karppaus.info

karppininjat
Tänään on 2019-09-16 15:23:59

Kaikki ajat ovat UTC+02:00

Aloita uusi ketju  Vastaa viestiin  [ 296 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen 111 12 13 14 15 Seuraava
Julkaisija Viesti
 Viestin otsikko: Re: Kesäkilojen karkotus
ViestiLähetetty: 2011-12-16 09:09:42 
Poissa
kilometrikarppi
kilometrikarppi

65,3 8)

Eilen käytiin ystävän kanssa kirkossa kauneimmissa joululauluissa ja olipas taas ihanan tunnelmallista. Tosin mun lempparijoululaulua ei tullu, mutta onneks kosolti muita hyviä kuitenkin.

Tänään ois sit ohjelmassa varmaan siivousta, lenkkiä ja vähän asioiden hoitoa. Illalla sit foorumilaisten pikkujoulut. Veikkaan et huomenna paino ei oo hirveesti laskusuhdanteessa enää jos/kun tulee tänää varmaan alkoa maisteltua, mutta noh, sattuuha näitä :P

02/2012 päättynyt painonseurantapäiväkirja: Kesäkilojen karkotus
02/2012 aloitettu liikuntapäiväkirja: Sentit jäävät salille

ViestiLähetetty: 2011-12-16 11:52:09 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

marika_ kirjoitti:
Illalla sit foorumilaisten pikkujoulut. Veikkaan et huomenna paino ei oo hirveesti laskusuhdanteessa enää jos/kun tulee tänää varmaan alkoa maisteltua, mutta noh, sattuuha näitä :P

Pitäähän sitä pikkujouluissa vähän pahistella :wink: Mulla on jo mennyt koko viikko vähän ketuilleen karppauksen suhteen, joten tässä vaiheessa ei ole enää mitään menetettävää :lol:

ViestiLähetetty: 2011-12-16 12:13:27 
Poissa
kilometrikarppi
kilometrikarppi

ginerva kirjoitti:
marika_ kirjoitti:
Illalla sit foorumilaisten pikkujoulut. Veikkaan et huomenna paino ei oo hirveesti laskusuhdanteessa enää jos/kun tulee tänää varmaan alkoa maisteltua, mutta noh, sattuuha näitä :P

Pitäähän sitä pikkujouluissa vähän pahistella :wink: Mulla on jo mennyt koko viikko vähän ketuilleen karppauksen suhteen, joten tässä vaiheessa ei ole enää mitään menetettävää :lol:

Mulla on tää viikko jotenkin kummasti menny hyvin, vaikka viimeviikonloppuna just ajattelin et ants olla, palaan joulun jälkeen. Työnsin vaa'ankin jo sängyn alle, mut kummasti sit eilen sen sieltä taas kaivoin. Yllätys toki positiivinen :P
Noh, eiköhän tää mullakin vatuiks mee ensviikolla jouluherkkujen kanssa ja sitä seuraavalla ku ollaan matkoilla... pessimisti ei pety jne. :lol:

ViestiLähetetty: 2011-12-16 13:02:24 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

marika_ kirjoitti:
Mulla on tää viikko jotenkin kummasti menny hyvin, vaikka viimeviikonloppuna just ajattelin et ants olla, palaan joulun jälkeen. Työnsin vaa'ankin jo sängyn alle, mut kummasti sit eilen sen sieltä taas kaivoin. Yllätys toki positiivinen :P
Noh, eiköhän tää mullakin vatuiks mee ensviikolla jouluherkkujen kanssa ja sitä seuraavalla ku ollaan matkoilla... pessimisti ei pety jne. :lol:

Mä ehdotin jo meidän jouluseurueelle sellaista juttua, että kilpaillaan siitä kuka onnistuu keräämään eniten massaa joulun aikana. Voittaja saa jonkun hienon palkinnon, niin hänen ei tarvitse olla yhtään surullinen siitä, että joutuu karistelemaan kaikista eniten niitä ylimääräisiä kiloja. Ihme kyllä kukaan ei ollut lainkaan innostunut mun nerokkaasta ajatuksesta :roll: :lol: Eli tämän siitä saa, kun yrittää joskus kehitellä vähän positiivisempaa asennetta. Taidan siis ihan suosiolla jatkaa normaalilla pessimisti ei pety -linjallani :lol:

ViestiLähetetty: 2011-12-16 13:04:57 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Mahtava ajatus! Tuossa olis vihdoinkin syy käydä vaa'alla :D Paitsi en mä halua. Pitäisköhän ottaa skaba siitä, kuka saa pötsinsä pahiten turvoksiin... Mä ainaskin tiedän, että kohtuudelle tai ainakaan karppikohtuudelle ei mun elämässä oo juurikaan sijaan niin pitkään kun majailen isin ja äitin nurkissa. Eli noin viikko kontrolloimattomuutta. Ja sit taas paluu arkeen. EI paha.

ViestiLähetetty: 2011-12-16 13:18:29 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

^ Jouluna on kyllä pirun vaikea pysytellä kohtuudessa. Mä en yleisesti ottaen edes ole mikään jouluruokien ylin ystävä, mutta pystyn kyllä vetämään kaksin käsin joulutorttuja ja suklaata. Enkä mä nyt varsinaisesti ole huolissani siitä, että paino pääsee nousemaan, koska en edes muista milloin olisin viimeksi painanut näin vähän. Mutta ei se kolmen kilon hiilaripöhötys näytä kauniilta hoikallakaan ihmisellä, varsinkin kun mulla se näkyy ihan ekana kasvoissa :roll:

ViestiLähetetty: 2011-12-16 13:37:32 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Juuri noinhan se mullakin menee! Lisäks mun henkilökohtainen missio ja kontribuutio meidän jouluruokiin on suussasulava sacherkakku sekä jouluinen puolukka-valkosuklaa-juustokakku glögikiilteellä, niin pakkohan niitä on närppiä. Noissa vielä pysyy kohtuudessa, mutta sitten meidän karjalaiseen pitopöytään kuuluu iki-ihanat kermaisesta riisipuurosta leivotut täysrukiiset karjalanpiirakat... Ja piirakkatalkoot ennen joulua - rypytyksestä tunnistaa, onko piirakka mun vai äitin vai siskon vai serkun vai enon naisystävän käsialaa :lol:

Ei mua haittaa turvota jouluna. Toivon vaan, että ei ois jatkuva ähky ja tunkkainen olo.En haluu käyttää joulunpyhiä nukkumalla pitkin päivää.

ViestiLähetetty: 2011-12-16 13:53:07 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

^ Haha, kyllä meidänkin karjalaiset sukujuuret takaavat sen, että jouluna ei taatusti ole pulaa ruoasta, vaikka me ei karjalanpiirakoita leivotakaan :lol: Mä lupasin tänä jouluna tehdä kaikki jälkiruoat meidän joulupöytään. Sen takia tämä viikko on mennyt vähän ketuilleen karppauksen suhteen, kun täytyyhän mun itse ensin kokeilla niitä suunnittelemiani jälkkäreitä, ennen kuin kehtaan tarjota niitä muille :lol:

ViestiLähetetty: 2011-12-16 14:29:42 
Poissa
kilometrikarppi
kilometrikarppi

Meillä on luvassa kaks eri joulupöytää - ensin aattona mun vanhemmilla ja joulupäivänä anoppilassa. Kummassakin on aina hiukan omanlaiset herkkunsa, niin ei pääse käymään ees sitä, että toisena päivänä vois pysyä kohtuudessa kun ekana on jo kaikkea maisteltu :roll: Ja tosiaan sitten ois se reissu... hotellissa on kuulemma ihan mieletön aamupalabuffet (ja croisantit on mun heikko kohtani..) ja muutenkin paikalliset ruuat kuulemma sisältää runsaahkosti leipää ja pottua. No, jos ei nyt ihan määrättömästi kuitenkaan lihois.
Mut onneks kumpaankaan joulupöytään ei kuulu karjalanpiirakat... Muistan ylähiilariajoilta kun söin kerran 10 cocktailpiirakkaa munavoilla... Että silleen.

ps. Mitä ihmettä mun kropassani tapahtuu. Äsken kävin lenkin jälkeen vaa'alla (miksi?! siihen vaan tottuneesti marssin...) ja 64,9 :shock: Siis jotain nesteitähän tässä nyt näköjään lähtee, mutta öh, millon mä oon sellasia itteeni kerryttäny tälläsen määrän.. :shock: No, tickeriin tuo luku ei pääse, koska vaan aamupainot pääsee.

ps. kohta nousee kun korkkaan sidukan 8) pakko ottaa yks rentouttava jo ennen miitti-etkoja :mrgreen:

ViestiLähetetty: 2011-12-16 14:37:45 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

marika_ kirjoitti:
ps. kohta nousee kun korkkaan sidukan 8) pakko ottaa yks rentouttava jo ennen miitti-etkoja :mrgreen:

Sähän olet tänään ihan hulvattomalla tuulella :mrgreen:

ViestiLähetetty: 2011-12-16 14:41:22 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

ginerva kirjoitti:
marika_ kirjoitti:

Sähän olet tänään ihan hulvattomalla tuulella :mrgreen:

Kadekadekade!!! Sekä mielettömästä painokehityksesta että siiderin korkkaamisesta! Mun tarvii odottaa huomiseen ennen kun suu napsaa.

ViestiLähetetty: 2011-12-16 14:44:34 
Poissa
kilometrikarppi
kilometrikarppi

^^No todellakin, oikein villiks heittäydyin :lol: Nauratti kyllä ja melkein hävettikin kun lenkin päätteeks käytiin tossa lähikaupassa ja mä sellasessa hedelmäpussissa kannoin sieltä yhtä siideriä...

ja EV: mulla napsaa tän päivän lisäks huomenna vielä isommin, juhlitaan miehen synttäreitä (kerron niistä myöhemmin tarkemmin, kun se ei itekään tiedä mitä tapahtuu ja jos se vaikka tätä sattus lukemaan...). Voi olla et sit ei oo painokehityksessä enää mitään kadehdittavaa taas vähään aikaan :lol:

ViestiLähetetty: 2011-12-16 15:01:17 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

^ No sä olet sentään käynyt reippaasti lenkillä, joten olet kyllä ansainnut sen siiderin :mrgreen: Mä olen vaan maannut koko aamun himassa ja yrittänyt saada jotain järkevää aikaiseksi, mutta varsin huonolla menestyksellä. Ajattelin kyllä kävellä juna-asemalle, vaikka sinne onkin matkaa vähän enemmän kuin pari metriä. Joku raja sentään tällä munkin laiskottelulla :wink:

ViestiLähetetty: 2011-12-16 15:49:27 
Poissa
kilometrikarppi
kilometrikarppi

^Joo ja tänään jumppailin aamupäivällä myös GymStickin kanssa, eli oon niin ansainnu :mrgreen:

Tosin häpeäkseni tunnustan, että ne olikin sitten so far viikon ainoat liikunnat... :oops:

ViestiLähetetty: 2011-12-17 08:44:55 
Poissa
kilometrikarppi
kilometrikarppi

Semmonen miitti - 66,0 :lol: Noh, oha näitä....
Hauskaa kuitenkin oli, se kai se pääasia :mrgreen:

ViestiLähetetty: 2011-12-18 10:19:49 
Poissa
kilometrikarppi
kilometrikarppi

Semmoset synttärit - 66,8 :lol:
Oikeesti voi jestas taas....

No, eiköhän tästä toivottavasti kilo lähtene iisipiisisti parissa päivässä kun vähän tiukkeilee. Hope so. Tänään ja huomenna siis selkeillä alikaloreilla mennään. Aamupalaksi lähti nyt muki kefiiriä ja joulukalenterista tulleet kaks konvehtia.

ViestiLähetetty: 2011-12-23 08:36:40 
Poissa
kilometrikarppi
kilometrikarppi

Ei oo paino pudonnu nyt taas, mut ihan sama...

IHANAA JOULUA KAIKILLE IHANILLE FOORULAISILLE! ♥

Kuva

ViestiLähetetty: 2011-12-27 11:04:20 
Poissa
kilometrikarppi
kilometrikarppi

65,8 8) Yleensä aina lihon jouluna pari kolme kiloa, mutta nyt sitten laihduin kilon. Vaikka söin kyllä hyvin ja paljon. No, en valita tokikaan.

Muutenkin joulu suju oikein kivasti, näki kaikkia rakkaita ja sai rentoilla oikein kunnolla. Eikä joulun jälkiäisenä odota edes perinteinen "paluu arkeen" -masis, vaan loma jatkuu 5.1 asti ja huomenna lähdetään viettämään sitä Prahaan!

ViestiLähetetty: 2012-01-05 16:44:34 
Poissa
kilometrikarppi
kilometrikarppi

Matkalta kotiuduttu. Oli kivaa! Joskin yhtenä päivänä sairastin niin kovan mahtaudin, että se vei paikalliseen sairaalaankin sittn tutustumaan... :( Nyt puolestaan aika ikävä lenssu päällä, mikä harmittaa erityisesti sen takia, että joulun ja matkan aiheuttama liikuntatauko vaan jatkuu... En oo juossu metriäkään varmaan kolmeen viikkoon. Noh, jos nyt tän jälkeen ois loppukevään terveenä, kun jumpatkin alkaa ensviikolla! Pääsee taas Zumbailee ja muuta kivaa! Ehkä se arki syömisine, liikkumisine, töineen ja kouluineen pikkuhiljaa rullahtelee taas normaaliin vauhtiin...

Meillä alkais nyt tuolla jumppaseuralla myös kahvakuulailut, mutta ääh, kun siitä pitäs maksaa 50€ lisämaksu ja ottaa oma kuula ja mulla ei siis oo sopivan painosta ni pitäs seki ostaa :( Tekis kyl nii kovasti mieli, että harkitsen kyl silti vaikkei rahaa nyt oikei ookaan.. Tosin toi paikkakin on joku 2-3km päässä ja en mä tiedä jaksanko kävellä sinne jonkun 8kg kuulan kanssa ja sit milläs mä sen pyörällä kuljetan, varmaan tulis repun pohjasta läpi :P Autoo ei siis oo ja julkiset ei meillä pusikossa oikein kulje.

Nomutjoo, tää lähtis kohta töistä kotiin paranteleen lenssujaan (ei iljenny jäädä töistä pois taudista huolimatta, kun vaan yks päivä oli..). Hyviä loppiaisia kaikille!

ViestiLähetetty: 2012-01-05 18:41:38 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Eikö sitä kuulaa vois jättää sinne treenipaikalle varastoon nimilapun kanssa, ettei tarvis joka kerta roudata?

Hyvää loppiaista ja muksaa, kun oot takasin! :) Mä muutin tonne liikkapäikkyihin, tuu sanoo heippa!

"Remembering you are going to die is the best way I know to avoid the trap of thinking you have
something to lose. You are already naked. There is no reason not to follow your heart."

Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju  Vastaa viestiin  [ 296 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen 111 12 13 14 15 Seuraava

Kaikki ajat ovat UTC+02:00