karppaus.info

karppininjat
Tänään on 2024-03-29 08:06:29

Kaikki ajat ovat UTC+02:00




Aloita uusi ketju  Vastaa viestiin  [ 166 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen 1 2 3 4 5 69 Seuraava
Julkaisija Viesti
 Viestin otsikko: Re: Micci_67:n ryhtiliike
ViestiLähetetty: 2010-11-05 00:07:10 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi
Avatar

Liittynyt: 2005-07-15 22:26:32
Viestit: 3363
Paikkakunta: Lohja
No muutama viikko sitten lääkäri totesi että on virusperäinen, joten lääkitys oireenmukainen. Jos päätä särkee ota särkylääkettä (panadol) jos kurkku on kipee ota särkylääkettä (burana) jos on yskää niin yski (meillä oli jotain yskänääkettä joka auttoi tyttöä, mutta mulle se oli sama kuin joisi vettä). Tässä välillä sitten kuullu juttua että saattaa kestää jopa viikkoja. No nyt tää tuntuu vaan flunnssalta joten viikonlopun yli odotan että miten etenee. Jos pahenee niin maanantaina pitää olla puhelimessa 8:01 jotta saa lääkäriajan.

Tän yli viiden karppivuoden aikana ei vaan tällaista tautia ole ollut, joten pistää miettimään.
Ja toisaalta ottaa päähän sekin että olin jo 5 viikkoa noudattanut jonkinlaista lihaskunto ohjelmaa mikä taitaa olla mun ennätys. Ja tän sairauden jälkeen saa taas selkänahasta repiä sen viikon tai kaksi että saa jotain aikaan (= pääsee alkuun). Joskus aikanaan kun luonnostaan liikkui paljon niin se ei ollut mikään ongelma, mutta nykyään. . . huoh. . . Muutamien viime vuosien kokeilujen perusteella tiedän kumminkin että sitä liikkumista pitäisi tulla, niin kestävyyttä kuin lihaskuntoakin, sillä on positiivisia vaikutuksia.

Millä muuten saa viruksen taltutettua?

_________________
Kuva
Kuva


Ylös
   
 Viestin otsikko: Re: Micci_67:n ryhtiliike
ViestiLähetetty: 2010-11-05 00:14:35 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi
Avatar

Liittynyt: 2005-07-15 22:26:32
Viestit: 3363
Paikkakunta: Lohja
Ja kun ei ole vielä kertaakaan tullu mainittua ;) niin se elämän säännöllisyys pitäisi saada aikaan. Ihan kaikessa. Välillä sitä ihmettelee miten näin syvään suohon onkin pudonnut ja parin viikon päästä asiat onkin jo toisin. Ja sitten tulee se uusi alamäki. . .
Joskus vuos sitten ostin Lidlistä sellasen jumppasetin jossa on erilaisia härveleitä joilla saa pientä/kohtuullista vastusta aikaan. Jos tää sairastelu menis viikonlopun aikana ohi niin maanantain avois kokeilla käyttää noita "härveleitä". Kevyttä rasvanpolttotreeniä siis ja kattois miten kroppa siiehn reagoi. Noita käyttämällä voi samalla kattoa vaikka aamuTV:tä joten kyllästymistä ei pitäis tulla niin helpolla. ;)

_________________
Kuva
Kuva


Ylös
   
 Viestin otsikko: Re: Micci_67:n ryhtiliike
ViestiLähetetty: 2010-11-05 07:18:48 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi
Avatar

Liittynyt: 2010-08-01 08:16:21
Viestit: 3165
Paikkakunta: Helsinki
Tuttua on toi aloittamisen vaikeus! Mu8lla on ollut välillä vuodenkin tauko jumpasta. Muutaman kuukauden liikkumattomuuden jälkeen olen aina alkanut tekemään päätöksi liikunnan aloiuttamisesta, mutta joskus homma on vaan venynyt, kun on ollut niitä hyviä selityksiä.
Nyt kun paino on laskenut, niin se on motivoinut jumppaamaan, eikä tietty ole pakkopullaa kun pääsee vauhtiin. Salille ja lenkille menee mielellään, koska saantippuoli on niin paljon suurempi kuin miinuspuolet. Se säännöllisyys on tosiaan pirun tärkeetä mulla kans se pitää kaikenmaailman tunnelaiskuudet aisoissa.
Tollanen sairastelu kyllä saletisti syö miestä, mutta minkäs teet, eiks joo. Toivottavasti lähtee tauti miehestä nopsaan ja pääset taas liikuntojen pariin! :smt023

_________________
Kalan juoksut, puntit ja sapuskat lisäravinteineen
Koodilla HUV171 10 taalan alennus ensimäisestä tilauksestasi. Tämä siis iHerbistä.
Tässä linkki suoraan yrtin sivulle eikä sinun tarvitse lisätä koodia enää mihinkään


Ylös
   
 Viestin otsikko: Re: Micci_67:n ryhtiliike
ViestiLähetetty: 2010-11-05 16:23:18 
Poissa
landekarppi
landekarppi

Liittynyt: 2005-04-12 07:05:10
Viestit: 14387
Paikkakunta: Imatra
Miula ku toi kilppari oireillu, ni vähän väliä pientä kuumeilua ja kurkkukipua... mitkä johtuu ihan tuosta... mut se vie voimia, et ei sekää ole kivaa... #-o

_________________
Karppi, since 2005 :)


Ylös
   
 Viestin otsikko: Re: Micci_67:n ryhtiliike
ViestiLähetetty: 2010-11-05 16:59:03 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi
Avatar

Liittynyt: 2005-07-15 22:26:32
Viestit: 3363
Paikkakunta: Lohja
Fish
Mitäpä tälle voi, ei mitään? Täytyy vaan toivoa että menis ohi ja pääsis ens viikolla taas alottamaan jotain kevyttä.
2006 kun olin jo saanut reilusti painoa pois niin silloin se liikkuminen oli tosiaan ihan erilaista kuin nyt kun BMI on jälleen yli 30. Fillarointi oli kevyttä ja kesän aikana pääsin 0-juoksukunnosta siihen että jaksoin juosta tunnin yhteen menoon (10km). Ja tuo siis ilman sen kummempia suunnitelmia/ohjelmia. Mutta kun sitä kävi 2-3 kertaa viikossa hölkkäilemässä niin kummasti se kunto vain nousi ja fiilis oli hyvä.
Pakkopulla liikunta ei multa onnistu vaan jonkinlainen inspis on pakko olla, ja siksi tää sairastelu ottaa päähän kun oli päässyt jo siihen hyvän fiiliksen rajamaille tolla koti kuntoilulla.

Tää on ollu kyllä sellanen sairaus että kai sitä on kohta pakko mennä uudestaan lääkäriin. Tossa välilläkin oli sellainen tilanne että vaikka muuten luuli olevansa terve niin hengästyminen sai yskimään. eli kokonaan kunnossa ei ollu. Viime yönä ja tänä aamuna kuume on ollu vähän pienempi mutta silti sen verran että sen huomaa olossa. Jos tää on edelleen virusperäistä niin eihän tähän lääkettä löydy, mutta jos ei ala häviimään niin pakko tästä on parempi selvyys saatava.

Kristiina, ei varmaan ole ei. Sulla sentään on syy tiedossa ja eikös se leikkauskin ole jo sovittu, että siinä mielessä ihan hyvä tilanne?

No, punaviiniä lasissa ;) ja kenties tuossa vähän pelailenkin. Onneksi tuo para-tabs parantaa oloa sen verran että olo on kutakuinkin siedettävä. Ja jännä lääke kun se ei laske mulla kuumetta (tänään 37,5'C) ollenkaan, mikä toisaalta lienee ihan hyvä juttu tässä tilanteessa.
Jos tässä kattelis toisella silmällä F1 harkkoja ja surffailis palstalla (ja muuallakin). ;) Hyvää viikon loppua kaikille, katotaan jos maanantaina olis positiivisempaa kirjotettavaa.

_________________
Kuva
Kuva


Ylös
   
 Viestin otsikko: Re: Micci_67:n ryhtiliike
ViestiLähetetty: 2010-11-06 10:58:44 
Poissa
landekarppi
landekarppi

Liittynyt: 2005-04-12 07:05:10
Viestit: 14387
Paikkakunta: Imatra
Micci, joo, onhan se niinkin, mut se on rasittavaa, kun et tiedä, milloin on lähtö, ja kuiteki jouluuki on aikaa viel... et... no joo...
Voimia siule! [-o<

_________________
Karppi, since 2005 :)


Ylös
   
 Viestin otsikko: Re: Micci_67:n ryhtiliike
ViestiLähetetty: 2010-11-19 01:53:49 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi
Avatar

Liittynyt: 2005-07-15 22:26:32
Viestit: 3363
Paikkakunta: Lohja
Kun nyt olen kirjoittanut koko tämän viestin niin palaan alkuun. Tänään on mun perjantai sillä olen täällä yksin ja se on harvinaista. Ajan olisi voinut käyttää fiksumminkin kuin juomalla viimeiset oluet pois ja jatkamalla viinillä, mutta koska tarkoitus olisi taas olla viljattomalla niin on tämä ainakin osittain oikea päätös. ;)

Kylläpä oli ahdistavaa tänään mennä työkkäriin. Oisin voinnu mennä alkuviikostakin mutta ei, jätin viime tippaan. Mutta tämä vuosi, puolitoista on vaan ollu niin vaikeaa monessakin mielessä... ei ymmärrä. No, tämä virkailija oli kyllä tosi asiallinen ja selvisin kunnialla, voisin kukkia melkeen hänelle lähettää. =)
Eräs palstalainen ehdotti, oliko se nyt alkuvuodesta, että pidä sapatti vuosi, mutta ei musta ollu siihen. Ja nyt harmittaa. Painokaan ei olis noussu näin paljon jos olisin osanut noudattaa sitä neuvoa. RI:lle kumminkin 10+ ehdotuksesta.
Välillä miettii että olisiko fiksumpaa lyödä päätä seinään kuin tehdä jotain muuta, ja välillä se pään seinään lyäminen olisi sitten kumminkin ollut se parempi vaihtoehto. Aina ei jaksa.
Viimesen 3-5 vuoden aikan olen oikeestaan oppinut aika paljon, ja varsinkin niiltä pallokaloilta jotka ovat repsahtaneet, ja siis kunnolla. Syynä on monesti ollut vaikea elämän tilanne, kuten hankala kumppani tai vielä vaikeampi ero... ja iahn kaikkea muutakin. Kun nämä ihmiset ovat palaneet palstalle ja kertoneet kokemuksistaan ja tuntemuksistaan niin jälkeenpäin olen itsekin tajunut että olen kärsinyt jonkinmoisesta masennuksesta. Mikään muukaan ei selitä niitä ajanjaksoja kun ei vaan saa aikaiseksi mitään (siis MITÄÄN), ei viitsi välittää siitä mitä syö tai kuinka palljon sitä olutta menee. Välillä on viikkoja kun kaikki ahdistaa, jopa se että PITÄISI mennä farmiin jotta saa jonkin tehtävän tehdyksi... Juu, jossain vaiheessa kului monta tuntia päivässä siihen kun pelasi näitä FB:n pelejä, yritti olla hyvä, päästä eteenpäin ja olla hyvä naapuri ja vastailla ties mihin pyyntöihin... siis haloo, pahinpaan aikaan 6h päivässä ei riittänyt ja siitäkin tuli stressiä...

Kesällä olin viikon ilman nettiä, joka ilta poltettiin nuotiota kosteilla puilla ja vedettiin vaimon kanssa... no lähinnä olutta... ja parhaimmillaan siihen asti ku aurinko nousi. =) Se oli jonkinmoinen käännekohta, se aika mikä meni niitä TODELLA kosteita puita poltellessa, puhuessa ties mistä ja odotellessa että nouseeko aurinko vai lapset ensin =) oli... en mä tiiä, hyvää aikaa. Pitänee ladata niitä kuvia nettiin jotta voi linkitä niitä tännekin. Tää oli jonkinmoinen käännekohta näissä takapakeissa.
Ja jos tästä hyppää taaksepäin niin kuluneet 1,5-2 vuotta on ollu aika paksaa mun elämässä. Siis todella. Miten sitä voikin vajota näin alas. . .

Fiksummat huomaa (äh, ei pitäis aliarvioida lukijoita) että tässä ei ole juurikaan kyse karppauksesta, vaan mun ongelma viime "aikoina" on ollu ihan jossain muualla. Viimesen about 15v kokemuksella tiedän kumminkin että tämä on ainut ruokavalio jolla voin olla normaalipainoinen. Ongelma on vaan siinä miten hanskaan ongelma-ajat...

Sign out...

Ai niin. Viljatonta jouluun asti, ei pitäis olla ongelma.
Ai niin 2. Oluen korvaaminen punaviinillä vaatii vielä hieman hienosäätöä. Toki hyviä kokemuksia tuossa jo oli männä viikoilla.
Ai niin 3. Nyt kun tän luki niin jäin miettimään että pitäisikö näistä puhua julkisesti. Kun ei koskaan tiedä kuka sukulaisista tai vaimon sukulaisista lukee näitä... no en kumminkaan sensuroinut mitään (osan kirjotusvirheistä ja ajatuspier... no korjasin).
Ai niin 4. On se kumminkin jotenkin puhdistavaa välillä päästellä höyryjä... on niitä lukijoita tai ei... tai ketä kaikkia niitä sitten onkaan. En kumminkaan valehtele itselleni, joten...
Ai nii...

_________________
Kuva
Kuva


Ylös
   
 Viestin otsikko: Re: Micci_67:n ryhtiliike
ViestiLähetetty: 2010-11-19 07:58:10 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi
Avatar

Liittynyt: 2010-08-01 08:16:21
Viestit: 3165
Paikkakunta: Helsinki
Muista Micci, että noukin on vain ihmisten asioita, joista yllättävän monella on kokemusta paljonkin, niinstä ei vain äänen paljon puhuta. Masennus on minullekin aikas tuttu olotila ja taitaa olla niitä raskaimpia liikkeitä nostaa katse sieltä omasta navasta ja ruveta taas katselemaan maisemia, mutta kyllä sekin onnistuu kun on sen aika.
Kiitos kokemuksen jaosta ja tsemppiä muutokseen :smt023

_________________
Kalan juoksut, puntit ja sapuskat lisäravinteineen
Koodilla HUV171 10 taalan alennus ensimäisestä tilauksestasi. Tämä siis iHerbistä.
Tässä linkki suoraan yrtin sivulle eikä sinun tarvitse lisätä koodia enää mihinkään


Ylös
   
 Viestin otsikko: Re: Micci_67:n ryhtiliike
ViestiLähetetty: 2010-11-21 10:44:52 
Poissa
landekarppi
landekarppi

Liittynyt: 2005-04-12 07:05:10
Viestit: 14387
Paikkakunta: Imatra
Parempi se on purkaa, vaikka kirjottamalla tunteesa, oli se sitten negatiivisiä tai positiivisia... ku pitää ittesä sisällä kaikki ja se purkautuu sit väärällä tavalla/ajalla... voimia... [-o<

_________________
Karppi, since 2005 :)


Ylös
   
 Viestin otsikko: Re: Micci_67:n ryhtiliike
ViestiLähetetty: 2010-11-23 22:43:27 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi
Avatar

Liittynyt: 2005-07-15 22:26:32
Viestit: 3363
Paikkakunta: Lohja
Ja sitten onkin taas ihan toisenlainen viikko. :) Ei oo tänne karppilaan paljon tullu kirjoitettua parin viime vuoden aikana, ei vaan oo tuntunu siltä että olisi mitään annettavaa kuten aikaisemmin. Tarkotus olis elää fiksummin loppuvuosi ja jos se toisi painonpudotusta niin sitten sitä lähtis iahn toisella lailla seuraavaan vuoteen.
Aika näyttää, mutta huomenna pitäis GT5:n kolahtaa postiluukusta mikä tarkoittaa sitä että osa vapaa ajasta tulee käytettyä sen ääressä. Mikä toisaalta tarkoittaa sitä että palstalla tulee oltua vähemmän.

_________________
Kuva
Kuva


Ylös
   
 Viestin otsikko: Re: Micci_67:n ryhtiliike
ViestiLähetetty: 2010-12-01 02:34:11 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi
Avatar

Liittynyt: 2005-07-15 22:26:32
Viestit: 3363
Paikkakunta: Lohja
Mä tossa pari viikkoa sitten meinasin että oisin käynny tän ketjun läpi ja kattonu mitä kaikkee olen luvannut itelleni ja kuinka huonosti olen niissä onnistunut. No se jäi tekemättä, mutta toisaalta kuka tahansa voi sen todeta muutenkin.

Viimesen about viikon ajan olen jälleen luullut että tää tauti olis menossa pois mutta tän päiväinen siivous sai aikaan sen että olo on kuin astmaatikolla, ja tietääkseni en ole astmaa koskaa sairastanut. OK, pölyä oli kyllä enemmän kuin uskoinkaan, mutta silti, olo ei ole ollut kovinkaan hyvä sen jälkeen. Taas jää miettimään että onko kyse taudista vai allergista.
No pitäisi ottaa tuo kuntoilu takas kuvioihin kaikesta huolimatta ja alkaa harrastaa päivittäistä kävelemistä, ensin vaikka 20min ja sitten siitä eteenpäin, kattoo miten olo muuttuu.

Suurempi juttu on oikeestaan se, että en tiedä miksen pysty sitoutumaan mihinkään. Olen monesti ihmisille todennu että kokeilkaa ainakin se 2 viikkoa, huomaatte kyllä mikä ero siinä elämässä on, mutta miksi en itse siihen pysty? Tai no, tiedän miten VHH vaikutti kun sitä alkoi kunnolla noudattaa, mutta miksen pysty siihen nytten. Osa ongelmaa on toki se että reagoin lähes kaikkeen alkoholin käytöllä, nykyään sentään enimmäkseen punaviinillä, mutta silti. Muutos toi muutoksen, mutta tästä ei pääse eteenpäin ellei pysty asettaa itelleen tavoitta ja pysymään niissä. Todellinen ongelma on kumminkin se että en tiedä miksi nyt asiat on niin erilailla kuin hieman yli 2 vuotta sitten (3 vuoden ajan).
Tän ja joulun välillä ei pitäisi olla ryyppäjäisiä, ilmeisesti yhet just ennen aattoa. Mulle olis kohtuullista se että ottaisin alkoa kohtuullisesti vain lauantaisin (saunapäivä) mutta muuten en, poislukien tuo pelipäivä. Mä olen myös huono kieltäytymään, mutta onnistumista olisi sekin että ite ei ehdota mitään.
Miten voisin pysyä tällaisessa suunnitelmassa, onko hyviä ideoita? Mikä olisi se eteenpäin ajava voima mikä saisi pysymään edes näin hatarassa suunnitelmassa? Ja jos joku miettii että onko se edes ongelma, niin kyllä, viimesen parin vuoden aikana se on ollu sitä vaikkei oikeestaan koskaan sitä ennen.

_________________
Kuva
Kuva


Ylös
   
 Viestin otsikko: Re: Micci_67:n ryhtiliike
ViestiLähetetty: 2010-12-25 01:45:53 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi
Avatar

Liittynyt: 2005-07-15 22:26:32
Viestit: 3363
Paikkakunta: Lohja
Rauhallista joulua kaikille.

Kuva

_________________
Kuva
Kuva


Ylös
   
 Viestin otsikko: Re: Micci_67:n ryhtiliike
ViestiLähetetty: 2011-01-02 15:52:37 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi
Avatar

Liittynyt: 2005-07-15 22:26:32
Viestit: 3363
Paikkakunta: Lohja
Tänä aamuna paino näytti +600g eiliseen (mikä oli odotettavissa) eli 107,9kg ja BMI 33,3. Perjantaina aattelin päivittää taulukkolaskentaan uudet tavoitteet (kun suurinosa nesteistä on lähtenyt). Sellanen 20kg vois puolessa vuodessa lähteä, mikä tarkoittaisi alun nopeamman pudotuksen jälkeen -700g viikko tahtia.
Eiliset syömiset oli OK, muutama tavallinen konvehti meni ja hieman tummaa suklaata. Joulun aikana suklaata ei juuri ole mennyt joten muutaman maistiaisen otin kun purkki avattiin. Tänään menee karppiruuan lisäksi hieman tummaa suklaata, mutta huomisesta voisi sitten karsia niistäkin hiilareista ja alkaa opetella syömään 3 kertaa päivässä.
Liikunnasta en vielä sano mitään, jos alottais kävelyllä.

_________________
Kuva
Kuva


Ylös
   
 Viestin otsikko: Re: Micci_67:n ryhtiliike
ViestiLähetetty: 2011-01-02 16:58:52 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi
Avatar

Liittynyt: 2010-08-01 08:16:21
Viestit: 3165
Paikkakunta: Helsinki
Samoin meni meikäläisellä pikkasen suklaatia ja muitakin karppiherkkuja Joulun aikaan. Yhtenäkään päivänä ei mennyt yli 100g hiiliä, mutta muutamana aika lähelle. Vaaka kun lopetti toimintansa, niin en ole sillä hypännyt, mutta ainakaan lisää ei ole tullut, jos ei ole lähtenytkään. Treenit kulkee kivasti ja kunto paranee. Meikäläisen tavoite on pudottaa toukokuuhun mennessä 6-8kg ja sitten olisikin aika tikissä. Eipä kyllä haittaa vaikka kiloakaan ei lähtisi, kunhan llardit vain sulaisi pois :)
Tsemppiä tälle vuodelle ja voimia tavoiteen hakuun!

_________________
Kalan juoksut, puntit ja sapuskat lisäravinteineen
Koodilla HUV171 10 taalan alennus ensimäisestä tilauksestasi. Tämä siis iHerbistä.
Tässä linkki suoraan yrtin sivulle eikä sinun tarvitse lisätä koodia enää mihinkään


Ylös
   
 Viestin otsikko: Re: Micci_67:n ryhtiliike
ViestiLähetetty: 2011-01-03 15:52:04 
Poissa
landekarppi
landekarppi

Liittynyt: 2005-04-12 07:05:10
Viestit: 14387
Paikkakunta: Imatra
Uusi vuosi, uudet kujeet! Tsemppiä! :wink:

_________________
Karppi, since 2005 :)


Ylös
   
 Viestin otsikko: Re: Micci_67:n ryhtiliike
ViestiLähetetty: 2011-01-07 23:42:54 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi
Avatar

Liittynyt: 2005-07-15 22:26:32
Viestit: 3363
Paikkakunta: Lohja
Se on perjantai kohta ohi ja taulukko on vieläkin päivittämättä, tänään aika on vaan menny kaikkeen muuhun.
Fri 07.1.11 105.5kg -2400g BMI 32.56
Eilisestä tuli +300g mutta sunnuntaista pudotusta kumminkin 2,4kg. Jos huomenna pääsis alle BMI 32,5.
En oo nyt ollenkaan laskenut että mihin painon voisi saada puolen vuoden aikana, mutta jos alkuun lähtis kilokin viikossa niin se olis hyvä. -700g/w on kumminkin se minkä alle ei saisi jäädä niin kauan kun tätä pudotettavaa on reilusti.

Tällä viikolla on tullu syötyä ihan liian vähän, mutta ei ole ollut kyllä nälkäkään eikä ruuanlaitto ole oikeen kiinnostanut. Ens viikolla täytyy miettiä jotain helppoa päiväruokaa jotta se ei jää enää väliin.
Liikuntaa ei ole ollut, mutta kävelyä voisi ensi viikolla harrastaa ja kämppäkin alkaa pikkuhiljaa jälleen asettua kaiken härdellin jälkeen, joten kuntolaitteenkin saisi jälleen käyttöön.

_________________
Kuva
Kuva


Ylös
   
 Viestin otsikko: Re: Micci_67:n ryhtiliike
ViestiLähetetty: 2011-02-15 19:36:56 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi
Avatar

Liittynyt: 2005-07-15 22:26:32
Viestit: 3363
Paikkakunta: Lohja
Laitetaas tähän kohtaan viiva ja unohdetaan entiset niin onnistumiset kuin epäonnistumisetkin... myös tän vuotiset.
__________________________________________________________________________________________________________________

Maanantai aamun turvotuksissa paino oli 108kg (BMI 33,33) joten yli 30kg on pudotettavaa. Yksi suurimmista ongelmista on ollut säännöllisyyden puuttuminen oikeastaan kaikesta. Unirytmi alkaa pikkuhiljaa mennä kohdilleen joten seuraavana olisi liikunnan lisäämisen tai pikemminkin sen aloittaminen nollasta uudelleen. Syömisten ongelma on se että joko syö liikaa tai liian vähän ja ainakin ihan epäsäännöllisesti. Välillä ei aamuisin ole nälkä ollenkaan mutta se monesti sitten kostautuu velttona olona päivän mittaan. Pitää kehittää joku normipäivä systeemi jota voisi pitää miniminä.
Alkuun vähän tiukempi linja hiilareiden suhteen eli about 30g vois olla rajana, siihen saa syödä jo vähän kaikennäköistä.
Ja jatkuvuudesta, sitä pitäisi saada. Paino on nyt pyörinyt tuossa 105-106 tietämillä ja tarkoitus olisi saada yhtenäinen jakso jossa painon saisi alle 100kg, eli kyseessä lienee noin kuukauden jakso. Sinä aikana sitten näkisi myös oikeasti sen että miten paino laskee.
Jos se tästä.

_________________
Kuva
Kuva


Ylös
   
 Viestin otsikko: Re: Micci_67:n ryhtiliike
ViestiLähetetty: 2011-02-16 18:36:05 
Poissa
landekarppi
landekarppi

Liittynyt: 2005-04-12 07:05:10
Viestit: 14387
Paikkakunta: Imatra
Pidetää peukkuja, että onnistut... [-o<

_________________
Karppi, since 2005 :)


Ylös
   
 Viestin otsikko: Re: Micci_67:n ryhtiliike
ViestiLähetetty: 2011-02-16 19:24:37 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Liittynyt: 2008-06-12 09:46:27
Viestit: 5774
:smt023 :resp: [-o<


Ylös
   
 Viestin otsikko: Re: Micci_67:n ryhtiliike
ViestiLähetetty: 2011-02-28 11:14:35 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi
Avatar

Liittynyt: 2006-02-15 14:33:45
Viestit: 563
Luin noita sinun alkoholijuttujasi ja ajattelin, että auttaisko AA?


Ylös
   
Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju  Vastaa viestiin  [ 166 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen 1 2 3 4 5 69 Seuraava

Kaikki ajat ovat UTC+02:00


Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 9 vierailijaa


Et voi kirjoittaa uusia viestejä
Et voi vastata viestiketjuihin
Et voi muokata omia viestejäsi
Et voi poistaa omia viestejäsi
Et voi lähettää liitetiedostoja

Etsi tätä:
Hyppää:  
Keskustelufoorumin ohjelmisto phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Käännös: phpBB Suomi (lurttinen, harritapio, Pettis)