karppaus.info

karppininjat
Tänään on 2024-04-25 20:49:23

Kaikki ajat ovat UTC+02:00




Aloita uusi ketju  Vastaa viestiin  [ 754 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen 133 34 35 36 37 38 Seuraava
Julkaisija Viesti
 Viestin otsikko: Re: 30 on uusi 18, akiram
ViestiLähetetty: 2015-08-09 06:37:37 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Liittynyt: 2012-10-17 14:27:47
Viestit: 785
Paikkakunta: Kirkkonummi
No nyt ollaan menossa jo ainakin. Illalla vedet alkoi mennä yhdentoista aikaa niin yhdeltätoista tänään sit viimeistään lasareettiin. Ei pahat olot tai mittään ollaan just kirpparille menossa ja ehkä lentopalloa keretään käydä katsomassa. Jännää ja kivaa että jotain edes tapahtuu!

_________________
Kuva


Ylös
   
 Viestin otsikko: Re: 30 on uusi 18, akiram
ViestiLähetetty: 2015-08-09 11:40:36 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Liittynyt: 2013-08-28 16:29:05
Viestit: 6049
Paikkakunta: Pieni savolainen kunta
=D> =D>
Mulla tuli nyt vasta ilmoitus sähköpostiin, että saapunut uusi. Hotmail sekoilee....
Varmana olette jo siellä, kaikkea hyvää, toivon kaiken sujuvan hyvin.
Odotan uusia kuulumisia... :smt034

_________________
Santikka murisee ja rähisee, mutta usein myös hymyilee :smt006


Ylös
   
 Viestin otsikko: Re: 30 on uusi 18, akiram
ViestiLähetetty: 2015-08-11 11:29:35 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Liittynyt: 2012-10-17 14:27:47
Viestit: 785
Paikkakunta: Kirkkonummi
Niin syntyi pieni tytön tyllerö, 3502g raskausviikolla 41+1. Oikein terve ja terhakka tapaus, syö ja nukkuu hyvin, mikä sopii kyllä äidillekin vallan mainiosti sillä olipahan taas pitkä ruljanssi! Käynnistää piti sit kuitenkin kun ei itekseen edenny vaikka käytiin taas vaikka missä rapuissa ja mäissä kiipeilemässä, mutta kaikki meni tälläkertaa kuitenkin muuten toiveiden mukaisesti ja nyt saa olla hyvillä mielin. Paitsi harmittaa vähän kun vauvalta pitää niitä sokereita mitata sen mun Radin takia, mut ei niissäkään ole mitään sanomista, ihan priimaa ollu nekin. Huomiseen pitää vielä sairaalassa olla ja sit päästään kotiin jos mitään ei ilmaannu.
Nyt vähän suklaata ja lukemista ostamaan :D

_________________
Kuva


Ylös
   
 Viestin otsikko: Re: 30 on uusi 18, akiram
ViestiLähetetty: 2015-08-11 11:50:07 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Liittynyt: 2013-08-28 16:29:05
Viestit: 6049
Paikkakunta: Pieni savolainen kunta
=D> =D> =D> =D> =D> =D>
PALJON ONNEA TYTÖSTÄ :smt035 :smt026 :smt058
Hienon työn olet tehnyt, nyt saa nauttia suklaata ja muuta.
Onnea koko perheelle pikkuisesta terhakasta tylleröstä :D

_________________
Santikka murisee ja rähisee, mutta usein myös hymyilee :smt006


Ylös
   
 Viestin otsikko: Re: 30 on uusi 18, akiram
ViestiLähetetty: 2015-08-11 12:48:01 
Poissa
kukkahattukarppi
kukkahattukarppi
Avatar

Liittynyt: 2008-10-30 22:39:49
Viestit: 18459
Paikkakunta: Jämtland
Onnittelut! Hienoa kun meni kaikki hyvin. Olen minäkin käynyt kurkkimassa täällä että milloin tapahtuu.

_________________
Karppausta v 2008 keväästä Heikkilän ketoruokavalion ja Annikan LCHF tyyliin.
LCHF ruokavalio(kin) toimii vain jos sitä noudattaa.
Old lives matter.


Ylös
   
 Viestin otsikko: Re: 30 on uusi 18, akiram
ViestiLähetetty: 2015-08-13 01:08:51 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Liittynyt: 2012-10-17 14:27:47
Viestit: 785
Paikkakunta: Kirkkonummi
KIITOS! <3
Nyt ollaan kotona ja kaikki on hyvin. Pieni on ihana ja nukkuu ja syö vain. Ihana oli kotiin tulla js olo on niin onnellinen! Huomenna se koulukin alkaa!

_________________
Kuva


Ylös
   
 Viestin otsikko: Re: 30 on uusi 18, akiram
ViestiLähetetty: 2015-08-13 06:48:53 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Liittynyt: 2013-08-28 16:29:05
Viestit: 6049
Paikkakunta: Pieni savolainen kunta
Mukavia kotipäiviä teille tyttösille 8)

_________________
Santikka murisee ja rähisee, mutta usein myös hymyilee :smt006


Ylös
   
 Viestin otsikko: Re: 30 on uusi 18, akiram
ViestiLähetetty: 2015-08-14 03:52:01 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Liittynyt: 2012-10-17 14:27:47
Viestit: 785
Paikkakunta: Kirkkonummi
Paino 94,4kg
Napa 105
Lantio 104
Rinnanalus 88

:shock:

Nuo mittaukset siis eiliseltä aamulta. Täytyy nyt pohtia kuinka usein sitä mittailee, ettei vain ala taas sekoilemaan sen painon kanssa. Nyt en ota edes mitään aikarajaa kun nekään ei ole toimineet yrityksestä huolimatta. Ystäväni on juuri laihduttanut 40kiloa neljässä kuukaudessa pelkällä pussikeittodietillä ja arvatkaa vaan alkoiko polttelemaan itseänikin moinen hurja muutos! Kun minullakin se elimistö toimii juuri noin, että kituilemalla painoa lähtee nopeasti ja paljon, mutta myös ne jälki ja sivuoireet onkin sitten aivan eri asia. En siis lähde siihen, olen nyt viisaampi ja tällä hetkellä ainoa tavoite onkin tuo imetyksen onnistuminen ja sen jälkeen vasta kaikki muu. Mutta hyvä noi mitat oli nyt ottaa niin tietää ainakin sen lähtökohdan.
Eilinen oli mukava kotipäivä ja koulujen alku meni hyvin. Mukavaa kun arki koittaa eikä tarvitse enää odottaa mitään ja hötkyillä joka paikkaan.
Eilen myös aloitin sen bellybind vyön käytön, en muista selitinkö jo aikaisemmin mutta se on siis sellainen yhtenäinen 15m pitkä kangassuikale millä kurotaan tuo keskivartalo häpyluusta rinnanalle tiiviiksi paketiksi. Tämän pitäisi auttaa synnytyksestä palautumiseen ja eilisen perusteella tuntuu tosi vaikuttavalle! Selkähän mulla ei ole ollu kipeenä mutta silti tukee sitä jotenkin tosi hyvin ja tuntuu ihan eri napakalle, hyvä!
Syömiset ollu taas ei karppia, leipää söin sairaalassa ja kotona ollu riisipiirakoita. Jotenkin luonnostaan tarvitsee nyt jotain tärkkelystä tai höttöä enemmän.
Koitan päästä vain siihen gluteenittomaan takaisin mutta peruna ja riisi saa olla mukana.
Nyt vielä vähän unta kaaliin ja sitten aamutoimiin!

_________________
Kuva


Ylös
   
 Viestin otsikko: Re: 30 on uusi 18, akiram
ViestiLähetetty: 2015-08-14 13:06:53 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Liittynyt: 2013-08-28 16:29:05
Viestit: 6049
Paikkakunta: Pieni savolainen kunta
Päivää !
Mun mielestä ei kuulosta hyvältä ja terveeltä 40 kg noin kovalla vauhdilla. Oliko ystävälläsi ihan tavoitteena tuo vai lähtikö vaan tippumaan?
Sulla on, niinku sanoit, imetys nyt tärkein joten ei tarvii jokaista suupalaa miettiä. Tai ainahan sitä miettiä voi vaik mitä... :lol:
Minäkin olen ollut ihan karppina. Tänään töissä oli taas niin kiree fiilis. Työt sujui niinku aina mut jotenkin ilmapiiri pomon suhteen on muuttunut. Sellaista väkinäistä ystävällisyyttä. Sitten kävelin k-kauppaan ja lähti niitä nugat patukoita mukaan. Olkoot. Jospa taas tän illan jälkeen paluu normaaliin. Tai ehkä mä keksimällä keksin syitä ostaa suklaata. Ennen se oli kalja [-X
Mukavaa viikonloppua vauvelin ja muiden kanssa. Paljonko oli vauvalla pituus?

_________________
Santikka murisee ja rähisee, mutta usein myös hymyilee :smt006


Ylös
   
 Viestin otsikko: Re: 30 on uusi 18, akiram
ViestiLähetetty: 2015-08-16 15:37:34 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Liittynyt: 2012-10-17 14:27:47
Viestit: 785
Paikkakunta: Kirkkonummi
Kuva

Päivää! Tässä minä nyt olen!
Ja äiti on aivan huuruissaan, omissa maailmoissaan. Tunnelmat menee euforiasta ylikierroksille, kaikkee pitäis tehdä heti ja paljon ja enemmän. Kotona ei olla taidettu olla kuin yksi päivä ja muuten menossa ollaan oltu. Onneks taas koulu alkaa huomenna.
Vyötäröstä on lähtenyt nyt 5cm ja melkein yötä päivää olen sitä vyötä pitänyt, mutta sormet ja nilkat ovat turvoksissa jostain syystä.
Huomenna alkaa tiukka karppi, miehen toimesta! =D>
49cm oli vaavi pitkä :)

_________________
Kuva


Ylös
   
 Viestin otsikko: Re: 30 on uusi 18, akiram
ViestiLähetetty: 2015-08-16 17:18:54 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Liittynyt: 2013-08-28 16:29:05
Viestit: 6049
Paikkakunta: Pieni savolainen kunta
No voi jessus sentään, mikä käärö :smt049
Minä en ole mikään haka näissä vauvajutuissa, mutta onhan tuo pikku prinsessa aika suloinen . Näyttää niin tyytyväiseltä.
Vai tiukka karppaus?
Kääk...minulla se tiukka oli ja meni. Nyt taas uudelleen. Se suklaa suklaa voi sitä suklaata. Pilaa mun kaikki yritykset aina vaan.
Miksi siihen ei tässä sääntö suomessa tule lakia, että jotenkin rajoittaisivat sitä tietyiltä ihmisiltä?
Tääl on aika lämmin, +19 ja kevyt tuuli. Kyllä kelpaa nyt lenkkeillä =D>

_________________
Santikka murisee ja rähisee, mutta usein myös hymyilee :smt006


Ylös
   
 Viestin otsikko: Re: 30 on uusi 18, akiram
ViestiLähetetty: 2015-08-16 19:24:53 
Poissa
kukkahattukarppi
kukkahattukarppi
Avatar

Liittynyt: 2008-10-30 22:39:49
Viestit: 18459
Paikkakunta: Jämtland
Söpö vauvahan sieltä löytyi. Ja varmaan jatko menee yhtä hyvin kuin odotusaikakin eli ota aikaa nyt nauttimiseenkin.

_________________
Karppausta v 2008 keväästä Heikkilän ketoruokavalion ja Annikan LCHF tyyliin.
LCHF ruokavalio(kin) toimii vain jos sitä noudattaa.
Old lives matter.


Ylös
   
 Viestin otsikko: Re: 30 on uusi 18, akiram
ViestiLähetetty: 2015-08-17 00:38:42 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi
Avatar

Liittynyt: 2009-04-06 16:55:41
Viestit: 4713
Paikkakunta: Wonderland
Voi mikä tiitäinen on teille tullut..!! Onneksi olkoon koko perheelle!! :smt060

_________________
~Smiling is my favorite exercise~
Kuva


Ylös
   
 Viestin otsikko: Re: 30 on uusi 18, akiram
ViestiLähetetty: 2015-08-17 04:16:49 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Liittynyt: 2012-10-17 14:27:47
Viestit: 785
Paikkakunta: Kirkkonummi
:smt060
Kiitos mlv ja mama myös, pikkuinen tosiaan on hullaannuttanut koko perheen!
Eilen oltiin tuossa ukkilassa ja saatiin sovittua että ristiäiset pidetään siellä loka-marraskuu vaihteessa, suuri helpotus. Sieltä mentiin sit kyläjuhliin syömään lohikeittoa ja ol hyvvää! Pikku Tintti vain nukkua puksutti ja muut sai juoksennella vapaasti. Käytiin kotona lepäämässä vähä aikaa ja sitten lähdettiin rannalle serkkujen kanssa, lapset ui ja leikki, paistettiin makkarat ja ihan vain nautittiin auringosta. Ja Tintti vain nukkui. Ilta menikin sit nopeasti eikä siinä sitten muuta kuin kotio nukkumaan.
Aamulla lähdetään sit varastontäydennysreissulle ja ostetaan pakkaseen lihat valmiiksi. Meinaan tehdä nyt sitä lihalientä ja sitä juottaa isännälle niin että riittää. Uskon että jos vain sen pää kestää niin saadaan se päänsärky taltutettua tällä viikolla ettei sit töihin tarvitse mennä kipuilemaan, sillä siitä ei tule mitään. Itse en meinaa vetää hiilsreita ihan nollille, välillä tosiaan nytkin on ketoosi päällä vaikka onkin syönyt sekalaisesti, mutta isännän ollessa kotona olen hengessä mukana.
Nyt lypsykone päälle ja unia!
Santikka, voithan sä sanoa siellä teidän ässällä ettei ne myis sulle suklaatia vain kuin kerran viikossa pikku patukan :mrgreen: onnistuiskohan se? Suklaa kyllä kelpais ny mullekin!

_________________
Kuva


Ylös
   
 Viestin otsikko: Re: 30 on uusi 18, akiram
ViestiLähetetty: 2015-08-18 07:34:25 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Liittynyt: 2013-08-28 16:29:05
Viestit: 6049
Paikkakunta: Pieni savolainen kunta
Huomenta!
No hyvä, jos Tintillä on hyvät unenlahjat =D>
Oletteko jo muuten nimeä miettineet? Tai onko ollut jo valmiina mietitty?
Mun pitäis saada kauppaan sellainen suklaakortti, niinku ennen tais olla joku viinakortti. Sais ostaa vaan sen pikkupatukan kerran viikossa. Mulla on muuten ensi tiistaina kaikki labrat ja tiiän että pitkät sokerit on korkeet. Vaikka ruokana on ihan vhh niin suklaat sit sotkee sen. Selitä sitä sit lekurille joka on meillä uusi kun se vanha jäi eläkkeelle joka tunsi minut hyvin :( En tiedä, kuinka tuo uusi suhtautuu yleensäkään mihinkään karppaus juttuihin. Vai onko sellainen että tunkee vaan reseptiä kouraan ja näkemiin. Olen ollut väsynyt pidempään, tai siis väsyn hyvin helposti.
Mukava ilma on, kohta lähden koiran kanssa ystävän luo. Saan kerätä viinimarjoja heidän pihastaan. Ja en edes tiedä saanko pakkasiin mahtumaan. Sopu sijaa antaa ja niin poispäin.
Mukavaa tiistaita teille pikku Tinteille ja nautitaan kivasta lämpöisestä kelistä 8)

_________________
Santikka murisee ja rähisee, mutta usein myös hymyilee :smt006


Ylös
   
 Viestin otsikko: Re: 30 on uusi 18, akiram
ViestiLähetetty: 2015-08-18 08:41:36 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Liittynyt: 2012-10-17 14:27:47
Viestit: 785
Paikkakunta: Kirkkonummi
santikka kirjoitti:
Huomenta!
No hyvä, jos Tintillä on hyvät unenlahjat =D>
Oletteko jo muuten nimeä miettineet? Tai onko ollut jo valmiina mietitty?
Mun pitäis saada kauppaan sellainen suklaakortti, niinku ennen tais olla joku viinakortti. Sais ostaa vaan sen pikkupatukan kerran viikossa. Mulla on muuten ensi tiistaina kaikki labrat ja tiiän että pitkät sokerit on korkeet. Vaikka ruokana on ihan vhh niin suklaat sit sotkee sen. Selitä sitä sit lekurille joka on meillä uusi kun se vanha jäi eläkkeelle joka tunsi minut hyvin :( En tiedä, kuinka tuo uusi suhtautuu yleensäkään mihinkään karppaus juttuihin. Vai onko sellainen että tunkee vaan reseptiä kouraan ja näkemiin. Olen ollut väsynyt pidempään, tai siis väsyn hyvin helposti.
Mukava ilma on, kohta lähden koiran kanssa ystävän luo. Saan kerätä viinimarjoja heidän pihastaan. Ja en edes tiedä saanko pakkasiin mahtumaan. Sopu sijaa antaa ja niin poispäin.
Mukavaa tiistaita teille pikku Tinteille ja nautitaan kivasta lämpöisestä kelistä 8)


:D hyvä idea, suklaa vain kortille!
Minä tässä paraskin puhumaan, mietin just että mun pitää käydä salaa ostamassa nyt suklaalevy(t) kun isäntäkin karppaa, ettei sille tule vaan tarpeettomia houkutuksia :lol:
muoks, nimi on jo valmiiksi mietittynä eikä se edes mikään tarkoin varjeltu salaisuus ole. Minä olen niin perinteitä vaaliva niin nimet tulee isovanhemmilta tai joku nimi ainakin jokaiselta lapselta tulee suvun vanhempien perintönä ja uusin tulokas on lempinimeltään pikku Hilu :)

_________________
Kuva


Ylös
   
 Viestin otsikko: Re: 30 on uusi 18, akiram
ViestiLähetetty: 2015-08-18 08:47:47 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Liittynyt: 2012-10-17 14:27:47
Viestit: 785
Paikkakunta: Kirkkonummi
Paino 92,2kg
Napa 100cm

Suunta on alaspäin molemmissa, vaikka herkkujakin on mennyt, ei paljoa mutta kuitenkin. Imetys on herättänyt sellaisen luontaisen hiilareiden tarpeen, ei varsinaisesti tee mieli mitään erikoista kunhan siinä on vain hh. Viiliä hillon kanssa ja banaania ja sellaista, kunhan vain gluteeniton.

_________________
Kuva


Ylös
   
 Viestin otsikko: Re: 30 on uusi 18, akiram
ViestiLähetetty: 2015-08-18 09:47:47 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Liittynyt: 2012-10-17 14:27:47
Viestit: 785
Paikkakunta: Kirkkonummi
Kuva

Elikkäs tässä olen nyt 1vko synnytyksestä bellybindiin kääriytyneenä.
Suosittelen kyllä lämpimästi kaikille synnytyksen jälkeen! Vaikka raskausaikana ei paikat kipeänä ollutkaan niin synnytyksen jälkeen olo on vähä kuin pieksetyllä ja tää kääriytyminen todella auttaa!

_________________
Kuva


Ylös
   
 Viestin otsikko: Re: 30 on uusi 18, akiram
ViestiLähetetty: 2015-08-23 10:04:10 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Liittynyt: 2012-10-17 14:27:47
Viestit: 785
Paikkakunta: Kirkkonummi
Huomentapäivää!
Paluu arkeen alkaa olla käsillä nimittäin viime yönä vauva heräsi 1,5 tunnin välein syömään. Aamulla jos olis ollu iitan hoitoon vieminen niin eipä olis varmaan naurattanut. Siitäkin huolimatta nyt olo tuntuu virkeämmältä kuin muina päivinä jolloin vauvan yöunet on ollu kahdeksan tuntisia. Koko viikko on mennyt aika humussa mutta eilen oli aivan kamala päänsärky joka vasta iltaa myöten helpotti. Torstaina kävi mummot vauvaa katsomassa ja leivoin mustikkapiirakkaa ja he toivat tullessaan kinuskikakkua. Kumpaakin tuli syötyä hyvillä mielin kunnes vielä tänäkin aamuna peiliin katsoessani huomaan seuraukset. Kaulan ja kasvojen iho aivan kuiva ja sellainen ryppyinen. Muuten olen ollu siis ihan viljaton vaikka hiilareita on menny suklaan muodossa. Vai voisiko se suklaakin vaikuttaa noin tuohon ihoon, normaalisti tulee kyllä finnejä jos liikaa rählii. Paino ei ainakaan tunnu olevan laskusuunnassa ja eilen aamulla meinas taas olla ummetusta kun illalla en magnesiumia ottanut kuin puolet normaalista. Sinkin aloitin taas, päänahka kutisee ihan järkyttävän paljon ja täitäkään ei pitäisi olla. Turvotus nilkoissa on helpottanut ja nyt menee normikengätkin jalkaan. Vettä juon ihan tolkuttomasti, litra vähintään per imetys kerta.
Miehellä karppi on sujunut erinomaisesti ja painoa tippunut reilu kuusi kiloa. Päänsärkyä ei ole ollut sillä yllätys yllätys hän on innostunut noihin lihakeittoihin kun ekana päivänä tein hänelle ihan jauhelihasta soppaa. Jee jipii. Nyt vielä kun töissä onnistuis :smt023 :smt023

_________________
Kuva


Ylös
   
 Viestin otsikko: Re: 30 on uusi 18, akiram
ViestiLähetetty: 2015-08-23 15:35:37 
Poissa
kukkahattukarppi
kukkahattukarppi
Avatar

Liittynyt: 2008-10-30 22:39:49
Viestit: 18459
Paikkakunta: Jämtland
Kyllä niiden vauvojen kanssa tahtoo yöherätyksiä tulla, mutta yleensä taitaa mennä ohi.Onpas sinulla tomera isäntä kun on ominut uuden ruokavalion jo noin hyvin tuloksin. Varmaan noissa liemissä on tarpeeksi suoloja ja ravinteita niin että päänsärky ei ole päässyt yllättämään.
Tuo bellybind tukee varmaan hyvin ryhtiäkin, naapurin nuori rouva saa vauvan muutaman viikon sisällä, pitääpä vihjaista jos hän kiinnostuisi, hänelle ensimmäinen joten jännää. Hänellä on kovasti kaikkea tarvittavaa valmiina, totesi eilen että nyt ei puutu enää kuin se vauva.

_________________
Karppausta v 2008 keväästä Heikkilän ketoruokavalion ja Annikan LCHF tyyliin.
LCHF ruokavalio(kin) toimii vain jos sitä noudattaa.
Old lives matter.


Ylös
   
Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju  Vastaa viestiin  [ 754 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen 133 34 35 36 37 38 Seuraava

Kaikki ajat ovat UTC+02:00


Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 11 vierailijaa


Et voi kirjoittaa uusia viestejä
Et voi vastata viestiketjuihin
Et voi muokata omia viestejäsi
Et voi poistaa omia viestejäsi
Et voi lähettää liitetiedostoja

Etsi tätä:
Hyppää:  
Keskustelufoorumin ohjelmisto phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Käännös: phpBB Suomi (lurttinen, harritapio, Pettis)