karppaus.info

karppininjat
Tänään on 2024-04-25 03:58:50

Kaikki ajat ovat UTC+02:00




Aloita uusi ketju  Vastaa viestiin  [ 172 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen 15 6 7 8 9 Seuraava
Julkaisija Viesti
ViestiLähetetty: 2016-02-16 01:13:32 
Poissa
juniorikarppi
juniorikarppi
Avatar

Liittynyt: 2012-03-23 17:46:21
Viestit: 91
Tänään oon syönyt vaan kahdesti.. Ensin joskus 14-15 aikaan pari kalkkunan filepihviä ja salaattia, iltapalaksi kello 18.30-19.00 välillä puolikas karppisubi jossa päivälliseltä jäänyttä salaattia välissä sekä kinkkusuikaleita. Niin ja valkosipulimajoa. Pistin toisen puolikkaan jääkaappiin, aattelin et ukko söis mut eipä syönytkään. Niin ja subin jälkeen söin vielä kaks noita kalkkunan pihvejä. Äsken iltavaaka näytti 120kg. :|

Ans kattoa paljonko lauantainen vaikuttaa..

_________________
Kuva

"Kaksi karamellia lasketaan kai yhdeksi, jos ne ovat takertuneet toisiinsa?" -Pikku Myy


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2016-02-17 20:56:41 
Poissa
juniorikarppi
juniorikarppi
Avatar

Liittynyt: 2012-03-23 17:46:21
Viestit: 91
Nyt pari päivää jumittanut. Eilen sekä tänäaamuna paino 119,1kg. Höh.

Tänään syöty
aamu: paketti pekonia
päivä: noutosalaatti Prismasta (sisälsi jonkinverran hiilaria, oli vähän maissia, n. 5kpl makarooneja, krutonkeja, salaatinkastike)
ilta: Pieni pala karpin porkkanakakkua, meetwurstia, juustoa

Ja taas iltapaino oli 120kg. :|

_________________
Kuva

"Kaksi karamellia lasketaan kai yhdeksi, jos ne ovat takertuneet toisiinsa?" -Pikku Myy


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2016-02-17 22:55:14 
Poissa
Avaruuskarppi
Avaruuskarppi

Liittynyt: 2011-05-09 07:17:02
Viestit: 15265
Paikkakunta: Kolmas kivi auringosta
Sanovat, että jumi on jumi, vasta kun se on kestänyt monta viikkoa tai kuukautta. ;)

_________________
Vuodesta 2011
Ihmiseläimen lajinmukainen ruokavalio
En ole vielä pudonnut.

Once you have been taught to think, it's hard to stop.


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2016-02-18 01:11:30 
Poissa
juniorikarppi
juniorikarppi
Avatar

Liittynyt: 2012-03-23 17:46:21
Viestit: 91
Tuntuu kyllä oudolta, rupesin vasta miettimään, että luulisi että jo se vaikuttaisi positiivisesti kun olen jättänyt tyystin kaikki edellisen elämäni "tomut" pois, eli sipsit, karkit, normaalit suklaat (tummaakin menee ehkä puoli palaa/2pv), pikaruuat, munkit, keksit ym ym.. Mutta ei. :|

Syönköhän mä liian vähän rasvaa? Tänäänkään sitä ei paljoa tullut..

Pitäiskö kokeilla munapaastoa? :lol: En tiedä pystyisinkö..

Mutta jos laskis hiilet tosi alas.. Emmä tiiä siitäkään, tykkään kasviksista. :mrgreen:

Menee vaan hermo, kun olis kyllä mistä lähteä. #-o

_________________
Kuva

"Kaksi karamellia lasketaan kai yhdeksi, jos ne ovat takertuneet toisiinsa?" -Pikku Myy


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2016-02-18 09:14:32 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi
Avatar

Liittynyt: 2007-08-05 17:08:09
Viestit: 17931
Mikä se karppisubi oikein on?

_________________
Paluu Luontoon! Kuva


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2016-02-18 12:12:33 
Poissa
juniorikarppi
juniorikarppi
Avatar

Liittynyt: 2012-03-23 17:46:21
Viestit: 91
Kirjoita VeeraX googleen "karppisub", niin näet. :)

Nyt on joku kyllä päin honkia, kun paino nousee. Paino tänään 119,5kg. EN TAHDO ENÄÄ NÄHDÄ 120KG VAAKASSA! :cry: :cry:

_________________
Kuva

"Kaksi karamellia lasketaan kai yhdeksi, jos ne ovat takertuneet toisiinsa?" -Pikku Myy


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2016-02-18 22:24:53 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi
Avatar

Liittynyt: 2012-02-23 12:29:49
Viestit: 10345
Paikkakunta: Kouvola
Mutku.
Älä hättäile, sulla omn niin söpö koira avattarena.
Nih.

_________________
Kuva

En se minä ollut ja siksi toiseksi se oli vahinko.


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2016-02-18 22:43:11 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi
Avatar

Liittynyt: 2007-08-05 17:08:09
Viestit: 17931
Jonnasusanna kirjoitti:
Kirjoita VeeraX googleen "karppisub", niin näet. :)
....:


Okkey, KVG!

_________________
Paluu Luontoon! Kuva


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2016-02-18 23:30:57 
Poissa
juniorikarppi
juniorikarppi
Avatar

Liittynyt: 2012-03-23 17:46:21
Viestit: 91
iso isä, :lol: :lol: :lol: ! Tässä ei nyt koirat auta. :lol: :lol: :lol:

Tänään syöty,

aamu 1ptk pekonia uunissa
päivä n. 200g jauhelihaa, sipulia joukossa, pitkiä papuja ja valkosipulia voissa paistettuna
ilta pieni pala "aamiaispelastusta", muutama meetwursti, kultakalkkunaa pari siivua

Plus iltalenkkinä reilu 2km. =D>

_________________
Kuva

"Kaksi karamellia lasketaan kai yhdeksi, jos ne ovat takertuneet toisiinsa?" -Pikku Myy


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2016-02-19 00:17:28 
Poissa
juniorikarppi
juniorikarppi
Avatar

Liittynyt: 2012-03-23 17:46:21
Viestit: 91
Iltapaino 120,7kg!! Oikeesti!! Mitä täällä tapahtuu?? En halua lihoa. :cry:

_________________
Kuva

"Kaksi karamellia lasketaan kai yhdeksi, jos ne ovat takertuneet toisiinsa?" -Pikku Myy


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2016-02-19 09:23:55 
Poissa
***Assolekarppi
***Assolekarppi
Avatar

Liittynyt: 2010-10-28 18:55:20
Viestit: 16408
Paikkakunta: Vaasa
Hmm.. mä saan varmaan koko karppilan niskaani, mutta mitäs jos kokeilisit silleen,
että syöt hiukan vähemmän rasvaa esim pari kolme päivää, paljon rehuja, ja se kämmenen kokoinen proteiini..
3-4 ateriaa ja sen kokoisia ettei oo ihan törkee nälkä..
Minä esim en karppaamalla laihdu.
Mun rasvasolut nappaa kaiken rasvan talteen, mä laihdun suht normi/vähemmän rasvaisella ruualla, ei liikaa protskuakaan, vähillä hiilareilla ja säännöllisellä ateriarytmillä.
Täähän ei oo karppaamista että pelkästään on vähemmänhiilarisella, ellei korvaa rasvallla hiilarien enrgiaa.
Mut kun ei laihdu nii ei .

_________________
Päikky: http://karppaus.info/forum/viewtopic.php?f=11&t=72076


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2016-02-19 12:22:59 
Poissa
juniorikarppi
juniorikarppi
Avatar

Liittynyt: 2012-03-23 17:46:21
Viestit: 91
Mitä mä uskallan enää syödä? Taas oli paino noussut, aamulla 119,8kg!! 200g vajaa 120! Eikä oo syömisissä mikään muuttunut, mielestäni. :cry:

_________________
Kuva

"Kaksi karamellia lasketaan kai yhdeksi, jos ne ovat takertuneet toisiinsa?" -Pikku Myy


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2016-02-19 19:29:12 
Poissa
juniorikarppi
juniorikarppi
Avatar

Liittynyt: 2012-03-23 17:46:21
Viestit: 91
Mulla ei oo oikeesti oo varaa lihoa, mä en halua olla lihava, tai laihduttaa uudelleen samoja kiloja. #-o

Epätoivouksissani astelin tänään kauppaan ja ostin Nutrilett paketin, tai oikeastaan kaksi, toinen oli hyvässä alennuksessa niin ostin sen.. Toinen on 10päivän starttipaketti, kanakeittoa, vihanneskeittoa, suklaa -ja mansikkapirtelöä. Toinen paketti oli mokkapirtelöä. Tänään on mielialat ollut todella matalalla aamuisen painon vuoksi. :cry: Luulin jo että handlaan tämän homman, ja mieliteot ja kaikki oli jo melkein taaksejäänyttä elämää, mutta ei, pirun paino vaan nousi. :evil: Eikä muutama (sata)grammaa olisi mitään haitannut, mutta kolmessa päivässä tullut kilo, niin ei naurata.

Aamulla olin ihan hukassa, että mitä uskallan syödä, kun en halua lihoa! No, söin sitä aamiaspelastuspiirakkaa sitten pienen palan kello 12. Seuraavan kerran söin tuon Nutrilett pussin kello 17.00. :-s Kamala nälkä oli toki jo, muttakun mieli oli maassa ja pohdiskelin, niin ei jotenkin pää antanut "lupaa syödä".. No, en ole tuon kello 17.00 pussin jälkeen syönyt mitään, nyt meinaan pian syödä tommosen hiivatun mokkapirtelöpussin, joka maistuu luultavasti yhtä pahalta kuin päiväinen kanakeittokin joka ei ole kanaa nähnytkään.. Ikävä karppiherkkuja, ja ylipäätään normaalia ruokaa.. Jo nyt.. Mieliteot on ihan valtavat, tekee järkyttävästi mm mieli ruisleipää!

Voi luoja mun kanssani... ](*,) ](*,) :smt009 :smt018

_________________
Kuva

"Kaksi karamellia lasketaan kai yhdeksi, jos ne ovat takertuneet toisiinsa?" -Pikku Myy


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2016-02-19 19:47:04 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi
Avatar

Liittynyt: 2012-02-23 12:29:49
Viestit: 10345
Paikkakunta: Kouvola
Mutku.
Jos ei jokin pelitä, alkaa säätö.
Ei tuo Teijan malli huono ole.
Tuollaista voisit kokeilla.
Jos ei auta, lisää säätöä.
Sitä tämä painonhallinta on.
Nih.

_________________
Kuva

En se minä ollut ja siksi toiseksi se oli vahinko.


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2016-02-19 21:05:54 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi
Avatar

Liittynyt: 2011-01-17 21:33:10
Viestit: 4153
Paikkakunta: Raw by nature
Nyt lakkaat ravaamasta sillä saatanan vaa'alla! Stressi sinua lihottaa. Jos kykenet, tee jotain aivan muuta, mikä saa ajatuksesi pois syömisestä ja laihtumisesta. Se (laihtuminen) tulee kyllä, kun lakkaat murehtimasta sitä. Syö VAIN kun on nälkä, vaikka se tulisi vasta huomenna. Syö hitaasti VAIN siihen asti, että tunnet kylläisyyden. Äläkä syö mitään jos nälkää ei oikeasti ole. Sitten teet taas jotain aivan muuta. Ja lakkat kyttäämästä sitä painoa!

Pyydän samalla anteeksi jyrkkää sävyäni, mutta jotain tolkkua tuohon painon kyttäämiseen, mitään hyvää siitä ei seuraa.

_________________
Evoluutio ei ole väärässä. Minä voin olla.


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2016-02-19 21:11:54 
Poissa
sintti
sintti

Liittynyt: 2016-02-03 21:52:03
Viestit: 10
Jonnasusanna kirjoitti:
Mulla ei oo oikeesti oo varaa lihoa, mä en halua olla lihava, tai laihduttaa uudelleen samoja kiloja. #-o



Tuo paino voi vaihdella huomattavasti nesteiden mukana. Yksi kilo rasvaa sisältää noin 9 000 kcal. Joten varmaan itsekkin osaat päätellä ettei sitä rasvaa ole lisää tullut. Suosittelen pysymään tuossa vhh ruokavaliossa. Painoa voi välillä tulla lisääkin, mutta kannattaa seurata pidemmältä aikaväliltä. Uskoisin että elimistösi totuttelee VHH ruokavalioon ja välillä painon pudotus voi pysähtyä hetkeksi tai jopa hieman nousta mutta kunhan pidät linjan niin kyllä se laskee.

Älä stressaa. Se vain hidastaa/estää laihtumista. Kauan me ollaan lihottukkin niin ei pidä ajatella että se lähtisi muutamassa kuukaudessa pois. Tsemppiä


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2016-02-19 21:31:19 
Poissa
juniorikarppi
juniorikarppi
Avatar

Liittynyt: 2012-03-23 17:46:21
Viestit: 91
Tiedän ettei painonhallinta helppoa ole, mutta mä en ymmärrä missä vaiheessa tästä lihomisesta on tämmönen mörkö tullut, ehkä siellä neuvolassa kun joka kerta punnittiin ja terkka huokaili huolestuneena kun TAAS oli painoa tullut, kun ämmä on muutenkin läski. #-o Ei hän siis mitään sanonut, mutta ilmeistä huomasi mitä ajatteli.. Aina pelotti neuvolakäynnit juuri vaakalla käynnin vuoksi. :cry: "Ennen elämässäni" en ole välittänyt pätkääkään mitä suuhuni ajan, sitä syötiin mitä mieli teki, en ymmärrä millä logiikalla?! Ja paino nousi nousemistaan, miksen muka mitään ole tajunnut!?! :oops: :oops: :x :cry: Nyt sitten kostautuu kaikki syömiset, ja korjaillaan virheitä.

Katson nyt ainakin hetken miten tämä nutrilett lähtee luisumaan, jos päin pöpelikköä niin lentäkööt pussikeitot sinne myös, ja kokeilen Teijan vinkkiä, tosin, voihan tämä olla hyvä startti painon pudotukselle jos toimii hyvin eikä mieliteot ole täysin kurittomia. Niin ja nälkä. Nälkää mä en siedä yhtään. :oops: Heti hypin seinillä ja syön vaikka kaapinovet. :lol:

Katotaan nyt. Mokkapirtelö juoma juotu, se oli jopa siis oikeesti tosi hyvänmakuista, ei maistunut miltään laihisjutulta. :)

Iltapalaksi söin kultakalkkuna siivuja jonkun verran, vajaa puolenpakettia. Ja koko ajan on (ainakin olevinaan) nälkä.

_________________
Kuva

"Kaksi karamellia lasketaan kai yhdeksi, jos ne ovat takertuneet toisiinsa?" -Pikku Myy


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2016-02-19 22:16:12 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi
Avatar

Liittynyt: 2011-01-17 21:33:10
Viestit: 4153
Paikkakunta: Raw by nature
Ongelmasi on siinä, että kokeilet yhtä juttua nyt ja huomenna jotain toista juttua ja sitten juokset vaa'alle. Vähän ajan päästä huudat ettei tämäkään toimi. Elimistö vaatii vähintään muutaman VIIKON tottuakseen johonkin uuteen systeemiin. Lue kirja, vaikka Eenfeldtin Ruokavallankumous niin monta kertaa, että ymmärrät sen sanoman. Sitten vaan noudatat sitä.

Kun nyt otat käyttöön Nutriletit, niin näkemiin, ei enää mitään sanottavaa. Onnea valitsemallasi tiellä.

Luulen kyllä, ettet lue näitä vastauksia ollenkaan tai et piittaa niistä pätkääkään.

_________________
Evoluutio ei ole väärässä. Minä voin olla.


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2016-02-20 07:02:49 
Poissa
tagerhaverkarppi
tagerhaverkarppi

Liittynyt: 2010-05-12 18:58:50
Viestit: 93708
Mä oon ollut lääkärin ohjaamalla nutrilet-kitukuurilla joskus. Ensin kaks kuukautta käytännössä vaan sitä nutraamista ja sen jälkeen mahdollisimman rasvatonta ruokaa. keinomakeat ei olleet kiellettyjä, Sain elimistöni ihan kunnolla sekaisin. Laihduin toki ensin n. 20 kiloa, mutta sit tuli 30 kiloa takaisin. ja vielä vuosien päästä siitä kituilusta oli harmia, koska kroppa piti saavutetuista läskeistä kynsin hampain kiinni.

_________________
"We are not living longer, we are dying longer". Sten Ekberg
Häntä pystyyn vaikka hakaneulalla!


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2016-02-20 10:57:16 
Poissa
Avaruuskarppi
Avaruuskarppi

Liittynyt: 2011-05-09 07:17:02
Viestit: 15265
Paikkakunta: Kolmas kivi auringosta
Minäkin olin Nutrilett-kitukuurilla ja laihduin n. 15 kg normaalipainoiseksi. Koska jauheilla ei pitemmän päälle elä, jouduin minäkin siirtymään vähitellen ruokaan. Vaikka pidin kalorit vähäisinä ja urheilin, lihoin n. 25 kg takaisin. Sen jälkeen ne kilot ovatkin sitten olleet sitkeässä. Jaamme näitä kokemuksia, jotta kaikkien ei tarvitsisi tehdä samoja virheitä.

_________________
Vuodesta 2011
Ihmiseläimen lajinmukainen ruokavalio
En ole vielä pudonnut.

Once you have been taught to think, it's hard to stop.


Ylös
   
Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju  Vastaa viestiin  [ 172 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen 15 6 7 8 9 Seuraava

Kaikki ajat ovat UTC+02:00


Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 2 vierailijaa


Et voi kirjoittaa uusia viestejä
Et voi vastata viestiketjuihin
Et voi muokata omia viestejäsi
Et voi poistaa omia viestejäsi
Et voi lähettää liitetiedostoja

Etsi tätä:
Hyppää:  
Keskustelufoorumin ohjelmisto phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Käännös: phpBB Suomi (lurttinen, harritapio, Pettis)