karppaus.info

karppininjat
Tänään on 2024-04-18 22:53:50

Kaikki ajat ovat UTC+02:00




Aloita uusi ketju  Vastaa viestiin  [ 5 viestiä ] 
Julkaisija Viesti
 Viestin otsikko: Mitä kuuluu?
ViestiLähetetty: 2016-08-22 11:04:35 
Poissa
sintti
sintti

Liittynyt: 2016-08-06 19:00:00
Viestit: 9
Heippa, olis Kiva kun olis vähän aktiivisempaa Täällä, sais vertaistukea :)
Itse aloitin "tosissani" vhh elämäntavat eli laskemaan hiilihydraatteja tuossa pari viikkoa sitten.
Syön kolmesti päivässä. Aamupala, välipala ja iltapala. Aamu- ja iltapalat isompia. Seuraan kaloreita mutta tarkempi olen hh määrästä, pidän sen Max 50. Yleensä 30g hujakoilla pyörii.
Paino tippuu joka päivä, noin kaks kiloa viikossa tahdilla. Sää nähdä millon jumi iskee. Paino tänään 108.2, pahimmillaan ollut vuonna 2014 131kg...
Odotan kovasti että toivun korvaleikkauksesta jotta pääsen liikkumaan taas paremmin, vielä pitää pari viikkoa ottaa kevyesti. Mutta onneks paino tippuu myös ruokavalio muutoksilla.
Muuten on hyvä ja energinen olo, nälkä ei meinaa vaan olla. Ja ummetus nyt vaivannut..
Miten muilla menee? =D>


Ylös
   
 Viestin otsikko: Re: Mitä kuuluu?
ViestiLähetetty: 2016-08-22 16:45:14 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi
Avatar

Liittynyt: 2011-01-17 21:33:10
Viestit: 4153
Paikkakunta: Raw by nature
Hyvin siis menee. Sitten, kun opit hoitamaan kaiken laskematta, yksinkertaisesti vain selvittämällä itselle mitä ruokia voit syödä ja mitä et sekä säännöstelemään ruoan määrää nälän mukaan (syö kun on nälkä, mutta vain kylläiseksi) niin voitkin aloittaa neuvomaan jo muita...

Itse en oikeastaan enää tänne mahdu, kun tuo BMI putosi alle 30:n lähes kuuden vuoden karppauksen jäliltä. Pitkälle tuolla samalla reseptillä kuin sinullakin. Kerran tuli ummetusta alkupäässä, siitä selvisin lisäämällä reilusti rasvaa. Johti rasvaripuliin, joten säädin rasvan kohdalleen. Ummetusta se on vasta sitten, kun menee useita päiviä, ettei suoli tyhjene ja kun viimen tyhjenee, niin tuskalla. Ummetus taitaa liittyä tähän elimistön sopeutumisprosessiin, kaikki eivät siitä kärsi. Papanointi mahdollisilla välipäivillä on terve ilmiö, säästyy vessapaperiakin...

Lisää karppauskaaviossa, jonka voit ladata allekirjoituksestani.

_________________
Evoluutio ei ole väärässä. Minä voin olla.


Ylös
   
 Viestin otsikko: Re: Mitä kuuluu?
ViestiLähetetty: 2016-08-22 17:53:23 
Poissa
sintti
sintti

Liittynyt: 2016-08-06 19:00:00
Viestit: 9
Ja oletan et ummetus oli myös seurausta nukutuksestakin. Toimi siis viikko sitten maanantaina ja nyt eilen tuskan hiki valuen sain vihdoin toimimaan :)
Onkin Kiva kuulla miten muut ovat saaneet tuloksia, jos sais vinkkejä miten itse sitten pääsee jumitilanteissa ja yms eteenpäin. Pudotettavaa on niin paljon. Mut nyt kyllä on niin hyvä ja energinen olo. Ruokahalu vaan meinaa kadota välillä #-o


Ylös
   
 Viestin otsikko: Re: Mitä kuuluu?
ViestiLähetetty: 2016-08-23 17:30:44 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi
Avatar

Liittynyt: 2011-01-17 21:33:10
Viestit: 4153
Paikkakunta: Raw by nature
Tarkoittaako ruokahaluttomuus sitä, ettei ole yhtään nälkä vai sitä, ettei jaksa syödä kuin aikaisempaa pienempiä annoksia, vai että ruokailuvälit ovat mielestäsi liian pitkiä? Ruokahaluttomuus johtunee ketoosista, joka on seurausta alhaisista hiilareista ja reilusta rasvasta. Mielestäni voit hyvin jättää syömättä jos ei nälätä. Älä jatka tätä kuitenkaan montaa päivää ja muista suola+vesi. Lisää hiukan hiilareita, että nälkä herää. Itsellä menee helposti 6-8 tuntia edellisestä ateriasta ennen kuin nälkä seuraavan kerran ilmoittelee.

_________________
Evoluutio ei ole väärässä. Minä voin olla.


Ylös
   
 Viestin otsikko: Re: Mitä kuuluu?
ViestiLähetetty: 2016-08-23 19:23:53 
Poissa
sintti
sintti

Liittynyt: 2016-08-06 19:00:00
Viestit: 9
Joo ei oo nälkä. Aamupala menee ihan ok. Sit voi ollakin jo ilta kun huomaan että en oo syönyt :shock:
Mutta Mulla on niiiin paljon vielä omaa varastoa et en kume syömättömyyteen. Mutta koitan edes illalla jotain pirtelöä tehä. Mutta helposti menee se 8 tuntia välissä syömättä. Ja tosiaan Oon aina niin täynnä pienestäkin annoksesta =D>


Ylös
   
Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju  Vastaa viestiin  [ 5 viestiä ] 

Kaikki ajat ovat UTC+02:00


Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 3 vierailijaa


Et voi kirjoittaa uusia viestejä
Et voi vastata viestiketjuihin
Et voi muokata omia viestejäsi
Et voi poistaa omia viestejäsi
Et voi lähettää liitetiedostoja

Etsi tätä:
Hyppää:  
Keskustelufoorumin ohjelmisto phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Käännös: phpBB Suomi (lurttinen, harritapio, Pettis)