karppaus.info

karppininjat
Tänään on 2024-04-19 02:33:06

Kaikki ajat ovat UTC+02:00




Aloita uusi ketju  Vastaa viestiin  [ 46 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen 1 2 3
Julkaisija Viesti
ViestiLähetetty: 2015-01-06 10:19:54 
Poissa
juniorikarppi
juniorikarppi
Avatar

Liittynyt: 2013-03-05 15:33:47
Viestit: 50
Hyvää huomenta!

Ihanan rento aamu. Ei kiire mihinkään ja rauhassa saan juoda kahvia. Kävin heti aamusta vaalla ja nyt se näytti 86.1kg. Pikkuhiljaa täällä sulatetaan ihraa, mutta suunta on oikea!

Nyt on pakko laittaa herkkukuvaa tarjolle! Retikka oli tarjouksessa ja viime tekstissä jo hehkutin retikkagratiinia. Olen tässä tehnyt pientä tuotekehitystä ja nyt se on kohdillaan! Ensimmäinen versio oli sellainen omenamaisen rapsakka retikka kermassa... :lol: Ei ihan se mitä olin suunnitellut!

Nyt lisäsin siihen pari askelta ja nyt se oli täydellinen! Jopa todella tiukka ruokakriitikko, mieheni, hyväksyi tämän ilomielin. Joten ensin viipaloin retikan ohuiksi siivuiksi ja keitin hyvin suolatussa vedessä. Lisäksi paistoin vielä pannulla sipulia. Kattilassa keitin kermaa, koskenlaskijaa, valkosipulia, suolaa pippuria ja timjamia kasaan. Lopuksi viellä ihanuus vuokaan ja herkku oli valmis! Tässä vielä gratiini komeilee lautasella karitsan paahtopaistin kanssa.

(Tai tähän on siis tulossa kuva, kunhan vaan tajuan miten se tänne lisätään... :oops: )

_________________
-I never kept up with the fashions. I believed in wearing what I thought looked good on me.-
Bettie Page


Kuva


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2015-01-09 10:26:23 
Poissa
juniorikarppi
juniorikarppi
Avatar

Liittynyt: 2013-03-05 15:33:47
Viestit: 50
Tänään olen menossa iltavuoroon ja ihana heräillä näin kahvin ja tuoreiden sämpylöiden tahtiin. Jääkaapissa mulkoili sellainen puolikas raejuustopaketti, josta päiväys oli jo mennyttä. Päätin sitten tehdä siitä ihania sämpylöitä ruotsalaisen 56kiloa-blogin mukaan. Siellä niitä kutsutaan kesoleiväksi, mutta sämpylöitä niistä nyt täällä tuli.

Ihanan nopea ohje ja ne pyöräyttää noin vartissa, sisltäen uunituksen! Maultaan ne on hyvin pehmeitä, mikään ainesosa ei nouse sieltä esiin. Siksi ne on aivan loistavaa alustaa särpimille ja antaa herkkumauille tietä. Ohjeeseen kuuluu kananmunia, raujuustoa, kookosjauhoja, mantelijauhoa, psylliumia, leivinjauhetta ja öljyä. Äh, nyt muistin, että se öljy unohtui.... :lol: Ei hätää, lisätään vähän enemmän voita päälle!! :D

Aika usein tulee seikkailtua tuolla ruotsalaisten blogien sivuilla ja sieltä tulee kokeiltua kaikenlaista kivaa! Kuvat on yleensä niin herkullisen näköisiä, että vesi kielellä odottaa uunin vieressä!

Täällä arki jo pyörii mukavasti ja karppiherkut maistuu. Pari päivää sitten tuli pieni vastaisku, kun käytiin kavereiden kanssa baarissa. Maistissa tekee mieli kaikenlaista! Kävin hakemassa yöruokaa ja ruokahimoissani tilasin itselleni broilerin sisäfilepaloja dipillä. Se oli vielä ihan ok, mutta ne pari munkkia mitä myös kiikutin kotiin... :oops: Ne meni ihan vaan sihijuoman piikkiin! :wink:

_________________
-I never kept up with the fashions. I believed in wearing what I thought looked good on me.-
Bettie Page


Kuva


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2015-01-15 09:09:49 
Poissa
juniorikarppi
juniorikarppi
Avatar

Liittynyt: 2013-03-05 15:33:47
Viestit: 50
Oho, minkälainen viikko takana. Töissä kuusi armottoman aikaista herätystä ja pitkiä päiviä. Uni olisi maistunut, mutta yöuniin jäi aikaa vaan onnettomat 4-5 tuntia/yö. Ihan yliajettu olo ja palautumiseen menee varmaan taas loppuviikko...
Siksi olen ihan tyrmistynyt vaan lukemista! Tänä aamuna se näytti 85,5kg. Alaspäin! Yleensä vähäuniset jaksot vaikuttaa niin, että kilot pysyy vielä sitkeämmin mukana!

_________________
-I never kept up with the fashions. I believed in wearing what I thought looked good on me.-
Bettie Page


Kuva


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2015-01-22 04:15:28 
Poissa
juniorikarppi
juniorikarppi
Avatar

Liittynyt: 2013-03-05 15:33:47
Viestit: 50
Kyllä välillä pistää miettimään, onko kroppani oikeasti näin hiilariherkkä? Sen tiedän jo, että hiilaria sisältävällä ruokavaliolla kroppani on tulehdustilassa. Heti jos syön runsaasti hiilaria, se kostautuu tulehduksina ja märkivinä finneinä.

Viikonloppuna oli pitkä ja rankka työviikko takana. Univajetta oli reilusti ja kroppa veti muuten jo äärirajoilla. Siinä oli sitten lauantaina vielä kaverin tuparit, missä tuli nautittua hiilareita ja kakkua. Ihan oma moka, töissä olin viettänyt 13 tuntia ja eväät ei riittänyt loppuun asti. Saavuin sitten nälkäisenä paikalle ja mussutin tyytyväisenä pannaria ja bostonkakkua.

Sunnuntai meni taas sitten siinä siivellä. Taas aika kortilla ja pizzakuponki kourassa hain pizzaa kotiin. Lopputuloksena oli, että heti maanantaina puski tauti päälle. Tunsin taas sen tutun kutinan poskionteloissa ja korvissa ja kurkkuakin kutitti. Tiistai ja torstai meni ihan räkätaudin parissa, mutta tänään tauti on jo melkein selätetty!

Hiilaritankkaus loppui silloin sunnuntaina ja sen jälkeen olen taas ollut oikealla tiellä! Olkoot tämä taas opetus, että minulle

ei vaan sovi kaikki herkut. Saan olla tyytyväinen, että minulle sopii nämä karppijutut! Ai, niin ja
loppukevennys! Vaaka näytti 84,9kg :D

_________________
-I never kept up with the fashions. I believed in wearing what I thought looked good on me.-
Bettie Page


Kuva


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2015-01-24 08:19:59 
Poissa
juniorikarppi
juniorikarppi
Avatar

Liittynyt: 2013-03-05 15:33:47
Viestit: 50
Uhuu, elämä hymyilee! :lol:

Flunssa on kohta muisto vain ja viikonloppu käsillä. Tätä hyvänolon tunnetta siivittää vielä vaan lukema, 84,3kg. Ihrajumala on armollisella päällää! :wink: Tuo maaginen 80 kilon raja voisi mennä rikki jo keväällä... Alunperin kun marraskuussa vaaka mulkaisi minua ilkeästi ja heitti lukemaksi 92kg, aikarajaksi asetin juhannuksen!

Tästä on aamukahvin voimin nyt mukava lähteä paiskimaan töitä ja illasta pääsee vielä rentoutumaan kavereiden kesken! Loistava viikonloppu tiedossa! =D>

_________________
-I never kept up with the fashions. I believed in wearing what I thought looked good on me.-
Bettie Page


Kuva


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2015-02-09 09:30:27 
Poissa
juniorikarppi
juniorikarppi
Avatar

Liittynyt: 2013-03-05 15:33:47
Viestit: 50
Voi, apua! Kuinka voi jotkut päivät olla sellaista titaanien kamppailua? Eilen olkapäältäni alkoi kuulua sellaista pientä kuiskimista! Ja se ääni yritti taas saada hiilareiden maahan... :twisted:

Miten voi ihmisen aivot olla niin pettävät ajatuksiltaan? Yhtäkkiä pääkoppaan ilmestyi ajatukset, että ei kai se nyt haittaa jos vähän hiilareita söisi... Ei leipä ja pasta ole pahasta! Tälläinen mantra käynnistyi. Ja hetken jopa kuuntelin sitä ääntä, kunnes tulin järkiini!

Siinä sitten piti käydä taas kaikki hyvät puolet karppaamisessa läpi ja vakuutta itselleni :roll: , että olen oikealla tiellä! Uskomatonta! Kyllä minä nyt sen ymmärrän, että muille täytyy joskus selittää... Mutta että itselleni! #-o

Kamppailu on nyt käyty ja järki voitti!

_________________
-I never kept up with the fashions. I believed in wearing what I thought looked good on me.-
Bettie Page


Kuva


Ylös
   
Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju  Vastaa viestiin  [ 46 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen 1 2 3

Kaikki ajat ovat UTC+02:00


Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 7 vierailijaa


Et voi kirjoittaa uusia viestejä
Et voi vastata viestiketjuihin
Et voi muokata omia viestejäsi
Et voi poistaa omia viestejäsi
Et voi lähettää liitetiedostoja

Etsi tätä:
Hyppää:  
cron
Keskustelufoorumin ohjelmisto phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Käännös: phpBB Suomi (lurttinen, harritapio, Pettis)