karppaus.info

karppininjat
Tänään on 2024-04-19 06:04:14

Kaikki ajat ovat UTC+02:00




Aloita uusi ketju  Vastaa viestiin  [ 8 viestiä ] 
Julkaisija Viesti
 Viestin otsikko: 75kiloa pudotusta edessä
ViestiLähetetty: 2015-04-17 19:02:25 
Poissa
seniorikarppi
seniorikarppi

Liittynyt: 2011-07-18 10:17:00
Viestit: 317
Paikkakunta: Hyvinkää
Mä oon lihava, siis läski. En oo ollu koko ikääni, semmoset alle 2 vuotta vaan. Painoa on tossa ajassa kertynyt joku 75kiloa. Eli aika paljon siihen nähden paljon aikaa on kulunut. Ennen tätä olin normaalipainoinen, BMI jotain 23-24 luokkaa, en siis kuitenkaan ihan laihimmasta päästä.

Kuva

Oon kerran aikasemminkin ollut ylipainoinen, jolloin laihdutin VHH:lla semmoset 18 kiloa. Tän hetken ylipaino vaan on aika reippaasti suurempi. No, miks oon lihonut niin paljon? Mulla alotettiin pari lääkettä kesällä 2013. Ensin lihoin viitisen kiloa, sitten kymmenen, sitten 20, ihan huomaamattakaan. Ruokavalio oli sama koko ajan, en syönyt sen enempää tai vähempää. Kun painoa oli kertynyt n. 25kg vaihdettiin toinen mun kesällä 2013 alottamista lääkkeistä toiseen valmisteeseen, jonka ei lääkärin mukaan pitänyt lihottaa, päinvastoin. Noh, kun paino ei lakannut nousemasta, vaan kipusi koko ajan ylöspäin, kurkkasin uuden lääkkeen yleisimmät haittavaikutukset ja siellähän se lihominen taas oli. Jossain vaiheessa menetin kaiken toivoni, useiden laihdutusyrityksien jälkeen. Sallin ittelleni sillon tällön herkkuja, ajatuksella, että "lihonhan mä kumminkin". No, lihoin siis lisää ja lisää. Mä en oikeestaan tajua, miten muutama lääke voi laittaa ihmiskropan niin sekasin, että se todellakin luulee olevansa jossain jääkaudella ja alkaa kerätä rasvaa ympärille niin maan perkeleesti.

Mitä mulle nyt kuuluu? No, ei kovin hyvää. Mä häpeen itteeni. Tuntuu pahalta kulkea ulkona kun jokaisen muhun kohdistuvan katseen takaa nään vaan inhoa. En tiedä kattooko ihmiset mua oikeesti inhoten, vai luulenko mä vaan.

Ja tuskinpa tällänen painonnousu ja järjetön ylipaino kovin tervettäkään on. Päätin siis tarttua itteäni nyt niskasta kiinni ja nyt alkaa taas kunnon karppaus. Tulen raportoimaan tänne välitavotteista ynnämuista kun ne on saavutettu. Niin, mun mitathan siis on 158cm ja 135kg :oops: Paljonko annan ittelleni aikaa? Päätin etten ota mitään aikarajatavotteita, pääasia ois että paino lähtis tippumaan ja olo kohenemaan.

_________________
Kuva


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2015-04-17 20:08:24 
Poissa
Avaruuskarppi
Avaruuskarppi

Liittynyt: 2011-05-09 07:17:02
Viestit: 15265
Paikkakunta: Kolmas kivi auringosta
Hyvä päätös. Mukana kannustamassa! :)

_________________
Vuodesta 2011
Ihmiseläimen lajinmukainen ruokavalio
En ole vielä pudonnut.

Once you have been taught to think, it's hard to stop.


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2015-04-17 21:33:47 
Poissa
tagerhaverkarppi
tagerhaverkarppi

Liittynyt: 2010-05-12 18:58:50
Viestit: 93648
Minä myös olen kannustusjoukossa! Oletko saanut lääkityksen paremmaksi tai loppumaan?

_________________
"We are not living longer, we are dying longer". Sten Ekberg
Häntä pystyyn vaikka hakaneulalla!


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2015-04-17 21:36:33 
Poissa
valkosipulikarppi
valkosipulikarppi

Liittynyt: 2010-03-28 21:46:17
Viestit: 6177
Hurjalta kuulostaa sun tarina, etenkin kun näytät vielä aika nuoreltakin :shock: Olen mukana tsemppaamassa, ja toivon sulle koko sydämeni pohjasta kaikkea hyvää. :hug:

_________________
Kirjailua


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2015-04-17 21:42:08 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi
Avatar

Liittynyt: 2007-03-24 17:49:23
Viestit: 34336
Paikkakunta: Helsinki
Liityn myös kannustusjoukkoihin.
Koskettava tapahtumaketju. Jäin sanattomaksi.
Kaikkea hyvää sinulle jatkoon.

_________________
Kuva Kaikissa meissä on vikamme, mutta minusta niitä ei vain huomaa
Blogissa lisää


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2015-04-18 09:35:38 
Poissa
seniorikarppi
seniorikarppi

Liittynyt: 2011-07-18 10:17:00
Viestit: 317
Paikkakunta: Hyvinkää
Kiitos kaikille tsempeistä. Tulee tarpeeseen. Lääkitystä on jonkin verran fixattu, toivon että se auttaa. Jos ei auta, niin luultavasti yritän tiputtaa noita vähitellen pois.
Ikäähän tulee kesällä vasta 21 vuotta täyteen, eli nuoria tässä tosiaan vielä ollaan. :lol:

Ensimmäisinä päivinä paino hujahtanut alaspäin 3,2kg eli ihan mukavasti tuntuis nesteet lähtevän liikenteeseen. Yritän olla kyttäämättä vaakaa liian usein, mutta alussa se on vaan niin mukavaa tiirailla kun muutosta tapahtuu nopeastikkin. Ajattelin jotain pari krt viikossa punnitustahtia.

_________________
Kuva


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2015-04-18 10:32:07 
Poissa
Elinkautinen
Elinkautinen
Avatar

Liittynyt: 2007-01-04 14:48:20
Viestit: 8739
Paikkakunta: Torrevieja/Tuusula
Tsempit =D>

Mulla aikanaan seronil/triptyl nosti painoa ja liki kymmenen vuoden käytön jälkeen eroon lääkkeistä pääsin toisella yrittämällä...vuoden jälkeen ensi rykäsystä =D>

_________________
Aloituskokeilu 1992.
Uudelleen vuodesta 2000, Atkinsia, Heikkilää, ketokarppia ja sitten lähinnä Kwasniewskia vuodesta 2008.
Huhtikuusta 2019 asteittain karnivoriksi Kuva
Kotona!


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2015-04-18 17:09:03 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Liittynyt: 2010-02-08 19:12:46
Viestit: 5305
Welcome back Ragege :smt006
Liityn tsemppijoukkoihin. Ihan turhaan häpeät itteäs. Oot kumminkin ryhtynyt hommiin ja saanut tuloksia aikaseks. Suunta on siis parempaan päin. Monet tyytyy valittamaan menneistä tekemättä kuitenkaan mitn. Sä voit kuitenkin olla ylpeä siitä että oot tekemässä jtn. Hullua ja väärää joidenkin mielestä ehkä, mutta jotain kuitenkin.

_________________
Our way is not the best way. Our way is merely another way.
Vapaa ohjelmisto, vapaa yhteiskunta


Ylös
   
Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju  Vastaa viestiin  [ 8 viestiä ] 

Kaikki ajat ovat UTC+02:00


Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 13 vierailijaa


Et voi kirjoittaa uusia viestejä
Et voi vastata viestiketjuihin
Et voi muokata omia viestejäsi
Et voi poistaa omia viestejäsi
Et voi lähettää liitetiedostoja

Etsi tätä:
Hyppää:  
Keskustelufoorumin ohjelmisto phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Käännös: phpBB Suomi (lurttinen, harritapio, Pettis)