karppaus.info

karppininjat
Tänään on 2024-04-18 03:22:33

Kaikki ajat ovat UTC+02:00




Aloita uusi ketju  Vastaa viestiin  [ 5 viestiä ] 
Julkaisija Viesti
 Viestin otsikko: Chimin lahja itselleen
ViestiLähetetty: 2006-06-27 22:00:10 
Poissa
täyskarppi
täyskarppi

Liittynyt: 2005-07-08 09:13:49
Viestit: 134
Paikkakunta: Keski-Suomi
Olen piakoin 30 v. yhden lapsen äiti.

Aioin kirjoittaa, että olen koko elämäni ollut pullukka, mutta se ei ole totta.
Lapsena olin ruipelo, teininä alipainoinen syömishäiriöinen, ja 22 vuotiaana laihduin n. 25 kiloa, joka sitten tuli korkoineen raskausaikana takaisin.... :oops:

Teen tässä itselleni lupausta, että hankkiudun takaisin normaalipainooni hinnalla millä hyvänsä. En aio juhlia enää yhtiäkään syntymäpäiviäni tällaisena kammottavan läskinä, joka nyt olen. Paitsi, että täytän elokuussa, joten saatan joutua tinkimään hiukan... mutta tarkoitukseni on saada jo siihen mennessä jotain tuloksia!

Tiekseni olen valinnut alakarppauksen, eli toteutan painoni kadotuksen syömällä hh alle 20 g/vrk. sekä pyrin lisäämään liikuntaa jossain vaiheessa elämääni.

Olkoon tämä foorumi minulle innoittaja, ja motivaattori, jonka kautta toteutan haaveeni.
:D Kiitos teille kanssakulkijat, teidän tarinanne ovat valaneet minuun uskoa, että tämä muutos on mahdollista! Toivottavasti teen tätä painon kadotustyötä viimeistä kertaa! :?

Tähän ketjuun aion ilmoitella tuloksia, ja tuntemuksia matkalta, jahka saan vaakaani uudet patterit!

_________________
Kuva
Jokamiehen oikeus on
elää omaa elämäänsä,
onnellisena,
juuri tässä hetkessä.


Ylös
   
 Viestin otsikko: Tsemppiä!
ViestiLähetetty: 2006-06-27 22:23:08 
Poissa
seniorikarppi
seniorikarppi

Liittynyt: 2006-02-15 14:05:02
Viestit: 347
Paikkakunta: Keski-Häme
Motivaatiosi on ainakin hyvä ja hienostihan elokuuhun mennessä ehtii muutosta saamaan aikaiseksi! Pikkuhiljaa harppoen :D

T: Karppimami -7kg/2kk


Ylös
   
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2006-06-28 18:32:31 
Poissa
täyskarppi
täyskarppi

Liittynyt: 2006-01-12 15:11:02
Viestit: 165
Kannattaa edetä vauvan askelin niin on parempi mieli. Kun on tavoitteet matalalla niin tulee paljon enemmän onnistumisia. Sitten voi asettaa uuden tavoitteen. Liikunta tulee jossain vaiheessa mukaan jos on tullakseen. En ainakaan itse rupea itseäni kiusaamaan jollain "pakkotekemisellä". Liikuntaa on aika helppo lisätä vaikka niin että ei pyri parkkipaikalla siihen oven edessä olevaan ruutuun vaan jättää auton sinne kauimaiseen. Se on jo hyvä alku.IMHO.


Ylös
   
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2006-06-28 21:05:39 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Liittynyt: 2006-04-19 20:08:34
Viestit: 1269
Paikkakunta: Rauma
Oikein kovasti tsemppiä! Mullekki pamahti 30kg:a raskausaikana, ja nyt onneksi se jo pois, ja vähä ylimäärästäki.
Kyllä ne lähtee!

_________________
Viiden tytön äiti (-04, -05, -11 ja kaksoset -13)


Ylös
   
 Viestin otsikko: Re: Chimin lahja itselleen
ViestiLähetetty: 2015-04-13 12:15:27 
Poissa
sintti
sintti

Liittynyt: 2015-03-01 11:04:16
Viestit: 1
Ne vauvanaskelet on käytännössä todettu parhaiksi, vaikka alussa tekisi tietysti mieli harppoa lujaakin. Liian suuret muutokset kerralla kiristävät lähinnä pinnaa ja johtavat mitä todennäköisimmin repsahduksiin, jotka sitten taas osaltaan laskevat mielialaa. Asettamalla pieniä tavoitteita ja saavutettuaan ne, huomaakin jonkun ajan kuluttua, ettei ne elämänmuutokset lopulta olekaan niin vaikeita toteuttaa, kun hoitaa homman pikkuhiljaa. Ykskaks onkin muoto muuttunut kummasti ja uusista tavoista tullut arkipäivää, jolloin voi taas edetä seuraavaan tavoitteeseen. Näillä ne pysyvät muutokset saadaan aikaan, kun ei kiusaa itseään kerralla liikaa vaan jatkaa määrätietoisesti valitsemallaan tiellä.

__________________
Lahjaideat ja persoonallisia lahjoja? lahja-ideoita.com


Ylös
   
Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju  Vastaa viestiin  [ 5 viestiä ] 

Kaikki ajat ovat UTC+02:00


Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 8 vierailijaa


Et voi kirjoittaa uusia viestejä
Et voi vastata viestiketjuihin
Et voi muokata omia viestejäsi
Et voi poistaa omia viestejäsi
Et voi lähettää liitetiedostoja

Etsi tätä:
Hyppää:  
Keskustelufoorumin ohjelmisto phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Käännös: phpBB Suomi (lurttinen, harritapio, Pettis)