karppaus.info

karppininjat
Tänään on 2024-04-25 21:07:51

Kaikki ajat ovat UTC+02:00




Aloita uusi ketju  Vastaa viestiin  [ 3 viestiä ] 
Julkaisija Viesti
 Viestin otsikko: Rasvaprosentti 15 -projekti
ViestiLähetetty: 2021-10-01 05:31:57 
Poissa
sintti
sintti

Liittynyt: 2021-10-01 05:16:42
Viestit: 3
Moro.

Huomasin tuossa, että rasvaprosentti on karannut yli kolmen kympin, joten asialle voisi varmaan tehdä jotakin. Mieluusti vielä niin, että lihasmassaa ei ainakaan kovasti katoaisi. Siihen karppaus kuuluu olevan hyvä työkalu, joten tänne siis.

Itse asiassa mä olen jo pitkään syönyt suht vähän hiilareita. Akilleella on oikeastaan kaksi kantapäätä: 1) olut, jonka kanssa tulee vaikutuksen tehostamiseksi syötyä kaikkea paskaa ja 2) hampurilaiset. Menkööt ne tauolle. Treeniä edeltävät hedelmät johonkin proteiiniin ja aamupuuro muniin ja pekoniin, siinähän se. Vai onko? Kohta nähdään.

No, oli miten oli, lähtötilanne 1. lokakuuta:
Paino 106,2 kg
Rasva 30,2 % / 32,0 kg
Lihas 33,8 % / 35,9 kg


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2021-10-15 04:21:45 
Poissa
sintti
sintti

Liittynyt: 2021-10-01 05:16:42
Viestit: 3
Nyt oli vähän haastavampi viikko. Väliin sattui yksi dinneri, jossa ei ollut oikein mahdollisuutta alkaa nirsoilla – ruoka tosin vaikutti melko vähänhiilariselta, mutta vinkkua meni palanpainikkeeksi suht riittävästi. Yleisesti energiat on olleet ihan nollissa ja tuntui, että kaiken tekeminen vaati älyttömiä ponnisteluja. Tavallisesti en ajattele ruokaa juuri koskaan, mutta nyt huomasin uhraavani sille ajatuksen jos toisenkin. Ja rasva alkaa tympiä.
Eikä painoakaan juuri lähtenyt.

Tilanne 15.10:
Paino 103,8 kg
Rasva 27,6 %/28,6 kg
Lihas 34,3 %/35,6 kg

PS: Enpä ole ennen kohdannut foorumia, jossa viestit vaativat ylläpidon hyväksynnän ja ylläpito laskeutuu viestejä ehkä kerran viikkoon hyväksymään, jos kiireiltään ehtii. Vähän meinaan laimentaa motivaatiota kirjoittaa tänne yhtään mitään.


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2021-10-22 05:02:11 
Poissa
sintti
sintti

Liittynyt: 2021-10-01 05:16:42
Viestit: 3
Jatkan monologiani tyhjyyteen: Nyt oli paljon iisimpi viikko, ja energiaakin tuntuu olevan ihan kivasti. Keksin myös, että paistettuna kaali on aivan kohtuullista evästä, joten salin jälkeiseksi ruoaksi olen alkanut tehdä kaali/sipuli/jauhelihapaistosta. Aiemmin on salin jälkeen vähän nälkä vaivannut, mutta tuolla se kyllä pysyy poissa.

Tilanne 22. lokakuuta:
Paino 103,5 kg
Rasva 27,2 % / 28,2 kg
Lihas 34,0 % / 35,2 kg


Ylös
   
Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju  Vastaa viestiin  [ 3 viestiä ] 

Kaikki ajat ovat UTC+02:00


Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 15 vierailijaa


Et voi kirjoittaa uusia viestejä
Et voi vastata viestiketjuihin
Et voi muokata omia viestejäsi
Et voi poistaa omia viestejäsi
Et voi lähettää liitetiedostoja

Etsi tätä:
Hyppää:  
Keskustelufoorumin ohjelmisto phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Käännös: phpBB Suomi (lurttinen, harritapio, Pettis)