karppaus.info

karppininjat
Tänään on 2024-03-28 10:48:51

Kaikki ajat ovat UTC+02:00




Aloita uusi ketju  Vastaa viestiin  [ 1572 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen 1 2 3 4 579 Seuraava
Julkaisija Viesti
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2005-09-17 20:17:35 
Poissa
karppi
karppi
Avatar

Liittynyt: 2004-10-07 21:46:10
Viestit: 3285
Paikkakunta: Helsinki
Ja taas on räjäytetty taivaan tuuliin yksi virallisepäterveellinen omenavatsa! Onnea upeasta saavutuksesta!


Ylös
   
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2005-09-18 06:05:45 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Liittynyt: 2005-06-02 06:28:57
Viestit: 4876
Lillis kirjoitti:
1976 saavutit mestaruuden, mä synnyin sinä vuonna.
Onnittelut hyvästä pudotuksesta. Hyvä esimerkki olet siitä että ei voimailulaji estä vhh dieettiä. Sekin on yksi vastaväite minkä kerran kuulin.

aloitin voimanosto harrastuksen 1976, en voittanut silloin vielä mitään.

Kiitos kiitos kaikille, mutta voisinko edes onnitteluja ottaa vastaa tästä laihtumisesta koska kunnia kuuluu aivan muualle. ks edellä kenelle se kiitos kuuluu.
tv AP

_________________
Mukana yli 18 vuotta.
Minun ennen ja jälkeen kuvat.
HH on aika vähissä, keltuaista, lihaa, kalaa ja lampaan juustoa. Olen öljytön ja en syö viljaa, pähkinöitä, hedelmiä ja vihanneksia. C:tä otan vielä purkista.


Ylös
   
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2005-10-17 11:42:55 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Liittynyt: 2005-06-02 06:28:57
Viestit: 4876
Huomenta kaikille
laitan tänne tältä päivältä 17.10.2005 ruokapäiväkirjan.

päivät eivät ole samanlaisia ruuan suhteen koska vaihtelen ruokalajeja paljon. eli pidän semmoista "viikkokierto" juttua että syön viikon sisällä monipuolisesti monenlaisia ruoka-aineita (ruokia) naudanlihaa, pekonia, sianlihaa, hirvenlihaa, proileria, grillimakkaraa, kinkkua, monenlaisia juustoja, tonnikalaa, sei kalaa, savulohta, (maksaa ei joka viikko), maapähkinöitä, turkkilaista jogurttia, rahkaa, valion kuohukermaa, raejuustoa, paprikaa, suolakurkkua, tomaattia, lehtikaalia, kukkakaalia, (keräkaalia ei joka viikko), sipulia, kananmunia, oivariinia, rypsiöljyä, (ei ihan kaikkia marja laatuja kerkiä viikossa) mansikoita, vadelmia, puolukoita, mustikoita, mustaherukoita, punaherukoita, lakkoja, joskus myös sieniä. ruokia valmistetaan eri tavalla.


vesi määriä ei ilmoitettu.

kello 6 laimeaa kahvia 4 dl, vettä
kello 7
makkara Munakas, 2 kananmunaa (ripaus suolaa), 1/2 A-luokan grilli makkaraa, paistettu rypsiöljyssä, oivariinia päälle
1/3 keltaista paprikaa
1/2 tomaattia
3 kpl ohutta siivua voileipäkurkkua (tämä on suolakurkkua)
1 siivu kipparikalle juustoa
vettä

Kello 12:15
rypsiöljyssä paistettua nautajauhelihaa lisätty valion kuohukermaa + mausteet, siis jauhelihakastiketta 2,5 dl annos.
keltaista paprikaa pienipala (5x4 cm)
raejuustoa 1 rkl
vahvaa kookosteetä 2 dl

kello 14:30
hirven purkkilihaa 100 g (suoraan purkista)

kello 15:00
25 min. kävelyreissu

kello 16:05
Seitifile-sitruunapippurikastike, annos sisälsi 150 g seitifilettä (raakapaino), noin 1 dl kevytmaitoa, reilu loraus kuohukermaa + mausteet. (annos painoi lautasella 199 g) + oivariininokare kastikeen päälle 6 g.
kukkakaalia raakana 70 g
vettä

siinäpä se tämä päivä on, enempää ei jaksa syödä. yleensä päivään kuuluu marjoja turkkilaisen kanssa, mutta tänään ei jaksa enää syödä, koska tuli tuota hirvenlihaa syötyä tuossa iltapäivällä. mitään nälkää ei ole, eikä kylmä, ei mielitekoja, uloste tulee ja on tullut 1 x vrk. paino on myös tippumaan päin. mitään lisäravinteita en syö, jos paprikaa saa. muuten olen ottanut yhden C-vitamiinin.

yritän ruokailun pitää 3 x vrk + joskus väliin menee vähän maapähkinöitä tai turkkilaista tai kermavaahtoa+rahkaa tai juustosiivuja.

ruokailun lopetan heti kun ei jaksa tai ei tee mieli enää. nykyään ei tarvitse laskea mitään ruokamääriä, ne pysyvät oikeissa määrissä. alkaa oppia jo ulkoa mitä voi syödä ja minkä verran.
Atkinsia nyt takana vähän yli 5 kk.

vettä vielä juon iltasella
tv AP

_________________
Mukana yli 18 vuotta.
Minun ennen ja jälkeen kuvat.
HH on aika vähissä, keltuaista, lihaa, kalaa ja lampaan juustoa. Olen öljytön ja en syö viljaa, pähkinöitä, hedelmiä ja vihanneksia. C:tä otan vielä purkista.


Ylös
   
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2005-10-17 12:35:59 
Poissa
blondikarppi
blondikarppi

Liittynyt: 2005-02-15 03:06:15
Viestit: 2084
Paikkakunta: Helsinki
Hienoa Ari! Onnea saavutuksesta!

Ari kirjoitti:
1 siivu kipparikalle juustoa


,,,ja nyt minä tiedän mistä se sun hieno ex-avatar oli peräisin :D !

_________________
"aina pitää ainakin kysyä kuuluvasti"mitä?""


Ylös
   
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2005-10-17 15:10:34 
Hui, miten vähän toi Ari syö. Mä en ikinä tulis tolla määrällä toimeen ja oon 65 kg nainen. Mulle toi olis kitudieetti.


Ylös
   
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2005-10-17 15:31:30 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Liittynyt: 2005-06-02 06:28:57
Viestit: 4876
Anonymous kirjoitti:
Hui, miten vähän toi Ari syö. Mä en ikinä tulis tolla määrällä toimeen ja oon 65 kg nainen. Mulle toi olis kitudieetti.

kyllä minullakin meni ruokaa eri tavalla kun aloitin Atkins elämän tavan.
jotain tähän tapaan, (katso tämän päivän annoskoko ylempänä)
aamulla 4 paistettua kananmunaa
1/2 tomaattia
koskenlaskija juustoa munanpäällä + voita
suolakurkkua.
1 rkl kylmäpuristettua rypsiöljyä

päivä
2 grillimakkaraa + kesäkurpitsaa + rasvaista oltermanni juustoa
salaatinlehtiä
suolakurkkua

iltapäivä
400 g seitifile kastiketta (koko paketti siis) + maidot + kermat + voit.

ilta pala
1 dl kuohukermaa kermavaahdoksi + rahkaa + marjoja, vaniljasokeria
illalla kourallinen maapähkinöitä
Kyllä joo ja paino tippui tuon tapaisella ruualla 2 kg eka viikolla.

nyt ole noin 10 kg kevyempi ja kulutus on paljon pienempi, samoin annos koot pitää olla pienemmät jotta laihtumista tapahtuu.

_________________
Mukana yli 18 vuotta.
Minun ennen ja jälkeen kuvat.
HH on aika vähissä, keltuaista, lihaa, kalaa ja lampaan juustoa. Olen öljytön ja en syö viljaa, pähkinöitä, hedelmiä ja vihanneksia. C:tä otan vielä purkista.


Ylös
   
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2005-10-18 05:13:26 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Liittynyt: 2005-06-02 06:28:57
Viestit: 4876
Huomenta
Kun aloitin Atkins elämäntavan 7.5.2005 pääsin tavoitteeseen -10 kg 17.9.2005 (4 ½ kk). nyt paino on ollut noin samoissa noin 4 viikkoa, tosin nyt viime viikolla on ollut alaspäin. kun rupesin tarkistamaan noita kokonaismääriä, oli sen verran maha aina täysi. energia kulutus on pienentynyt vaikka paino on pysynyt samassa.
Kun aloitin vaimoni oli TOSI epäluuloinen tähän “kuuriin” vaikka kannustikin hyvin minua, mutta hän itse ei halunnut edes ajatella Atkinsia. kun minun 2 viikkoa oli kulunut ja minulta oli pois 2,8 kg vaimonikin sanoi että taitaahan tuo toimia ja aloitti hänkin Atkins elämäntavan nyt vaimoni painaa 51,8 kg ja painoa on tippunut 6,2 kg. samoin myös aikuinen tyttäreni innostui ja hänestä lähti 8 kg paino nyt 61 kg, hänestä lähti se 8 :ssa viikossa. myös muutama sukulainen on pudottanut tuntuvasti painoa, samoin useat kaverit ovat innostuneet ja pudottaneet painoa. on ollut vain rakentavia keskusteluja Atkins elämäntavasta. olen elävä esimerkki miten käy kun noudattaa Atkins ohjeita.

Nyt rupesi taas mieli tekemään pudottaa painoa… no enhän ole vielä alipainoinen (on lihaksiakin vielä) ja punttiura on takana niin mikä ettei. muuten olo on todella hyvä verrattuna siihen mitä se oli yli 6 kk sitten. olen ollut nyt Atkins elämän tavalla 5 ½ kk ja nyt olen “kiristänyt” tai sanoisinko tarkistanut päivä päivältä (siis vähentänyt ruuan määrää) ja seurannut missä vaiheessa alkaa paino pudota. olen huomannut että energia kulutus on pudonnut vaikka paino on ollut samassa. niin kuin olen tuonne dieettipäiväkirja sivulleni kirjoittanut huomioni.


Nyt ei ole mitään erikoista tavoitetta, mutta paino näyttää vain helposti (ei nälkää, ei mielitekoja) alkavan tippua että antaa vain tippua Atkins ohjeilla. huvittava huomata että ruokamäärät ovat PALJON pienemmät kuin silloin kun aloitin Atkins elämäntavan.

Pulssi on nyt (mittasin kun kirjoitan tätä) 54 x min (yleensä lepopulssi 46...48 ). ennen noin 58 lepopulssi
Verenpaine on laskenut alun 175/107 nyt pyöriin tuolla 140/92 (pienin mitattu 128/85)
Olen luovuttanut verta kaksi kertaa tämän aikana ja veren HB lukema on ollut 164 ja 151

Muuten vaimonikin sai luovuttaa ensimmäistä kertaa verta, kun oli veren HB arvo noussut 143:een, ennen oli niin alhaalla että rautalääkkeitä piti syödä, mutta nyt ei tarvitse kiitos Atkins elämäntavan.

Myös tuo ruokavalion on paljon monipuolisempi kuin virallisterveellisellä ollessa ja saa syödä monenlaisia hyviä ruokia, oikeastaan voi herkutella.

Että eipä tässä muuta, hyvin menee mutta antaa mennä vaan.
Tv AP

edit url

_________________
Mukana yli 18 vuotta.
Minun ennen ja jälkeen kuvat.
HH on aika vähissä, keltuaista, lihaa, kalaa ja lampaan juustoa. Olen öljytön ja en syö viljaa, pähkinöitä, hedelmiä ja vihanneksia. C:tä otan vielä purkista.


Ylös
   
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2005-10-30 07:28:19 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Liittynyt: 2005-06-02 06:28:57
Viestit: 4876
Huomenta
alkaa olla puolivuotta takana eka Atkins startista.
mitään retkahduksia ei ole ollut. Tavoite saavutettu 17.9, painoa pois noin 10 kg joka lähti 4,5 kk.

Nyt alkaa "ihmiskoe".
noin 5 viikon ylläpidon jälkeen aloitin 26.10 toisen vaiheen Atkins kuurissa sanoinko uusi kiristys vaihde.
tuloksia tulee tänne
edit url
tv AP

_________________
Mukana yli 18 vuotta.
Minun ennen ja jälkeen kuvat.
HH on aika vähissä, keltuaista, lihaa, kalaa ja lampaan juustoa. Olen öljytön ja en syö viljaa, pähkinöitä, hedelmiä ja vihanneksia. C:tä otan vielä purkista.


Ylös
   
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2005-10-30 09:56:08 
Poissa
kukkahattukarppi
kukkahattukarppi
Avatar

Liittynyt: 2005-06-14 13:43:40
Viestit: 2245
Luin tuon linkkisi...ymmärsinkö mä oikein että sulla on tavoitepaino 55 kiloo??? Miks, hirveen pieni mies joka painaa 55...

_________________
[url=http://www.TickerFactory.com/]Kuva
[/url]


Ylös
   
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2005-10-30 10:14:43 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Liittynyt: 2005-06-02 06:28:57
Viestit: 4876
Punapää kirjoitti:
Luin tuon linkkisi...ymmärsinkö mä oikein että sulla on tavoitepaino 55 kiloo??? Miks, hirveen pieni mies joka painaa 55...

Huomenta Punapää
tavoite oli 67,8 kg niin kuin se myös siellä ja tässä näkyy. saavutin sen 17.9.
nyt menossa "ihmiskoe" ja siihen ei ole paino tavoitetta asetettu, niin sehän lukee tuossa minun alapalkissa mikä näkyy tämän alaosassa.

näkyyhän mittanauhassa cm ja puntarissa kg, paljonkin eri lukemia ja eihän nekään tarkoita että ne olisivat tavoite.

mutta ei minua haittaa vaikka painaisin 52 kg. mutta ei se ole tavoite, yleensä kun laitan tavoitteen siihen myös pyrin.
tv AP

_________________
Mukana yli 18 vuotta.
Minun ennen ja jälkeen kuvat.
HH on aika vähissä, keltuaista, lihaa, kalaa ja lampaan juustoa. Olen öljytön ja en syö viljaa, pähkinöitä, hedelmiä ja vihanneksia. C:tä otan vielä purkista.


Ylös
   
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2005-10-30 10:17:12 
Juu, ymmärsin...jäin vaan äimistelemään kun siinä sun mitassa sivuillasi oli se 55 siellä toisessa päässä...aattelin että sinne pyrit...
Mielenkiintoista kuulla nyt toisesta vaiheestasi, itselläni pitää myös alkaa meittiä jumin poistoa jos toinen maanantai on vielä paino samassa eikä laskenut.


Ylös
   
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2005-10-30 10:18:04 
Poissa
kukkahattukarppi
kukkahattukarppi
Avatar

Liittynyt: 2005-06-14 13:43:40
Viestit: 2245
Höh...en ollutkaan kirjautuneena...enhän mää nyt mikään vieras ole, ihan tuttu jo :)

_________________
[url=http://www.TickerFactory.com/]Kuva

[/url]


Ylös
   
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2005-10-30 10:34:51 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Liittynyt: 2005-06-02 06:28:57
Viestit: 4876
Punapää kirjoitti:
Mielenkiintoista kuulla nyt toisesta vaiheestasi, itselläni pitää myös alkaa meittiä jumin poistoa jos toinen maanantai on vielä paino samassa eikä laskenut.

niin ei kai sinulla nyt vielä voi jumista puhua, sivullani on siitä vähän juttua, miten selvittää onko "jumi" huoleen aihetta.
mutta ainahan voi syömisiään tarkkailla, esim. syökö vain tavan vuoksi vai ihan huvikseen.
minä tarkkailin koko ajan, niin kuin päiväkirjasta näkee.
tv AP

_________________
Mukana yli 18 vuotta.
Minun ennen ja jälkeen kuvat.
HH on aika vähissä, keltuaista, lihaa, kalaa ja lampaan juustoa. Olen öljytön ja en syö viljaa, pähkinöitä, hedelmiä ja vihanneksia. C:tä otan vielä purkista.


Ylös
   
 Viestin otsikko: II vaihe
ViestiLähetetty: 2005-11-01 06:28:13 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Liittynyt: 2005-06-02 06:28:57
Viestit: 4876
HUomenta kaikki
hyvin "tuntuu" läski sulavan tämän uuden Atkins II vaiheen vaikutuksesta, vajaa viikko nyt takana.
edit url
tv AP

_________________
Mukana yli 18 vuotta.
Minun ennen ja jälkeen kuvat.
HH on aika vähissä, keltuaista, lihaa, kalaa ja lampaan juustoa. Olen öljytön ja en syö viljaa, pähkinöitä, hedelmiä ja vihanneksia. C:tä otan vielä purkista.


Ylös
   
 Viestin otsikko: Atkins II vaihe
ViestiLähetetty: 2005-11-04 06:25:55 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Liittynyt: 2005-06-02 06:28:57
Viestit: 4876
huomenta
no niin, nyt viikko takana Atkins II vaihetta ja voi ihmettä miten hyvin toimii.
sivullani tarkka selostus.

edit url
tv AP

_________________
Mukana yli 18 vuotta.
Minun ennen ja jälkeen kuvat.
HH on aika vähissä, keltuaista, lihaa, kalaa ja lampaan juustoa. Olen öljytön ja en syö viljaa, pähkinöitä, hedelmiä ja vihanneksia. C:tä otan vielä purkista.


Ylös
   
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2005-11-04 09:34:14 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Liittynyt: 2005-06-02 06:28:57
Viestit: 4876
laitoin sivulleni 3 esimerkkipäivää mitä söin viime viikolla.
edit url
tv AP

_________________
Mukana yli 18 vuotta.
Minun ennen ja jälkeen kuvat.
HH on aika vähissä, keltuaista, lihaa, kalaa ja lampaan juustoa. Olen öljytön ja en syö viljaa, pähkinöitä, hedelmiä ja vihanneksia. C:tä otan vielä purkista.


Ylös
   
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2005-11-04 09:40:09 
Poissa
seniorikarppi
seniorikarppi
Avatar

Liittynyt: 2005-05-17 10:02:26
Viestit: 263
Paikkakunta: Turku
Ihan mielenkiinnosta, oletko laskenut noiden esimerkkipäivien kalorimääriä? Ruokamäärät näyttävät vaan niin kovin pieniltä, että tuo kalorimäärä kyllä kiinnostaisi.

_________________
Iloinen kiristelijäkarppi


Ylös
   
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2005-11-04 09:48:27 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Liittynyt: 2005-06-02 06:28:57
Viestit: 4876
Manneli kirjoitti:
oletko laskenut noiden esimerkkipäivien kalorimääriä?.

en ole laskenut koko puolen vuoden aikana, koska en tiedä tarkkaa kulutustakaan.
tv AP

_________________
Mukana yli 18 vuotta.
Minun ennen ja jälkeen kuvat.
HH on aika vähissä, keltuaista, lihaa, kalaa ja lampaan juustoa. Olen öljytön ja en syö viljaa, pähkinöitä, hedelmiä ja vihanneksia. C:tä otan vielä purkista.


Ylös
   
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2005-11-07 12:14:12 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Liittynyt: 2005-06-02 06:28:57
Viestit: 4876
tänään tuli puolivuotta täyteen Atkinsia ja jatkuu edelleen.
tv AP

_________________
Mukana yli 18 vuotta.
Minun ennen ja jälkeen kuvat.
HH on aika vähissä, keltuaista, lihaa, kalaa ja lampaan juustoa. Olen öljytön ja en syö viljaa, pähkinöitä, hedelmiä ja vihanneksia. C:tä otan vielä purkista.


Ylös
   
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2005-11-07 12:22:41 
Poissa
karppikakara
karppikakara

Liittynyt: 2005-06-26 20:52:26
Viestit: 3154
Ari kirjoitti:
tänään tuli puolivuotta täyteen Atkinsia ja jatkuu edelleen.
tv AP


Hyvä hyvä!!! =D> =D> =D> Tuleeko rusketus kaupan päälle Atkinsissa? :wink: Meinaan vaan kun tuossa ennen ja jälkeen kuvissa, toisessa kuvassa on niin valkoinen mies ison masun kanssa ja toisessa hyvin ruskettunut atleetti. :D


Ylös
   
Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju  Vastaa viestiin  [ 1572 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen 1 2 3 4 579 Seuraava

Kaikki ajat ovat UTC+02:00


Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 10 vierailijaa


Et voi kirjoittaa uusia viestejä
Et voi vastata viestiketjuihin
Et voi muokata omia viestejäsi
Et voi poistaa omia viestejäsi
Et voi lähettää liitetiedostoja

Etsi tätä:
Hyppää:  
Keskustelufoorumin ohjelmisto phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Käännös: phpBB Suomi (lurttinen, harritapio, Pettis)