karppaus.info

karppininjat
Tänään on 2024-03-29 07:07:49

Kaikki ajat ovat UTC+02:00




Aloita uusi ketju  Vastaa viestiin  [ 1 viesti ] 
Julkaisija Viesti
 Viestin otsikko: Kuka uskaltaa tunnustaa?
ViestiLähetetty: 2012-02-06 14:44:06 
Poissa
täyskarppi
täyskarppi
Avatar

Liittynyt: 2006-07-11 19:07:24
Viestit: 144
Paikkakunta: Espoo
Moi!

Kuka uskaltaa tunnustaa vuosien jälkeen palaavansa karppaamaan?

Minä uskallan.

Voin selittää kaikille vakuuttavasti, että en koskaan lopettanut karppaamista... että vaan silloin tällöin (joka päivä) söin leipää ja perunaa myös. Joskus vain otin olutta ja siideriä ja harvemmin (hah!) namusia. Olin siis tosi hyvä hyvä karppi (no ei...). :---)

Sain kolmannen lapseni ja jo raskausaikana tiesin, että niiden kertyvien kilojen putoaminen vaatii duunia huomattavasti enemmän kuin esikoiseni aikaan yli kymmenen vuotta sitten. Raskausajan piti olla kevyt ja mukava, mutta tosiasiassa se oli raskas ja ylensyöty. Ne kilot ei jääneet saliin vaan tulivat mukaan kesälomareissullekin. Imettää en kyennyt joten eipä siinä kaloreita kuluteltu senkään tiimoilta.
Päätin, että otan itseäni niskasta kiinni kun olen siihen valmis ja pahin paikkojen kolotus, yölliset heräämiset ja sumussa eläminen loppuu. Ja niin tein.

Oli tullut se aika jolloin kaikki muuttuisi takaisin siihen mistä lähdin. Jatkaisin siitä mihin kaikki jäi kun muutin takaisin pääkaupunkiseudulle Tampereella vietettyjen seitsemän ihanan vuoden jälkeen. Pääkaupunkiseutu toi salakavalasti mukanaan hiilihydraatit ja ylellisen työpaikkaruokalan joka aamuisine tuoreine sämpylöineen ja kokouspullineen.

Tiesin jo, etten voi aloittaa kertarysäyksellä ja mennä ääripäähä, ketoosiin ja koomaan! :roll:
Jos aion elää loppuelämäni onnellisena, on mun tehtävä sen eteen duunia. Ja se alkaa pienillä askelilla kohti onnea. Rehellisyys itselle ja toki myös muille on ensimmäinen ja suurin askel.
Kirjasin kaiken syömäni ylös. Kaiken. Tutkin mitä syön. Katsoin kriittisesti ja rehellisesti läpi ruokavalioni ja tein johtopäätökset. Pikkuhiljaa päivä kerrallaan muutin syömisiäni ja liikuin askeleen enemmän kuin eilen.

Ja tässä nyt olen. Palaan tänne kummittelemaan ja houkuttelen ystävääni auttamaan minua tällä tiellä. Haluan olla vain onnellinen ja aion tehdä sen eteen töitä kuin pieni apina! Painan nyt 75,5kg. En ole asettanut mitään tavoitetta, mutta mielessä siintää n.68kg. Haluan, että se pysyy siellä. Haluan, että minä pysyn tässä. Kiinni tässä elämässä.

Haastan rohkeasti kertomaan omasta palaamisesta elämän syrjään! Kuka uskaltaa tunnustaa? Kuka uskaltaa ottaa uudelleen härkää sarvista? Muutetaan elämämme paremmaksi yhdessä! :smt023

_________________
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Rakkaudella kaavid, koljatin pikkusisko.
Haluun olla onnellinen


Ylös
   
Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju  Vastaa viestiin  [ 1 viesti ] 

Kaikki ajat ovat UTC+02:00


Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 15 vierailijaa


Et voi kirjoittaa uusia viestejä
Et voi vastata viestiketjuihin
Et voi muokata omia viestejäsi
Et voi poistaa omia viestejäsi
Et voi lähettää liitetiedostoja

Etsi tätä:
Hyppää:  
Keskustelufoorumin ohjelmisto phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Käännös: phpBB Suomi (lurttinen, harritapio, Pettis)