karppaus.info

karppininjat
Tänään on 2024-04-18 14:00:58

Kaikki ajat ovat UTC+02:00




Aloita uusi ketju  Vastaa viestiin  [ 6 viestiä ] 
Julkaisija Viesti
 Viestin otsikko: Nyt tai ei koskaan!!!
ViestiLähetetty: 2015-12-01 21:40:47 
Poissa
sintti
sintti

Liittynyt: 2015-12-01 21:29:29
Viestit: 5
Heipä hei!!! Olen tosi paljon lueskellut tätä foorumia saanut ihan mielettömästi inspiraatiota täältä. Olen 26v. ja pituutta löytyy 177cm. Paino oli viime näkemänä n. 84kg. Olen nyt viikonlopusta ollut karppina ja en varsinaista alkupainoa ottanut, tiedän missä se menee, valitettavasti. Olen ollut ikuinen yrittäjä/jojoilija kaikkea on koitettu ja tulostakin saatu. Vuosi sitten laihdutin cambridgellä reilu 10kg. Tuo 10kg on pysynyt poissa mutta homma jäi hieman kesken. Olen luonut itselleni nyt mielikuvan että nyt tai ei koskaan!!!! [-o<


Ylös
   
 Viestin otsikko: Re: Nyt tai ei koskaan!!!
ViestiLähetetty: 2015-12-01 21:58:53 
Poissa
Avaruuskarppi
Avaruuskarppi

Liittynyt: 2011-05-09 07:17:02
Viestit: 15264
Paikkakunta: Kolmas kivi auringosta
Tsemppiä matkaan! Hyvä asenne kantaa pitkälle. :D

_________________
Vuodesta 2011
Ihmiseläimen lajinmukainen ruokavalio
En ole vielä pudonnut.

Once you have been taught to think, it's hard to stop.


Ylös
   
 Viestin otsikko: Re: Nyt tai ei koskaan!!!
ViestiLähetetty: 2015-12-02 10:34:40 
Poissa
sintti
sintti

Liittynyt: 2015-12-01 21:29:29
Viestit: 5
Kiitos!! :) Käväisinkin tänä aamuna katsomassa aamun painolukemia aamiaisen jälkeen, vaikka olin kyllä ajatellut että perjantai hoitaisi tätä virkaa. No kuitenkin, vaaka näytti 81,9kg, ihan mahtava fiilis. :D :D nesteitähän ne on, mutta kyllä motivaation kohinan voi kuulla korvissa. Tänä aamuna tuli syötyä koottu dippi lautanen, eli kinkkua, meetvurstia, aamupalajuustoa, kurkkua ja tomaattia, kuppi kahvia ja fun light mehua. Veden juontiin tarvitsisi tänään aloittaa kiinnittämään enemmän huomiota, ajattelinkin laittaa jääpaloja pakastumaan ja käydä ostamassa sitruuna/limetiivistettä. Niillä olen ennenkin saanut pikkuhiljaa vedenjuontia lisättyä :) Tästä on kyllä hyvä jatkaa! Ja laittakaa kommentia ja kertokaa omista kokemuksistanne matkan varrella, olisi kiva kuulla muiden samassa veneessä olijoiden mietteitä. Eiköhän tämä laihdutuskin ole vähän sellainen joukkue peli, jossa oma menestys on itsestä kiinni :) :)


Ylös
   
 Viestin otsikko: Re: Nyt tai ei koskaan!!!
ViestiLähetetty: 2015-12-04 09:15:25 
Poissa
sintti
sintti

Liittynyt: 2015-12-01 21:29:29
Viestit: 5
Tänä aamuna siis puntarilla käyty ja aamun paino 81,3kg. Alaspäin mennään koko ajan. =D> Toivottavasti ens viikko ei ole mikään jumi viikko kun tällä viikolla lähti niin hyvin. Vaikkakin tahti varmasti hidastuu, ei se läski niin nopeasti taida sulaa. :D Tän aamun aamupala rahkaa, mustikoita, sokeroimatonta karvias-boysen marja keittoa sekä pellavansiemenrouhetta. Sitten kuppi kahvia ja fun light mehua. Toi pellavansiemenrouhe on kyllä vatsantoiminnan kannalta minulle ehdoton ykkönen, jos muilla samoja ongelmia niin suosittelen :respect:


Ylös
   
 Viestin otsikko: Re: Nyt tai ei koskaan!!!
ViestiLähetetty: 2015-12-06 12:03:02 
Poissa
sintti
sintti

Liittynyt: 2015-12-01 21:29:29
Viestit: 5
Heipä hei, ja hyvää itsenäisyyspäivää kaikille!! :) :)
Viikonloppu mennyt mukavasti, eilen tuli lauantain kunniaksi tehtyä miehen kanssa vyötärönmetsästäjän pitsaa :koki: oli kyllä todella hyvää ja täyttävää, suosittelen. Puntarissa en ole käynyt vaikka mieli on tehnyt, olen ajatellut että jos ravaan siellä päivittäin niin ahdistun vaan jos paino ei olekaan pudonnut. Perjantaina sitten :) perjantaina olisi myös lähtö laivareissulle, täytyykin hyvin etukäteen suunnitella miten tämän reissun hoitaa tämän karppauksen suhteen. :shock:
Olo on ollu kyllä mahtava, mielitekoja tulee ja menee, mutta ruokavaliossa on pysytty. Jos oikeasti ensi kesänä voi huoletta pukeutua kesävaatteisiin \:D/ :smt026


Ylös
   
 Viestin otsikko: Re: Nyt tai ei koskaan!!!
ViestiLähetetty: 2015-12-11 09:43:40 
Poissa
sintti
sintti

Liittynyt: 2015-12-01 21:29:29
Viestit: 5
Aamun paino 80,6kg. :smt043 :smt038 :-D alaspäin mennään. Keskiviikkona tuli syötyä muutama irtokarkki. [-X en kyllä ole siitä juurikaan harmissaan koska aion kyllä sallia itselleni joskus harvoin jotain mikä ei ehkä tähän ruokavalioon niin sovi. Yritän tehdä tästä itselleni sellaisen elämäntyylin. Ja kyllä se paino näyttää tulevan alaspäin vaikka vähän hairahduin. Olisi ekä mennyt tuo haamuraja rikki jos olisi ollut tiukka linja, ken tietää! Tänään risteilee ja uudet haasteet eteen. Kyllä tämä TavallinenTyttökin vielä tavoitteensa saavuttaa :resp:


Ylös
   
Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju  Vastaa viestiin  [ 6 viestiä ] 

Kaikki ajat ovat UTC+02:00


Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 8 vierailijaa


Et voi kirjoittaa uusia viestejä
Et voi vastata viestiketjuihin
Et voi muokata omia viestejäsi
Et voi poistaa omia viestejäsi
Et voi lähettää liitetiedostoja

Etsi tätä:
Hyppää:  
Keskustelufoorumin ohjelmisto phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Käännös: phpBB Suomi (lurttinen, harritapio, Pettis)