karppaus.info

karppininjat
Tänään on 2024-03-29 07:41:35

Kaikki ajat ovat UTC+02:00




Aloita uusi ketju  Vastaa viestiin  [ 296 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen 19 10 11 12 1315 Seuraava
Julkaisija Viesti
 Viestin otsikko: Re: Kesäkilojen karkotus
ViestiLähetetty: 2011-11-04 12:50:01 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi
Avatar

Liittynyt: 2011-08-18 07:28:02
Viestit: 1370
marika_ kirjoitti:
Eli vyötärö 72cm, lantio 94cm ja reisi paksuimmasta kohtaan 56cm. Ihanku lantio ois levähtäny sentin, koska kovasti muistelen jostain tuota 93:sta :-k

Sulla on kyllä ollut mahtavia tuloksia, ihan niinkuin AP tuossa jo sanoikin. Kadehdin vähän sun pitkäjänteisyyttäs... ehkäpä mäkin voin vuoden päästä olla sun painonen ja fiilistellä sitkeetä mutta rentoa karppitaivaltani. Ehkä toi lantio leveneminen liittyy siihen, mitä täällä monet naiset hehkuttaa: laihtumisen lisäksi muodot naisellistuu. Eli pötkylöistä tulee tiimalaseja.

_________________
Edustusvaimon etsikkoaika
Karkittomat päivät: 1. Ennätys tänä kesänä: 9


Ylös
   
 Viestin otsikko: Re: Kesäkilojen karkotus
ViestiLähetetty: 2011-11-04 13:08:47 
Poissa
kilometrikarppi
kilometrikarppi
Avatar

Liittynyt: 2009-10-19 17:03:14
Viestit: 2060
^Joo, mut sun päikkyä kun laajemmin vakoilin, niin taitaa olla sulla aikaslailla parempi kehonkoostumus, kun näytät/näytit melkein 5kg isommalla painolla olevan (tai olleen joskus tossa syksymmällä siis) about samoissa senteissä :D
Mut kohta määkin juoksen maratoneja ja vyötärö on 65, nii 8) Laihaläskiys heihei, kesäkunto, here I come!
Mutta tosiaan, vyötärön suhteen lähin jostain 83:sta, että jo reilu 10cm ollaan siinäkin tultu alaspäin vaik oonin vähän tällänen keskivartalopaksu :P Muita lähtömittoja en muista. Ehkä ne täältä ketjun uumenista jostain löytyis, kenties.

Ja kiitokset Arille kannustuksesta! :)

--

Tää on taas NIIIIIN näitä päiviä. Unohdin eväät, kaikki kortit jäi ulkoilutakin taskuun (eilen kävin suoraa lenki jälkee kaupas ja otin jostain syystä kaikki maksukorttini mukaan...) ja käteistä ei oo. Söin sitten lounaaks tossa 4 siivua x-tran kermajuustoa (niitä isoja valmissiivuja, oli jääny mulla töihi jääkaappiin roikkumaan) ja 2 palaa maraboun premium dark minttiä kun sitä hengaa työpöydän laatikossa. Aika gourmeeta, eikö?
Noh, illalla lämitetään kotona sauna ja paistellaan ukkelin kans kiukaalla maggaraa. Nii ja juodaan ehkä viikon auki ollutta punaviiniä. Että sillee 8) Jos ei kuulu huomenna, ni kuolin siihe viiniin sitten...

_________________
Kuva

02/2012 päättynyt painonseurantapäiväkirja: Kesäkilojen karkotus
02/2012 aloitettu liikuntapäiväkirja: Sentit jäävät salille


Ylös
   
 Viestin otsikko: Re: Kesäkilojen karkotus
ViestiLähetetty: 2011-11-05 07:58:44 
Poissa
kilometrikarppi
kilometrikarppi
Avatar

Liittynyt: 2009-10-19 17:03:14
Viestit: 2060
Pitää mainostaa, mut on mulla vaan kiva ukkeli, se osti mulle tän mekon: https://www.seppala.fi/mekot/fi_1110_61 ... Group=1536 :smt007 :smt007

Ja parasta toki kaikessa, et mekko oli kokoa 36 ;) Housut mulle joo ei varmastikaan mahtuis kolmekutoset (paitsi joo, on mul yhet Anttilan pökät 36-kokosena, mut ne onkin pirullisen joustavat). En oo tosin kokeillu, mut H&M:n taulukoiden mukaan esim. vyötärön pitäis olla 68cm kokoon 36. Olkoon se siis vaikka tavotteeni!

Niin ja joo, tänää mennää Rossoon syömään miehen perheen kanssa. Hittola. Siellä olis kyllä yks pasta-annos, jossa olis taulukon mukaan vaan 20g/hh :shock: Mutta ei pitsoissakaan olis kun n. 50 ja mun ehkä vähän tekis mieli pizzaa.
Tänään paukkuu kyl kalorit niiiiin yli, kun sit iltaa mennään ton jälkeen sitten viettään anoppilaan ja tuljaisiks ollaan ostettu neljää erilaista irtotiskijuustoa ja ihan varmasti sielläkin on kaikkea ihanaa (luultavasti punkkua, mmm). Mutta kerrankos sitä 8)

_________________
Kuva

02/2012 päättynyt painonseurantapäiväkirja: Kesäkilojen karkotus
02/2012 aloitettu liikuntapäiväkirja: Sentit jäävät salille


Ylös
   
 Viestin otsikko: Re: Kesäkilojen karkotus
ViestiLähetetty: 2011-11-05 09:05:33 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Liittynyt: 2005-06-02 06:28:57
Viestit: 4876
marika_ kirjoitti:
Niin ja joo, tänää mennää Rossoon syömään miehen perheen kanssa. Hittola. Siellä olis kyllä yks pasta-annos, jossa olis taulukon mukaan vaan 20g/hh :shock: Mutta ei pitsoissakaan olis kun n. 50 ja mun ehkä vähän tekis mieli pizzaa.
Tänään paukkuu kyl kalorit niiiiin yli, kun sit iltaa mennään ton jälkeen sitten viettään anoppilaan ja tuljaisiks ollaan ostettu neljää erilaista irtotiskijuustoa ja ihan varmasti sielläkin on kaikkea ihanaa (luultavasti punkkua, mmm). Mutta kerrankos sitä 8)

Huomenta
on VAIN hyväksi painonpudotukselle välillä pitää hh syklitys. eli reilusti korkeampi kcal:in päivä joka on saatu aikaan hh.
eli hyvillä mielin pastaa, pitzaa ym. ruokaan ystävien kanssa . =D>
tv AP

_________________
Mukana yli 18 vuotta.
Minun ennen ja jälkeen kuvat.
HH on aika vähissä, keltuaista, lihaa, kalaa ja lampaan juustoa. Olen öljytön ja en syö viljaa, pähkinöitä, hedelmiä ja vihanneksia. C:tä otan vielä purkista.


Ylös
   
 Viestin otsikko: Re: Kesäkilojen karkotus
ViestiLähetetty: 2011-11-05 11:31:59 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi
Avatar

Liittynyt: 2008-05-31 01:48:17
Viestit: 1176
Paikkakunta: Vantaa/Lontoo
Oih, aivan ihana mekko! :smt007 Tuo kelpaisi mullekin, vaikka mä en yleensä löydä mitään Seppälästä.

Oikein hauskaa iltaa! :) Välillä tekee vaan hyvää syödä mitä mieli tekee, vaikka kalorit paukkuisikin yli.


Ylös
   
 Viestin otsikko: Re: Kesäkilojen karkotus
ViestiLähetetty: 2011-11-06 17:16:43 
Poissa
kilometrikarppi
kilometrikarppi
Avatar

Liittynyt: 2009-10-19 17:03:14
Viestit: 2060
^Joo mustakin Seppälästä harvon löytyy mitään, mut nyt oli ton lisäks useempikin kiva juttu jotka olis mulle kelvannu. Esim. yhet housut oisin niin halunnu, mutta oon tehnyt itteni kanssa sopimuksen, etten osta housuja nyt ollenkaan. Kun sitten jos vielä vähän tiivistyis... Housujen haluun olevan just eikä melkeen oikeenkokoset. Tai no, tällähetkellä käytän aika monia vähän liian isoja housuja kun en oo raaskinu ostaa pahemmin mitään "välihousuja" tässä laihtumisen kesken :roll:
Paidat, mekot yms. on helpommin ihan hyvät vaikka koko hiukan muuttuiskin (tietysti mallista riippuen), mutta housut ei niinkään.

Eilen tuli possuiltua oikein urakalla. Päivän menuun kuului mm. pizzaa, jätskiä, tortillaa, juustoja, karkkia, rahkapullaa, lisää jätskiä, punaviiniä, kuohuviiniä... No, you got the point :lol:
Mut kivaa oli ja oli taas ihana nähä pienen pientä kummipoikaakin (6kk ikänen). <3 Kummitädin silmäterä.
Ja oli mukava viettää aikaa muutenkin miehen perheen kanssa taas, miehen siskon vanhimman tytön (7v) kanssa käytiin tallillakin, toinen oli niin innoissaan ja onnellinen kun pääs mun mukaan heppoja hoiteleen.

Kohta lähden sulatteleen silavoitani BodySteppiin! Sitten iltapalaks (Big Brotherin kanssa :lol: ) syödään noihin uusiin karppispaloihin (siis noi vaalet palat tai mitälie) tehdyt lämppärit ja hedelmäsalladia.
Huomenna vaan 5h työpäivä ja sen jälkeen parituntia luentoja. Ja illalla katsellaan kenties hyvän ystävän kanssa leffoja tai muuta mukavaa. Aika jees siis.

_________________
Kuva

02/2012 päättynyt painonseurantapäiväkirja: Kesäkilojen karkotus
02/2012 aloitettu liikuntapäiväkirja: Sentit jäävät salille


Ylös
   
 Viestin otsikko: Re: Kesäkilojen karkotus
ViestiLähetetty: 2011-11-06 22:31:25 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi
Avatar

Liittynyt: 2008-05-31 01:48:17
Viestit: 1176
Paikkakunta: Vantaa/Lontoo
marika_ kirjoitti:
^Joo mustakin Seppälästä harvon löytyy mitään, mut nyt oli ton lisäks useempikin kiva juttu jotka olis mulle kelvannu. Esim. yhet housut oisin niin halunnu, mutta oon tehnyt itteni kanssa sopimuksen, etten osta housuja nyt ollenkaan. Kun sitten jos vielä vähän tiivistyis... Housujen haluun olevan just eikä melkeen oikeenkokoset. Tai no, tällähetkellä käytän aika monia vähän liian isoja housuja kun en oo raaskinu ostaa pahemmin mitään "välihousuja" tässä laihtumisen kesken :roll:
Paidat, mekot yms. on helpommin ihan hyvät vaikka koko hiukan muuttuiskin (tietysti mallista riippuen), mutta housut ei niinkään.

Mulla on ihan sama ongelma housujen kanssa. Mä olen laihtunut niin paljon tämän juoksuharrastuksen takia, että kaikki omistamani housut roikkuu nykyään päällä. En silti oikein raaskisi ostaa ihan vielä uusiakaan housuja, kun mä vähän pelkään, että mun alavartalo pienenee vielä tästäkin. Mullekin on nimittäin hirveän tärkeää, että housut on just oikean kokoiset. Inhoan sellaisia vaatteita jotka ei istu kunnolla :?


Ylös
   
 Viestin otsikko: Re: Kesäkilojen karkotus
ViestiLähetetty: 2011-11-06 23:18:06 
Poissa
sintti
sintti

Liittynyt: 2010-05-22 11:36:12
Viestit: 18
Onnea marika_ hienosta saavutuksesta!
Täytyykin lukea tarkemmin tämä viestiketju läpi; saman pituisia ollaan ja siun alkukesän paino sama kuin miun nykyinen :) Eli varmasti löydän hyviä vinkkejä!


Ylös
   
 Viestin otsikko: Re: Kesäkilojen karkotus
ViestiLähetetty: 2011-11-06 23:49:03 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi
Avatar

Liittynyt: 2010-08-10 14:19:53
Viestit: 9046
Paikkakunta: Where my heart is...
Mä oon samoilla linjoilla ton Seppälän suhteen; harvoin sieltä löytää yhtään mitään. H&M ja Gina Tricot on sellasia kauppoja, joista tulee ne perusvaatteet hankittua, kun musta nekin on Seppälällä vähän pliisuja :? Ja muuteskin. Joskus harvoin tulee kuitenkin tehtyä löytöjä, mm. mun megaboobs-bombshellit on juurikin Seppälästä :lol: Punasta pitsiä hei, oli ihan must have!

Kerro sitten, mitä mieltä olit noista uusista leivistä. Mä hyödynsin äitiä ostamaan pussillisen ja musta ne on ihan ok, vaikka nykyään tuntuukin niin hassulta syödä leipää leikkeleiden sijaan. Melkein syön mielummin leikkeitä ja juustoja pelkiltään.

_________________
Jos jonkinlaista ylläpitoa ja laifstailia, vilkaisehan!

"Remembering you are going to die is the best way I know to avoid the trap of thinking you have
something to lose. You are already naked. There is no reason not to follow your heart."


Ylös
   
 Viestin otsikko: Re: Kesäkilojen karkotus
ViestiLähetetty: 2011-11-07 09:18:28 
Poissa
kilometrikarppi
kilometrikarppi
Avatar

Liittynyt: 2009-10-19 17:03:14
Viestit: 2060
annimanni: kiitokset tsempeistä! :) aina mukavaa jos joku jaksaa näitä mun sepustuksia käydä kattelemassa-

anniem kirjoitti:
Joskus harvoin tulee kuitenkin tehtyä löytöjä, mm. mun megaboobs-bombshellit on juurikin Seppälästä :lol: Punasta pitsiä hei, oli ihan must have!


Onkohan mulla samanlaiset..? :lol: Kirkkaanpunasta pitsiä ja täytettä enempi kun laki sallii? :D

Niin ja leivät oli ainakin tolleen uunileipinä just erinomaisia, mycket parempia kun paahtoleipä-karppiset, kun eivät vetistyneet. Ei tosta nyt ehkä miljoonan täytekilon alta kauheen autenttista makukokemusta saanu, mut jäi noita sinne pussiin vielä, et ehkäpä jo tänään maistelen ihan sellasenaan ja raportoin sit tästä kokemuksesta :P

Annin inspaamana listaanpas minäkin viimeviikon liikunnat:

ma: 1h 15min reipas kävelylenkki
ti: Zumba
ke: juoksu 20min
to: juoksu 50min
pe: -
la: lihaskunto 15min + ratsastus 45min
su: BodyStep


(ja loppuun häpeäkseni tunnustan, et tänään aamupaino 67 :oops: Ois ehkä kuitenkin voinu vähän lauantaina rajottaa... No mut nestettä jos tosta olis suurin osa ja lisäks mua on nyt ummettanukin 2 päivää siihen malliin, ettei oo mitään tullu ulos... *seliseli*)


ps. Päätin, että 4 viikon päästä painan korkeintaan 64kg, vaikka se vaati päällään seisomista! NII! :twisted: Ja vyötärö on sitten 69!
Eli palataan tähän asiaan sitten itsenäisyyspäivän tienoilla :P

_________________
Kuva

02/2012 päättynyt painonseurantapäiväkirja: Kesäkilojen karkotus
02/2012 aloitettu liikuntapäiväkirja: Sentit jäävät salille


Ylös
   
 Viestin otsikko: Re: Kesäkilojen karkotus
ViestiLähetetty: 2011-11-07 16:11:05 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi
Avatar

Liittynyt: 2010-08-10 14:19:53
Viestit: 9046
Paikkakunta: Where my heart is...
Voipi hyvin olla samanlaiset, hävyttömän tyrkyt ja suurentavat ainaskin :lol:

_________________
Jos jonkinlaista ylläpitoa ja laifstailia, vilkaisehan!

"Remembering you are going to die is the best way I know to avoid the trap of thinking you have
something to lose. You are already naked. There is no reason not to follow your heart."


Ylös
   
 Viestin otsikko: Re: Kesäkilojen karkotus
ViestiLähetetty: 2011-11-08 18:37:01 
Poissa
kilometrikarppi
kilometrikarppi
Avatar

Liittynyt: 2009-10-19 17:03:14
Viestit: 2060
Päässä on ihme pöhnänen olo. En oikein tiedä oonko tulossa kipeeks (no epäilen ku just olin), onks tää alkava migreeni vai joku muu pirulainen. Noh, kohta lähden Zumbaan karkottaan tota oloa. Polvikin on tänää kiukutellu, luennon jälkeen kun nousin ylös ja otin ekan askeleen ni kyyneleet nous silmään samantien, sattu niin tanasti. Olin varmaa ollu huonossa asennossa, mut ei sitä ton kanssa huoma ennenkun kävellä yrittää. No, on se nyt jo ihan kivasti rauhottunu, vähän juilii vaan.

Eilen söin sitten suklaata ja join siiderin, tänään oli paino taas hitsun noussu :( Mutta tänään oon ollu ihan nätisti, ni jos se huomen ois taas alaspäin.

Tän päivän pöperöt siis..
9: broiskun filee, bulgarian jugurttia purkillinen (200g) siemenillä
13: 35g prodepatukka (turhake joo)
17: pieni banaani, 100g turkkilaista, 20g cashew-pähkinöitä
ja Zumban jälkee n. 21 vielä todennäkösesti: broiskun filee ja salaattia, fetaa vois vähän heitellä joukkoon. Niin ja varmaan taas hedelmäsalladia kipollinen (mandariini, päärynä, vesimeloni).

Aikalailla on taas hedelmät maistunu, mutta antaa maistua. En mä niitä kovin suurena syntinä jaksa pitää.

_________________
Kuva

02/2012 päättynyt painonseurantapäiväkirja: Kesäkilojen karkotus
02/2012 aloitettu liikuntapäiväkirja: Sentit jäävät salille


Ylös
   
 Viestin otsikko: Re: Kesäkilojen karkotus
ViestiLähetetty: 2011-11-09 11:42:30 
Poissa
kilometrikarppi
kilometrikarppi
Avatar

Liittynyt: 2009-10-19 17:03:14
Viestit: 2060
Paino näyttäis taas hypänneen alespäin :smt026

Mussuttelen tässä lounaaks voi-öjyseoksessa paistettuja kasviksia (kukkis, parsis, porkkana, paprika, sipuli, pinaatti). Maustoin nää mm. mustapippurilla, valkopippurilla, chilillä ja tabascolla. Aikas herkkua. Niin ja kaverina vielä yks eiliseltä jääny broiskun filee. Jälkkäriks odottas tuolla työpöydän laatikossa Dark Minttiä ja kaveriks toki espressoa 8) Not bad.

_________________
Kuva

02/2012 päättynyt painonseurantapäiväkirja: Kesäkilojen karkotus
02/2012 aloitettu liikuntapäiväkirja: Sentit jäävät salille


Ylös
   
 Viestin otsikko: Re: Kesäkilojen karkotus
ViestiLähetetty: 2011-11-13 15:06:56 
Poissa
kilometrikarppi
kilometrikarppi
Avatar

Liittynyt: 2009-10-19 17:03:14
Viestit: 2060
Eilen juhlittiin miehen siskon ja miehensä häitä, hyvin pienimuotosesti heillä kotona vaan. Mutta vitsit että oli kivaa! Hyvää ruokaa, hyvää juomaa ja hyvää seuraa 8) Alkoa tuli kyllä otettua ehkä lasillinen jos toinenkin liikaa. Punaviiniä, kuohuviiniä, boolia, siideriä... Yöllä tuli halittua pyttyä ja aamusella päänsärky muistutteli illasta. Mutta kerrankos sitä. Nyt makailen edelleen yöpuku päällä sohvalla ja mietin, että jos lähtis vaikka kävelylle ja kävis ostamassa mutakakkutarvikkeet ABC:lta =P~ Tosin ensin pitäs ehkä lukea vähän tenttiin. On kyllä niin sunnuntaimainen fiilis, ettei oikein huvittais moinen ittensä rasittaminen.

Selailinpas tossa muuten äsken aikani kuluks omia kuviani facebookista. Niistä kuvista sitten oikein kunnolla iski, kuinka iso verrattuna nykyiseen mä oon ollu 2010 kesällä :shock: Siis kauheeta miten sokee sitä sillon on ollu itelleen, kun enimmäkseen pidin itteäni normaalina tai jopa hoikkana, mitä nyt toki muhkuroideni kanssa kriiseilin, mutta kummasti niissä kuvissa esiintyvä tyttö kuitenkin todellakin näyttää ylipainon rajoilla keikkuvalta eikä mitenkään hyvällä tahdollakaan hoikalle..
Noh, toivottavasti noihin aikoihin ei tarvi enää palata. Piilotin kuvatkin omasta fb-profiilistani, ettei tartte niitä katella :roll: Pitäsköhän kuitenkin tänne pistää joku, vaikka noin muistutukseks itelle...

ps. Painokaan ei noussu pahasti, tänään 66,1. Tää viikko jäi siis laskuttomaks, mut eipä haittaa. Tosin saattaa olla että ensviikolla on sama kohtalo, koska meen koko viikonlopuks Tyttöjen kanssa Trelle :shock: Noh, yritän viikolla vähän tiukistella ni jos se hiukan kompensois sitten.

_________________
Kuva

02/2012 päättynyt painonseurantapäiväkirja: Kesäkilojen karkotus
02/2012 aloitettu liikuntapäiväkirja: Sentit jäävät salille


Ylös
   
 Viestin otsikko: Re: Kesäkilojen karkotus
ViestiLähetetty: 2011-11-13 15:18:31 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi
Avatar

Liittynyt: 2010-08-10 14:19:53
Viestit: 9046
Paikkakunta: Where my heart is...
Kerrankos sitä yllättää itsensä halailemasta posliinijumalaa :lol: Ei se väärin ole. Ja jos tilanne vaatii, niin on turha kieltäytyä! 8)

Laita vaan kuvaa tänne, just to remind you and the others että mistä oot lähtenyt liikkeella ja missä oot nyt. Kuvat kertoo enemmän kuin tuhat sanaa tai mikään painolukema.

Ihanaa rokulisunnuntaita!

_________________
Jos jonkinlaista ylläpitoa ja laifstailia, vilkaisehan!

"Remembering you are going to die is the best way I know to avoid the trap of thinking you have
something to lose. You are already naked. There is no reason not to follow your heart."


Ylös
   
 Viestin otsikko: Re: Kesäkilojen karkotus
ViestiLähetetty: 2011-11-13 15:20:48 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi
Avatar

Liittynyt: 2011-08-18 07:28:02
Viestit: 1370
KUVIA! Jos sä laitat, niin mäkin alan harkitsemaan ;)
Ja jos bileitä on, niin musta ihan riittävä suoritus on, ettei paino viikkotasolla nouse. Tuo laattaaminen tietty auttaa asiaa dokaamisen yhteydessä, mutta ihan kuin joku joskus jossain (lähde puuttuu) ois sanonut, ettei se oo hyvä tapa pudottaa painoa.

_________________
Edustusvaimon etsikkoaika
Karkittomat päivät: 1. Ennätys tänä kesänä: 9


Ylös
   
 Viestin otsikko: Re: Kesäkilojen karkotus
ViestiLähetetty: 2011-11-13 17:01:29 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi
Avatar

Liittynyt: 2008-05-31 01:48:17
Viestit: 1176
Paikkakunta: Vantaa/Lontoo
Joo, kuvia!

Leppoisaa sunnuntaita! :) Ei se kivan illan jälkeen ole niin justiinsa, vaikka joutuisikin seuraavana aamuna vähän kärsimään :wink:


Ylös
   
 Viestin otsikko: Re: Kesäkilojen karkotus
ViestiLähetetty: 2011-11-14 09:29:34 
Poissa
kilometrikarppi
kilometrikarppi
Avatar

Liittynyt: 2009-10-19 17:03:14
Viestit: 2060
Joo ja onneks tällä kertaa kärsimys oli vielä suhteellisen pientä verrattuna siihen mitä se on mulla joskus ollu... :P

Mutjoo, no mä siirryn vakavasti harkitsemaan tätä kuva-asiaa. Vaikka näin maanantain kunniaks :lol:

Kokeilin muuten eilen Annin suklaadieettiä ja vedin iltapalaks melkein 100g maitosuklaata :lol: Noh, oli se hyvää :P

_________________
Kuva

02/2012 päättynyt painonseurantapäiväkirja: Kesäkilojen karkotus
02/2012 aloitettu liikuntapäiväkirja: Sentit jäävät salille


Ylös
   
 Viestin otsikko: Re: Kesäkilojen karkotus
ViestiLähetetty: 2011-11-14 15:00:50 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi
Avatar

Liittynyt: 2010-08-10 14:19:53
Viestit: 9046
Paikkakunta: Where my heart is...
Vai on täällä saatu multa (pahoja) vaikutteita :mrgreen: Mä laskin huvikseni suurinpiirtein koko viime viikon suklaamäärän, ja se oli niin hävytön etten kehtaa edes kertoa... Tai noh, annetaan mennä vaan. Vajaat 700 grammaa :oops: Siis koko viikolta, melkeen sata grammaa per päivä! Syyn voi toki laittaa mamman niskoille kun se antoi noita suklaita mulle, mut emmä sitä ihan noin paljoo älynnyt silti syöväni 8-[

No, ainakin se on nyt todistettu että suklaalla VOI elää.

_________________
Jos jonkinlaista ylläpitoa ja laifstailia, vilkaisehan!

"Remembering you are going to die is the best way I know to avoid the trap of thinking you have
something to lose. You are already naked. There is no reason not to follow your heart."


Ylös
   
 Viestin otsikko: Re: Kesäkilojen karkotus
ViestiLähetetty: 2011-11-15 20:50:08 
Poissa
kilometrikarppi
kilometrikarppi
Avatar

Liittynyt: 2009-10-19 17:03:14
Viestit: 2060
^Ihan kunnioitettava määrä :D Kun mietin tota määrää ja sun kutistuvaa vyötäröä, niin heti tulee paljon parempi mieli jos vaikka nyt vähän suklaa maistuiskin. Mä en tän pitusena ihan 60cm vyötäröä taida tavotella, mutta 65 ois aika ihana. Joskus. Ensin nyt ees alle 70. Jos söis joka päivä vaan levyn fasun sinistä ja ehkä salaattia, ei muuta. Toimiskohan? :lol:

ps. Paino jumii 66,1:ssa. Mrr.

pps. Pakkasessa olis miehen tarjouksesta ostamaa Vienetan suklaa-jäätelökakkua. Sitä ei taideta laskea? :D

_________________
Kuva

02/2012 päättynyt painonseurantapäiväkirja: Kesäkilojen karkotus
02/2012 aloitettu liikuntapäiväkirja: Sentit jäävät salille


Ylös
   
Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju  Vastaa viestiin  [ 296 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen 19 10 11 12 1315 Seuraava

Kaikki ajat ovat UTC+02:00


Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 12 vierailijaa


Et voi kirjoittaa uusia viestejä
Et voi vastata viestiketjuihin
Et voi muokata omia viestejäsi
Et voi poistaa omia viestejäsi
Et voi lähettää liitetiedostoja

Etsi tätä:
Hyppää:  
Keskustelufoorumin ohjelmisto phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Käännös: phpBB Suomi (lurttinen, harritapio, Pettis)