karppaus.info

karppininjat
Tänään on 2024-04-19 22:36:28

Kaikki ajat ovat UTC+02:00




Aloita uusi ketju  Vastaa viestiin  [ 172 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen 13 4 5 6 79 Seuraava
Julkaisija Viesti
ViestiLähetetty: 2012-05-06 21:20:01 
Poissa
juniorikarppi
juniorikarppi
Avatar

Liittynyt: 2012-03-23 17:46:21
Viestit: 91
Voi herranjumala.

Täällä mennään lujaa alamäkeen. :D Enkä suinkaan tarkoita painon kanssa, valitettavasti. Vappu oli yksi p*rkele, kaikki meni päin hittoa ja siitä sitten koko viime viikko. Eli hyvinkin epäkarpisti ollaan menty, puuroa, sämpylää, makaroonia, sipsiä, suklaata, karkkia.. :shock: Eli varmasti on tullut se 5kg takaisin, ellei ylikin. No, huomenna alkaa taas tiukka karppaus. Sitten ei perkule luisuta. Nyt on opittu ettei siitä seuraa kun päskää niskaan. Turvotusta, närästystä, jatkuvaa nälkää ja väsyneisyyttä YM YM! Aivan pepusta. Mut sehän se tärkeintä onkin että itse huomaa sen eron ja ymmärtää mikä on parhainta itselleen.

Eli Jonnasusanna aloittaa alusta, kiittää ja kumartaa kaikkia -5kg:n pudotuksesta ilonneita ja toivoo, että olette jatkossakin meikäläisen tukena ja turvana, sitä tarvitaan. :)

Ja hei ps. sain sen kuntopyörän! Ensimmäiset kilometrit (n. 5km) on jo poljettu ja kivaa on. Eli nyt on tehokkaampaa pudotusta tiedossa. :wink:

Hyvää alkavaa viikkoa kaikille karpeille! :smt047

_________________
Kuva

"Kaksi karamellia lasketaan kai yhdeksi, jos ne ovat takertuneet toisiinsa?" -Pikku Myy


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2012-05-07 05:13:27 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi
Avatar

Liittynyt: 2012-01-18 10:07:24
Viestit: 1890
Paikkakunta: Hämeenlinna
Onnea uudelle pyörälle! Kuntopyöräily ja spinning on ihan parasta mitä tiedän.(ei rasita polvia) Älä koe että joutuisit aloittamaan uudestaan karppauksen, vaan että palaat takaisin ruotuun pienen repsun jälkeen(niin muutkin tekevät) :D Tsemppiä =D> =D> =D>

_________________
ÄLÄ UNELMOI ELÄMÄÄSI, VAAN ELÄ UNELMAASI.


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2012-05-07 15:30:44 
Poissa
***Assolekarppi
***Assolekarppi
Avatar

Liittynyt: 2010-10-28 18:55:20
Viestit: 16408
Paikkakunta: Vaasa
Ei se yks vappu maata kaada :)
Jatkat vaan tiukin ilmein siitä mihin jäit :) Aina tulee nimittäin jotain, synttäreitä, häitä, ristiäisiä, jouluja, juhannuksia jne...

_________________
Päikky: http://karppaus.info/forum/viewtopic.php?f=11&t=72076


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2012-05-07 16:08:14 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Liittynyt: 2011-08-15 12:40:35
Viestit: 10065
Paikkakunta: Lappeenranta
TeijaS kirjoitti:
Ei se yks vappu maata kaada :)
Jatkat vaan tiukin ilmein siitä mihin jäit :) Aina tulee nimittäin jotain, synttäreitä, häitä, ristiäisiä, jouluja, juhannuksia jne...

Teikku puhuu asiaa, aina on jotain pileitä joissa "joutuu" (aina ei tietty oo pakko :mrgreen: ) repsahtelemaan, se on elämää...ne unohdetaan ja jatketaan eteenpäin... :smt023

_________________
"niin makaa kuin petaa"


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2012-05-08 11:11:02 
Poissa
sintti
sintti

Liittynyt: 2012-04-29 11:52:17
Viestit: 8
Täällä jumitetaan nyt ihan totaalisesti, vasta 3 viikkoa takana VHH-elämää ja nyt jo tuskastuttaa kun mitään ei tapahdu, ei siis gramman grammaa oo lähtenyt. Alan nyt pitämään silmällä hh:ien ohella myös kalorimääriä, jos sitte jotakin tapahtuis.. :/

_________________
-Niin makaa, kuin sattuu kaatumaan-


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2012-05-08 11:41:43 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi
Avatar

Liittynyt: 2012-02-23 12:29:49
Viestit: 10345
Paikkakunta: Kouvola
Catjuzca kirjoitti:
Täällä jumitetaan nyt ihan totaalisesti, vasta 3 viikkoa takana VHH-elämää ja nyt jo tuskastuttaa kun mitään ei tapahdu, ei siis gramman grammaa oo lähtenyt. Alan nyt pitämään silmällä hh:ien ohella myös kalorimääriä, jos sitte jotakin tapahtuis.. :/


Heipsa.
Hyvä olo on yksi positiivinen seuraus.
Hyvä ruoka, parempi mieli. [-X
Sressi on yksi syy jumii, muita voit etsiä vaikka tuosta:
viewtopic.php?f=1&t=8016

Ja rinta rottingilla eteenpäin, kohti uusia nöyryytyksiä.

_________________
Kuva

En se minä ollut ja siksi toiseksi se oli vahinko.


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2012-05-15 21:57:45 
Poissa
juniorikarppi
juniorikarppi
Avatar

Liittynyt: 2012-03-23 17:46:21
Viestit: 91
Wuhuu, ei se vappu kovin pitkälle vaikuttanut! Nyt ollaan jo alle mitä ollaan ikinä painettu, tai no, ikinä ja ikinä.. :lol: Lähinnä siis tämän laihisprojektin aikana tarkoitin toki!

Tänään söin töissä keittolounaan, oli aasialaista häränlihasuikale keittoa, jossa oli nuudeleita joukossa. Niitä oli kuitenkin sen verran vähää ja lihaa paljon, joten sitä pistelin poskeeni lautasellisen + paljon salaattia ja raejuustoa. :D Nam!

Olo on hyvä, ei ole taaskaan kertaakaan närästänyt sen jälkeen kun vapusta ja sen jälkeisestä viikosta toivuttiin, jipii! Kummallista, olen aina luullut että närästys johtuu nimenomaan rasvasta.. :twisted:

Allergia vaivaa suuresti, silmät sirrillään koitan nähdä mitä näppäimistö ruudulle tuottaakaan ja nenä vuotaa ja on tukossa. ARGH! Ja vielä viikko tätä kakkaa luvassa, ei kiva. Allergialääkkeetkään ei auta. :( Onneksi töissä ollaan visusti siitepölyn ulottumattomissa. :) Kerrankin olen hyvillä mielin töissä! Toinen on kuumat kesäpäivät, ulkona +30 astetta ja töissä +5. :wink:

Mukavaa viikon jatkoa kaikille! :D

_________________
Kuva

"Kaksi karamellia lasketaan kai yhdeksi, jos ne ovat takertuneet toisiinsa?" -Pikku Myy


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2013-01-13 17:34:37 
Poissa
juniorikarppi
juniorikarppi
Avatar

Liittynyt: 2012-03-23 17:46:21
Viestit: 91
Heissan taas pitkästä aikaa kaikille!

Täällä ollaan taas karppailtu pari viikkoa ja sen aikana lähtenyt 4.9KG! Nyt on motivaatio enemmän kohdillaan kuin ikinä ennen, nyt tuntuu että tätä voisi jatkaa lopun elämää, ennenkun tämä on tuntunut joltain kuurilta enemmänkin.. Ei tee tiukkaa. Paitsi muroja ja jogurttia tekee välillä mieli.. :?

Tänään käytiin lenkillä, 4 kilometriä käveltiin. Josko illalla vielä polkisi kuntopyörää.

Hyvää ensiviikon alkua kaikille karpeille! :-P

_________________
Kuva

"Kaksi karamellia lasketaan kai yhdeksi, jos ne ovat takertuneet toisiinsa?" -Pikku Myy


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2013-01-14 13:00:28 
Poissa
seniorikarppi
seniorikarppi

Liittynyt: 2012-02-23 12:47:52
Viestit: 256
Paikkakunta: Tampere
Hienosti on mennyt! :D

_________________
(iHerb.com-nettikaupasta 5$ alennusta ensitilauksen loppusummasta koodilla WIW828).

Kuva


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2013-01-18 08:34:09 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi
Avatar

Liittynyt: 2012-01-18 10:07:24
Viestit: 1890
Paikkakunta: Hämeenlinna
Täällä seuraillaan edelleen :smt031

_________________
ÄLÄ UNELMOI ELÄMÄÄSI, VAAN ELÄ UNELMAASI.


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2013-02-06 19:17:46 
Poissa
blondikarppi
blondikarppi
Avatar

Liittynyt: 2008-09-16 16:09:22
Viestit: 7727
Seurailemassa 8)


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2013-02-06 19:22:32 
Poissa
labrakarppi
labrakarppi

Liittynyt: 2011-11-01 12:41:03
Viestit: 1941
Paikkakunta: Åbo
Puumerkki tänne :smt006

_________________
Ammattitauti
-Liikahappoisuus.

Päiväkirjat eivät kuole, ne vain lakkaavat reagoimasta.


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2013-09-13 13:58:13 
Poissa
juniorikarppi
juniorikarppi
Avatar

Liittynyt: 2012-03-23 17:46:21
Viestit: 91
Oikeesti voi v*ttu suoraan sanoen!! :evil: Meitsi ei pysy lainkaan ruodussa..

Oon tässä viikon-pari verran karppaillut ja paino on jokaisen punnituksen yhteydessä vaan noussut! Tänään oli sellaiset huippulukemat etten edes kehtaa niitä tänne kirjoittaa, eli nyt saa riittää..

Muuten olen karpisti ollut, mutta aamuisin töissä syön lautasellisen puuroa, sekö tämän homman nyt on kaatanut, vai mun annoskokoni, ken tietää. Aivan sama, perkele.

Nyt sitten semmoset ohjeet mulle kiitos että saadaan paino lähtemään laskuun, muuten meitsi on kohta haudassa. :lol: Syönkö pelkkää munaa, pekonia ja salaattia, prkl... Ärrrrr, kiukuttaa!! :cry:

Pitäis vissiin toi kuntopyörä kaivaa tuolta nurkasta näkyviin myös..

_________________
Kuva

"Kaksi karamellia lasketaan kai yhdeksi, jos ne ovat takertuneet toisiinsa?" -Pikku Myy


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2013-09-15 21:33:59 
Poissa
seniorikarppi
seniorikarppi

Liittynyt: 2013-05-15 20:50:34
Viestit: 354
Onko sinun vaikea päästä ruotuun repsahduksen jälkeen? Itselläni on ollut vähän sitä ongelmaa. Nyt yritän olla välittämättä kaatumisista ja vaan jatkaa vhh:ta, vaikka välillä ollaan naama savessa. Ne repsut kuuluu tähän elämään kumminkin. Luin jostain tämmöisen : "Don´t give up. It´s allways too soon to give up." Tsemppiä!


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2013-11-25 17:55:27 
Poissa
heikoinlenkkikarppi
heikoinlenkkikarppi
Avatar

Liittynyt: 2005-02-24 22:35:22
Viestit: 1455
Paikkakunta: Lahden lähistö
Mä huomasin omassa alkukarppauksessa sellasen kivan klikin että kun repsahtelin, paino ei enää laskenutkaan vhh:lla. Voisiko olla joku elimistön stressitila tai joku joka sen painon pitää kynsinhampain. Nyt aloitin uudelleen 7v tauon jälkeen ja paino putoaa. Olen päättänyt olla repsumatta ja yrittänyt asennoitua elämääni toisin josko se auttaisi. Pistin myös koko perheen karpiksi joten eiköhän tällä onnistu :D juhliin yms olen päättänyt ottaa 85% suklaapatukan kahville koska on helpompi kieltäytyä tarjottavista omiin eväisiin vedoten :)

_________________
piilokarppi, äiti jolla pojat -01 ja -02 sekä tytöt -07 ja -08


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2013-11-25 19:58:24 
Poissa
***Assolekarppi
***Assolekarppi
Avatar

Liittynyt: 2010-10-28 18:55:20
Viestit: 16408
Paikkakunta: Vaasa
One golden shot....
Nyt vaan sitten etsit taas jonkun hyvän systeemin, välttämättä sama ku ekalla kerralla ei toimi...
Ja liikut :)
Kyl se siitä taas :)

_________________
Päikky: http://karppaus.info/forum/viewtopic.php?f=11&t=72076


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2016-01-28 12:28:16 
Poissa
juniorikarppi
juniorikarppi
Avatar

Liittynyt: 2012-03-23 17:46:21
Viestit: 91
Ajattelinpa pitkästä aikaa kirjotella tähänkin topickiin. :wink:

Paljon on tapahtunut tuon sitten viime"näkemän". Muksu tullut pyöräytettyä ja se vakkaripaikkakin on saatu taskuun mistä tuolla alussa selitin. :lol: Topickin alussa mainitsin, että paino 130kg hujakoilla.. No, viimeisilläni raskaana ollessani paino oli 147kg, kyllä, oi kyllä, nyt, lapsen ollessa 1v, vaaka näytti tänään aamulla 121,0. =D> Paljonhan se on edelleen, ja matkaa normaalipainoon on, mutta oikealla tiellä ollaan!

Suklaa mua edelleen päivittäin huutelee.. :roll:

_________________
Kuva

"Kaksi karamellia lasketaan kai yhdeksi, jos ne ovat takertuneet toisiinsa?" -Pikku Myy


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2016-01-28 13:18:55 
Poissa
täyskarppi
täyskarppi

Liittynyt: 2009-05-24 00:22:48
Viestit: 135
Onnea mukulasta!
Hyvinhän se paino on lähtenyt putoamaan. :) Imetätkö vielä? Meinaan minulla ainakin helpotti makeanhimoa alhaisemmat hiilarit (20-50g/pv), mutta se saattaa käsittääkseni vaikuttaa siihen, ettei maitoa tule. Ja tähän disclamer ettei minulla ole lapsia, joten tiedän näistä imettämiseen liittyvistä asioista hyvin vähän. :D


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2016-01-28 13:41:15 
Poissa
juniorikarppi
juniorikarppi
Avatar

Liittynyt: 2012-03-23 17:46:21
Viestit: 91
En ole imettänyt oikeastaan ollenkaan, alku vähän takkusi kun laps joutui teho-osastolle heti synnytyssalista.. #-o Lypsin maitoa hetken, oikeesti hetken, varmaan viikon, ja kyllä laski paino herranjestas vaikka mitä söi. Tehokasta! :lol:

Tänään ajattelin seurailla noita hiilarimääriä, pistin Fineliin jo aamupalan, kattotaan saisinko sinne loputkin puperrettavat. :D

_________________
Kuva

"Kaksi karamellia lasketaan kai yhdeksi, jos ne ovat takertuneet toisiinsa?" -Pikku Myy


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2016-01-28 14:20:48 
Poissa
täyskarppi
täyskarppi

Liittynyt: 2009-05-24 00:22:48
Viestit: 135
Tuo ruokapäiväkirjan pitäminen on kyllä hyvä tapa pitää syömisistä huolta. Osaa sit himmailla vähän eri tavalla jos se oma hiilariiraja alkaa tulla vastaan. Lisäksi tuntuu että itse olen alkanut seuraamaan ruoan laatua. Siis jos on x määrä hiilareita "jäljellä", syönkö pari palaa suklaata vai hirveän kasan oikeeta, nälkää pitävää ruokaa.
Mulle tulee makeanhimo silloin jos nälkä pääsee hiipimään ja etenkin niinä päivinä kun kalorit meinaa jäädä liian alhaisiksi (vaikken siis kaloriteoriaa kannatakaan, siitä on hyvä arvioida tarvittavan ruoan määrä).


Ylös
   
Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju  Vastaa viestiin  [ 172 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen 13 4 5 6 79 Seuraava

Kaikki ajat ovat UTC+02:00


Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 5 vierailijaa


Et voi kirjoittaa uusia viestejä
Et voi vastata viestiketjuihin
Et voi muokata omia viestejäsi
Et voi poistaa omia viestejäsi
Et voi lähettää liitetiedostoja

Etsi tätä:
Hyppää:  
Keskustelufoorumin ohjelmisto phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Käännös: phpBB Suomi (lurttinen, harritapio, Pettis)