karppaus.info

karppininjat
Tänään on 2024-03-29 09:27:39

Kaikki ajat ovat UTC+02:00




Aloita uusi ketju  Vastaa viestiin  [ 2 viestiä ] 
Julkaisija Viesti
ViestiLähetetty: 2012-07-01 21:38:53 
Poissa
täyskarppi
täyskarppi

Liittynyt: 2010-11-02 13:50:02
Viestit: 147
Paikkakunta: Tampere
oon miettinyt ennenkin tätä että onko tää ihan turvallista myös raskauden aikana? en ole siis raskaana ainakaan vielä mutta tulevaisuuttakin ajatellen.
mulle maitotuotteet ei käy eikä viljat joten kovin mielelläni en ellei siitä olisi todellista haittaa alkaisi raskauden takia käyttämään näitä.

mutta olisi kiva jos jollain olisi kertoa onko tää sitten raskaana ollessa näin ihan ok.


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2012-07-04 06:59:20 
Poissa
seniorikarppi
seniorikarppi
Avatar

Liittynyt: 2011-03-30 14:39:41
Viestit: 423
Heippa. Ihaminen selviää ihan hyvin ilman viljoja ja maitotuotteita, vaikka yhteiskunta ei selviäisikään. Tietämättä sen enempää, mitä paleoruokavalioosi kuuluu, paleokarppi kaikista karppivaihtoehdoista sisältää luonnollisimpia ruoka-aineita. Äkkiseltään ei tule muuta mieleen kuin, että runsasta maksan syöntiä pitänee välttää ja eläinperäiset tuotteet syödä hyvin kypsennettynä. Tämäkin ehkä kaukaa haettua.

Ketoosista raskauden aikana en osaa sanoa mitään, mutta raskausaika ei ole laihduttamista varten. Kumpaakin lienee helppoa välttää :) Minä itse syön nykyään niin paljon siistimmin kuin aiemmin, että tiedän nykyisen ruokavalioni olevan suuri parannus edelliseen. Mikä ruokavaliossasi voisi olla haitallista raskauden aikana?

_________________
Kuva


Ylös
   
Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju  Vastaa viestiin  [ 2 viestiä ] 

Kaikki ajat ovat UTC+02:00


Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 1 vierailija


Et voi kirjoittaa uusia viestejä
Et voi vastata viestiketjuihin
Et voi muokata omia viestejäsi
Et voi poistaa omia viestejäsi
Et voi lähettää liitetiedostoja

Etsi tätä:
Hyppää:  
Keskustelufoorumin ohjelmisto phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Käännös: phpBB Suomi (lurttinen, harritapio, Pettis)