karppaus.info

karppininjat
Tänään on 2024-04-16 06:02:09

Kaikki ajat ovat UTC+02:00




Aloita uusi ketju  Vastaa viestiin  [ 2 viestiä ] 
Julkaisija Viesti
ViestiLähetetty: 2014-04-14 10:47:14 
Poissa
sintti
sintti

Liittynyt: 2014-04-10 12:45:27
Viestit: 1
Aluksi vähän pohjatietoa. Elimistöstäni saatiin tuhottua kaikki hyvät bakteerit vuosikausia kestävällä tulehduskipulääkekuureilla, joita söin jännetupentulehduksiin, kun lääkärit eivät muuta hoitokeinoa silloin keksineet. Itse yritin tuon lisäksi akupuntiota, herhoratahierontaa, hierontaa ja kaikkea mahdollista. Sitten työkaverin suosituksella löytyi sellainen lääkäri joka auttoi, löytyi karppaus :) Karppaus alkoi ja kahden ensimmäisen viikon jälkeen minulla ei ollut käsissä yhtään kipuja, olin kuitenkin kärsinyt kroonisista kivuista lähes kymmenvuotta JOKA ikinen päivä. Samalla poistui toistuvat poskiontelotulehdukset. Elämä karppina oli jees :) Vietin karppielämää kolmisen vuotta hiilarit alle 40g/päivä. Sitten jostain syystä aloin ajatella, että elimistö on varmaan parantunut ja voin pikku hiljaa alkaa lisäämään hiilareita ruokavaliooni. Hiilarihimo sai yliotteen :smt086
Iso virhe, nyt kolmen vuoden hiilarimössöllä elämisen jälkee painoa on +30kg, Elimistö ihan sekaisin. Elimistössä jyllää kova hiivatulehdus :( Tähän pisteeseen oli tulvava, että tavallaan näkee itsensä peilistä ja osaa myöntää ongelman, jotain on tehtävä. Kaikki hiivasyndoorman oireet löytyy, mutta nyt niiden selätys ja paluu elämään ilman hiilareita on alkanut. Viime torstaina aloitin karppaamisen, hiilarit n.20-25g päivä ja hiivanpoiston tueksi vielä Candida Forte valmisteen. Tiedän kokemuksesta, että jo karppaamisen aloittaminen vie kehossa aikaa sopeutua muutokseen, mutta kun vielä otin tuon hiivanpoistokuurin niin, johan tökkäsi! Keho ei tainnut kestää niin suurta muutosta kerralla. Perjantaina alkoi kuume ja sunnuntaihin asti olen ollut 38.5-39 asteen kuumeessa. Päässä "humisee" ja ajoittain on paha olo. Tämähän on selkeästi kehon puhdistusprosessia. Maksa on nyt kovilla. Tänään neljäntenä päivänä kuume on laskenut ja limaa ja räkää tulee keuhkoista ja poskionteloista.
Tästä on hyvä jatkaa karppaamalla ja aion minä noita Candida Forte nappejakin vetää naamariin vielä ainakin kuukauden.
Eläköön karppaus :mrgreen:
Kirjoitelkaan kokemuksia aiheesta :)


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2014-04-27 06:35:49 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Liittynyt: 2006-12-10 00:36:50
Viestit: 92377
Onnea kakkosmatkaan, Sahu! Ainakin mikäli olet nuoren puoleinen, sinulla on hyvä mahdollisuus onnistua toisellakin yrittämällä. Oma kokemukseni on (ikää lähemmäs 50 v), että mitä useampi repsahdus ja uusi yritys, sitä suurempi riski, että onnistuminen on vaikeaa. Pidä siis kiinni karppielämäntavasta tällä kertaa ja hyvä tulee. Itselle kävi juuri samalla tavalla kuin sinulle joskus alle kolmikymppisenä. Ajattelin kehon päässeen tasapainoon ja hiilarilisäyksen normaaliin terveelliseen ruokavalioon olevan mahdollinen. Höpöhöpö. Isoin asia joka minua kaduttaa on periksi antaminen silloin, vielä huonosta syystä: kaveri pysyi laihana ja hyväkuntoisena suunnilleen pelkällä kaurapuurolla ja marjoilla. No minä en...


Ylös
   
Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju  Vastaa viestiin  [ 2 viestiä ] 

Kaikki ajat ovat UTC+02:00


Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 5 vierailijaa


Et voi kirjoittaa uusia viestejä
Et voi vastata viestiketjuihin
Et voi muokata omia viestejäsi
Et voi poistaa omia viestejäsi
Et voi lähettää liitetiedostoja

Etsi tätä:
Hyppää:  
Keskustelufoorumin ohjelmisto phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Käännös: phpBB Suomi (lurttinen, harritapio, Pettis)