karppaus.info

karppininjat
Tänään on 2024-04-18 02:09:06

Kaikki ajat ovat UTC+02:00




Aloita uusi ketju  Vastaa viestiin  [ 32 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen 1 2
Julkaisija Viesti
 Viestin otsikko: Re: Urheiluvaatteet
ViestiLähetetty: 2010-07-19 15:46:49 
Poissa
sintti
sintti

Liittynyt: 2010-07-02 09:44:03
Viestit: 32
Kiitos Piinastiina!

Silmät on ollu jossain muualla... :lol:

_________________
"Osaan uida, olen siis rantakunnossa!"


Ylös
   
 Viestin otsikko: Re: Urheiluvaatteet
ViestiLähetetty: 2010-07-19 15:48:19 
Poissa
Rantakarppi
Rantakarppi
Avatar

Liittynyt: 2008-08-27 21:05:11
Viestit: 19673
Paikkakunta: Rauma
Eiku sä oles ollu tääl vasta liian vähän aikaa... :wink:


Ylös
   
 Viestin otsikko: Re: Urheiluvaatteet
ViestiLähetetty: 2010-07-19 16:09:29 
Poissa
sintti
sintti

Liittynyt: 2010-07-02 09:44:03
Viestit: 32
Totta kuin rotta! Liian vähän aikaa ja liian paljon sivuja! :shock: Mut tuotakin voisi vähän selkeyttää jos kirpparille avais oman osion... Kaikille eikä vaan Kultakalajäsenille... [-o<

_________________
"Osaan uida, olen siis rantakunnossa!"


Ylös
   
 Viestin otsikko: Re: Urheiluvaatteet
ViestiLähetetty: 2010-07-20 00:01:15 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi
Avatar

Liittynyt: 2006-05-31 00:51:12
Viestit: 1719
Paikkakunta: Porvoo
Hyvät urhelirintsikat on kaiken A ja O. Itte annan täyden tukeni ratsastajana ja hölkkäharrastuksen aloittaneena Enell:in urheilurintsikoille, joka mainoksensa mukaan on tehty meille isompirintaisille :) http://www.lumingerie.fi/PublishedService?file=page&pageID=3&action=view&groupID=344 Ittellä on kahdet Enellit ja parempia saa hakea!

_________________
Elinvoima ei ilmene ainoastaan sinnikkyytenä vaan myös kykynä aloittaa kaikki alusta.
- F. Scott Fitzgerald

Jokin keino löytyy aina.
- Benjamin Disraeli


Ylös
   
 Viestin otsikko: Re: Urheiluvaatteet
ViestiLähetetty: 2010-07-22 09:49:22 
Poissa
sintti
sintti

Liittynyt: 2010-07-19 08:34:35
Viestit: 8
Paikkakunta: Geneve
Sessan! Kiitos linkistä! Tilasin heti liivit sieltä kun näyttivät niin hyvältä ja ovat täydelliset! Ihanan nopea toimituskin =) Jes ei tarvi lähteä kauppoihin hikoilemaan ja toteamaan ettei mahdu yksiinkään urheiluliiveihin.


Ylös
   
 Viestin otsikko: Re: Urheiluvaatteet
ViestiLähetetty: 2010-07-22 12:39:54 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi
Avatar

Liittynyt: 2006-05-31 00:51:12
Viestit: 1719
Paikkakunta: Porvoo
Aminalio kirjoitti:
Sessan! Kiitos linkistä! Tilasin heti liivit sieltä kun näyttivät niin hyvältä ja ovat täydelliset! Ihanan nopea toimituskin =) Jes ei tarvi lähteä kauppoihin hikoilemaan ja toteamaan ettei mahdu yksiinkään urheiluliiveihin.



Kuva Juu liivit tulee nopeesti ja palvelu on mitä mainioin. Ei kannata sit säikähtää, kun ne on napakat ja tiukat. Niiden pitääkin olla, mut eikähä tissit hölsky suuntaan ei toiseen! Ja eihän ne kauniit ole, ei voi minkään narutopin/painijapaidan kanssa pitää kun ovat niin "kankaiset", mutta sama se! Ne on parhaat urkkaliivit mitä ikinä oon ostannu, pesee Shock Absorberit ja Vhanget mennen tullen.

ja tuolta löytyy muutenkin kauniita rintaliivejä meille isopovisimmille ;)

_________________
Elinvoima ei ilmene ainoastaan sinnikkyytenä vaan myös kykynä aloittaa kaikki alusta.
- F. Scott Fitzgerald

Jokin keino löytyy aina.
- Benjamin Disraeli


Ylös
   
 Viestin otsikko: Re: Urheiluvaatteet
ViestiLähetetty: 2010-07-22 15:01:20 
Poissa
sintti
sintti

Liittynyt: 2010-07-22 14:43:10
Viestit: 2
Itse ostin joskus Espritin mallistosta isompaa kokoa olevia jumppacapreja paritkin kappaleet. Tästä on kyllä jo varmaan kolme vuotta ainakin, oliskohan Intersportissa silloin ollut. Aika äskettäin kävin sieltä katsomassa, mutta näitä ei ollut ja myyjä epäili, että uusi mallisto olisi vasta tulossa.


Ylös
   
 Viestin otsikko: Re: Urheiluvaatteet
ViestiLähetetty: 2010-08-02 22:59:51 
Poissa
sintti
sintti
Avatar

Liittynyt: 2010-08-02 10:58:55
Viestit: 28
Ostin vastikään ihanan tuulitakin ja fleecen Ulla Popkenilta. Yksi paikka, joka kannattaa katsastaa.


Ylös
   
 Viestin otsikko: Re: Urheiluvaatteet
ViestiLähetetty: 2010-08-04 21:02:56 
Poissa
ressipallo
ressipallo
Avatar

Liittynyt: 2010-03-09 16:25:09
Viestit: 2563
Röhnisch -merkillä on plus-kokoisia urheiluvaatteita. Nettikauppa löytynee kuukkelista mutta en ole itse raahtinut niitä tilata :roll: Mutta löysin keväällä intersportista alennuksesta varsin kivat kyseisen merkin ulkoiluhousut ja näkyi olevan muitakin tuotteita samaa merkkiä.

Citymarketista olen ostanut Reebokin jumppacaprit kokoa xl ja ne tuntuu kanssa olevan melko venyvää sorttia, olen ollut tyytyväinen. Yleisesti ottaen urheilukaupoista ja cittareista sekä prismoista tekee löytöjä kun vaan jaksaa kysellä ja penkoa. Eniten satsaan kuitenkin hyviin liiveihin ja huonojalkaisena hyviin kenkiin.


Ylös
   
 Viestin otsikko: Re: Urheiluvaatteet
ViestiLähetetty: 2010-08-17 16:06:44 
Poissa
sintti
sintti

Liittynyt: 2007-08-21 14:13:06
Viestit: 5
Meinasin vinkata Lumingerin mallistosta ja normikaupoista löytyvistä Berlein Schock Absorbereista, mutta hyvä että Sessan ehtikin tehdä sen jo. Urheiluliivejä en ole Lumingerielta tilannut, mutta muita liivejä kyllä, olen ollut tyytyväinen. Schock Absorbereita puolestaan olen käyttänyt ainoina urheiluliiveinä vuodesta 2002, tukevin malli on riittänyt jopa näihin utareihin (85F)

Uimapukuongelmaan ratkaisun tarjosi uintikauppa.fi - löytyy kilpauimaritasoisia uikkareita kokoon 52. Itse kauppa löytyy Helsingistä Mäkelänkadulta.

Tuulihousujen kanssa olen ostanut miesten puolelta (tai käynyt miehen vaatekaapilla) ja kiristänyt lahkeensuut pussittamaan keräten sinne sen ylimääräisen 20 cm kangasta, mitä miesten mitoista jää yli. Takkipuolella homma onkin hankalempi.

_________________
Hulluudessa on tiettyä huvia, jota muut kuin hullut eivät tunne
Kuva


Ylös
   
 Viestin otsikko: Re: Urheiluvaatteet
ViestiLähetetty: 2010-09-27 21:18:52 
Poissa
sintti
sintti

Liittynyt: 2010-04-26 21:26:45
Viestit: 42
Paikkakunta: Etelä-Pohjanmaa
Hyviä vinkkejä, kiitoksia vaan kaikille. Olen onnistunut löytämään sekä uikkarit että ulkoilupuvun Prismasta ja vielä sopuhintaan. Uikkarit olivat yllättävän hyvät, vaikka tosi nirso olenkin niiden suhteen, mutta hinta-laatu-suhde suorastaan loistava ja ulkoilupuvussa vain housut hieman pitkät, mutta siitä selvisi käärimällä...nyt ne housut onkin jo sitten sopivat :) Henkkamaukalta olen löytänyt sitten sisäliikuntavaatteita, varsinkin tänä syksynä on ollut paljon hyviä. Sitten ei kun liikkumaan...


Ylös
   
 Viestin otsikko: Re: Urheiluvaatteet
ViestiLähetetty: 2010-10-17 20:15:29 
Poissa
tagerhaverkarppi
tagerhaverkarppi

Liittynyt: 2010-05-12 18:58:50
Viestit: 93628
Sessanin liivilinkistä kiitän minäkin :D

Minä olen nyt löytänyt korjausompelimon minne meinaan kiikuttaa kaikki vanhat ja uudet pitkäkädet ja -lahkeet :D Yks anorakki ja kahdet housut siellä jo on, seuraavaks taas housut ja talveks n. vuoden vanha toppapuku.

Kismittää vaan, kun joka vaatteelle tulee lisähintaa. :evil: Voishan sitä tietty itsekin yrittää, mutta tulos vois olla aikas heikko laatu ja lisäks hermoraunio naispolo.

Mutta kustannuksia surressa voi aina yrittää haaveilla siitä iiiihanasta tulevaisuudesta, kun kilot on karisseet ja...

_________________
"We are not living longer, we are dying longer". Sten Ekberg
Häntä pystyyn vaikka hakaneulalla!


Ylös
   
Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju  Vastaa viestiin  [ 32 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen 1 2

Kaikki ajat ovat UTC+02:00


Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 4 vierailijaa


Et voi kirjoittaa uusia viestejä
Et voi vastata viestiketjuihin
Et voi muokata omia viestejäsi
Et voi poistaa omia viestejäsi
Et voi lähettää liitetiedostoja

Etsi tätä:
Hyppää:  
Keskustelufoorumin ohjelmisto phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Käännös: phpBB Suomi (lurttinen, harritapio, Pettis)