karppaus.info

karppininjat
Tänään on 2024-04-18 05:04:14

Kaikki ajat ovat UTC+02:00




Aloita uusi ketju  Vastaa viestiin  [ 166 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen 13 4 5 6 79 Seuraava
Julkaisija Viesti
 Viestin otsikko: Re: Micci_67:n ryhtiliike
ViestiLähetetty: 2011-03-01 21:37:23 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi
Avatar

Liittynyt: 2005-07-15 22:26:32
Viestit: 3363
Paikkakunta: Lohja
No empä tiiä, välillä tulee oltua ilman olutta ilman ongelmaa ja välillä taasen on ihan liian helposti houkuteltavissa.
Ja olihan tossa 3 vuotta kun alkon käyttö oli hallinnassa (jos viimestä 5 vuotta ajattelee), ainakin sillä mittapuulla että ekan vuoden aikana paino putosi hyvin ja parin seuraavan aikana vielä hieman lisää. Ongelma tuli stressistä joka aiheutui YT-kierteestä, josta tuli välinpitämättömyyttä ja kaiketi jonkin asteinen masennus.
Tällä hetkellä ongelma on se että on ihan liian helposti houkuteltavissa ja toisaalta siitä että kun ei ole oikein motivaatiota niin sitten ei ole myöskään itse kuria. Positiivista on kumminkin se että loppu kesästä painon nousu loppui ja laskikin hieman syksyn aikana. Nyt vaan pitäisi löytää se motivaatio jostain.

_________________
Kuva
Kuva


Ylös
   
 Viestin otsikko: Re: Micci_67:n ryhtiliike
ViestiLähetetty: 2011-03-01 23:25:20 
Poissa
Leijona
Leijona
Avatar

Liittynyt: 2007-04-11 20:57:52
Viestit: 5885
Moro,

Aika totista tarinaa. Hyvinkin samankaltaisista jutuista kärsin ite. Mä aattelin omalla kohallani tehä tästä projektin, siis ihka oikean projektin. Aikataulu, kelpuutukset, välinäytöt, sidosryhmät, budjetti, muutostarpeet, siis ihan koko setti, niinkuin teen töissäni. Jos mua joku väittää huonoksi töissäni, niin haluaisin nähdä jonkun tekevän työni paremmin ja tuloksekkaammin. Eli kokonaisuutena, kun en anna itseni epäonnistua työssäni, niin miksi antaisin tässäkään hommassa.

Meillä on töissä pari juttua, jotka ovat opettaneet minutkin suvaitsemammaksi itseäni ja ympäristöä kohtaan. Ekaks tulee termi "syke alas". Se tarkoittaa noin pääpiirteissään sitä, että nyt hieman jarrua, ja mietitään mikä meni pieleen ja miten korjataan, tai se voi tarkoittaa että kaikki meni hyvin, homma on jo valmis. Toinen termi on "tee sillain ett hyvä tulee". Ei siis ole niin kovin tiukkoja sääntöjä tai rajoja, kunhan homma toimii. Tämä jättää tietysti tekijälleen oikeuksia, mutta myös melkoisesti velvotteita.

Siitä kai pitkälti on kyse myös oman ruokavalion tai elämänsä hallinnasta. Ei sitä kukaan tuo. Se on otettava. Mutta paskaaks mä tässä jauhan. Noista sun BMI-tavoitteista olen vähän erimieltä, mutta ite toki asetat tavoitteesi. Mitä lähempänä tavoite on toteutettavissa sen varmemmin se onnistuu. Jonkun välitavoitteen laittaisin ihan lähitulevaisuuteen. Tsempit sulle ja mielenkiinnolla seuraan miten käy.

_________________
Cats are carnivores.


Ylös
   
 Viestin otsikko: Re: Micci_67:n ryhtiliike
ViestiLähetetty: 2011-03-02 00:01:08 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi
Avatar

Liittynyt: 2005-07-15 22:26:32
Viestit: 3363
Paikkakunta: Lohja
Noi työjutut on sinällään tuttuja, niiden kanssa on joutunut kamppailemaan viimesen 15 vuoden aikana monesti. Ja niissä onkin edistynyt, eli ihan kaikkea en tee enää niinkuin ennen ja tää liittyy esim siihen että mulla on tapana sanoa mitä ajattelen. Jostain kumman syystä rehellisyyttä ei enää arvosteta...
Toisaalta, jos töistä puhutaan, niin about viimeset 20 vuotta ja vähän ylikin olen tehnyt työni aina niin hyvin kuin se on ollut mahdollista. Mä en vaan jaksa niitä jotka alkaa selitteleen ja kierteleen kun jotain ongelmia aletaan selvittää (huoltohommissa tähän törmäsi jatkuvasti). Mulla on ollu se periaate että teen homman aina niin hyvin kuin pystyn ja voin sen sen jälkeenpäin tunnustaa vaikka jotain olis menny pieleen. Jotenkin se välinpitämättömyys työnantajaa kohtaan ottaa mua päähän, koska jotain kunnioitusta pitäisi olla ja myös ylpeyttä omasta työstään, on se sitten mitä vain.

Niin, miksen sitten pysty tekemään tästä itselleni projektia... en tiedä, en ole oikeestaan ees miettinyt. Jos töitä aattelee niin siinä on vastuussa jollekin muulle (esim asiakkaalle) mutta tässä...

_________________
Kuva
Kuva


Ylös
   
 Viestin otsikko: Re: Micci_67:n ryhtiliike
ViestiLähetetty: 2011-03-02 00:21:26 
Poissa
Leijona
Leijona
Avatar

Liittynyt: 2007-04-11 20:57:52
Viestit: 5885
Jep. Töistä ollaan varmasti samaa mieltä. Hoidetaan homma hyvin. Muuta vaihtoehtoa ei edes ole.

Kelle sä voisit olla vastuussa, jos et itelles halua. Lapset, vaimo, kaveri, veli, sisko tai joku muu. Sovi jonkun kans. Mä sovin itteni kans ja tulin tulokseen, että tästä puhutaan vielä, mutta samaan suuntaan on nyt mun halut ja teot. Ennen halu oli kova ja teot vallan jotain muuta. Se ikäänkuin repii erilleen sielun ja kaiken. Huono olo, joka johtaa kierteeseen, josta tulee huonompi olo. En mäkään ole täysin parantunut, mutta aattelen niin, että enpä ainakaan jätä enää asiaa tiedostamatta tai huomiotta. Silloin on jotain mitä korjata. Huoltomiestä tarvitaan.

_________________
Cats are carnivores.


Ylös
   
 Viestin otsikko: Re: Micci_67:n ryhtiliike
ViestiLähetetty: 2011-03-02 01:01:44 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi
Avatar

Liittynyt: 2005-07-15 22:26:32
Viestit: 3363
Paikkakunta: Lohja
Kenelle vastuussa... no just tuosta kirjoitin kun ei lähipiiristä oikeen tuota tukeakaan löydy.
viewtopic.php?f=74&t=52511
Hyvä puoli tosiaan on se että syöksykierre on katkaistu, mutta se nousu on vielä hakusessa. 2006 kävi niin kun kaveri näki mitä olin saanut aikaan vajaan vuoden aikana niin hän motivoitu siitä niin että pisti painoasiat kuntoon ja se on pitäny aika hyvin (ei kylläkään karppaa). Toki hänellä ei ylipainoa ollutkaan yhtäpaljon kun mulla, mutta silti, erittäin hyvää motivoitumista oli/on havaittavissa. Jotenkin tyhmää kun on pystynyt olee monelle esimerkkinä niin sitten käy itelle näin...

Itelle joo, mutta pitäis olla jotain realistista ja kumminkin haastavaa... mutta kun ei näitä juttuja voi käsikirjoittaa... ei tainnu teidänkään syksy mennä ihan suunnitelmien mukaan?
No, unohdetaan tuo ja palataan haasteisiin. Mikä olisi realistista ja haastavaa? Osaako joku sanoa?

_________________
Kuva
Kuva


Ylös
   
 Viestin otsikko: Re: Micci_67:n ryhtiliike
ViestiLähetetty: 2011-03-02 01:15:58 
Poissa
Leijona
Leijona
Avatar

Liittynyt: 2007-04-11 20:57:52
Viestit: 5885
Mun syksy oli kaamea, niinkuin koko viime vuosi. +15kg pelkkää läskiä. No mutta. En mä sitä enää surkuttele. Perkele. Nyt oon läski, mutta en aio olla kovin pitkään. Olen myös juoppo ja sitä olen varmaan pitkään, mutta se totuus on kait siellä, että jos ei hyväksy tilannetta, niin ei sitä voi korjatakaan. Siis sanon, että löytyyhän se kaveri sitten vaikka netistä, jos ei muualta. Mitäs mäkin tässä muuta kuin kannustanut ja kaveria etsimässä, toki sen voisi tehdä kauniimmin sanoin.

Haasteisiin. Mun haasteet ovat yleensä vähän poikkeavia, eivätkä perustu niinkään SI-järjestelmän mittauksiin. Se voi olla vaikka niin, että tänään vedän kolme leukaa putkeen ja ens viikolla neljä. Kehonpainon täytyy pudota tai voiman lisääntyä, jotta se olisi mahdollista. Molemmat hyviä asioita ja auttavat toisiaan.

_________________
Cats are carnivores.


Ylös
   
 Viestin otsikko: Re: Micci_67:n ryhtiliike
ViestiLähetetty: 2011-03-02 01:35:23 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi
Avatar

Liittynyt: 2005-07-15 22:26:32
Viestit: 3363
Paikkakunta: Lohja
Jonkin verran olen lukenut sun tekstejä viime syksyn aikana ja melkoista asiaahan ne on ollu... tai itsetutkiskelua.
Hyväksymisestä en osaa sanoa muutakuin sen mitä olen ite tänne kirjoittanut... silloin kun olen kirjoittanut. Ei se oo kaunista luettavaa, mutta jos ei ole itelleen rehellinen niin kenelle sitten? Ja juu, jos kirjoitan jotain, niin kirjoitan sen myös itselle. En mä koe tarvetta kaunistella asioita edes tällaisella anonyymipalstalla... ja toisaalta, osa tutuista mut varmaan tunnistaa nimimerkin ja kirjoitusten perusteella, nimimerkki on tavalla tai toisella ollu mukana mun elämässä jo 80'luvun alkupuolelta.

SI-järjestelmä, vieläkö siitä puhutaan vai onko se vaan nykypäivää? ;) Välillä ainakin tuntuu että jotkut SI-järjestelmän tunnuksen vaihdettu vastaaviin suomalaisiin... mutta... no

Joko olet aloittanut paremman elämän, vai teetkö sen huomenna vai kenties sunnuntaina? (melkein laitoin hymiön, mutta jätin väliin)

_________________
Kuva
Kuva


Ylös
   
 Viestin otsikko: Re: Micci_67:n ryhtiliike
ViestiLähetetty: 2011-03-02 01:49:44 
Poissa
Leijona
Leijona
Avatar

Liittynyt: 2007-04-11 20:57:52
Viestit: 5885
Hieman unettomuutta. Ei kait muuta suurempaa murhetta. Poju tais jo nukahtaa. Kaipa tästä itekin joutaa jo. Unelle ei taida olla mitattavaa suuretta...luulen. Ehkä aika, mutta unen virkistävyys, syvyys tjsp. Menipäs taas yön tunnit syvällisiksi. Öitä ja moro.

_________________
Cats are carnivores.


Ylös
   
 Viestin otsikko: Re: Micci_67:n ryhtiliike
ViestiLähetetty: 2011-03-02 02:04:43 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi
Avatar

Liittynyt: 2005-07-15 22:26:32
Viestit: 3363
Paikkakunta: Lohja
Mulla menny unirytmi sekaisin hiihtoloman ja sitä viettävien + parin muun työttömän vuoksi ihan sekaisin.
Mutta eiköhän se tästä.
Öitä!

_________________
Kuva
Kuva


Ylös
   
 Viestin otsikko: Re: Micci_67:n ryhtiliike
ViestiLähetetty: 2011-03-02 20:34:31 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi
Avatar

Liittynyt: 2005-07-15 22:26:32
Viestit: 3363
Paikkakunta: Lohja
Oli ideana kaivaa kuntolaite esiin kun täällä noita järjestelyitä on tehty ja se on jäänyt vähän peittoon. No se kaatui siihen että vaatehuoneesta piti purkaa tavaroita pois jotta ilmanvaihdon hemmot pääsee putsaamaan ja säätämään kämppien röörit. Ja tätä nyt sitten jatkuu mahdollisesti viikon verran, että se siitä. No, jos about viikon päästä saisi sen käyttökuntoon ja aloittaisi kevyesti.
Ensiksi pitäisi kumminkin kaivaa yksi kuntoilukirja esille ja etsiä sieltä niitä venyttelyohjeita, on meinaan kroppa niin kankea ettei tosikaan.

Ja onhan tuossa välillä tullut etittyä netin avulla joitain "saliohjelmia" mutta osumat tuntuu aina menevän pakkotoiston sivuille ja siellä ketjuihin joissa todetaan että näitä ketjuja on jo kymmeniä tai satoja ja viestiketjun aloittajaa kehotetaan tutustumaan niihin. Jännä sinällään että kerrankin lueskelin varmaan 3-40 ketjua (parin tunnin ajan) mutta YHDESSÄKÄÄN ei ollu linkkiä sellaiseen ketjuun jossa niitä ohjeita olisi. Ja ne ketjut ajoittui varmaan viiden vuoden ajalle. Osa liittyi myös tuollaisen kotikuntolaitteen käyttöön, mutta yleisin vastaus taisi olla että ei sellaisella laitteella tee mitään. Mä en oikeestaan ymmärrä tuollaista asennetta sillä jos jollain sellainen laite on niin kai sitä haluaa käyttää eikä miettiä mitä pitäisi alkaa hommaamaan jotta gurut olisi tyytyväisiä.
Arnodlin golden six oli ainut järkevä mitä löysin ja se ei oikeen ole laihdutusta tukeva ohjelma. Myöhemmässä vaiheessa sitä toki voisi käyttää.

Perjantaille on suunnitelmia joten taitaa mennä olutta ja siitä jäänee muutama saunaakin varten lauantaiksi. Sen jälkeen voisi sitten pitää taukoa jonkin aikaa. Saunajuomana olut on vaan yliveto, mutta pakko sitä on jonkin aikaa olla ilman jotta pääsis laihtumisen suhteen ja näkis oikeesti että onko mahdollista laihtua 100g vai 1000g viikossa.

Maanantaina sitten alkaa pari viikkoa kestävä työkkärin "koulutus" joten ainakin unirytmi menee kohalleen. Sitä en kyllä tiedä mitä se tekee syömisrytmille, mutta maanantaina ajattelin ottaa pähkinöitä mukaan ja kun saa selville päivärytmin niin täytyy sitten miettiä mitä tekee. Pyöräilyäkin tulee ekaa kertaa ties kuinka pitkään aikaan, oletettavasti sellanen 7-8km päivässä.

_________________
Kuva
Kuva


Ylös
   
 Viestin otsikko: Re: Micci_67:n ryhtiliike
ViestiLähetetty: 2011-03-03 14:15:57 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi
Avatar

Liittynyt: 2005-07-15 22:26:32
Viestit: 3363
Paikkakunta: Lohja
Ja sitten iskikin tauti. Eilisen päivän oli sellainen kuiva ärsyttävä yskä ja yöllä nousi kuume. Ja nyt on vetämätön olo.

_________________
Kuva
Kuva


Ylös
   
 Viestin otsikko: Re: Micci_67:n ryhtiliike
ViestiLähetetty: 2011-03-03 14:34:03 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi
Avatar

Liittynyt: 2010-08-01 08:16:21
Viestit: 3165
Paikkakunta: Helsinki
Sairastuminen on persauksesta, mutta eihän sille mitään voi. Olin itse pari viikkoa heikossa kunnossa, kuuri loppui reilu viikko sitten. Tsemppiä paranteluun!

_________________
Kalan juoksut, puntit ja sapuskat lisäravinteineen
Koodilla HUV171 10 taalan alennus ensimäisestä tilauksestasi. Tämä siis iHerbistä.
Tässä linkki suoraan yrtin sivulle eikä sinun tarvitse lisätä koodia enää mihinkään


Ylös
   
 Viestin otsikko: Re: Micci_67:n ryhtiliike
ViestiLähetetty: 2011-03-03 15:31:21 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi
Avatar

Liittynyt: 2005-07-15 22:26:32
Viestit: 3363
Paikkakunta: Lohja
Tää tuli ihan puun takaa, ei ymmärrä. Kuumetta ollu sellanen 38 kokopäivän ja lääke ei siihen juuri vaikuta, vaikkakin sen lääkkeen otin pääkipuun. Hikoillu tässä kyllä on vaikka lämpö ei juuri mihinkään muutukkaan. Tyttö oli ennen talvilomaa kuumeessa sellasen 5-6 päivää, saa nähdä miten itselle käy. Eniten oikeestaan ottaa päähän se ku puhti on poissa, ei oikeen jaksa lukea palstaa ja TV:n katsominenkaan ei kiinnosta.

_________________
Kuva
Kuva


Ylös
   
 Viestin otsikko: Re: Micci_67:n ryhtiliike
ViestiLähetetty: 2011-03-04 16:40:20 
Poissa
landekarppi
landekarppi

Liittynyt: 2005-04-12 07:05:10
Viestit: 14387
Paikkakunta: Imatra
Se tuli miuleki yllättäen, pientä oireilua oli kyl ilmas, mut päälle ku tuli, ni rajuna ja kesti pitkää... vieläki nenä vuotaa, et ihan ohi ei ole...pitkää kestäny...
Voimia... [-o<

_________________
Karppi, since 2005 :)


Ylös
   
 Viestin otsikko: Re: Micci_67:n ryhtiliike
ViestiLähetetty: 2011-03-05 11:51:41 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi
Avatar

Liittynyt: 2005-07-15 22:26:32
Viestit: 3363
Paikkakunta: Lohja
Nenä ei oikeestaan vuoda ja yskäkin on lähinnä kuivaa ärsytysyskää, pahin on tää kuume joka tänäkin aamuna oli 38,5. Ja jotta olo olis siedettävä niin pääkipuun tulee otettua panadolia ja sitten laskee lämpöäkin tonne 37,5 kieppeille, ei siis lähe kokonaan pois.
Tänään tuli nukuttua pitkään ja yritin olle ilman lääkettä mutta ei se oikeen onnistu. Nyt on vajaa tunti lääkkeen ottamisesta ja vasta nyt alkaa kuume laskea.
Ihan hullua on se että kun tätäkin yrittää kirjottaa niin kirjoitusvirheitä tulee ihan älyttömästi. Mutta eipä sitä parina edellisenäkään päivänä ole pystynyt keskittymään oikeestaan mihinkään ennenkuin kuume on laskenut jonkinverran.

_________________
Kuva
Kuva


Ylös
   
 Viestin otsikko: Re: Micci_67:n ryhtiliike
ViestiLähetetty: 2011-03-06 14:39:14 
Poissa
landekarppi
landekarppi

Liittynyt: 2005-04-12 07:05:10
Viestit: 14387
Paikkakunta: Imatra
Joo, pientä kuumeilua se miulaki oli pitkän aikaa, enne ku nous kunnolla ja sit oliki veto pois iha oikeesti... Viimeks syksyllä noi pahasti ollu pääl, mut sillo oliki kilppari tulehtunu ja se oireili sitä kautta... ja sairaalaa vei viikoks, kun yleiskunto petti totaalisesti...

_________________
Karppi, since 2005 :)


Ylös
   
 Viestin otsikko: Re: Micci_67:n ryhtiliike
ViestiLähetetty: 2011-03-09 08:48:58 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi
Avatar

Liittynyt: 2005-07-15 22:26:32
Viestit: 3363
Paikkakunta: Lohja
No niin, kuumetta ei oo ollu enää tällä viikolla, mutta ei tää tauti ohikaan ole. Vähänkin kun tekee jotain niin hikee alkaa pukkaa. Sunnuntaina lämpöä vielä oli mutta lähin kurssille kun maanantai aamuna oli laskenut. Ja on täällä pari muutakin jotka samasta taudista kärsii, yhelllä oli vielä kuumettakin ainakin maanantaina.
Syömiset on ollu vähän mitä sattuu, maanantaina kun pääsin kotiin asti tossa 1800 aikaan niin veto oli ihan poikki. Mutta eiköhän se tästä. Pastillia menee aikamoiset määrät.
Äh, nyt pitäis vissiin opiskella, ja kyllä nämä ajatuksetkin vielä pätkii...

_________________
Kuva
Kuva


Ylös
   
 Viestin otsikko: Re: Micci_67:n ryhtiliike
ViestiLähetetty: 2011-07-25 18:10:58 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi
Avatar

Liittynyt: 2005-07-15 22:26:32
Viestit: 3363
Paikkakunta: Lohja
Mietin tässä että aloittaiskos uuden ketjun, mutta mitäpä sitä. Kuukauden parin aikana on monesti pitänyt kirjoitella, mutta niin se on jäänyt kun vihdoin on kotiin päässyt. Kampanjan mukaan paino on nyt laskussa ja laskujen mukaan ensi kesän rantakunto on realistinen. Ja lähdinkin etsimään niitä koko kropan kunto-ohjeita joita ei sitten tässä viestiketjussa ollutkaan... missäköhän ne oli???
Olkapääkin on alkanut pottuilemaan, joten pitäisi jälleen aloittaa ne samat treenit kuin viime syksynä, nämä helteet vaan rankan päivän jälkeen ei oikeen oo saannut innostumaan, mutta ehkä jos jotain kevennettyä ylä- ja keskivartalon treeniä keksis.

Viimeisten kuukausien aikana on tosiaan tapahtunut paljon, paino on noussut ja laskenut. Geokätköilyä on tullut harrastettua noin sadan kätkön verran ja sen myötä viimesen noin 3kk:n aikana on tullut myös liikuttua jonkin verran, monesti pari kertaa viikossa 2-5h:n verran. Se ei toki ollut riittävää siihen nähden kun nyt on joutunut olee jaloillaan työharjoittelussa 2-7h päivässä. Okei, alle 2h meni alussa, mutta ekan viikon 5-7h päivät oli jaloille liikaa. Nyt neljännen viikon alkaessa tää onneksi alkaa helpottaa.

Motivaatio on nousussa, mutta yksi ongelma on se kun ei lähipiirissä ole ketään jolta voisi saada tukea, puolin ja toisin. Mutta paremmalta tää kumminkin näyttää kuin muutamaan vuoteen. Ratkaisevaa oikeastaan olis se että sais edes jotain kevyttä treeniä aikaseen jotta keskikropassa sais näkymään muutoksia. Tästä viikosta ilmeisesti tulee rankka, joten tän viikon vois käyttää siihen että ettii ohjeita, ja myös venyttelyyn, kroppa on notkee ku rautakanki. Ens viikon alusta vois sitten aloittaa, kun näyttää siltä että työmatkat joutuu alkaa fillaroimaan.

No tässä jotain mietteitä näin alkuun, pitää vissiin yhtä kaveria hätyytellä josko siitä sais tsemppikaveria vaikka virallisterveellistä noudattaakin.

_________________
Kuva
Kuva


Ylös
   
 Viestin otsikko: Re: Micci_67:n ryhtiliike
ViestiLähetetty: 2011-07-25 18:48:54 
Poissa
luontokarppi
luontokarppi

Liittynyt: 2010-09-16 21:34:37
Viestit: 10408
Paikkakunta: tuppukylä
Hyvä Micci 67 =D> Siitä se lähtee.Alku aina kaikessa voi vähän takkuilla,mutta ens viikolla on jo jouhevaa ja rautakangesta vain muisto jäljellä.Ja eväät pysyy karppina tietysti kun saa motivaation päälle. :smt023

_________________
Ruoalla terveeksi!
LCHF


Ylös
   
 Viestin otsikko: Re: Micci_67:n ryhtiliike
ViestiLähetetty: 2011-07-25 19:03:17 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi
Avatar

Liittynyt: 2005-07-15 22:26:32
Viestit: 3363
Paikkakunta: Lohja
No syömiset on ollut enemmänkin karppia viimeset 4-6 viikkoa, ei se paino muuten olisikaan pudonnut. Notkeutta tässä kropassa ei kyllä koskaan oo sanottavammin ollut, joten siinä on tekemistä. Jossain kirjassa oli erilaisia venyttelyohjeita ja pitäis varmaan niitä ettiä... tai sitten jos kirjastosta löytäis jooga DVD:n.

_________________
Kuva
Kuva


Ylös
   
Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju  Vastaa viestiin  [ 166 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen 13 4 5 6 79 Seuraava

Kaikki ajat ovat UTC+02:00


Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 1 vierailija


Et voi kirjoittaa uusia viestejä
Et voi vastata viestiketjuihin
Et voi muokata omia viestejäsi
Et voi poistaa omia viestejäsi
Et voi lähettää liitetiedostoja

Etsi tätä:
Hyppää:  
Keskustelufoorumin ohjelmisto phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Käännös: phpBB Suomi (lurttinen, harritapio, Pettis)