Mullakin ainakin kuumuus, stressi ja huonosti nukutut yöt tekee myös ihan pudotukselle hallaa, sen väsymyksen lisäksi. Musta tuntuu vaan että mä tartteisin unta joka yö 9-10h että olisin pirtee, mutta eihän arkena millään ehdi noin paljon nukkua

Mut kuumuus onneks nyt alkaa väistyä, joten yhdestä haittatekijästä päästään pois.
Niin ja kiitos tsempeistä

Oot ite tosi upeesti onnistunu kyl pudottaan, vau!
Ihan kohtuullisen ok viikonloppu, anoppilassa vältyin suuremmilta repsuilta. Oli kaikkia aivan ihania ruokia siellä tarjolla - savulohta, possun ja broiskun pihvejä, grillattuja herkkusieniä, salaattia ja oliiviöljyä... Mut sit koska juhlittiin samalla tavallaan mun synttäreitä (jotka oikeesti siis on kyl vasta parin viikon päästä), niin anoppi oli ostanu 3 litran pönikän punaviiniä ja tais maistua liiankin hyvin

Minä, anoppi ja mies juotiin se melkein kokonaan kolmistaan, miehen isä otti lasillisen ja veli ei yhtään. Sit lisäks join saunasiiderin ja skumppaakin oli. Vaikka juotiin kaikki suunnilleen samanverran, niin mä olin kyllä selkeesti eniten humalassa kun oon meistä kolmesta pienin...
Oikeesti "saan" seuraavan kerran olla viikonlopun selvinpäin joskus syyskuun lopulla. Ohhoh. Tai saishan sitä kun olis vaan, mut nyt on joka viikonloppu jotain erikoisempaa menoa ja ei nyt halua ihan nollalinjalla olla.
Vaa'alla en käyny tänään, mut huomenna taas.

02/2012 päättynyt painonseurantapäiväkirja:
Kesäkilojen karkotus02/2012 aloitettu liikuntapäiväkirja:
Sentit jäävät salille