään kun olen jo pudottanut tänvuoden puolella 6kg, mutta sit musta tuli mukavuuden haluinen ja 2 tuli takaisin. Eli nyt...tattadaaaaaa 73.1 (olin siis jo 70.8 kk sitten..) Tavoite on se sama mikä aina 68-66, siihen yleensä pääsen mutta sitte se alkaa taas kivuta ylös.

ÄRRSYTTÄÄÄ!

Ajattelin aloittaa aika matalilla hh, katsotaan miten mun käy. Ei vaan, kyllä mä nyt oikeasti haluan laihtua, se on niin pienestä kiinni, ja sain jo niin hyvän olon siitä kun katsoin itseäni peilistä eikä vaatteet kinnaa. Luulenkin että olen turvoksissa, pari päivää niin ehkä nesteet lähtee ja sitte läski :mrgreen:

En varmaan päivitä painoa tänne joka päivä, kerta viikko ehkä riittää. Mutta kiva olla taas takaisin, lueskella muiden juttuja.
Viikonloppua, moi!


Ylös
   
 Viestin otsikko: Re: Pingu silottelee sellua
ViestiLähetetty: 2016-03-11 15:10:45 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Liittynyt: 2014-11-05 14:49:31
Viestit: 571
Jos nimenomaan tuohon selluliittiin tarttuisin, niin minulta ainakin ovat sellut silinneet karpatessa :) Nyt minulla on ollut yli puolen vuoden kausi, etten ole laihtunut juurikaan (en ole niin jaksanut paneutua ja normaalipainon sisällä ollaan), mutta muhkurat ovat tasoittuneet kyllä. Puhdas ruoka, vähät hiilarit ja etenkin sokerin kaukaa kiertäminen, ne ne ovat ainoat mitä ikinä olen havainnut toimivan...

_________________


Ken uskovi toteen, ken unelmaan,
sama se, kun täysin sa uskot vaan,
sun uskos se juuri on totuutes -
usko poikani unehes!



Ylös
   
Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju  Vastaa viestiin  [ 2 viestiä ] 

Kaikki ajat ovat UTC+02:00


Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Google [Bot] ja 15 vierailijaa


Et voi kirjoittaa uusia viestejä
Et voi vastata viestiketjuihin
Et voi muokata omia viestejäsi
Et voi poistaa omia viestejäsi
Et voi lähettää liitetiedostoja

Etsi tätä:
Hyppää:  
Keskustelufoorumin ohjelmisto phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Käännös: phpBB Suomi (lurttinen, harritapio, Pettis)