karppaus.info

karppininjat
Tänään on 2024-04-19 22:46:18

Kaikki ajat ovat UTC+02:00




Aloita uusi ketju  Vastaa viestiin  [ 1572 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen 147 48 49 50 5179 Seuraava
Julkaisija Viesti
 Viestin otsikko: kalorit
ViestiLähetetty: 2014-12-02 06:59:33 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Liittynyt: 2005-06-02 06:28:57
Viestit: 4876
Huomenta
6. vk takana
ei pitäisi leikkiä keto VHH:lla. #-o
tuli tehtyä kardinaali moka ](*,) , 3 pv vhh kokeilua (hh 68, 51, 87 g vrk:ssa) [-X ja siitäkös repesi aivan valtavat ruokahalut, seuraavina päivinä yritin pitää vielä itsepäisesti kiinni vhh:sta mutta ruokahalut oli ihan valtavat, johon söin ensin voita, mutta ei auttanut... sitten lihaa kalaa ja ... mutta ruokahalut eivät asettuneet... vasta suklaa tyrehytti/taltutti ruokahalut, eli tuli +kalorit. (liika kcal tuli näistä: voita, paljon monenlaista lihaa ja monenlaista kalaa... kokonais hh jäi siltikin normaalista liian alhaisiksi, johtuen noista vhh päivistä). vk meni täysin sekalutta makrojen suhteen. :oops:
ja nyt aamupaino 71,0 kg eli +0,8 kg vk:ssa.

eli nyt takaisin ruotuun = ja enempi hh :shock: .
muuten hyvä olo kaikinpuolin.
eli jatketaan edelleen CR:llä mutta ei keto vhh:lla.

_________________
Mukana yli 18 vuotta.
Minun ennen ja jälkeen kuvat.
HH on aika vähissä, keltuaista, lihaa, kalaa ja lampaan juustoa. Olen öljytön ja en syö viljaa, pähkinöitä, hedelmiä ja vihanneksia. C:tä otan vielä purkista.


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2014-12-09 05:30:58 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Liittynyt: 2005-06-02 06:28:57
Viestit: 4876
Ari kirjoitti:
Huomenta
6. vk takana
ei pitäisi leikkiä keto VHH:lla. #-o

ja nyt aamupaino 71,0 kg eli +0,8 kg vk:ssa.

eli nyt takaisin ruotuun = ja enempi hh :shock: .
muuten hyvä olo kaikinpuolin.
eli jatketaan edelleen CR:llä mutta ei keto vhh:lla.

Huomenta
no niiiin.
siinä se taas vk meni.
eli 7. vk takana.
aamupaino 70,2 kg :shock: eli -0,8 kg vk:ssa pois. = CR:llä pudotettu -4,2 kg 7. vk:ssa ... eli keskiarvo -0,6 kg vk:ssa
jopas oli todella helppo vk ruokahalujen suhteen (hh enempi, prot vähempi) ja muutenkin hyvä vk.
hyvä olo kaikinpuolin, todella hyvillä mielin. :smt038 täysin lääkkeetön ja lisäravinteeton. :idea:
hyvää ruokaa kohtuudella + sinistäkin + lasi pinot noiria tai cabernettiä päivittäin.
jatketaan CR:llä ja katellaan josko ens vk:lla ollaan -60 luvulla.

_________________
Mukana yli 18 vuotta.
Minun ennen ja jälkeen kuvat.
HH on aika vähissä, keltuaista, lihaa, kalaa ja lampaan juustoa. Olen öljytön ja en syö viljaa, pähkinöitä, hedelmiä ja vihanneksia. C:tä otan vielä purkista.


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2014-12-16 00:25:28 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Liittynyt: 2005-06-02 06:28:57
Viestit: 4876
Ari kirjoitti:
jopas oli todella helppo vk ruokahalujen suhteen (hh enempi, prot vähempi) ja muutenkin hyvä vk.
hyvä olo kaikinpuolin, todella hyvillä mielin. :smt038 täysin lääkkeetön ja lisäravinteeton. :idea:
hyvää ruokaa kohtuudella + sinistäkin + lasi pinot noiria tai cabernettiä päivittäin.
jatketaan CR:llä ja katellaan josko ens vk:lla ollaan -60 luvulla.

OHOOO
no niin nyt ollaan -60 luvulla ja on aika tuulettaa. =D>
:smt041 :smt038 :smt035
jep eli siinä se taas viikko meni, josta 3 pv oli IF.
eli 8. vk takana.
16.12.2014 paino 69,2 kg :shock: eli -1,0 kg vk:ssa pois. = CR:llä pudotettu -5,2 kg 8. vk:ssa (vajaa 2 kk) ... eli keskiarvo -0,6 kg vk:ssa
niin eli kalori rajoitus on = CR = Calorie Restriction.
osapäivä paasto = IF = Intermittent Fasting.
ei maha mittään, kun on niin hyvä olo kaikinpuolin.

_________________
Mukana yli 18 vuotta.
Minun ennen ja jälkeen kuvat.
HH on aika vähissä, keltuaista, lihaa, kalaa ja lampaan juustoa. Olen öljytön ja en syö viljaa, pähkinöitä, hedelmiä ja vihanneksia. C:tä otan vielä purkista.


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2014-12-21 03:48:48 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Liittynyt: 2005-06-02 06:28:57
Viestit: 4876
Huomenta
Ari kirjoitti:
ps. ei leipää, ei puuroa/mysliä/muroja/makaronia, ei perunaa, ei vihannesta, ei marjoja, ei maitoa, ei öljyä, savuton, hedelmistä VAIN 1 sitrus hedelmä + 1 tai 2 banaania vrk:ssa, täysin lääkkeetön ja ilman lisäravinteita/foodeja

niin melkein samalla tyylillä mennään.
Ari kirjoitti:
viljaton (joskus pikkusen valkoista riisiä tai keit. porkkanaa).
ei pähkinöitä/papuja/palkoja, siemeniä.
ei maitotuotteita (voita vain menee).
tipaton (joskus 1 tai 2 dl punaviiniä)
kuiduton, kovasti vältellen E-lisäaineita ja fruktoosia/fruktaani lähteitä ja täysin lääkkeetön, lisäravinteeton jatkuu.
hh menee 150...200 g vrk:ssa ja tietenkin kananmunan keltuaista ja sinistä :shock: mutta se ei ole lenkkiä + ym. mukavaa/sopivaa sopivasti.

kun aloitin 21.10.2014 eka päivä CR. aamupaino oli 74,4 kg
eli tänään ei ole punnituspäivä mutta kun tuli tasan 2 kk täyteen niin tänään aamupaino 69,0 kg eli -5,4 kg 2 kk:ssa
aika samalla tavalla menee kuin yllä... mutta sen verran, jotta voi mainita.
banaani on nyt toistaiseksi pois.
mutta riisiä ja keitettyä porkkanaa pikkusen lisätty että hh tulee tilalle.
punaviiniä noin 0,5 dl annoksia noin yht. 2,5 dl vrk:ssa. (pinot noir / cabernet ...chile)
eli pää kcal tulee: useita kananmunan keltuaisia (joskus myös valkuainen jos ei ole lihaa/kalaa) suolaa.
voita ja suolaa joka aterialla.
jotain näistä: nautaa, sikaa, broileria, lohta, seitä, silakkaa, prk. tonnikalaa, prk sardiini ... puhtaita kotona kokattuja.
muutama pala sinistä suklaata.
juomat: hanavesi, pannukahvi, punaviini.
huom ei siis vihreää, vihanneksia, kuituja, viljoja, öljyjä, jogurttia, juustoa, maitoa, pähkinöitä,
no ei tämä ole mitään kiveen hakattua, mutta noin viime aikoina. ja pieniä muutoksia voi tulla ja on.
mikä lie tyyli... en siitä välitä. hh aina yli 80, yleensä 110...170 vrk:ssa
mutta
Ari kirjoitti:
... vaan voin vain todella paljon paremmin... miksi siis kiusata itseään jollain ruoka-aineella joka tuottaa vain huono oloa? en muistakkaan milloin olen voinut näin hyvin, en muista, tuskin ikinä ennen.

Ari kirjoitti:
mutta olo on oikein hyvä kaikin puolin, iho suolisto maha kaikki voipi mitä parhaiten.
ja etenkin hyvällä iloisella mielellä kokoajan. ns. hyvillä mielin.

no jatketaan, ruokaa kohtuudella (rajoitan pikkusen kaloreita = CR) ja katsotaan mitä viljaton, öljytön, fruktoosi rajoitus, lääkkeetön, lisäravinteeton tuo tullessaan.

_________________
Mukana yli 18 vuotta.
Minun ennen ja jälkeen kuvat.
HH on aika vähissä, keltuaista, lihaa, kalaa ja lampaan juustoa. Olen öljytön ja en syö viljaa, pähkinöitä, hedelmiä ja vihanneksia. C:tä otan vielä purkista.


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2014-12-21 04:22:16 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi
Avatar

Liittynyt: 2007-08-05 17:08:09
Viestit: 17931
Ari; eihän tää ole liian tieteellistä aloittejioille? :whistle: ](*,) :smt111

_________________
Paluu Luontoon! Kuva


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2014-12-23 04:09:56 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Liittynyt: 2005-06-02 06:28:57
Viestit: 4876
VeeraX kirjoitti:
Ari; eihän tää ole liian tieteellistä aloittejioille?

Huomenta
ei ole.
tää on aika "maanläheistä".
esim. kun joku ruoka tuottaa/tekee huonoa, sitä ei syödä ja olo paranee.
on aika simppeliä juttua.

_________________
Mukana yli 18 vuotta.
Minun ennen ja jälkeen kuvat.
HH on aika vähissä, keltuaista, lihaa, kalaa ja lampaan juustoa. Olen öljytön ja en syö viljaa, pähkinöitä, hedelmiä ja vihanneksia. C:tä otan vielä purkista.


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2014-12-23 05:56:46 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Liittynyt: 2005-06-02 06:28:57
Viestit: 4876
Huomenta
Ari kirjoitti:
no jatketaan, ruokaa kohtuudella (rajoitan pikkusen kaloreita = CR) ja katsotaan mitä viljaton, öljytön, fruktoosi rajoitus, lääkkeetön, lisäravinteeton tuo tullessaan.

no niiin, siinä se taas vk meni.
9. vk takana CR:llä ja aamupaino 68,8 kg :shock: eli -0,4 kg vk:ssa pois. yht. -5,6 kg
ed. vk. keskiarvo hh meni 141 g/vrk:ssa.
hyvä olo kaikinpuolin, todella hyvillä mielin, iloinen, rauhallinen ja levollinen. :smt038 täysin lääkkeetön ja lisäravinteeton. :idea:
hyvää/sopivaa ruokaa kohtuudella + sinistäkin + pikkusen pinot noiria tai cabernettiä päivittäin.
jatketaan CR:llä ja katellaan.

_________________
Mukana yli 18 vuotta.
Minun ennen ja jälkeen kuvat.
HH on aika vähissä, keltuaista, lihaa, kalaa ja lampaan juustoa. Olen öljytön ja en syö viljaa, pähkinöitä, hedelmiä ja vihanneksia. C:tä otan vielä purkista.


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2014-12-30 04:42:28 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Liittynyt: 2005-06-02 06:28:57
Viestit: 4876
Huomenta
no niiin siinä se taas vk meni joulun seutu ja helposti ... ja voin hyvin.
niin tänään aamupaino 67,8 kg. :shock:
10. vk takana CR:llä ja -1,0 kg pois eli yht -6,6 kg, jep noin 2 1/2 kk, eli keskiarvo pudotus -0,66 kg/vk:ssa pois.
Ari kirjoitti:
hyvä olo kaikinpuolin, todella hyvillä mielin, iloinen, rauhallinen ja levollinen. :smt038 täysin lääkkeetön ja lisäravinteeton. :idea:
hyvää/sopivaa ruokaa kohtuudella + sinistäkin + pikkusen pinot noiria tai cabernettiä päivittäin.
jatketaan CR:llä ja katellaan.
näin se menee.
ed. vk hiilari keskiarvo oli 158 g/vrk:ssa.
noin samoilla eväillä ja tyylillä mennään (ruokaa kaloreissa mitattuna pikkusen alle kulutuksen) ... seurataan vielä jonkun aikaa.

_________________
Mukana yli 18 vuotta.
Minun ennen ja jälkeen kuvat.
HH on aika vähissä, keltuaista, lihaa, kalaa ja lampaan juustoa. Olen öljytön ja en syö viljaa, pähkinöitä, hedelmiä ja vihanneksia. C:tä otan vielä purkista.


Ylös
   
 Viestin otsikko: Paljon Lihaa kalaa
ViestiLähetetty: 2015-01-16 04:16:54 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Liittynyt: 2005-06-02 06:28:57
Viestit: 4876
Ari kirjoitti:
noin samoilla eväillä ja tyylillä mennään ... seurataan vielä jonkun aikaa.

Huomenta
no ei sitten menty ](*,)
vaan kun oli kaupoissa naudan lihat ja lohet tarjouksessa... niin sitä sitten.
no kun se proteiinimäärä tulee nousemaan niin arvelin että sitten hh vähempi ... joo ja niin menin 5 vrk:ta hh keskiarvo 53 g/vrk:ssa.
aivan ok muuten mutta verenpaineet nousi... yläpaine nousi noin 43 ja alapaine nousi noin 12 (keskiarvot).
pakkohan se oli lopettaa tuommonen syönti ja hh kehiin ja kas kummaa verenpaineet laski 45 min jälkeen normaaliin :shock: huh huh.
no nyt aamupaino 69,0 kg
pakkoko se aina iskeä päätänsä karjalan mäntyyn ](*,) milloin uskon tämän että VHH ei sovi minun verenpaineelle... olenhan tämän tiennyt jo jonkun aikaa.
mutta kyllä minulle liha ja kalaa maittaa sen takia siihen aina repeää... pitäs vaan samalla syödä ne samat hh kuin ennenkin. mutta siitähän ei mitään hyvää seuraa jos kaikkea vetää yli kulutuksen, pitkän aikaa... sekin huomattu.
Joten jos minun pitää ottaa hh että verenpaineet pysyy ok, jostain muusta on sitten pikkusen luovuttava jos mieli laihtua.
joo mutta lääkkeetön oon ja voin todella hyvin jos vain pysyn erossa VHH:sta ym.
suklaata joutuu syömään päivittäin .
nyt maukkaita rypäleitä kaupassa
ps. vois kahvin juonnin lopettaa tai ainakin niin että ei ole kahvinorja...niin vieroitus on nyt alkanut.

_________________
Mukana yli 18 vuotta.
Minun ennen ja jälkeen kuvat.
HH on aika vähissä, keltuaista, lihaa, kalaa ja lampaan juustoa. Olen öljytön ja en syö viljaa, pähkinöitä, hedelmiä ja vihanneksia. C:tä otan vielä purkista.


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2015-01-16 12:30:26 
Poissa
A-luokan paskansyöjä
A-luokan paskansyöjä

Liittynyt: 2004-05-25 08:11:35
Viestit: 4830
Paikkakunta: Leivonmäki
Onko Ari eroa kalassa, jos on kuumakypsytettyä tai sitten kylmänä valmistettua?

_________________
http://www.youtube.com/watch?v=z8tl2GSNxpo
KILO LÄSKIÄ ON ÄMPÄRILLINEN KUSTA.


Ylös
   
 Viestin otsikko: LOHEN RASVA
ViestiLähetetty: 2015-01-17 04:57:49 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Liittynyt: 2005-06-02 06:28:57
Viestit: 4876
karpaasi kirjoitti:
Onko Ari eroa kalassa, jos on kuumakypsytettyä tai sitten kylmänä valmistettua?

Huomenta
en ole tutkinut tätä asiaa, mutta varmaan on, ainakin rasvan osalta.
jos esim. vertaa uunilohta ja kylmäsavulohta.
mitä kuumuus tekee lohen rasvoille?... miten ne muuttuu kuumentaessa, silloin kun se irtoaa kalasta.
ainakin uunipellille jää osa lohen rasvaa, onko se sitten hyvä tiedä häntä.. voi olla.. en tiedä.
ite ainakin heitän uunipellille lohesta jääneen rasvan pois, juuri sen takia mitä kuumuus on sille tehnyt. (sen maku ei ole ainakaan hyvä).
LUULEN että rasvaisten kalojen yltiöpäinen kuumentaminen ei ole hyväksi. ei pannulla ei uunissa eikä mikrossa.

kun taas lohikeitossa rasva ei kuumu liikaa ja jos rasvaa irtoaa kalasta se on hyvän makusta.

_________________
Mukana yli 18 vuotta.
Minun ennen ja jälkeen kuvat.
HH on aika vähissä, keltuaista, lihaa, kalaa ja lampaan juustoa. Olen öljytön ja en syö viljaa, pähkinöitä, hedelmiä ja vihanneksia. C:tä otan vielä purkista.


Ylös
   
 Viestin otsikko: kahvilakko
ViestiLähetetty: 2015-01-25 03:48:42 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Liittynyt: 2005-06-02 06:28:57
Viestit: 4876
Ari kirjoitti:
ps. vois kahvin juonnin lopettaa tai ainakin niin että ei ole kahvinorja...niin vieroitus on nyt alkanut.

Huomenta
tänään tulee 10. vrk ilman kahvia :shock:
tällä kertaa aloitus oli helppo. (vähitellen lopetus).
kalorit olleet pikkusen +puolella... joten paino ei ole mennyt alaspäin.
hh sopivasti (ei siis VHH, eikä atkinson), aamupaino kuitenkin vain 68,8 kg.
olo kaikin puolin hyvä, hyvillä mielin, hyvän olon kanssa, iloinen, rauhallinen, levollinen, lääkkeetön, lisäravinteeton :idea:

_________________
Mukana yli 18 vuotta.
Minun ennen ja jälkeen kuvat.
HH on aika vähissä, keltuaista, lihaa, kalaa ja lampaan juustoa. Olen öljytön ja en syö viljaa, pähkinöitä, hedelmiä ja vihanneksia. C:tä otan vielä purkista.


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2015-01-27 13:52:49 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Liittynyt: 2005-06-02 06:28:57
Viestit: 4876
Huomenta
kananmunan keltuaista, voita, fazerin sinistä suklaata ja ym... olen hyvin pysynyt ruodussa :shock: , =D> hyvän olon kanssa kaikinpuolin. :idea:
ja nyt jo 12. vrk:ta kahvitta.
voiko tästä vielä olo paremmaksi muuttua, ei voi.
eli jatkukoon :wink: tietenkin viljaton, maidoton, öljytön, ei vihannesta ja lääkkeetön.

_________________
Mukana yli 18 vuotta.
Minun ennen ja jälkeen kuvat.
HH on aika vähissä, keltuaista, lihaa, kalaa ja lampaan juustoa. Olen öljytön ja en syö viljaa, pähkinöitä, hedelmiä ja vihanneksia. C:tä otan vielä purkista.


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2015-03-10 09:00:29 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Liittynyt: 2005-06-02 06:28:57
Viestit: 4876
Ari kirjoitti:
Huomenta
kananmunan keltuaista, voita, fazerin sinistä suklaata ja ym... olen hyvin pysynyt ruodussa :shock: , =D> hyvän olon kanssa kaikinpuolin. :idea:
ja nyt jo 12. vrk:ta kahvitta.
voiko tästä vielä olo paremmaksi muuttua, ei voi.
eli jatkukoon :wink: tietenkin viljaton, maidoton, öljytön, ei vihannesta ja lääkkeetön.

Huomenta
painossa ei paljoakaan muutosta, aamupaino 70,4 kg ed. vk. ka. hh 70 g/vrk
mutta uusi tuttavuus ja mitä ihmettä :shock:
Kookosöljy voimaruoka.
Lainaa:
Neitsytkookosöljy on puhdas luonnontuote. Se valmistetaan kylmäpuristamalla murskattua kopraa (kookospähkinän kuivattua lihaa) mekaanisesti, ilman lisäkäsittelyä

Lainaa:
Kookoksen valmistusmenetelmistä separaattori eli sentrifugimenetelmä on vaativin ja sitä pidetään yleisesti parhaana. Voimaruoan Luomu Sentrifugoitu Premium Kookosöljy on tehty täysin uniikilla sentrifugoinnin eli separoinnin ja kylmäprosessoinnin yhdistelmällä

menetelmä sinänsä ei ole mikään uusi vaan perin vanha.
tämän voisi suomentaa "keskipako menetelmä", ihan niinkuin pyykinpesukoneessa linkous.
http://www.life.fi/Voimaruoka-Kookosoeljy
http://www.sinunapteekki.fi/catalog/voimaruoka/voimaruoka-luomu-sentrifugoitu-premium-kookosoljy-p-6708.html
joo tuo edellä mainittu kahvilakko kesti tasan 6 vk.
mutta tähän kookosöljyyn.
voi ihmettä miten hyvä tuoksu, suorastaan aivan ihana. :shock:
mutta mikä efekti...
5 g eli tuommonen pieni tl vähä kukkura, kahvin sekaan aivan mahtava tuoksu.
maku ei läheskään niin voimakas.
jep eli aamulla tyhjään mahaan kahvia + 5 g kookosöljyä...
vie täysin ruokahalut ja mieliteot ruokaan, mistä se sitten johtuukaan.
mieliala todella hyvillä mielin.
2 h päästä sama 5 g annos lisää, kahviin... en halua syödä ruokaa, en mitään. :-k

muuten: ei vihannesta, ei rehuja, fruktoosi ihan minimissä, juurekset pois joskus pikkusen 40 min. keit porkkanaa, ei viljaa, ei leipää, lääkkeetön, muuten öljytön (nyt kookosta), ei maitoa (1 siivu edamia vrk:ssa), ei marjoja, tietenkin savuton, nyt tipaton (ei siis ruoka viiniä), ei mehuja, ei lisättyä sokeria (sakkaroosia), ei pähkinöitä.
jep eli useita, kananmunan keltuainen on pääkalorilähde, voita, lihaa, kalaa, joskus banaania, joskus mandariini. joskus oboyta, suklaata aika usein, joskus pikkusen glukoosia.

voin todella hyvin kaikinpuolin =D>

_________________
Mukana yli 18 vuotta.
Minun ennen ja jälkeen kuvat.
HH on aika vähissä, keltuaista, lihaa, kalaa ja lampaan juustoa. Olen öljytön ja en syö viljaa, pähkinöitä, hedelmiä ja vihanneksia. C:tä otan vielä purkista.


Ylös
   
 Viestin otsikko: Kookosöljyä kahviin
ViestiLähetetty: 2015-03-11 07:22:01 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Liittynyt: 2005-06-02 06:28:57
Viestit: 4876
Ari kirjoitti:
aamupaino 70,4 kg ed. vk. ka. hh 70 g/vrk
mutta uusi tuttavuus ja mitä ihmettä :shock:
Kookosöljy voimaruoka.

voi ihmettä miten hyvä tuoksu, suorastaan aivan ihana. :shock:
mutta mikä efekti...
5 g eli tuommonen pieni tl vähä kukkura, kahvin sekaan aivan mahtava tuoksu.
maku ei läheskään niin voimakas.
jep eli aamulla tyhjään mahaan kahvia + 5 g kookosöljyä...
vie täysin ruokahalut ja mieliteot ruokaan, mistä se sitten johtuukaan.
mieliala todella hyvillä mielin.
2 h päästä sama 5 g annos lisää, kahviin... en halua syödä ruokaa, en mitään. :-k

voin todella hyvin kaikinpuolin =D>

Huomenta
1. vkr takana kookosta. (-0,4 kg)
vieläkin suuresti ihmettelen, siis tuo kookosöljy tappaa kaiken ruuan mieliteon.
no aamupaino 70,0 kg.. ei vaan tee mieli ruokaa. joo kalorivajetta oli ja on.
jep aamukahviin 5 g kookosöljyä ja mitä ihmettä aivan hirveä bootsi hyvä iloinen rauhallinen virkeä mieli, kädet kuumana suonet pullottaa.
1 h päästä lisää 5 g kahviin
tämä on siis minulle todella ihmeellistä... ei ole ruokahaluja, en voi syödä mitään... no ei nyt sentään yökötä, mutta ei tee mieli syödä.. minulla, joka vois aina yleensä syödä, jos ruokaa on tarjolla :shock:
ja kainalot märkänä, kehon lämpötila digimittarilla 0,5C korkeampi kuin muuten yleensä aamulla.

_________________
Mukana yli 18 vuotta.
Minun ennen ja jälkeen kuvat.
HH on aika vähissä, keltuaista, lihaa, kalaa ja lampaan juustoa. Olen öljytön ja en syö viljaa, pähkinöitä, hedelmiä ja vihanneksia. C:tä otan vielä purkista.


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2015-03-11 11:30:49 
Poissa
seniorikarppi
seniorikarppi

Liittynyt: 2014-08-23 22:28:39
Viestit: 366
Paikkakunta: KVL
Toi kyseinen kookosöljy on kyllä erittäin maukasta! Tällä hetkellä tulee illallisen päätteeksi otettua lusikallinen - joko ruoka- tai teelusikallinen riippuen mitä mulla on puhtaina - ja jättää hyvän maun suuhun. Halvempaa ja huonomakuisempaa toista merkkiä käytän ihorasvana.

_________________
Voi, keltuaiset, eläinrasva. Arjen anarkisti.


Ylös
   
 Viestin otsikko: kookosöljyä kahviin
ViestiLähetetty: 2015-03-12 06:36:32 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Liittynyt: 2005-06-02 06:28:57
Viestit: 4876
Huomenta
Samaani kirjoitti:
Toi kyseinen kookosöljy on kyllä erittäin maukasta! Tällä hetkellä tulee illallisen päätteeksi otettua lusikallinen

jep aivan mahtava maku ja etenkin tuoksu.
mutta en voi kuin ihmetellä, miten tämä vie ruokahalut/mieliteot ja halun syödä.
jee =D> paras vaikutus on aamulla, nyttenkin aivan hirveen hyvä fiilinki :idea:
suorastaa tappaa ruokahalut.
olotila huh huh voiko tämä olla totta :smt038
voi voi, eikun kookosöljy joo aivan mahtava tuote.

_________________
Mukana yli 18 vuotta.
Minun ennen ja jälkeen kuvat.
HH on aika vähissä, keltuaista, lihaa, kalaa ja lampaan juustoa. Olen öljytön ja en syö viljaa, pähkinöitä, hedelmiä ja vihanneksia. C:tä otan vielä purkista.


Ylös
   
 Viestin otsikko: Re: kookosöljyä kahviin
ViestiLähetetty: 2015-03-19 04:08:32 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Liittynyt: 2005-06-02 06:28:57
Viestit: 4876
Ari kirjoitti:
jep aivan mahtava maku ja etenkin tuoksu.
mutta en voi kuin ihmetellä, miten tämä vie ruokahalut/mieliteot ja halun syödä.
jee =D> paras vaikutus on aamulla, nyttenkin aivan hirveen hyvä fiilinki :idea:
suorastaa tappaa ruokahalut.

Huomenta
olen koukussa kookokseen.
olen saanut vähentää hh ja proteiinin määrää huomattavasti... ainakin eilen.
tästähän seuraa kalorivajetta. :idea:
olen kävellyt, juossut, nostanut puntteja ja virtaa vaan piisaa.
entä aivotoiminta, huh huh mikä vireys, kokoajan.
olen kaikesta tästä todella ihmeissäni.
tämä tunne on aivan erillainen kuin proteiini pitoisella vhh:lla.

alla linkki jossa juttua miten tämä toimii, jos jotain kiinnostaa.
http://homeremediesforlife.com/coconut-oil-for-weight-loss/
Ari kirjoitti:
olotila huh huh voiko tämä olla totta :smt038
voi voi, eikun kookosöljy joo aivan mahtava tuote.

_________________
Mukana yli 18 vuotta.
Minun ennen ja jälkeen kuvat.
HH on aika vähissä, keltuaista, lihaa, kalaa ja lampaan juustoa. Olen öljytön ja en syö viljaa, pähkinöitä, hedelmiä ja vihanneksia. C:tä otan vielä purkista.


Ylös
   
 Viestin otsikko: Re: kookosöljyä kahviin
ViestiLähetetty: 2015-03-25 07:39:34 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Liittynyt: 2005-06-02 06:28:57
Viestit: 4876
Huomenta
aamupaino 70,4 kg
Ari kirjoitti:
Huomenta
Samaani kirjoitti:
Toi kyseinen kookosöljy on kyllä erittäin maukasta! Tällä hetkellä tulee illallisen päätteeksi otettua lusikallinen

jep aivan mahtava maku ja etenkin tuoksu.
voi voi, eikun kookosöljy joo aivan mahtava tuote.

tämä siis Kookosöljy voimaruoka.
https://www.life.fi/Voimaruoka-Sentrifugoitu-kookosoeljy

Mutta entä tämä. voi suti... #-o mikä haju... ihan karvat nousee pystyyn =; ](*,) :smt078
ja maku aivan hirveeeee.
elekee vain erehtykö tätä ostamaan.
ok menin ihan oikeesti "halpaan". :oops:
Hyvän Olon Luomu Extra Virgin Kookosöljy
https://www.hyvinvoinnin.fi/products/hyvan-olon-luomu-extra-virgin-kookosoljy
Hirveetä ainetta... tätä vois varmaan laittaa jalkapohjiin tai vaikka ... roskiin :!:
eukko sano, että hän ei ainakaan tätä syö yhtään enempi (kerta maistelu riitti).

mutta onneksi on Voimaruoka Kookosöljyä varalla hyllyssä ja eikun uusi voimaruoka purkki auki.
ai että on mahtava tuoksu ja maku.

_________________
Mukana yli 18 vuotta.
Minun ennen ja jälkeen kuvat.
HH on aika vähissä, keltuaista, lihaa, kalaa ja lampaan juustoa. Olen öljytön ja en syö viljaa, pähkinöitä, hedelmiä ja vihanneksia. C:tä otan vielä purkista.


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2015-03-28 10:38:20 
Poissa
seniorikarppi
seniorikarppi

Liittynyt: 2014-08-23 22:28:39
Viestit: 366
Paikkakunta: KVL
MCT-öljy saattaisi olla vieläkin tehokkaampaa nälän pitämisessä pois pitkään. Makua niissä ei tosin ole eikä rakennettakaan siinä mielessä kuin kookosöljyissä. Niitä on sekä pelkästään kookoksesta että sekä kookoksesta & palmuöljystä valmistettuja myynnissä. Ottaa nopeammin päähän kuin kookosöljy mitä olen huomannut. Käytin ennen kookosöljyä sekä aamuisin että iltaisin mutta tammikuusta lähtien MCT-öljyä aamuisin. Pistän voikahviin lirauksen niin tulee kermaisempi koostumus kuin pelkällä voilla. Ihan kokeilunarvoinen tuoteryhmä jos kookos kiinnostaa :)

_________________
Voi, keltuaiset, eläinrasva. Arjen anarkisti.


Ylös
   
Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju  Vastaa viestiin  [ 1572 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen 147 48 49 50 5179 Seuraava

Kaikki ajat ovat UTC+02:00


Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 15 vierailijaa


Et voi kirjoittaa uusia viestejä
Et voi vastata viestiketjuihin
Et voi muokata omia viestejäsi
Et voi poistaa omia viestejäsi
Et voi lähettää liitetiedostoja

Etsi tätä:
Hyppää:  
Keskustelufoorumin ohjelmisto phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Käännös: phpBB Suomi (lurttinen, harritapio, Pettis)