karppaus.info

karppininjat
Tänään on 2017-12-16 11:14:54

Kaikki ajat ovat UTC+02:00

Aloita uusi ketju  Vastaa viestiin  [ 25 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen 1 2
Julkaisija Viesti
ViestiLähetetty: 2017-05-10 10:26:28 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Juu, kyllä se on osittain laiskuutta että ei viitsi hakikseen lähteä häntiä hakemaan, tiedän. Mä pidän mielessä ton Reinin lihan. Kyllä se oikea luuliemi olisi hyväksi, vois lisätä sitä vähän kaikkiin ruokiin. Teen ryhtiliikkeen sen osalta, tiedä vaikka jos huomenna lähtis hakemaan.
Hyvä kun patistitte!! :lol: :lol: :lol:

ViestiLähetetty: 2017-05-10 10:39:59 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Häntä on jo kalliimpaa, 9,9 kilo tai 6,90 tarjouksessa. Ellet halua sitä lihaa, jota hännässä on aika lailla kuitenkin, niin suosittelen ihan vaan niitä Limousin-luita. Ja jos haluat tehdä luulientä siitä hännästä, niin pyydä sitten sahaamaan nivelet MYÖS pituussuunnassa halki, jotta mineraalit pääsevät liukenemaan nivelen sisältä.

ViestiLähetetty: 2017-05-10 21:10:50 
Poissa
tagerhaverkarppi
tagerhaverkarppi

Ostin kerran pienen palan hirveä sieltä Reinin lihasta. Multa lipsahti ääneen, että teen tästä hirvenkäristystä. Nuori myyjä hämmästeli, voiko sellaistakin tehdä. Mutta tästä on aikaa. Kympin kevennys. 8)

ViestiLähetetty: 2017-05-10 21:43:02 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Nuoresta myyjästä tuli mieleeni. (ei ehkä kuulu just tähän ketjuun, mutta tähän se nyt plurahtaa) Olin ostamassa popcornin siemeniä, niitä tavallisia. Lähikaupoissa ei ollut muuta kuin mikroversiota.. Meidän kylällä oli silloin Makuuni, ja kävin koittamassa onneani sielläkin. Myyjä oli kovin nuori. Mä kysyin tavallisia popcorneja, ja tyttö näytti mulle mikropopcorneja. Mä sanoin, että ei kun kattilassa tehtäviä. Tyttö katsoi mua suurin silmin: voiks niitä tehdä kattilassakin?

Viestin otsikko: Ihmiskoe jatkuu, jatkuu....
ViestiLähetetty: 2017-10-11 21:34:01 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Pieni tilannepäivitys. 7 kk kokeilin ketoilua, perinteistä karppausta ym. paastoilua. Mikään ei oikein tuottanut tulosta, että sentit lähtisivät katoamaan. 90% olen syönyt kiltisti, on jo ihan pakkokin koska en kestä niitä vatsavaivoja mitä tulisi mössöruoasta.
Oli tipaton kesäkin, 2 kk.
Päätä olen hakanut seinään, ja sinnillä aina vaan jatkan. Koska mun tavoitteena on uudet polvet. Ja mihinkään laihdutusleikkaukseen EN mene, se on vastoin luonnonlakeja.

Anyway, tilasin http://alku.fi -ruokavalmennuksen. Sitä olen nyt noudattanut kiltisti 5 vkoa, ja vain 3 kg on lähtenyt. Hemmetin sitkeessä on.

Tämä on siitä hyvä ruokavalio, että syön samoja ruokia kuin ennenkin. Eli paljon kasviksia, kanaa ja kalaa, ja nautaa. Marjoja, partaäijää, kananmunia, voita, kö, + oö.
Gluteeniton ja maidoton. No mä käytän partista ja kovia juustoja.
Se mikä tässä on jännä ja erilaista, niin mun pitää syödä ISOT annokset n. 4 h välein. Proteniinimäärät on mulle isoja, hiilarilisäys väh.2x vko, rasvaa käytän ruoanlaitossa ja joka aterialla pitää olla rasvalisä. Sopii mulle.
Pienet "hairahdukset" sopii ohjelmaan kunhan ne on terveellisesti tehty, esim tänään karppipohjaan tehty kurpitsapiiras.

Tällä alku-ruokavalmennusopeilla meinaan jatkaa.
Paljon kunnon ruokaa, niin ehkä ne kilot karisee joskus.
Uskossa on hyvä elää! :smt040

Se miksi mä tän kirjotin, niin jos yksikin saisi tästä jotain ajattelun aihetta ruokailuunsa, niin hyvä.
Mutta jokainen tyylillään! ✓

Ps. Nuhakierrekkin loppui kun jätin makkarat ja leikkeleet pois. Possukin varmasti aiheutti ennen nuhanenää.

Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju  Vastaa viestiin  [ 25 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen 1 2

Kaikki ajat ovat UTC+02:00