karppaus.info

karppininjat
Tänään on 2024-03-28 10:01:49

Kaikki ajat ovat UTC+02:00




Aloita uusi ketju  Vastaa viestiin  [ 296 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen 13 4 5 6 715 Seuraava
Julkaisija Viesti
 Viestin otsikko: Re: Kesäkilojen karkotus
ViestiLähetetty: 2011-01-22 18:34:53 
Poissa
kilometrikarppi
kilometrikarppi
Avatar

Liittynyt: 2009-10-19 17:03:14
Viestit: 2060
71,9, eli ehkä toi viimeviikkonen oli vaan alkavien menkkojen aiheuttamaa turvotusta. Sovittiin miehen kanssa et sit ku mä oon _oikeesti_ alle 70 (siis niin et se kestää vähitään kahet viikkopunnitukset), ni pidetään pienimuotoset hiilaribileet ja syödään ensimmäistä kertaa varmaan vuoteen cheese ballseja :lol: Sit piereskellään koko seuraava päivä ja muistetaan miksei se kannattanukaan.

Mies muuten oli taas laihtunu vaikkei se todellakaan oo ees yrittäny, et on se nyt kumma sit! Mut ei, oon ilonen sen puolesta, pääs alle 80kg:n (on siis vaan 174 pitkä ja BMI on nyt jotain 26, mut musta on jo kyl iha hyvä tollasena, ainakaan alle 75 en haluis et se painaa, koska sit on riski et se joskus alittais mun painon :lol: Enkä tykkää sellasista naruista miehistä..)

Aloin muuten taas syömään sitä CLA:ta. Olkoon sit ollu vaikka lumevaikutusta, mutta musta tuntuu et viimeks ne tehosti oikeesti laihtumista, tsiigalin painokalenteristakin, niin viimeks niiden syömisten aikaan oli kyl oikeesti keskimääränen pudotus enemmän. Sit lopetin ne kun ajattelin et liekkö niistä oikeesti mitään iloa ja taasko vaan multa huijataan rahat, mut pakko nyt sit kuitenkin kokeilla uusiks et josko se sittenkin ois johtunu niistä eikä ollu vaan sattumaa.

_________________
Kuva

02/2012 päättynyt painonseurantapäiväkirja: Kesäkilojen karkotus
02/2012 aloitettu liikuntapäiväkirja: Sentit jäävät salille


Ylös
   
 Viestin otsikko: Re: Kesäkilojen karkotus
ViestiLähetetty: 2011-01-23 10:08:58 
Poissa
kilometrikarppi
kilometrikarppi
Avatar

Liittynyt: 2009-10-19 17:03:14
Viestit: 2060
^Toi 71,9 oli muuten perjantaina alkuillasta mitattu paino, unohdin sen mainita tossa.

No, tänään otin sit aamupainon, nii 71,3 :)

Saiskohan ensviikolla taas päivittää tickeriä...

_________________
Kuva

02/2012 päättynyt painonseurantapäiväkirja: Kesäkilojen karkotus
02/2012 aloitettu liikuntapäiväkirja: Sentit jäävät salille


Ylös
   
 Viestin otsikko: Re: Kesäkilojen karkotus
ViestiLähetetty: 2011-01-27 12:30:51 
Poissa
kilometrikarppi
kilometrikarppi
Avatar

Liittynyt: 2009-10-19 17:03:14
Viestit: 2060
Tänää oli pakko käydä vaa'alla ja 70,9 :D Tosin tickeriä en vielä päivitä, koska virallinen punnituspäivä on huomenna, niin kattelen sen ensin.

Oikeesti alan uskoa tohon CLA:n, vaikkei sen muka pitäis edes alkaa vaikuttaa kun joku kuukauden syönnin jälkee, mut nyt oon taas viikon vetäny tota vahvaa CLA:ta 4 nappia päivässä ja kilo on viikos nyt lähteny. Siis voihan se olla et tää on taas tota perinteistä sahausta tai sit vaan jotain sattumaa, mut joo, katellaan :D
Makso 15€ purkki ja toi purkki riittää tolla 4:n päiväannoksella kuukaudeks, et ei nyt ihan mahoton satsaus.

_________________
Kuva

02/2012 päättynyt painonseurantapäiväkirja: Kesäkilojen karkotus
02/2012 aloitettu liikuntapäiväkirja: Sentit jäävät salille


Ylös
   
 Viestin otsikko: Re: Kesäkilojen karkotus
ViestiLähetetty: 2011-01-27 14:14:40 
Poissa
sintti
sintti

Liittynyt: 2011-01-04 09:46:05
Viestit: 14
Onpa hauskaa ja mielenkiintoista lukea sun juttuja ja edistymistä! :D

Onko muilla mielipiteitä tai kokemuksia tuon CLA:n käytöstä, vaikutuksista..?

_________________
Kuva


Ylös
   
 Viestin otsikko: Re: Kesäkilojen karkotus
ViestiLähetetty: 2011-01-27 20:11:49 
Poissa
kilometrikarppi
kilometrikarppi
Avatar

Liittynyt: 2009-10-19 17:03:14
Viestit: 2060
^CLA:sta on täällä useempikin keskustelu ja aikalailla karppikonsesus on yleisesti ehkä enemmän sitä vastaan, tai siis sitä pidetään hyödyttömänä ja ainoastaan luonnollisesta CLA:sta olis hyötyä. No, tiedän kuitenkin muutamia muitakin karppeja jotka on CLA:ta syöny ja yleisesti netissä väitettiin, että se on ainoo laihdutuspilleri josta vois olla mitään apua.

Vaikka oon yleisesti kaikkia pillereitä vastaan ja uskon laihduttamiseen luontasin keinoin, niin jossain epätoivossa menin silti ostaan tota CLA:ta ja sit kun tarkkailemalla painokäyriä huomasin, et sillon kun sitä söin on ollu enemmän pudotusta, ni oli pakko kokeilla nyt ostaa uusiks :lol:

Mut kiva juttu et täällä käy joku joskus kurkkimassa, välillä tuntuu et lähinnä yksinäni tääl höpisen :D

_________________
Kuva

02/2012 päättynyt painonseurantapäiväkirja: Kesäkilojen karkotus
02/2012 aloitettu liikuntapäiväkirja: Sentit jäävät salille


Ylös
   
 Viestin otsikko: Re: Kesäkilojen karkotus
ViestiLähetetty: 2011-01-28 09:56:42 
Poissa
sintti
sintti

Liittynyt: 2011-01-04 09:46:05
Viestit: 14
CLA:t ostettu! :)
Mulla karppausta takana 1kk (hh 30-50g). Aluksi menin kovilla kaloreilla (2300-3000), mutta jumin iskettyä päälle olen alkanut nyt vähän kaloreitakin pudottaa 1500-2000 pintaan. Kaikki muukin lisätsemppi ja ihmepillerit on nyt kotiinpäin! :D
Kokonaissaldo nyt n. -2kg.

Jatka samaan malliin ja tsempit sinne! =D>

_________________
Kuva


Ylös
   
 Viestin otsikko: Re: Kesäkilojen karkotus
ViestiLähetetty: 2011-01-28 12:49:35 
Poissa
kilometrikarppi
kilometrikarppi
Avatar

Liittynyt: 2009-10-19 17:03:14
Viestit: 2060
^Raportoipa säkin omia kokemuksias sit tosta, ois kiva tietää ooks mä ainoo vainoharhanen täällä joka kuvittelee sen auttavan :lol:

Tänää aamupaino 70,8 eli päivitin se nyt sitten tickeriin :)

Oon tainnu olla näin kevyt viimeks ehkä yläasteella tai lukion alussa. Sen verran on kyl viel varsinkin reisissä (ja jonkunverran myös mahassa) ylimäärästä, et katotaan nyt mikä toi lopullinen tavote sit olis. Pohdin sitten tossa 68:n kohdalla (jos sinne nyt joskus pääsen), et oisko siitä omasta mielestä vielä aiheellista tiristää pari kiloa. Koitan kyl ehkä myös vähän lisätä jotain erilaista liikuntaa, jos siitä olis noiden reisien muotoutumisessa apua. Missään alipainon rajoilla kiikkuvaks laihaläskiks en kuitenkaan haluais.

_________________
Kuva

02/2012 päättynyt painonseurantapäiväkirja: Kesäkilojen karkotus
02/2012 aloitettu liikuntapäiväkirja: Sentit jäävät salille


Ylös
   
 Viestin otsikko: Re: Kesäkilojen karkotus
ViestiLähetetty: 2011-02-10 12:57:33 
Poissa
kilometrikarppi
kilometrikarppi
Avatar

Liittynyt: 2009-10-19 17:03:14
Viestit: 2060
Mä jätin viimeviikon punnitukset väliin ku oli jotenkin kauheen iso olo ja pelkäsin että tulee masentavia tuloksia :P

No, huomenna olis taas punnituspäivä. Oon tosi ilonen jos ei oo noussu, koska meillä tosiaan oli se muutto tossa heti ton edellisen punnituksen jälkeen (29pv) ja noh, pitihän sitä sit tilata muuttopitsaa ja nyt kun on sit oma sauna ni on pitäny sit alkuhuumassa saunoa tosi monta kertaa viikossa ja vähän turhan usein ottaa sitä saunasidukkaakin #-o

Sunnuntaina lähetään taas Tukholman risteilylle kun halvalla saatiin (viimeks tosiaan sillon joulukuun alus oltiin), et varmaan siellä tulee taas alkoa otettua. Mut mennää tällä kertaa miehen kanssa kahestaa, et tuskin nyt mitään kännejä huvittaa kahestaan vetää :D Eli eiköhän kohtuu sivistyneellä viininlipittely -linjalla mennä. Ja buffetissa on onneks helppo herkutella karpisti. Ihan jo nousee vesi kielelle kun aattelen niitä kaikkia kaloja ja muita herkkuja... =P~

_________________
Kuva

02/2012 päättynyt painonseurantapäiväkirja: Kesäkilojen karkotus
02/2012 aloitettu liikuntapäiväkirja: Sentit jäävät salille


Ylös
   
 Viestin otsikko: Re: Kesäkilojen karkotus
ViestiLähetetty: 2011-02-17 21:41:37 
Poissa
kilometrikarppi
kilometrikarppi
Avatar

Liittynyt: 2009-10-19 17:03:14
Viestit: 2060
Ja unohdin viimeviikonloppunakin päivittää tänne. No, olihan se vähän noussu, 71,3kg.

Nyt on varmaan noussu 300kg sen laivareissun takia. Joskin aika karpisti syötiin kun buffassa ruokailtiin (vähän jälkkäreitä oli pakko maistella ja perunamuussia söin pari rkl riistan kaverina (oli pahaa, siis se muussi), samoin toisena aamuna yhen pienen karjiksen munavoin alustana (munavoita oli enemmän kun piirakkaa ja mua tuijotettiin aika monelta suunnalta)), mut alkoa kyl sit meni #-o Voi elämä.

Olo ei kyl itseasiassa nyt oo ees kovin turvonnu, et ehkä huomisessa (tai saa nähä jätänkö ylihuomiseen...) punnituksessa on kenties jotain toivonkipinää...

Tosin mulla on tullu kuvioihin uusia vatsaongelmia. Oikeestaan nää alko jo öh... viime vai toissaviikolla vai joskus. No kuitenkin, mua nimittäin välillä ummettaa. Ja välillä on maha ihan löysällä. Ennen joskus muinoin mulla oli jatkuvia mahongelmia ja ihan rehellinen ripuli päällä 24/7/365 suunnilleen, mut karpillahan se korjaantuu ja pitkään oli hyvä. Nyt on sit menny tollaseks ja varsinkin toi ummetus on ihan uutta. Välillä kyllä maha toimii ihan hyvin, mut välillä ei. Oikeestaan välillä tuntuu, ettei suoli vaan saa kuljetettua sitä tavaraa eteenpäin... Mikäköhän nyt sit neuvoks? Lisää rasvaa? Vähemmän rasvaa? Enemmän kasvikuituja? Vähemmän hiilareita?

Pitäs varmaan koittaa ruveta tarkemmin tiukkisteleen ruokavalion (ja hiilien!) kanssa ja kattoa vaikuttaisko. Puuh.

peeäs. MIKSEI SE PAINO VOIS EDES KÄVÄSTÄ KUTOSELLA ALKAVASSA LUVUSSA :smt076 Nyt perkele tän homman kanssa sit nii!

_________________
Kuva

02/2012 päättynyt painonseurantapäiväkirja: Kesäkilojen karkotus
02/2012 aloitettu liikuntapäiväkirja: Sentit jäävät salille


Ylös
   
 Viestin otsikko: Re: Kesäkilojen karkotus
ViestiLähetetty: 2011-02-19 21:24:19 
Poissa
juniorikarppi
juniorikarppi
Avatar

Liittynyt: 2011-01-09 16:36:46
Viestit: 78
Paikkakunta: Jyväskylä
Kävin lueskelemassa :smt039 mukavaa tekstiä ja hienosti pudonnu paino :) Kyllä se kutosella alkava luku sieltä tulee!

_________________
Sitä on joskus ruuan kanssa aika hyvää pataa. ->
Ja joskus jaksaa mittailla muuallakin kuin keittiössä. ->


Ylös
   
 Viestin otsikko: Re: Kesäkilojen karkotus
ViestiLähetetty: 2011-02-20 19:33:26 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Liittynyt: 2007-10-09 16:25:52
Viestit: 855
Mäkin luin, ja valan itseeni uskoa että sitä painoa voi pudottaa myös normaalipainon sisällä :) Tsemppiä jatkoon, jään seuraileen.

_________________
Kuva


Ylös
   
 Viestin otsikko: Re: Kesäkilojen karkotus
ViestiLähetetty: 2011-03-02 09:52:14 
Poissa
kilometrikarppi
kilometrikarppi
Avatar

Liittynyt: 2009-10-19 17:03:14
Viestit: 2060
Ai vautsis, täällä oli kommentteja, kiitos vaan kannustuksesta! :)

Oon nyt vähän lintsaillu vaakailusta kun on taas "ollu vähän kaikkea" ja joo. Ei oo ollu kovasti laihempi olo ni en oo uskaltanu :D Nyt jos sitä perjantaina vaikka taas uskaltais.

Senttejähän multa oli kuitenkin hiukan lähteny niinkun toisaalla raportoinkin. Eli vyötärö nyt 76cm ja lantio 100cm.

_________________
Kuva

02/2012 päättynyt painonseurantapäiväkirja: Kesäkilojen karkotus
02/2012 aloitettu liikuntapäiväkirja: Sentit jäävät salille


Ylös
   
 Viestin otsikko: Re: Kesäkilojen karkotus
ViestiLähetetty: 2011-03-02 20:14:13 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Liittynyt: 2007-10-09 16:25:52
Viestit: 855
Se on hyvä että edes jotain lähtee =D> Mulla on ikävä tapa pompata puntarilla joka välissä, mutta nyt meinaan sinnitellä perjantaihin.

_________________
Kuva


Ylös
   
 Viestin otsikko: Re: Kesäkilojen karkotus
ViestiLähetetty: 2011-03-09 14:31:26 
Poissa
kilometrikarppi
kilometrikarppi
Avatar

Liittynyt: 2009-10-19 17:03:14
Viestit: 2060
Perjantaina vaakailin ja siinä 72:n tuntumassa se pyörii. Vähän tuli taas erilaisia lukuja (ja lauantaina ja sunnuntaina taas ihan omansa), mutta siis suunnilleen tossa. Tai jossain 71,7-72,1 välissä tais olla kaik. Eli ei lähe ei kun nousee vaan. Tai no, ei nyt voi ihan niinkään kyl sanoa, koska menkat on alkamassa ihan näillä näppäimillä niin ne aina tuo sen 0,5-1kg lisää. Mut siis samoissa mennään.

No, jatkan nyt tätä reipasta liikuntaa kun oon innostuksen löytäny (5-6 kertaa viikossa oon nyt liikkunu ihan reippaasti) ja seurailen et tapahtuuko esim. kuukaudessa mitään. Ei siis tarvitse painonkaan välttämättä liikkua (paitsi oishan se kiva jos se nyt sais edes sinne 69,9:n), jos senttejä lähtee. Jos kuukauden päästä ei muutosta, ni sit alan rukata ruokavaliota. Jepulis.

Mut koitan muistaa loppuviikosta tulla raportoimaan onks mitään tapahtunu.

_________________
Kuva

02/2012 päättynyt painonseurantapäiväkirja: Kesäkilojen karkotus
02/2012 aloitettu liikuntapäiväkirja: Sentit jäävät salille


Ylös
   
 Viestin otsikko: Re: Kesäkilojen karkotus
ViestiLähetetty: 2011-03-10 11:33:34 
Poissa
kilometrikarppi
kilometrikarppi
Avatar

Liittynyt: 2009-10-19 17:03:14
Viestit: 2060
Tänää näytti sitten enää 71,4. Hmm. No, katotaan nyt mihin suuntaan tää nyt tästä perjantaihin mennessä vielä heiluu... :D Mut koitan nyt ottaa mahdollisimman rennosti ja tosiaan ainakin sen kuukauden olla sen suurempia stressaamatta vaikkei tapahtuiskaan.

_________________
Kuva

02/2012 päättynyt painonseurantapäiväkirja: Kesäkilojen karkotus
02/2012 aloitettu liikuntapäiväkirja: Sentit jäävät salille


Ylös
   
 Viestin otsikko: Re: Kesäkilojen karkotus
ViestiLähetetty: 2011-03-10 19:12:10 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Liittynyt: 2007-10-09 16:25:52
Viestit: 855
Osaisinpa itsekkin olla stressaamatta, on se ihme, mutta jos paino on edes parisataa grammaa enemmän kuin edellisenä päivänä, on se aamu auttamattomasti pilalla. Vaikka tiedän että paino heittelee muutamalla kilollakin ihan nesteiden takia... Vielä on matkaa rentokarppiuteen :oops:

_________________
Kuva


Ylös
   
 Viestin otsikko: Re: Kesäkilojen karkotus
ViestiLähetetty: 2011-03-10 19:34:45 
Poissa
kilometrikarppi
kilometrikarppi
Avatar

Liittynyt: 2009-10-19 17:03:14
Viestit: 2060
^Mä oon nyt tosiaan 1,5v karpannu josta n. 6kk selkeesti yrittäny laihduttaa (sitä ennen oli vähän sellasta... no sellasta :D) ja oisin varmaan jo stressannu itteni hautaan jos jokaisesta heilahduksesta ylöspäin oisin ottanu paniikin, mulla nimittäin niitä tulee usein ja ihan pienestäkin :D Nyt oon ruvennu kans vähentään vaa'alla hyppäämistä, ettei nyt vaan tulis ressiä ja ettei nyt vaan se sit aiheuttais sitä jumia.

_________________
Kuva

02/2012 päättynyt painonseurantapäiväkirja: Kesäkilojen karkotus
02/2012 aloitettu liikuntapäiväkirja: Sentit jäävät salille


Ylös
   
 Viestin otsikko: Re: Kesäkilojen karkotus
ViestiLähetetty: 2011-03-10 19:54:16 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Liittynyt: 2007-10-09 16:25:52
Viestit: 855
Mä olen karpannut noin viis vuotta, ja yrittänyt jatkuvasti laihduttaa :lol: Tosin onnistun vain silloin kun en stressaa, muuten paino ei tipu. Tosin stressatessa tulee repsuja paljon enemmän, ja niistä tulee pidempiä ja pidempiä...

_________________
Kuva


Ylös
   
 Viestin otsikko: Re: Kesäkilojen karkotus
ViestiLähetetty: 2011-03-10 20:49:10 
Poissa
kilometrikarppi
kilometrikarppi
Avatar

Liittynyt: 2009-10-19 17:03:14
Viestit: 2060
^No viides vuodes oisin ainaki stressannu itteni hengiltä jos en ois oppinu välillä vaan ignooraan vaakaa :D Mut tottahan se on kyl et stressi on laihduttajan pahimpia vihollisia.

_________________
Kuva

02/2012 päättynyt painonseurantapäiväkirja: Kesäkilojen karkotus
02/2012 aloitettu liikuntapäiväkirja: Sentit jäävät salille


Ylös
   
 Viestin otsikko: Re: Kesäkilojen karkotus
ViestiLähetetty: 2011-03-11 16:56:02 
Poissa
kilometrikarppi
kilometrikarppi
Avatar

Liittynyt: 2009-10-19 17:03:14
Viestit: 2060
Jaa, tänää oli nyt sit aamupaino enää 71,1 :) Saapa nähä onks tää taas joku päivän kestävä juttu, vai joks nyt ois laskusuunnassa.

Edit: Mies lähti äsken hakeen meille mättöä ja vielä ovenraostakin huikkasin et muista sit pyytää sen mun kebabsalaatti ilman sitä leipää! Ne siis laittaa siihen yleensä mukaan sellasen ihanan lämpösen leivän ja jos se siinä on, niin kyllä mä sen syön. Näin hyvä itsekuri siis meikäläisellä. Kaupassa pystyn kyl vastustaan, mut jos meen ostaan jotain ni ei pelkosta et se roskiin joutus. No, onneks toistaseks voi vielä valita mitä ostaa ja onneks mieskin on karppi niin sekään ei osta kaappeja täyteen pullaa :D
No mut siis kohta vuorossa kebabfetasalaattia ja jälkkäriks vähän mutakakkua =P~

_________________
Kuva

02/2012 päättynyt painonseurantapäiväkirja: Kesäkilojen karkotus
02/2012 aloitettu liikuntapäiväkirja: Sentit jäävät salille


Ylös
   
Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju  Vastaa viestiin  [ 296 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen 13 4 5 6 715 Seuraava

Kaikki ajat ovat UTC+02:00


Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 13 vierailijaa


Et voi kirjoittaa uusia viestejä
Et voi vastata viestiketjuihin
Et voi muokata omia viestejäsi
Et voi poistaa omia viestejäsi
Et voi lähettää liitetiedostoja

Etsi tätä:
Hyppää:  
Keskustelufoorumin ohjelmisto phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Käännös: phpBB Suomi (lurttinen, harritapio, Pettis)