karppaus.info

karppininjat
Tänään on 2024-03-29 07:01:11

Kaikki ajat ovat UTC+02:00




Aloita uusi ketju  Vastaa viestiin  [ 8 viestiä ] 
Julkaisija Viesti
ViestiLähetetty: 2015-04-15 11:33:59 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi
Avatar

Liittynyt: 2010-04-28 11:16:24
Viestit: 863
Paikkakunta: Etelä-Karjala
Niinhän siinä on käynnyt että kaikki mitä muutama vuosi sitten sain karpattua pois, tuli vauhdilla takaisin.
Monasti aloittanut uuden elämän uudelleen, mutta aina se vain on lipsunut alkuun päästyään takaisin hiilarimaahan.
Nyt minulla on etten voi syödä enää mielellää kotimaisia viljoja, ja kivut, kutinat, vatsavaivat ovat isot jos tai kun viljoihin sorrun.
glut ruokaa olen koittanut syödä, mutta leivässä sitä helposti sorrun vehnään joka pahin, eli paras olisi olla kokonaan ilman.
Joten kun jo tiedän valmiiksi miten hyvä olo minulla on kun karppaan niin eiköhän olisi aika ottaa kunnolla itseä niskasta kiinni.
Suurin ongelma minulle lienee se, että en keksi mitä ruokaa tekisin kun olen nirppanokka.. tosin pärjäsinhän sillon vuosia sittenkin.
Mutta mulla pitäisi olla ruokalista mitä toteuttaa, joten semmonen pitäisi nyt koittaa tässä väkertää. :)
Liikunta minulta on jäänyt kokonaan :( kävelen satametriä niin alaselkään alkaa sattumaan kovasti ja nyrkillä painaen pääsen jatkamaan matkaa... takas kotiin. Kaipaan sitä energiaa mikä minulla oli silloin.. joskus. Tämä istuminen sattuu jo häntäluuhun...
Joten tsempatkaa ja potkikaa tähän isoon ahteriin jotta saan tätä rasvaläjää sulamaan.
Tänään on mennyt leipää vielä, huomenna alkaa sitten kunnon kuri.

_________________
Karppaus alkanut 28.6.2010 puolisen vuotta ja -40kg
Sitten syöksy hiilarimaahan ja kilot tullu takaisin :( Nyt jälleen potkua persaukseen kun ei jaksa liikkua enää ollenkaan. Tsemppiä ja kannustusta tarvitaan


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2015-04-16 20:47:36 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi
Avatar

Liittynyt: 2010-04-28 11:16:24
Viestit: 863
Paikkakunta: Etelä-Karjala
Uusi alku lähti hyvin liikkeelle.
Tarkkana saa vain olla, illalla tuli otettuu vähän tuoremehua (en taas aatellu yhtää)
mutta onneks päivän hiilarit ollu niin alhaalla ettei ihan maata kaatavaa tapahtunut.
Tarkempi pitää taas vain olla. (ja juottaa mehut muille perheen jäsenille) ;)
Huomen aamuksi on varattu pekonia joten muna-pekoni ateriaa odotellen..

_________________
Karppaus alkanut 28.6.2010 puolisen vuotta ja -40kg
Sitten syöksy hiilarimaahan ja kilot tullu takaisin :( Nyt jälleen potkua persaukseen kun ei jaksa liikkua enää ollenkaan. Tsemppiä ja kannustusta tarvitaan


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2015-04-18 21:22:36 
Poissa
sintti
sintti

Liittynyt: 2015-03-27 22:02:39
Viestit: 1
Hei!
Pidän sinulle peukkuja että jaksat ylläpitää ruokailun "remonttia". Minäkin taistelen samojen ongelmien kanssa.
Minulla ei ole vielä pahempia vaivoja, mutta se paino, se paino ja siksi liikkuminen on aika vaikeaa. :)
mummeliini 44


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2015-04-22 12:48:18 
Poissa
sintti
sintti

Liittynyt: 2010-07-28 20:37:54
Viestit: 4
Tulinpa pitkästä aikaa lueskelemaan foorumia, ja hakemaan motivaatiota jotta saisin itseäni taas niskasta kiinni.
Itselläni nääs aika sama tilanne kuin sinulla...Sellaisen +30kg pudottelin painoa tuossa n. 3 vuotta sitten. No kas kummaa, sain haalittua kaiken massan takaisin ennätysajassa. Ei se väärin syöminen näköjään tuolta selkärangasta niin vain lähde, vaikka kuinka päättää laihduttuaan etten koskaan enää palaa siihen.Ja tässä sitä TAAS ollaan. 10 vuoden aikana olen laihduttanut kaikkiaan yhteensä sellaiset 70kg. Mutta näköjään se laihduttaminen käy paljon helpommin kuin painon hallinta.

Tsemppiä!


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2015-04-22 13:16:21 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi
Avatar

Liittynyt: 2010-04-28 11:16:24
Viestit: 863
Paikkakunta: Etelä-Karjala
Kiitos tsempeistä :) Kovasti myös teille tsemppiä elämäntapa remontin kanssa.
Mulla menny nyt ihan hyvin, ja NYT JO olen ollut ilman selkälääkkeitä ja jaksan touhuta pihallakin. jesss. muistuu mieleen mitää ihanaa on kun ei pahemmin koske. Tästä on taas hyvä jatkaa!!
Eihän tää helppoa ole, vaan taistelua joka pv. ainakin miulla, mutta jos ny onnistuisin.
Tiedossa on leikkaukseen joutuminen vielä niin jos siihen mennessä sais muutamat kilot karkotettua niin ois turvallisempi nukahtaa siihen operaatioon.

_________________
Karppaus alkanut 28.6.2010 puolisen vuotta ja -40kg
Sitten syöksy hiilarimaahan ja kilot tullu takaisin :( Nyt jälleen potkua persaukseen kun ei jaksa liikkua enää ollenkaan. Tsemppiä ja kannustusta tarvitaan


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2015-04-28 19:23:53 
Poissa
sintti
sintti

Liittynyt: 2008-07-23 19:50:00
Viestit: 4
On se vaan niin,että kaikki on katoavaista.Minulla on ihan sama menneisyys,paitsi,etten ole niin paljoa pudottanut painoa aikoinani.Nyt sain taas "herätyksen" ja tosiaankaan, en muistanut,miten hyvä olo on,kun ei ahda itseensä,mitä sattuu.

Into piukassa olen taas tykötarpeita hankkinut, ja parhaana niistä jugurtti"kone".Ei mikään suuri keksintö,mutta kätevä ja helppo.

Suuria haikailuja ei hiilarien suuntaan ole ainakaan vielä.Motivaatio on sen verran korkealla.Tsemppiä sinulle...perässä tullaan :D Painoa tuskin juuri lähtee.Siitä pitää kilpparivaje huolen,mutta olo on kevyt!


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2015-05-05 08:35:42 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi
Avatar

Liittynyt: 2010-04-28 11:16:24
Viestit: 863
Paikkakunta: Etelä-Karjala
Kiitos noviisi1 :) Miulla täs menny muuten ok, mutta vapun aikaan ratkesin.. nyt taas kiltisti.
Paino ei juur oo pudonnu mut vyötäröst on kadonnu senttei.. eli hyvä kuitenkin.
Hirmusti tsemppiä siulle myös, ja eiku etiäpäin ;)

_________________
Karppaus alkanut 28.6.2010 puolisen vuotta ja -40kg
Sitten syöksy hiilarimaahan ja kilot tullu takaisin :( Nyt jälleen potkua persaukseen kun ei jaksa liikkua enää ollenkaan. Tsemppiä ja kannustusta tarvitaan


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2015-05-12 13:05:38 
Poissa
sintti
sintti

Liittynyt: 2008-07-23 19:50:00
Viestit: 4
Hei taas myös,

Mukavasti on lähtenyt.Kävin pakollisessa vuosikontrollissa TK:ssa...ja kiva ylläri tuli.Triglyt alle 10...0,95!!!!Yleensä 1,3-1,5.Kokonais kolesteroli 4,5.Kermaa,voita ,kookosöljyä juuri säästämättä.Tietäispä tohtori vaan :lol: .Paino ei juuri ole laskenut..-n.1 kg, mutta olo on tosiaan hyvä ja uni maittaa.
Äitienpäivänä tuli hiilaripiikki, ja sen huomasi olossaan.
Tästä on hyvä jatkaa ja tsemiä kaikille,jotka edes harkitsevat "niskasta kiinni ottamista".


Ylös
   
Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju  Vastaa viestiin  [ 8 viestiä ] 

Kaikki ajat ovat UTC+02:00


Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 11 vierailijaa


Et voi kirjoittaa uusia viestejä
Et voi vastata viestiketjuihin
Et voi muokata omia viestejäsi
Et voi poistaa omia viestejäsi
Et voi lähettää liitetiedostoja

Etsi tätä:
Hyppää:  
Keskustelufoorumin ohjelmisto phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Käännös: phpBB Suomi (lurttinen, harritapio, Pettis)