karppaus.info

karppininjat
Tänään on 2024-03-28 11:18:31

Kaikki ajat ovat UTC+02:00




Aloita uusi ketju  Vastaa viestiin  [ 410 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen 117 18 19 20 21 Seuraava
Julkaisija Viesti
 Viestin otsikko: Re: Pekonilla bikinikuntoon
ViestiLähetetty: 2014-02-21 12:43:37 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Liittynyt: 2013-08-28 16:29:05
Viestit: 6049
Paikkakunta: Pieni savolainen kunta
=D> =D> =D>

_________________
Santikka murisee ja rähisee, mutta usein myös hymyilee :smt006


Ylös
   
 Viestin otsikko: Re: Pekonilla bikinikuntoon
ViestiLähetetty: 2014-08-29 09:21:06 
Poissa
seniorikarppi
seniorikarppi

Liittynyt: 2005-06-26 21:26:19
Viestit: 387
Paikkakunta: itä-uusimaa
Puoli vuotta viimeisestä päivityksestä tarkoittanee että on tullut taas retkahdettua hiilarimaailmaan #-o , mutta onneksi sieltä pääsee aina pois :D ..Viime lauantaina palasin taas ruotuun, silloin oli paino tasan 71kg :oops: tänään se on 68,6kg :D ..

Tästä jatketaan taas karpisti 5:2 :lla, maanantai ja torstai paastopäiviä.. Tavoite edelleen se 62 kg pysyvästi..Kokonaistavoite siis 9kg, enää/vielä pudotettavaa 6,6kg 8)


Ylös
   
 Viestin otsikko: Re: Pekonilla bikinikuntoon
ViestiLähetetty: 2014-08-29 18:14:43 
Poissa
jojokarppi
jojokarppi
Avatar

Liittynyt: 2008-07-24 09:14:12
Viestit: 1267
Paikkakunta: Vantaa
Kesään on vielä aikaa, ystävä hyvä :lol:

Mulla -ihme kyllä- kesäkiloja enää jäljellä 2,6 kg. Niitä tuli kaikkiaan 7,3 kg :oops:

Kivaa viikkistä!

_________________
Jolean höpinät :smt026

Kuva

Ihan normaali ihminen...Kai...
You gain some, you lose some. Seems like I am the one who just gain some over and over again... ;D

iHerbin alennuskoodi uusille asiakkaille LEP534, oikeuttaa 5$ alennukseen


Ylös
   
 Viestin otsikko: Re: Pekonilla bikinikuntoon
ViestiLähetetty: 2014-10-10 10:34:07 
Poissa
seniorikarppi
seniorikarppi

Liittynyt: 2005-06-26 21:26:19
Viestit: 387
Paikkakunta: itä-uusimaa
Suurinpiirtein samoissa mennään, paino 68,5kg.. En ole liikkunut pariin kuukauteen, kaksi pitkittynyttä flunssaa peräjälkeen :( nytkin olen lääkekuurilla..

Olin pari viikkoa sitten ravitsemusseminaarissa ja sen myötä tulin siihen tulokseen, jotta lopetan tuon 5:2:den ja jatkuvan laihduttamisen..Karppaan kyllä edelleen, mutta teen samalla elämänmuutoksen, alan nyt syödä tasaisesti joka päivä, lisään enemmän kasviksia ja vihanneksia ruokavaliooni ja liikun enemmän (jahka saan itseni ensin terveeksi)..Tavoite on edelleen se 62kg pysyvästi, mutta ei ole kiirettä enää :D ..Hitaasti hyvä tulee..Laskin et -6,5kg toukokuun loppuun mennessä ei tarkoita kuin vajaa -200g/vko :mrgreen:


Ylös
   
 Viestin otsikko: Re: Pekonilla bikinikuntoon
ViestiLähetetty: 2014-10-11 22:23:59 
Poissa
jojokarppi
jojokarppi
Avatar

Liittynyt: 2008-07-24 09:14:12
Viestit: 1267
Paikkakunta: Vantaa
Toi on hyvä! Se 2:5 ei takuulla ole järkevää, jos on vähänkin siihen taipuvainen, että haluaa sitten mässätä sen jälkeen (kuten minä). Lisäksi mä uskon, että aineenvaihdunta menee sekaisin... Mä teen tota yhä, mutta en oo yhtään varma, kannattaako. Toisaalta, en ole lihonut yhtä paljon kuin yleensä kesän jälkeen. Oon muutaman kilon kanssa heilahdellut, vaikka olenkin rohmunnut viikonloppuisin. Tosin timmihän mä en oo yhäkään... Mä en vaan jaksais syödä 1) rahkaa 2) raejuustoa 3) munia... Ja joka väliin marjoja!!! Mä en vaan jaksa syödä koko ajan. Mieluummin syön sit kerran päivässä kunnolla (2 h...) No: mä oon lähdössä nyt pois kotoa, jotenvaikeata tulee olemaan... Mun linkki: http://hiekanjyvanen.blogspot.fi/

_________________
Jolean höpinät :smt026

Kuva

Ihan normaali ihminen...Kai...
You gain some, you lose some. Seems like I am the one who just gain some over and over again... ;D

iHerbin alennuskoodi uusille asiakkaille LEP534, oikeuttaa 5$ alennukseen


Ylös
   
 Viestin otsikko: Re: Pekonilla bikinikuntoon
ViestiLähetetty: 2014-10-17 13:10:39 
Poissa
seniorikarppi
seniorikarppi

Liittynyt: 2005-06-26 21:26:19
Viestit: 387
Paikkakunta: itä-uusimaa
Paino tänään 67,4 kg, pudotusta siis 1,1kg :D Flunssa ei hellitä edelleenkään :( , mikä tarkoittaa etten ole edelleenkään päässyt lenkille..

Nyt syyslomaa pari päivää vapaan viikonlopun lisäksi :D , kiva vain olla kotona tyttöjen kanssa :-D


Ylös
   
 Viestin otsikko: Re: Pekonilla bikinikuntoon
ViestiLähetetty: 2014-10-25 08:16:24 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Liittynyt: 2013-08-28 16:29:05
Viestit: 6049
Paikkakunta: Pieni savolainen kunta
Huomenta!
Kyllähän sä varmaan kesään mennessä pääset tuohon omaan tavoitteeseen. Mut jos et, niin ei siitäkään kannata ottaa paineita.
Aika moni puhuu "kesäkiloista"!
Mä söin kesänkin ihan niin kuin talven ja kevään ja mulla paino laski. Onko se niin, että kesällä tulee joidenkin sit vaan herkuteltuun?
Meni mullakin jäätelöö jonkun verran, ja suklaata. Mutta suklaata menee aina liikaa, vaikka nyt tällä hetkellä oon ollut viikon peräti ilman. Se on mulle pitkä aika :lol:
Toivottavasti olet selvinnyt jo flunssasta. Ikävä tauti.
En tykkää kun ensi yönä noita kellon viisareita siirretään. Ihan tyhmä juttu.
Mukavaa viikonloppua sulle :)

_________________
Santikka murisee ja rähisee, mutta usein myös hymyilee :smt006


Ylös
   
 Viestin otsikko: Re: Pekonilla bikinikuntoon
ViestiLähetetty: 2014-10-26 11:52:57 
Poissa
seniorikarppi
seniorikarppi

Liittynyt: 2005-06-26 21:26:19
Viestit: 387
Paikkakunta: itä-uusimaa
Hei santikka!! :smt039

Niin helpolta kuin tuo vajaa 200g/vko kuulostaakin, mutta toki tiedämme jottei se niin tule menemään
ja kesään mennessä tavoitteeseen pääsy on yhtä vaikeaa kuin aiemminkin, mutta periksi ei anneta :wink: ..

Joo, suklaa se on minunkin paheeni :oops: , hirvittää jo etukäteen tuo edessä oleva joulun aika..

Flunssa ei ole vieläkään ihan kokonaan ohi, sitkeä se on..Lenkille en ole vieläkään uskaltautunut..Orbitrekin siivosin villakoirien peitosta, se olisi kiva huonoilla ja kylmillä ilmoilla, mutta se pitää vähän ihme ääntä, täytyis löytää jostain korjaaja :mrgreen:


Ylös
   
 Viestin otsikko: Re: Pekonilla bikinikuntoon
ViestiLähetetty: 2014-11-04 12:39:39 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Liittynyt: 2005-06-02 06:28:57
Viestit: 4876
tarjajii kirjoitti:
Joo, suklaa se on minunkin paheeni :oops: , hirvittää jo etukäteen tuo edessä oleva joulun aika..

voihan asian ottaa positiivisesti... kuten.
voi syödä koko fazerin sinisen levyn joka päivä, eikä muuta ja laihtua silti.
ja lopulta... kun yököttää tai on laihtunut tarpeeksi... kun muutaman päivän on ollut tämmösellä suklaa laihutus kuurilla, voi lopettaa suklaan syönnin ja syö sitä kinkkua.
ja jos vain siinä pysyy taas laihtuu.
olin kerran rasvapaastolla koko "joulun ajan" ja laihduin.
kyllä minä syön suklaata, äskenkin söin ja laihdun silti.
tolkku vaan käteen niissä kokonaismäärissä.

_________________
Mukana yli 18 vuotta.
Minun ennen ja jälkeen kuvat.
HH on aika vähissä, keltuaista, lihaa, kalaa ja lampaan juustoa. Olen öljytön ja en syö viljaa, pähkinöitä, hedelmiä ja vihanneksia. C:tä otan vielä purkista.


Ylös
   
 Viestin otsikko: Re: Pekonilla bikinikuntoon
ViestiLähetetty: 2014-11-04 12:53:06 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Liittynyt: 2013-08-28 16:29:05
Viestit: 6049
Paikkakunta: Pieni savolainen kunta
Ari,
puhut asiaa =D>
Jouluna siis suklaa-kinkku aterioita, ja laihdutaan.
Höö, söin tuossa minäkin eilen Lidlin reissun jälkeen. Ois pitänyt ostaa enemmän suklaata, ja pitää viikon suklaa kuuri. En oo kokeillut, tuliskohan paha olo?
Paljonkohan laihtuisi ja mitenköhän herkkä maha kestäisi?

_________________
Santikka murisee ja rähisee, mutta usein myös hymyilee :smt006


Ylös
   
 Viestin otsikko: Re: Pekonilla bikinikuntoon
ViestiLähetetty: 2014-11-04 13:47:57 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Liittynyt: 2005-06-02 06:28:57
Viestit: 4876
santikka kirjoitti:
Ari,
puhut asiaa =D>
Jouluna siis suklaa-kinkku aterioita, ja laihdutaan.
Höö, söin tuossa minäkin eilen Lidlin reissun jälkeen. Ois pitänyt ostaa enemmän suklaata, ja pitää viikon suklaa kuuri. En oo kokeillut, tuliskohan paha olo?
Paljonkohan laihtuisi ja mitenköhän herkkä maha kestäisi?

niin jos söis koko sinisen levyn (200 g) tulis noin 1090 kcal ... no sehän on jonkun mielestä kitukuuri, joten siihen voi vielä ottaa pikkusen kinkkuakin. ja laihtuu.
niin olen pitänyt useasti tämmöisiä suklaapäiviä (fazer sininen) joo laihtuu varmasti ja helpottaa, 200 g olen jakanut viiteen osaan noin 6 palaa, jonka syön 2-3 tunnin välein.
ei nyt 200 g:sta tule pahaa oloa, kun ei muuta syö.
helppoa ja mukavaa. rasvan takia se on hidasta nostamaan verensokeria.
1090 kcal = makrot 22p 8%, 98hh 36%, 66 rasvaa 55%

mutta se siitä ja hyvää jatkoa kaikille =D>

_________________
Mukana yli 18 vuotta.
Minun ennen ja jälkeen kuvat.
HH on aika vähissä, keltuaista, lihaa, kalaa ja lampaan juustoa. Olen öljytön ja en syö viljaa, pähkinöitä, hedelmiä ja vihanneksia. C:tä otan vielä purkista.


Ylös
   
 Viestin otsikko: Re: Pekonilla bikinikuntoon
ViestiLähetetty: 2014-11-06 19:30:30 
Poissa
seniorikarppi
seniorikarppi

Liittynyt: 2005-06-26 21:26:19
Viestit: 387
Paikkakunta: itä-uusimaa
Ari kirjoitti:
tarjajii kirjoitti:
Joo, suklaa se on minunkin paheeni :oops: , hirvittää jo etukäteen tuo edessä oleva joulun aika..

voihan asian ottaa positiivisesti... kuten.
voi syödä koko fazerin sinisen levyn joka päivä, eikä muuta ja laihtua silti.
ja lopulta... kun yököttää tai on laihtunut tarpeeksi... kun muutaman päivän on ollut tämmösellä suklaa laihutus kuurilla, voi lopettaa suklaan syönnin ja syö sitä kinkkua.
ja jos vain siinä pysyy taas laihtuu.
olin kerran rasvapaastolla koko "joulun ajan" ja laihduin.
kyllä minä syön suklaata, äskenkin söin ja laihdun silti.
tolkku vaan käteen niissä kokonaismäärissä.


"Tolkku vaan käteen niissä kokonaismäärissä"?? Mutta kun ei ole sitä itsekuria suklaan suhteen, jos olisi ei varmaan tätä ylipainoakaan olisi :oops: Pelkällä suklaalevyllä koko päivä #-o , ei onnistu kyllä sekään..tekee sitten mieli kaikkea muutakin hiilaripitoista ja mopo karkaa käsistä :oops:

Aloitettiin ystävättären kanssa maanantaina sokerilakko.. Ollaan jouluun asti :-#


Ylös
   
 Viestin otsikko: Re: Pekonilla bikinikuntoon
ViestiLähetetty: 2014-11-06 19:42:34 
Poissa
A-luokan paskansyöjä
A-luokan paskansyöjä

Liittynyt: 2004-05-25 08:11:35
Viestit: 4830
Paikkakunta: Leivonmäki
Arin kuurissa on vaan se yksi paha puoli, kuten veeteessäkin. Eihän sitä pysty noudattamaan. Oikeassa realityssähän niitä suklaita menisi ainakin 5 levyä päivässä. Kinkulla kyllä pystyy laihtumaan tuollakin metodilla. Parempi se on jättää suklaa kokonaan pois, jos sen kanssa ei pärjää.

_________________
http://www.youtube.com/watch?v=z8tl2GSNxpo
KILO LÄSKIÄ ON ÄMPÄRILLINEN KUSTA.


Ylös
   
 Viestin otsikko: Re: Pekonilla bikinikuntoon
ViestiLähetetty: 2014-11-07 12:38:08 
Poissa
PaikallisSapuskaErkki
PaikallisSapuskaErkki
Avatar

Liittynyt: 2004-05-20 06:07:25
Viestit: 47599
Paikkakunta: HomeSweetHome
karpaasi kirjoitti:
Arin kuurissa on vaan se yksi paha puoli, kuten veeteessäkin. Eihän sitä pysty noudattamaan. Oikeassa realityssähän niitä suklaita menisi ainakin 5 levyä päivässä. Kinkulla kyllä pystyy laihtumaan tuollakin metodilla. Parempi se on jättää suklaa kokonaan pois, jos sen kanssa ei pärjää.

Tykkäys tälle o/

On hyvä tietää mitä voi ja mitä ei voi tehdä.
Omat torni kannattaa aina koota palikoista, joiden kanssa voi elää, päivästä ja vuodesta toiseen.
Yksinkertaisuus tai monimutkaisuus on pikkuriikkinen sivuseikka tuohon verrattuna.

_________________
Erkki terveys- eko- ja eettisistä syistä. Tyyli täällä, kliks
Ei eläinkään pysy terveenä jatkuvasti vaihtelevalla sapuskalla.
We are 90% microbes and 10% human.
Why invent a cure when you can profit from thousands of remedies? (DrWho)


Ylös
   
 Viestin otsikko: Re: Pekonilla bikinikuntoon
ViestiLähetetty: 2015-02-06 13:00:06 
Poissa
seniorikarppi
seniorikarppi

Liittynyt: 2005-06-26 21:26:19
Viestit: 387
Paikkakunta: itä-uusimaa
3kk edellisestä päivityksestä, joulunaikakin välissä :oops: ..paino nyt vain 900g enemmän kuin silloin..eli 68,3kg tänään :roll: ..

Tästä jatketaan, tavoite edelleen se 62kg tai ainakin normaalipaino 63,5kg #-o

Uusi vuosi alkoi taas ystävättären kanssa herkuttomalla.. Nyt ensin laskiaiseen asti, sitten pääsiäiseen..sitten ehkä kesään..


Ylös
   
 Viestin otsikko: Re: Pekonilla bikinikuntoon
ViestiLähetetty: 2015-02-28 14:35:38 
Poissa
seniorikarppi
seniorikarppi

Liittynyt: 2005-06-26 21:26:19
Viestit: 387
Paikkakunta: itä-uusimaa
Kaksi viikkoa talvilomalla :D ja siihen sisältyi suunniteltu herkuttelujakso laskiainen ja nuoremman tyttären synttärit =P~ ..Söin muutaman laskiaispullan, täytekakkua, suklaata ja vähän suolaisiakin herkkuja :roll: ja totesin samalla ettei minusta taida makean suhteen tulla koskaan kohtuukäyttäjää..Sen vuoksi tämä pitkät jaksot ilman sopii minulle enemmän kuin hyvin.. Reilu pari kiloa tuli viikossa lisää #-o , mutta nyt viikossa se myös lähti.. Eli paino tänään tuon saman 68,3kg kuin viimeeksikin :D

Tästä jatketaan 8)


Ylös
   
 Viestin otsikko: Re: Pekonilla bikinikuntoon
ViestiLähetetty: 2016-05-08 17:12:13 
Poissa
seniorikarppi
seniorikarppi

Liittynyt: 2005-06-26 21:26:19
Viestit: 387
Paikkakunta: itä-uusimaa
Jaahas, reilu vuosi edellisestä päivityksestä ja kiloja jonkinverran lisää :oops: .. Takana monia epäonnistuneita yrityksiä syistä jos toisista #-o .. Huhtikuun 18.pvä tytär aloitti jonkun Jutan 10 viikon kiinteytyskuurin :shock: ja päätin jos hän pystyy siihen, pystyn minäkin tähän.. Siis 18.4 aloitettu, paino silloin 76,5kg :smt022, nyt 74kg, 2,5kg siis lähtenyt.. :) Tavoite edelleen 62kg tai edes 64kg eli normaalipaino..

Kolme viikkoa siis takana..näillä jatketaan, vaikka kesäkin edessä.. Täksi kesäksikään en päässyt bikinikuntoon, mutta ensi kesään on taas vuosi aikaa :mrgreen:


Ylös
   
 Viestin otsikko: Re: Pekonilla bikinikuntoon
ViestiLähetetty: 2016-07-18 18:58:51 
Poissa
seniorikarppi
seniorikarppi

Liittynyt: 2005-06-26 21:26:19
Viestit: 387
Paikkakunta: itä-uusimaa
Ei tuottanut tuokaan yritys tulosta #-o tuli kesä ja kesäloma..hirveästi kaikenlaista hiilaripitoista jäätelöistä mansikkakakkuihin :oops: .. Mutta jotain hyvääkin.. Loman lopulla ostin huutonetistä Uusi Atkins, Uusi Sinä-kirjan ja 7.7 painon ollessa 77kg :smt009 sitten aloitin..

Luen kirjaa tässä samalla, aloitusvaihetta nyt 11 pvää takana ja -4,2kg.. Olin varma että kuulun niihin joilla paino putoaa tosi tosi hitaasti, olenhan jojoillut viimeiset reilut 10v, mutta ihan hyvinhän tuo on jo lähtenyt..

Seuraan kirjan ohjeita aika tarkasti, vähän ruokia olen muutellut.. Luulen jatkan aloitusvaiheella ainakin kolmannen viikon, on kuitenkin siksi paljon pudotettavaa..

Paino tänään siis 72,8 kg ja tavoite edelleen se alle 64 kg..normaalipaino..


Ylös
   
 Viestin otsikko: Re: Pekonilla bikinikuntoon
ViestiLähetetty: 2016-07-25 19:04:09 
Poissa
seniorikarppi
seniorikarppi

Liittynyt: 2005-06-26 21:26:19
Viestit: 387
Paikkakunta: itä-uusimaa
2,5vkoa ja -5kg.. Paino siis tasan 72kg.. :smt026


Ylös
   
 Viestin otsikko: Re: Pekonilla bikinikuntoon
ViestiLähetetty: 2016-07-26 07:17:52 
Paikalla
aktiivikarppi
aktiivikarppi
Avatar

Liittynyt: 2007-03-24 17:49:23
Viestit: 34299
Paikkakunta: Helsinki
Menestystä jakoon. Kun alkuun saa tulosta niin se kannustaa jatkamaan. Ja kuulostaa siltä, että aloittamasi linja on sinulle sopiva.

_________________
Kuva Kaikissa meissä on vikamme, mutta minusta niitä ei vain huomaa
Blogissa lisää


Ylös
   
Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju  Vastaa viestiin  [ 410 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen 117 18 19 20 21 Seuraava

Kaikki ajat ovat UTC+02:00


Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 6 vierailijaa


Et voi kirjoittaa uusia viestejä
Et voi vastata viestiketjuihin
Et voi muokata omia viestejäsi
Et voi poistaa omia viestejäsi
Et voi lähettää liitetiedostoja

Etsi tätä:
Hyppää:  
Keskustelufoorumin ohjelmisto phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Käännös: phpBB Suomi (lurttinen, harritapio, Pettis)