karppaus.info

karppininjat
Tänään on 2020-02-23 19:33:42

Kaikki ajat ovat UTC+02:00

Aloita uusi ketju  Vastaa viestiin  [ 891 viestiä ]  Mene sivulle 1 2 3 4 545 Seuraava
Julkaisija Viesti
 Viestin otsikko: Jolean höpinät
ViestiLähetetty: 2008-10-15 08:59:12 
Poissa
jojokarppi
jojokarppi

Moi ja tervetuloa mun juttuketjuuni, joka ei siis varsinaisesti ole päiväkirja. Kirjoittelen, kun ehdin ja on asiaa (tai asiattomuutta) :D !

Olen aloittanut karppaamisen heinäkuun 2008 lopulla, innostus lähti tutkimuksesta, jonka mukaan tämä ei olekaan vaarallista. Miehelleni sanoin, että kokeilen 2 viikkoa ja jos lihon sinä aikana, saanhan kilot pois kituuttamalla (kuten tähänkin asti). Kuis ollakaan, tämä toimikin ja kaikki skeptikot ympärilläni on todistaneet, ettei näillä rasvamäärillä lihokaan tunnistamattomaksi vaan tiivistyy :shock: ! En ole ollut Atkinsilla alun alkaenkaan, vaan hiilarit on pyörineet siinä 30-40g paikkeilla, viikonloppuisin ylikin. Nyt olen jumittanut aika kauan, vaikka ruoka ja juoma on aika vakiot, olisiko syynä mieltymys viikonloppu tissutteluun :oops: . En ole kuitenkaan valmis luopumaan siitä, vaikka punkkua kuluukin melko määrät. Arkena täysin ruodussa :wink: . Näinä 2,5 kuukautena paino pudonnut reilu 3 kg ja senttejä vyötäröstä noin 5.

Olen 38 vuotias, istumatyötä tekevä kahden lapsen äiti. Poikani 5 v ja 6 v pitävät huolta, ettei mamman elämästä puutu vilinää ja vilskettä... :smt026 Mies ei karppaa, mutta myötäni on siirtynyt pois light -tuotteista -meillähän ei ennen tätä syöty koskaan muuta!!! Toivottavasti ei ala lihoa sen myötä ja jos alkaa, alan lanseeraamaan enemmän karppausta hänellekin. Hitaasti manipuloimalla hyvä tulee 8) .

Urheilu on viikonloppu tissuttelun lisäksi mun henkireikä! Fillarilla työmatkat 34 km/pv sekä aamusella pikku punttitreeni, noin 20 min. Tämä siis arkipäivinä, viikonloppuna en vahingossakaan hengästy. Olen todella mukavuuden haluinen joko-tai ihminen, oikeastaan ei mitään siltä väliltä :mrgreen: . Taistelen huonon omantunnon takia useinkin, en anna armoa itselleni. Pitäis vähän hellittää jo tässä iässä ja todeta, että olen mikä olen ](*,) . Jonkin sortin syömisongelmakin on, koska mun on pakko sada maha täyteen, syön todella isoja annoksia kerrallaan. Samoin jos repsahdan, vedänkin sitten olan takaa, eli sairaaksi asti :x . Repsut on yleensä suunniteltuja, en ole (vielä) kertaakaan repsahtanut hiilareihin yht'äkkiä. Tähän mennessä repsut on olleet vain kertaluontoisia ravintolarepsuja ja yksi synttärirepsu (tosin kesti koko sunnuntaina). Suunnitteilla on irtokarkkirepsu, niitä todella tekee välillä KAMALASTI mieli #-o .

Tervetuloa siis mukaan, kirjoittele mitä mieleen tulee, kuten minäkin! Kommentoida ja väitelläkin saa, olisi jopa toivottavaa, kunhan vaan pysytään hyvässä hengessä :D .

Kuva

Ihan normaali ihminen...Kai...
You gain some, you lose some. Seems like I am the one who just gain some over and over again... ;D

iHerbin alennuskoodi uusille asiakkaille LEP534, oikeuttaa 5$ alennukseen

Viestin otsikko: Re: Jolean höpinät
ViestiLähetetty: 2008-10-15 10:02:50 
Poissa
täyskarppi
täyskarppi

Onnea omalle ketjulle!!!
Olen useinkin lueskellut juttujasi mielenkiinnolla. Tosi kiva, kun avasit oman ketjun :D .
Huomasin vasta nyt, etta ollaan saman ikaisia ja mullakin on kaksi poikaa (7&9v) ja sen lisaksi ollaan viela aloiteltukin suurin piirtein samoihin aikoihin! Itse tosin repsuin tosi pahasti jonkun aikaa, kun oli vieraita Suomesta ja ukkokin joutui sairaalaan,(seli, seli :oops: ), mutta nyt olen taas kelkassa ja hyvin tuntuu luistavan.

Aurinkoisia syyspaivia toivotellen, Iliana

ViestiLähetetty: 2008-10-15 11:25:44 
Poissa
jojokarppi
jojokarppi

Kiitos, Iliana :D , ja tervetuloa tähän ketjuun jutustelemaan! Toivottavsti miehesi on ok!

Et arvaa: mä kirjoitin sulle äsken tosi pitkän vastauksen ja niitä näitä, kunnes joku tuli tohon häiriimään ja oli pakko ponkasta työasioihin -sillä seurauksella, että koko juttu hävis :smt013 ! No, yritän nyt uudestaan :? .

Siispä! Joo, aika kivat yhteensattumat meillä :) , harmi vaan, että asuinpaikka on eri (eli voisin kyllä ihan mieluusti olla siellä Kreikassa 8) ). Miten sä innostuit karppaamsiesta, oliko syy paino, hyvä olo vai jokin muu? Mitä tuloksia olet huomannut, vaikka oletkin vähän repsunut välillä? Entä miehesi, karppaako hän?

Mä just eilen himaan polkiessani mietin, että olis ihanaa asua vaikka Kreikassa ja noudattaa Välimerellistä eli Kreetalasita ruokavaliota, kunhan olen saavuttanut tavoitteeni eli 7 alkavan painon (joka kanssa pysyy siinä) ja navan yläpuolella roikkuvan makkaran hävittämisen. Siihen asti varmaan karppaan tiukastikin (mun tiukka on se noin 30g hiilareita/pv), vaikka nyt näyttää, ettei tää oikein ole toiminut viime viikkoina. MUTTA: repsut, isot tai pienet, on vaan repsuja ja tämä karppaus on elämäntapa, ei mikään väliaikainen. Se, miten sitten karppaa (tiukasti tai hyväkarpisti), on jokaisen itse valittavissa :) .

Kivaa, että lueskelet ja toivottavasti myös juttelet jatkossakin :D ja mukavaa viikkoa sekä tsemppiä!

* Jolea :mrgreen:

Kuva

You gain some, you lose some. Seems like I am the one who just gain some over and over again... ;D

ViestiLähetetty: 2008-10-15 11:29:29 
Poissa
jojokarppi
jojokarppi

No voi mua #-o ! Sorry Iliana, näenhän mä tosta sun tikkerissä, miten tulosta on syntynyt ja mikä sun tavoite on! Olinpas töppö. Eli hyvä alkuhan tuo on, siitä vaan vauhdilla eteenpäin!!! =D>

Kuva

ViestiLähetetty: 2008-10-15 12:39:14 
Poissa
täyskarppi
täyskarppi

Vai että suunnitteilla irtokarkkirepsu. :mrgreen: :lol:

Mulla oli sellanen päivä eilen, että teki kauheesti mieli suunnilleen kaikkea mahdollista. Pistin kitusiini muutaman palan %suklaata ja sitten olikin niin paljon töitä, että mieliteot unohtu. Mä olen taas silleen ehdoton, että en haluis sortuu ollenkaan. Pelkään, että sitten sortuisin taas uudestaan ja kohta en muuta tekiskään kun sortuilisin.

ViestiLähetetty: 2008-10-15 13:38:32 
Poissa
jojokarppi
jojokarppi

Juu, ymmärrän hyvin, hilda hippo (ihana nikki :lol: ). Mä taas olen suunnitellut irtarirepsua koko tän karppiurani ajan, sen ajatuksella jaksan tsempata. Eli ettei ole lopullisesti kiellettyjä herkkuja, mutta vain erikseen valittuna ajankohtana repsahdan omalla luvalla :wink: . Sitä en itselleni salli, että repsahdan huomaamattani, se saattaisi johtaa pidempään repsukauteen ja sen myötä kamalaan morkkikseen :| . Eli luvalla ja kunnolla, sitten ruotuun palaten!

Mun irtarirepsu on sitten, kun irtarit on ens kerralla tarjouksessa lähikaupassa =P~ . Pitääkin tarkastella tilannetta -tosin olivat muutama viikko sitten, joten tuskin ihan lähiaikoina. Mutta karkit pyörii kyllä mielessä alinomaan, eikä siihen mulla prossasuklaa auta -ikävä kyllä. Hedelmänamut on niin eri juttu... :oops:

Lisään vielä, että muutama viikko sitten en siis repsunut, vaikka ne irtarit olikin tarjouksessa =D>

Kuva

ViestiLähetetty: 2008-10-15 14:05:07 
Poissa
jojokarppi
jojokarppi

No nyt ku mä tästä niin innostuin, siis omasta uudesta ketjustani, niin laitan ainakin kerran viikossa edistymistäni tänne :mrgreen: ja selitykset, mikä mihinkin johti. Eli mun punnituspv on keskiviikko ja tänään oli verrattuna viime viikkoon:

+ 300g, ja vaikka ton totaalinhan jokainen näkee mun kynästä alla, laitan sen kuitenkin sulkuihin aina tohon perään, eli (-3,1 kg -VAAN!!! Mikä tässä mättää?!)
Vyötäröä en mitannut, kun otti niin päähän. Viimeks oli 86 cm eli -5 cm karppauksen alusta. Tänään se olis ehkä ollut ties mitä :evil:

Kuva

ViestiLähetetty: 2008-10-16 11:37:05 
Poissa
jojokarppi
jojokarppi

Jiihaa :smt023 ! Koska olin niin allapäin eilisestä punnauksesta, kävin tavoistani poiketen tänä aamuna uudestaan ja näyttikin sitten -500 g eiliseen verrattuna! Näin se menee, jee =D> . ( :twisted: pessimisti minä: ehdin siis just päästä takaisin kuosiin viime viikonlopun tuottamista turvotuksista, kunnes alkaa taas uusi viikonloppu, joka tuottaa saman tuloksen ensi viikosi :twisted: ). Eilen muuten kaupassa menin irtari hyllyn kautta ja vähän petyin, kun ei olleet tarjouksessa. Irtisrepsu saa siis yhä odottaa :| .

Vaikka tuntuu siltä, että loppuviikko (to tai pe) vois olla mulla "antoisin" (tai siis vähiten antoisin) punnituspäivä, niin pidetään se nyt kuiteskin siinä keskiviikossa, jona viikonpäivänä aloitin karppauksen ja siksi on mulle "se päivä" :) . Joten seuraava virallinen update tulee 22.10.

Kuva

ViestiLähetetty: 2008-10-17 09:02:45 
Poissa
jojokarppi
jojokarppi

Ja se paino taas sahaa -oli pakko tänäkin aamuna käydä vaa'alla ja pettyä :? , 400g oli tullut takas eilisestä. Nyt mä kyllä lopetan tän päivittäisen punnauksen, se kun ei tuota kuin pahaa mieltä. Eilen ei siis ollut mitään poikkeamia ruokailuissa, eli ilmeisesti vaan ihan "normaalia" heittelyä toi. Silti harmittaa :| .

Aamulla kello soi ennen kuutta, enkä edes kysynyt itseltäni, huvittaako lähteä salille. Koska fillarin kumi on ollut puhki jo 2 päivää, juoksin junaan (vähän alle kilsa) ja myöhästyin siitä (kuten eilenkin); miten voikaan minuutti olla ratkaiseva?! Juoksin myös salille (pari kilsaa) ja veivasin crossarilla 20 min sykkeen ollessa melkein koko ajan siinä 170 hujakoilla! Ihan poikki ja läkähdyksissä :smt010 sitten tein normi treenin, eli käsi- ja vatsalihakset. Syke oli yhä tosi korkea, oli vähän huono olo.

Nomaalisti kun pyöräilen salille (syke noin 130 hujakoilla koko matkan) ja treenaan kädet ja vatsan, ei syke juuri nouse, mutta nyt crossaamisen jälkeen sydän pamppas kuin hullu koko 20 minuuttia. Sellasta! :wink:

Maanantaina palaan työmatka fillarointiin, vaikka tämä kunnon sykkeenkohotus treeni tuntuukin aika hyvältä... :roll:

Kuva

ViestiLähetetty: 2008-10-18 13:34:50 
Poissa
juniorikarppi
juniorikarppi

Heippa Jolea. Päätin tulla tänne moikkaamaan ja tsemppaamaan sua :D Mä aloitin samoihin aikoihin sun kanssa tän karppaamisen ja seurasin sitä sun aikaisempaa ketjua. En oo itse mitään ketjua aloittanut, kun vaan satunnaisesti täällä välillä roikun. Mulla on vähän sama tilanne, että jumitus pysyy päällä eikä meinaa millään tapahtua mitään. Olo on kuitenkin mahtava, joten se kannustaa jatkamaan. Mulla on isompi tavoite kun sulla ja olen kanssa ajatellut, että tässä mennään ja katsotaan mihin se johtaa :P Mun mies muuten aloitti siinä mun ohessa kun vähän niinkun pakko, kun ruokavalio muuttui niin rajusti, enkä halunnut enää tehdä muuta ruokaa. Kehuu kovasti pöperöitä ja syö sitä mitä annetaan. On laihtunut jo 8 kiloo, ilman sen enempää tätä miettimättä. On se niin väärin, eikö :lol: Joten tsemppiä sinulle, käyn täällä sinua välillä aina moikkaamassa ja katsomassa :smt026

ViestiLähetetty: 2008-10-19 13:17:40 
Poissa
täyskarppi
täyskarppi

Sunnuntaita!

Jokapaivainen punnitus ei tosiaankaan ole hyva juttu, vaikka itsekin siihen jatkuvasti sorrun. Juuri tana aamuna paatin taas ottaa itseani niskasta kiinni ja lopettaa vaa'alla hyppaamisen, kun joka aamu nayttaa 100g enemman kuin edellisena....

En ole taalla pariin paivaan pahemmin vieraillut. Kotona en ehdi koneelle ja toissa on ollut pahuksen hiljaista ja olen juuttunut katselemaan YouTuben karppivideoita aikani kuluksi. Nytkin olen toissa, vaikka onkin sunnuntai. Olen turistihommissa, mika tarkoittaa sita, etta kauden aikana toita tehdaan kaikkina viikonpaivina. Mutta nyt on kylla ilmassa lopun alun fiilikset, eli korkeintaan viikko viela ja sitten lomailemaan 5 kuukaudeksi :D .

Toivottavasti sulla on viikonloppu mennut mukavasti, eika ole ollut irtistarjouksia :wink: .

ViestiLähetetty: 2008-10-20 07:37:55 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Stressihormonit kaiketi voivat estää tai ainakin hidastaa laihtumista (jossakin on jopa todettu niiden lihottavan), joten ei ehkä joka päivä kannata vaaálla hyppiä. Varsinkin kun naisilla nestevaihteut voi olla yli kilonkin luokkaa. Itsekin kyllä käyn lähes joka aamu vaaálla, mutta yksittäiset huonot lukemat pyrin unohtamaan. Tunnustan painon ja muut mitat viikottain omaan ketjuun, ja käytän lukemana suurinta osumaa saanutta lukua. Mun vaaka ei edes huomioi muutaman sadan gramman muutoksia, puoli kiloakin voi olla hankala huomata.

ViestiLähetetty: 2008-10-20 07:54:18 
Poissa
jojokarppi
jojokarppi

Moi kamut ja tervetuloa Kleopatra26 :D ! Oikein kiva, jos välillä kirjoittelet tänne kuulumisia ja edistymisiä!!!

Tässä sitä taas uutta viikkoa aloitellaan... Viikonloppu meni ihan pipariks hiilareiden kannalta. Söin kyllä karpisti, mutta ihan ihan ihan liikaa! Eika se karpisti syöminenkään auta, jos niitä kaloreita tulee tuhansia ja rasvaa huikeasti sen lisäksi, että hiilarit on selkeästi korkeammalla kuin arkena karppiruuan määrän vuoksi :( . Varsinkin sunnuntait on mulle ihan mahdottomia, kun lohduttelen itseäni ruualla viikonlopun loppumisesta. Suolasta, makeaa, ihan mitä vaan. Kunhan napa raikaa :? .

Kyttäilin lauantaina myös irtaritarjouksia turhaan, mutta eilen uimasta (pelkkää lillumista, kun pitää avittaa pikku poikia) tullessa oli pikkukaupassa tarjous! En kuitenkaan ostanut, koska kun pidän sen irtaripäivän, haluan syödä niitä koko päivän (tai siis niin paljon kuin mieli tekee) enkä aloittaa vasta illalla :wink: . Huomasin sitäpaitsi Vantaan Sanomia selatessa, että Jumbossa on koko viikon tarjous ja taitaa olla niin, että ensi viikonloppuna se sitten tapahtuu :shock: . No, katsotaan nyt, josko sinne asti jaksaa pelkkien namusten perässä. Saattaa jaksaakin!

Punaviiniä tuli taas juotua. Se on nyt se mun rentoutuskonsti nro 1, alkoholismin uhallakin. En siis hillu kännissä, mutta kyllähän se pikku hutikka tuntuu kivalta, varsinkin kun on kaksi villiä poikaa, jotka riehuu ja painii lakkaamatta. Pinna kestää paremmin, eikä ole koko ajan hermoromahduksen partaalla :roll: . Se meno meillä on nimittäin aikamoista... Ei sais tukeutua alkoholiin, mutta toinen vaihtoehto on varmaan hakea jotain rauhoittavia ja napsia niitä :oops: . Punkkua juon siis vain ja ainoastaan perjantaina ja lauantaina eikä se näy päällepäin -tämä tiedoksi.

Tänään aion pitää hiilarit tosi alhaalla, jotta jotenkin kompensoisi eilistä riehaantumista. Enää 2 yötä punnitukseen, joten nesteet on taas saatava liikkeelle. Kumma kyllä, eilen illalla olin niin täynnä, että kyljen kääntö oli vaikeeta nukkumaan mennessä, mutta tänään on suht sutjakka olo kuitenkin :) .

Hyvää viikon alkua itse kullekin!!! Tsempataan eikä lannistuta :) !

Kuva

ViestiLähetetty: 2008-10-20 07:59:39 
Poissa
jojokarppi
jojokarppi

Moi Nepsukka!

Tosiaan, takuulla pitää paikkaansa tuo stressijuttu. Voi, miten kaikki vaikuttaakin kaikkeen... Mä olen varmaan melko stressaantuntu tällä hetkellä eikä tuo päivän pimeneminenkään vaikuta positiivisesti. Hepulifiilistä riittää niin töissä kuin kotonakin :| . Mä olen jopa miettinyt, olisko lievää masennustakin ilmassa, kun mikään ei oikein tunnu miltään. Taitaa olla aika usealla samat fiilikset #-o . Ja vielä on toi kamala marraskuu edessä, turha kuukausi ylipäätään!!!

Kuva

ViestiLähetetty: 2008-10-21 11:08:37 
Poissa
jojokarppi
jojokarppi

Tilulei!

Uusi päivä taas ja jotenkin kevyempi olo. Huomenna se sitten punnitaan 8) !

Kevyt olo ei tosin ollut aamulla, kun poljin sen 17 km vastatuuleen. Vain sade ja noin 6 astetta vähemmän puuttui, jotta olis ollut täydellistä :x . Punttis meni tohinalla, koska olin myöhässä aikataulusta (se vastatuuli), mutta ehdin silti duuniin ihan ok.

Tässä esimerkki mun päiväruuistani, yleensä syön joka päivä illalliseksi salaattia, joko fetalla tai kanalla, ja näin jatkan, kunnes kyllästyn. Töissäkin aika usein saman tyyppistä, kuin tuossa alla ja iltapalaksi aina tota samaa =P~ .

Tänään aion syödä töissä tonnikalaa öljyssä, 2 keitettyä munaa (keltuaiset pois, en tykkää niistä keitetyissä versioissa. Paistettuna ja kokkelissa maistuu), 1 kukkurallinen rkl majoneesia ja punasipulia. Vähän balsamicoa ja jalopenoa potkuksi. Kaikki tää siis tahnaksi sekoitettuna -NAM!

Kotona illalla jäävuorisalattia n. 200g, kurkkua, 2 grillattua broilerin koipireittä (lähi Prismassa tarjouksessa suoraan grillistä ja nämä syön täysin nahkoineen päivineen, vaikka onkin marinoituja), siemeniä pari rkl, 15 kpl kalamata oliivia, jalopenoa ja kylmäpuristettua rypsiöljyä sekä balsamicoa. Tämä kaikki isoon taikinakulhoon (ei mitenkään esteettinen astia, mutta kukas sitä asitaa nyt niin katsois -en mä ainakaan), josta aina syön salaattini -helppo sekoittaa ja koko iso annos kerralla saatavilla- ja Lidlin vissyä (tai siis hiilihappoista lähdevettä kai se on) kyytipojaksi.

Illalla, kun lapset on saatu kunnialla (?!) nukkumaan, on vuorossa vielä partis(4 rkl)-kerma(1 dl)-pähkinä(3-4 rkl)-kookoshiutale(2 rkl)-karpalo(1 dl) herkku, tämä tiukasti telkun edessä nautittuna omia nauhoituksiani telkasta katsoessa.

Hellurei ja huomiseen \:D/ ! Jännä nähdä, miten käy!

Kuva

ViestiLähetetty: 2008-10-22 14:49:57 
Poissa
jojokarppi
jojokarppi

No niin, aamuinen tulos oli rohkaiseva :) ! Suunta taas alaspäin, tosin vyötäröä mittasin 2 cm plussaa. Oli varmaan väärästä kohtaa 8) .

Mutta mutta: migreeni vaivasi aamupäivällä, oli jo toinen kerta tänä syksynä :( ! Normaalisti mulla on migreeni korkeintaan kerran vuodessa. Olisikohan joku alhainen verensokeri tms. laukaisijana?! Inhottavaa, toivottavasti ei jatku nämä. Minähän siis syön ekan kerran klo 14 maissa, sitten klo 18 jälkeen ja lopuksi klo 21 jälkeen :o .

vk 13/ -500g [-3,6 kg]
vyötärö 88 cm [-3 cm]

Kuva

ViestiLähetetty: 2008-10-23 09:52:33 
Poissa
jojokarppi
jojokarppi

Mrrr... :evil: , junat myöhässä aamulla ja ehdin salilla tehdä vain vatsalihakset 20 min crossaritreenin lisäksi. En siis tänään fillaroinut, enkä myöskään huomenna, koska mun 5 v menee uimakouluun ja pitää olla ajoissa hakemassa pvkodista :) .

Mä olen miettinyt tota mun tekomakeutusaineen suurkulutustani. Ikävä kyllä, mä haluan lisämakeutta mun joka iltaiseen partis-kermavaahto-pähkinärouhe-kookoshiutale-karpalo -herkkuun, ja kaadan siihen pari ruokalusikallista Hermesetasta. Muuten en käytä tekomakeutusta missää, mutta toi pari rkl on varmaan liikaa :? . Onkohan siitä pidemmän päälle terveydellistä haittaa ihan oikeasti? Mikäköhän se maksimimäärä per vrk on, mikä olis ihan ok vielä? Ja millä ihmeellä sen vois korvata terveellisemmin mutta karpisti? Steviaa vai-mikä-se-nyt-olikaan en halua mistään nettikaupoista alkaa tilata :| .

Kuva

ViestiLähetetty: 2008-10-24 10:37:13 
Poissa
jojokarppi
jojokarppi

Ihanaa, perjantaki :-({|= !!!

Aika hassua; olen tässä karpatessa huomannut, että rööri (siis takapään-) on tukossa alkuviikon ja torstaisin tuntuu olevan sitten turbo booster -päivä :shock: . Eilen ramppasin sitten vessassa useampaan otteeseen -ja sillä isolla siis :smt047 . Totutusta tiedän, että homma toimii myös tänään ja huomenna, mutta sunnuntaina alkaa sitten taas kerätä tuketta. Hassu juttu! Voip olla joku ruoka-aines, joka sen tukon tekee, mutta eipä tuo mua haitanne, joten anna olla.

Hyvää viikonloppua kaikille, päivittelen taas ensi viikolla kuulumisia :D ! Myös vierailijat saa mieluusti kirjoitella, jos vaan jotain mieleen putkahtaa.

Kuva

ViestiLähetetty: 2008-10-25 22:41:47 
Poissa
jojokarppi
jojokarppi

Jaa jaa... Mä en vaan tykkää tästä "karppi" nimestä. En tiedä miks :smt013 Enkä ole tykännyt alun alkaenkaan, mutta jos en olis ollut niin viisaanrohkea :wink: , että kokeilin tätä sen 2 viikkoa (todistaakseni tämän vääräksi- ja lopulta todistin se oikeaksi eli siis olin väärässä), niin tämä pelkkä termi KARPPI olisi riittänyt siihen, etten iki maailmassa olis tänne eksynyt.

600g irtaripussi odottaa huomista leffailtaa, sen jälkeen pizzalle. Saas nähdä, miten käy! Vähän pelottaa... :oops:

Kuva

ViestiLähetetty: 2008-10-27 09:52:24 
Poissa
täyskarppi
täyskarppi

kuis kävi?

Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju  Vastaa viestiin  [ 891 viestiä ]  Mene sivulle 1 2 3 4 545 Seuraava

Kaikki ajat ovat UTC+02:00