karppaus.info

karppininjat
Tänään on 2020-01-21 09:20:01

Kaikki ajat ovat UTC+02:00

Aloita uusi ketju  Vastaa viestiin  [ 5 viestiä ] 
Julkaisija Viesti
 Viestin otsikko: Uusi BMI vonkale esittäytyy
ViestiLähetetty: 2010-08-06 14:56:55 
Poissa
sintti
sintti

BMI on minulla 37 joten elopainoa on ihan liikaa!! Eilen aloitin Gambridge kuurin ja tänään sen lopetin, en yksinkertaisesti saanut niitä liemiä alas ja oloni oli vallan etova!!

Siispä surffailin netissä etsiessäni vähä/hiilihydraatitonta ruokavaliota ja karppaus nousi esiin, joten siksipä liityin joukkoonne!

Olen aivan märkäkorva tässä asiassa joten neuvot ja sivut tulevat enemmän kuin tarpeeseen :roll: Muuten vaikuttaako alla oleva ruoka yhtään oikeaan suuntaan edes:

Aamu: Tonnikalaa öljyssä ½ purkkia, tomaattia ja kurkkua yht. n 30g
lounas: Gambridge pussikeittoa , 1dl
Päivä: possunleike (puhdas), tomaattia, kurkkua, salaattia, persiljaa yht. 50g
Juomana vesi, kivennäisvesi

ViestiLähetetty: 2010-08-06 16:02:27 
Poissa
Leijona
Leijona

Nyt kun oot rekkautunu, niin on ehkä parempi laittaa ruokapäiväkirja sille kuuluvaan osastoon. Noin periaatteessa useimmat löytävät oman juttunsa kokeilun ja erehdyksen kautta ja se mitä opit tässä kuussa keikahtaa viimeistään lokakuussa toisinpäin. Perusteet löytyy Wikistä (http://karppaus.info/wiki/), jolla pääsee alkuun ja sitten on tietysti aloittelijoiden osio, jossa on juuri niitä, eli aloittelijoita, joita yleensä askarruttaa ihan samat kysymykset. Melko moni alkaa häsläämään ja rajoittamaan liikaa aluksi ja sitten into laantuu. Mitä monipuolisempaa ruokaa opettelet tekemään heti alussa sen nopeammin tästä tulee elämäntapa eikä mikään väliaikainen kokeilu. Kukapa ei söisi ravinteikasta hyvää ruokaa loppuelämäänsä. Sopii ainakin mulle, vaikka välillä vähän lipsunkin. Paluu karpiksi tapahtuu hyvin nopeasti kun höttöhiilarit ei vaan maistu hyvälle.

ViestiLähetetty: 2010-08-07 19:49:45 
Poissa
sintti
sintti

Minä olen niin onnellinen että löysin tämän =D> [-o<
5 päivää mennyt ja pahimmat olivat ne kun aloitin gambridgekuurilla, joka ei sopinut minulle ollenkaan. Mutta tämä sopii! JESSS!!!

ViestiLähetetty: 2010-08-13 06:38:10 
Poissa
sintti
sintti

Jotenkin tuon ruokapäiväkirjan pitäminen on niin hankalaa.. Tai eihän siinä mitään hankalaa ole, laiskuutta varmaan. Mutta minulla nuo ateriat toistavat samaa kaavaa.. Nyt huomaan sen että jälleen aamuisin minulla ei ole enää nälkä, tuntuu että menee pakkosyömiseksi. Alussa oli kovin nälkä jo herätessä.. Lienekö hyvä vai huono asia.. Olen kuitenkin päättä nyt että syön vasta sitten kun tulee nälkä..

Olo on hyvä ja vastavaivat alkavat olla jo historiaa =D> JES!

ViestiLähetetty: 2010-09-01 15:54:18 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Hei!
Tässä on toinen aloittelija, n,36BMI:nsä kera.
Joko sinä olet päässyt rytmiin mukaan ja miten olet kokenut vhh -ruokavalion? Toimiiko se oikeesti? Onko helppoa löytää/ kehitellä uudet systeemit vai käytätkö valmiita reseptejä?
Mulla on nyt ensimmäinen päivä näillä eväillä, ja nyt ainakin olo on ok.

Tapaamisiin :D

Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju  Vastaa viestiin  [ 5 viestiä ] 

Kaikki ajat ovat UTC+02:00