karppaus.info

karppininjat
Tänään on 2024-03-28 10:01:58

Kaikki ajat ovat UTC+02:00




Aloita uusi ketju  Vastaa viestiin  [ 1184 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen 154 55 56 57 5860 Seuraava
Julkaisija Viesti
ViestiLähetetty: 2016-01-25 16:03:17 
Poissa
täyskarppi
täyskarppi

Liittynyt: 2009-05-24 00:22:48
Viestit: 135
Vaimoke82 kirjoitti:
Hei kaikki!
Täällä myös uudelleen innokkaana foorumille osallistuu jo aiemmin karppaamalla onnistunut pikkutaistelija. Tavoitteena päästä normaalipainoon, siihen joka on minulle hyvä paino ja opetella elämään siinä. Kovasti olen koittanut miettiä kuinka sitä luovutti/lopetti/jätti leikin kesken vaikka homma toimi ja oli hyvä olla? Nyt on ikä ja elämä tuonut tullessaan kaikenlaista niin alkaa olla aika lopullisesti muuttaa elämäntyyliä ja tehdä jotain eikä vain valittaa ja voivotella. Joten tavoitteena ensin pois vonkaleista ja sitten niin sintiksi kuin kroppa antaa myöten....

Sinulla on näköjään suunnilleen saman verran pudotettavaa kuin minulla, joten jos esimerkiksi satut aloittamaan päiväkirjan pitämisen täällä, täällä olisi yksi kiinnostunut lukija. :)

MUOKS// Ja ei hele! Satunpa vielä asumaan naapurikunnassakin. :D


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2016-02-01 12:37:52 
Poissa
sintti
sintti

Liittynyt: 2016-02-01 12:17:11
Viestit: 3
Paikkakunta: Nurmijärvi
Paluukarppaaja täällä päivää! Kymmenisen vuotta sitten löysin karppauksen ja totesin sen itselleni sopivaksi. Olo freesaantui ja painoa tippui huomaamatta. Useampi vuosi meni hyvähiilaroiden ja vähähiilaroiden. Sitten retkahdin. Nyt kun 40 vuotta alkaa näkyä mittarissa, ei kroppa enää kestä näemmä tätä painoa. Pituutta on 158 cm ja painoa 98 kg.

Nyt kun toista vuotta kärvistelen plantaarifaskiitin kourissa (luupiikki kantapäässä, perhana ei meinaa parantua millään) niin samalla noin vuoden henkinen valmistautuminen elämäntapojen muutokseen ja vähittäinen ruokavalion muokkaus on saattanut nyt toiveikkaan ihmisen karppauksen hellään huomaan takaisin.

Tässä auttanut myös se, että vihdoin mieskin tajusi kokeilla, kun oli lukenut Sami Hedbergin laihduttaneen treenillä ja ruokavaliolla (totesin olevan varsin karpahtava ruokavalio. Vastahan minä toki olen karppauksen iloista julistanut kymmenisen vuotta tässä :roll: ) Jääkaappimme sisältää nykyään loistavia tuotteita ja erityisesti leipäkaapin tyhjyys entiseen paljouteen verrattuna ilahduttaa.

Toiveikkaana uuden alun kynnyksellä

Pikkupontus

_________________
Pikkupontus


Kuva


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2016-02-01 15:15:25 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi
Avatar

Liittynyt: 2011-12-14 20:09:53
Viestit: 1511
Paikkakunta: Helsinki
Eilen tuli muistutus todellisuudesta.
Olimme häissä, jossa herkut monenmoiset.
Yritimme vältellä liiallisia hiilareita, mutta piti sitä hääkakkua ottaa, ettei morsiuspari loukkaannu ja tulihan siinä vähän maisteltua voileipäkakku ja jotain kaalipiirakkaa, joka oli kylläkin hyvää.
Otimme molempia kakkuja todella kohtuullisesti.
Kyllä koski rintaan vietävästi sitten myöhemmin illalla ja vaimoni valitti mahakipu. Näin se on. Pitäisi uskoa, ettei viljat sovi ainakaan meille.

_________________
Apteekissa on jonoja ilman minuakin.
Luontaistuotekaupoissa ei ole jonoja.


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2016-02-22 16:35:57 
Poissa
sintti
sintti

Liittynyt: 2016-02-12 18:05:54
Viestit: 43
Paikkakunta: pk-seutu
Hei,
olen vyyli ja karppina en ihan niin sintti, kuin liittymisajankohdasta ja viestien määrästä voisi luulla. Tuolta puskista olen vierailijana väijynyt Karppilan elämää vaihtelevan aktiivisesti jo kymmenisen vuotta.

Toisen sanoen, tarinani on se tavallinen: silloin aikoinaan aloittaessani paino putosi rivakasti, ja voin tosi hyvin. Mutta järki ei riittänyt ymmärtämään, miten liukkaasti sinne hiilarimaahan liukuu takaisin. Joten viime kesään mennessä paino oli paukutellut uusiin ennätyslukemiin. Kuten kuvaan kuuluu, väliin mahtuu muutama puolivillainen ryhdistäytymisyritys.

Viime kesänä vyylin päässä kuitenkin niksahti joku, ja sillä tiellä ollaan. BMI oli silloin 47,7. Siitä on nyt tultu alas 23 kg, juuri ja juuri kaksinumeroisten lukujen puolelle. BMI on tietysti vieläkin hurja, mutta sentään jo sairaalloisesta on päästy vaikean puolelle. Olen kuitenkin tosi pätkä, joten matkaa riittää. Olen kyllä tyytyväinen tähänastiseen, sillä paino on pysytellyt kiltisti laskujohteisena, vaikka golden shot on tuhlattu ja viiskymppispäiväkin väijyy horisontissa jo lähivuosina.

Suurin ongelmani laihtumisessa on tietysti pään sisässä. Olen selkeästi sokeririippuvainen, ja sen kurissa pitäminen on suurin haasteeni. Tavoittelen kuitenkin jotain sellaista rennohkoa tyyliä, johon silloin tällöin mahtuu jotain ei-niin-sopivaakin. Ainakaan vielä en pysty ajatuksen enkä varsinkaan käytännön tasolla sokeri-absolutismiin. Poikkeamat eivät kuitenkaan ole viikoittaisia, ehkä kuukausittaisia pikemminkin. Varsinainen nuorallatanssija-karppi siis. Muilta osin tyylini on lähinnä LCHF:ää. Laskemista en harrasta, koska pelkään kehittäväni siitä jonkinlaisen pakkomielteen.

Sain nyt viimein aikaiseksi liittyä, koska tarvitsen kaiken mahdollisen motivaation, ettei liukumäki kutsu taas. Mitä paremmin menee, sitä enemmän alkaa pelottaa. Täältä foorumilta ja itseäni fiksummilta olen tähänkin asti imuroinut hurjasti tietoa, kokemuksia ja tsemppiä, eli kiitos kaikille aktiivisille keskustelijoille!

Ja tulipahan sitten avauduttua kaikkien vuosien edestä.


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2016-02-22 18:26:01 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi
Avatar

Liittynyt: 2011-12-14 20:09:53
Viestit: 1511
Paikkakunta: Helsinki
Aina on hyvä keskustella asiasta, jos siitä saisi vaikka jotain apua.
Luen parhaillaan kirjaa "sokeri ja Rasva" Siinä pohditaan samaa juttua, että miksi toiset ovat enemmän sokeririippuvaisen kuin toiset. Selityksiä oli joitain, mutta totuus taisi olla, että sitä ei yksinkertaisesti tiedetä.
Jotkut ottaa cromia, mutta auttaako sekään, en tiedä.
Monet ovat kehittäneet herkkuja, joita täyttää VHH:n vaatimukset, kuten suklaamuffinssit,

_________________
Apteekissa on jonoja ilman minuakin.
Luontaistuotekaupoissa ei ole jonoja.


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2016-02-23 20:33:06 
Poissa
sintti
sintti

Liittynyt: 2016-02-12 18:05:54
Viestit: 43
Paikkakunta: pk-seutu
Niinpä! Ne syyt kun tietäisi! Tai vielä parempaa tietysti, kun keksittäisiin simppeli poistokeino!

Itse uskon, että erilaisilla riippuvuuksilla ei taida niin paljon olla eroa, ja jos yhdestä pääsee, saattaa hyvinkin olla altis kapsahtamaan toiseen.

Kromia on tullut joskus napsittua, mutta en havainnut sillä oikein mitään vaikutusta suuntaan tai toiseen. Hankin myös pötikän glutamiinijauhetta, jonka kai myös pitäisi auttaa akuutissakin makeanhimossa, mutta se purkki on kyllä nököttänyt hyllyssä avaamattomana jo kuukausia. Pitäisi varmaan edes testata.

Minun tapauksessani kaikki ns. VHH-herkut ja korvikemakeat ovat ihan nounou. Keinomakeat triggeröivät ihan samalla tavalla kuin sokeri, ehkä pahemminkin. Runsasrasvainen karppiruoka on minusta se, joka parhaiten toimii.

Mikään ei ole täydellistä, ja painia saa käydä harva se päivä. Joten koitan vaan pysytellä niskan päällä, erä kerrallaan!


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2016-02-23 21:18:00 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi
Avatar

Liittynyt: 2011-12-14 20:09:53
Viestit: 1511
Paikkakunta: Helsinki
vyyli kirjoitti:
Niinpä! Ne syyt kun tietäisi! Tai vielä parempaa tietysti, kun keksittäisiin simppeli poistokeino!

Itse uskon, että erilaisilla riippuvuuksilla ei taida niin paljon olla eroa, ja jos yhdestä pääsee, saattaa hyvinkin olla altis kapsahtamaan toiseen.

Kromia on tullut joskus napsittua, mutta en havainnut sillä oikein mitään vaikutusta suuntaan tai toiseen. Hankin myös pötikän glutamiinijauhetta, jonka kai myös pitäisi auttaa akuutissakin makeanhimossa, mutta se purkki on kyllä nököttänyt hyllyssä avaamattomana jo kuukausia. Pitäisi varmaan edes testata.

Minun tapauksessani kaikki ns. VHH-herkut ja korvikemakeat ovat ihan nounou. Keinomakeat triggeröivät ihan samalla tavalla kuin sokeri, ehkä pahemminkin. Runsasrasvainen karppiruoka on minusta se, joka parhaiten toimii.

Mikään ei ole täydellistä, ja painia saa käydä harva se päivä. Joten koitan vaan pysytellä niskan päällä, erä kerrallaan!

Vaikeatahan se on. Tässä vaiheessa ei oikein osaa antaa tyhjentäviä neuvojakaan. Ainoastaa voi antaa henkistä tukea, jos se auttaa.

_________________
Apteekissa on jonoja ilman minuakin.
Luontaistuotekaupoissa ei ole jonoja.


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2016-02-26 08:10:00 
Poissa
sintti
sintti

Liittynyt: 2012-11-03 15:02:34
Viestit: 15
Hei vaan kaikki!

Kaikenlaista on tullut kokeiltua, mutta ahmimishäiriö, sokeririippuvuus ja ilmeisesti ADHD (ei diagnoosia, mutta kaikki oireet + suvussa on kyseistä keskittyimishäiriötä ihan diagnosoitu) vaikeuttavat elämää kummasti. Keskittymiskyvyn puute saa jokaisen järjellisen ruokavalioyritelmän kaatumaan jossain kohtaa ihan vaan vahingossa. En saisi syödä sokeria lainkaan, johtaa ahmimiseen, mutta ongelma tulee siinä kohtaa, kun on jotain muuta kiinnostavaa ja ajatus ei kykene havaitsemaan, mitä suu mussuttaa. Voin sanoa, että on todella rasittavaa. Keskittymään käskeminen ei vaan toimi.

Tähän liittyen, onko kellään ideoita mitä muita ADHD-tapauksen keskittymiskykyä auttavia (Laillisia ja reseptiä vaatimattomia! En jaksais hakea diagnoosia, vaatis liikaa keskittymistä se lekuriin meno) aineita kuin kofeiini? Olen jatkuvasti colajuomakoukussa (maha ei siedä makeutusaineita, joten sokerillisia limuja), kahvia kun en voi sietää ja teetä en kykene juomaan kuin aamulla. Kofeiinitabletit laittavat mahan sekaisin ja nukuttavat niin pirusti, että ei paljon auta siinä se keskittymiskyvyn lisääntyminen. Välillä, kun on vaan pakko keskittyä, olen ottanut puolikkaan, mutta siinäkin tulee ilmeisesti kerralla liian suuri annostus, kun rauhoitun ihan flegmaattiseksi.

Suklaata olen käyttänyt jonkun verran, sen avulla saa koottua ajatuksia vähäsen, mutta jotta siitä olisi riittävää hyötyä, sitä pitäisi napostella ihan liikaa, tummassakin suklaassa on kuiten sokeria, ja vaikka voisinkin sitä syödä helposti kilon päivässä, olisi sitten jo 200 grammaa sokeria siinä.


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2016-02-26 09:17:39 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi
Avatar

Liittynyt: 2012-02-23 12:29:49
Viestit: 10345
Paikkakunta: Kouvola
Karppaus käy ylikierroksilla käyville loistavasti.
Sokeri ja siis kaikki hiilarit "ruokkii" ADHD vilkkautta.
Eli sokerilimpparit ja sokerittomat limpparit pois. Kokonaan.
Syömisiin tarkkuutta poistamalla leipä (jauhot), pasta peruna ja riisi. Sokerit ja makeutusaineet.
Näillä eväillä uskon että keskittyminen paramee roimasti!
Kannattaa kokeilla, kun pelittää kannattaa jatkaa.

_________________
Kuva

En se minä ollut ja siksi toiseksi se oli vahinko.


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2016-02-26 09:25:41 
Poissa
sintti
sintti

Liittynyt: 2012-11-03 15:02:34
Viestit: 15
iso isä kirjoitti:
Karppaus käy ylikierroksilla käyville loistavasti.
Sokeri ja siis kaikki hiilarit "ruokkii" ADHD vilkkautta.
Eli sokerilimpparit ja sokerittomat limpparit pois. Kokonaan.
Syömisiin tarkkuutta poistamalla leipä (jauhot), pasta peruna ja riisi. Sokerit ja makeutusaineet.
Näillä eväillä uskon että keskittyminen paramee roimasti!
Kannattaa kokeilla, kun pelittää kannattaa jatkaa.


Kokeiltu on, vaan kun ei riitä vhh-ruoka. Vähän se auttaa, mutta ei riittävästi. Nyt on siis hakusessa jotain, jolla sais vielä vähän enemmän lisää sitä keskittymiskykyä kuin mitä vhh-ruoka antaa. Plus että kun on niin helkutan vaikea pysyä vhh-ruokavaliolla huonon keskittymiskyvyn vuoksi, niin ei se auta, jos siinä ei vaan kykene pysymään.

Tätä on vaikea selittää ihmiselle, joka kykenee keskittymään normaalisti. Tarviisin jotain apua, mutta kun ei oikeen tää keskittymiskyvyttömyyden takia kykene sitä mistään viralliselta taholta hakea. Ensin pitäs soittaa johonkin, että saa ajan johonkin ja sitten pitäs kärsivällisesti odottaa jokunen kuukausi, että saa sen ajan, ja sitten pitäs olla oikeeseen aikaan oikeessa paikassa ja sitten lopulta, kun pääsee perille, pitäs kyetä muistamaan ja keskittymään siihen, miksi on tullut paikan päälle ja vielä osata selittää se jotenkin loogisesti. En halua valittaa, mutta kun rasittaa ja ottaa päähän oma kyvyttömyys, jos ees vähän enemmän olis kykyä keskittyä siihen, mitä tekee, niin kykenis ehkä tarkkailemaan syömisiäänkin? Nyt se ei vaan onnistu. Ei sitten millään eikä ilveellä. Arkikin tuppaa olemaan ihan liian vaikeeta jo.


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2016-03-01 20:18:38 
Poissa
sintti
sintti
Avatar

Liittynyt: 2016-02-24 12:54:23
Viestit: 38
Tulin esittäytymään. Eli olen 88 Thisbe, sintti karppausfoorumilla, normioloissa melkoinen vonkale. Molskis vaan kaikille!

_________________
Kuva


Ylös
   
 Viestin otsikko: .
ViestiLähetetty: 2016-03-02 22:55:12 
Poissa
sintti
sintti

Liittynyt: 2016-03-02 22:32:16
Viestit: 8
.

_________________
Kuva


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2016-03-02 23:36:28 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi
Avatar

Liittynyt: 2012-02-23 12:29:49
Viestit: 10345
Paikkakunta: Kouvola
Viesti poistettu.

_________________
Kuva

En se minä ollut ja siksi toiseksi se oli vahinko.


Ylös
   
 Viestin otsikko: .
ViestiLähetetty: 2016-03-02 23:39:55 
Poissa
sintti
sintti

Liittynyt: 2016-03-02 22:32:16
Viestit: 8
.

_________________
Kuva


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2016-03-08 10:04:07 
Poissa
sintti
sintti
Avatar

Liittynyt: 2011-08-31 13:43:29
Viestit: 27
Hei kaikki!
Täällä myös "paluumuuttaja" karppilaan, joskus vuosia sitten karppaamalla onnistuin pudottamaan 18 kiloa, en kyllä silloin päässyt vielä normaalipainoon. Sittemmin on tullut tehtyä pari naperoa tähän maailmaan ja raskauksista on jäänyt kiloja kannettavaksi eikä ne tunnu tippuvan millään. Tavoitteena olisi päästä vihdoin sinne normaalipainoon, mutta siihen on matkaa taas reilusti. Karppaillut olen nyt helmikuun alusta, ilman mitään mainittavia tuloksia :roll: , vanhat konstit eivät tunnu nyt purevan. Paino ei hievahdakaan ja päätin nyt tulla tänne hakemaan hyviä neuvoja kanssakarpeilta :)

_________________
Kuva


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2016-03-08 11:19:36 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi
Avatar

Liittynyt: 2011-12-14 20:09:53
Viestit: 1511
Paikkakunta: Helsinki
protor kirjoitti:
Hei kaikki!
Täällä myös "paluumuuttaja", joskus vuosia sitten karppaamalla onnistuin pudottamaan 18 kiloa, en kyllä silloin päässyt vielä normaalipainoon. Sittemmin on tullut tehtyä pari naperoa tähän maailmaan ja raskauksista on jäänyt kiloja kannettavaksi eikä ne tunnu tippuvan millään. Tavoitteena olisi päästä vihdoin sinne normaalipainoon, mutta siihen on matkaa taas reilusti. Karppaillut olen nyt helmikuun alusta, ilman mitään mainittavia tuloksia :roll: , vanhat konstit eivät tunnu nyt purevan. Paino ei hievahdakaan ja päätin nyt tulla tänne hakemaan hyviä neuvoja kanssakarpeilta :)

Paluu muutajana olen huomannut, että terveys / paino on menossa hunompaan suntaan muutettuani takaisin Suomeen. Ehkäpä suomalaisessa ruoassa on jotain vikaa?

_________________
Apteekissa on jonoja ilman minuakin.
Luontaistuotekaupoissa ei ole jonoja.


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2016-04-03 13:39:38 
Poissa
täyskarppi
täyskarppi

Liittynyt: 2011-09-28 16:24:31
Viestit: 120
mimma82 kirjoitti:
Elikkä oon 29 vuotias kolmen lapsen äiti ja kipuillut kilojeni kanssa koko ikäni, mutta viimeistään raskaudet toivat minut ihan uusiin mittoihin. Kuitenkin, nyt kun nuorimmainenkin on jo kolme, niin näitä ei kai enää voi kutsua "mammakiloiksi :D " Kiloja siis kolmekymmentä ylimääräistä lähdössä, eli urakkaa riittää.

Tämä karppikokeilu taitaa olla nyt viimeinen oljenkorsi mulle; koska kaikki mahdolliset muut dieetit ja pikakuurit oon kokeillut, ja kilot ovat tulleet aina entistä runsaampina takaisin. Valehtelematta olen viimeisten vuosien aikana laihtunut ja lihonut yli 100 kiloa pv-pisteillä, vlcd-kuurilla, kaalikeittokuurilla... Mikään näistä ei varmasti ole mun juttuni.

Nyt 4 pv karppailua ja olo on tosi hyvä; eilen illalla oli pikku päänsärkyä, mutta meni nukkumalla ohi. Kokeilemani reseptit ovat olleet ihania, ja ilahduin suuresti kun tajusin, että ei mun tarttekaan karppina luopua oikein mistään, mistä tykkään.


Elikkä yllä aiempi esittelyni :-) samat speksit, karppaamallakaan tiputetut kilot eivät sitten pysyneet poissa... Aiemmin täällä kirjoittelinkin ahdistuksesta, ja liiasta "suorittajuudesta" - ja päätyihän kaikki lopulta pahaan burnouttiin ja melkein petipotilaaksi pitkäksi aikaa. Nyt en ole viime vuosina pahemmin laihdutellut, ja lääkitykset ja muut saivat kropan totaalisen sekaisin, ja kiloja kertyi. Aika tavalla oon samoissa lähtölukemissa, kuin 2011 (-900g) =D>

Nyt oon liikunnalla saanut aineenvaihdunnan taas käyntiin ja olo on tomera tän painonpudotuksen suhteen. Tällä hetkellä meen miinus kaloreilla, mutta ne olisi tarkoitus nostaa viimeistään kesäkuussa normaaliin.

_________________
Kuva


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2016-04-04 15:27:40 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi
Avatar

Liittynyt: 2011-12-14 20:09:53
Viestit: 1511
Paikkakunta: Helsinki
Jos lopettaa karppauksen, niin kilot palaavat takaisin siinä mitä tapahtuu muissakin dieteissä. Karppaus on elämän tapa, ei ajallinen dietti.
On tärkeäta seurata, mitä syö
Hyvä rasvan suhde proteeniin;
Pituus miinus sata on sopiva proteiinin määri. Rasvaa keskimäärin kolme kertaa proteiini ja hiilihydraatteja 0,8 kertaa.

_________________
Apteekissa on jonoja ilman minuakin.
Luontaistuotekaupoissa ei ole jonoja.


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2016-04-11 17:22:27 
Poissa
sintti
sintti
Avatar

Liittynyt: 2011-06-03 14:47:14
Viestit: 32
Näitä teidän tarinoita lueskelin ja kovin tutuilta ne tuntuvat. Joskos sitten esittäytyisin itsekin, kun kerran kurkkailen teidän juttuja.
Vanha karppi siis minäkin . Vuonna 2011 pudotin karppaamalla n. 12-13kg ja olisi vielä ollut jonkiverran matkaa tavoitteeseeni , mutta painonlasku pysähtyi ja sitä myöten myös motivaatio. Olen jo eläkkeellä ja monen lapsen mummo , enkä aseta tavoitteitani nuorten malliin, mutta kovasti toivoisin pääseväni vielä olotilaan , jossa BMI oli alle 30. Se sitten riittäisi.
Matkaa sinne olis nyt 16-17 kg . Saas nähdä kuinka käy !
Karppaaminen sopii minulle ihan hyvin, kun en tuosta sokerista ja leivästä paljon perusta . Muuten kyllä rakastan hyvää ruokaa, viiniä ja matkustelua. Matkat ovat olleet aika kompastuskohtia, mutta kyllä niistäkin varmaan selviää kun on tarkkana.
Liikkua yritän päivittäin ja siitä tuntuu olevan henkisesti apua, mutta en kyllä ole paljon huomannut, että se varsinaisesti painoa laskisi.
Tämä karppaus on sellainen juttu, että sillä en kovasti viitsi noita sukulaisia ja tuttuja rasittaa ja siksi olisikin mukavaa jutella tästä aiheesta täällä. :)


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2016-04-11 18:29:05 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi
Avatar

Liittynyt: 2011-12-14 20:09:53
Viestit: 1511
Paikkakunta: Helsinki
Minä tein ruokaremontin 2010 lokakuussa. Myös minulla pysähtyi painonpudotus pidemmäksi aikaan. Onneksi pysyi kuitenkin paikalla, ettei paino alkanut pahemmin nousemaan.
Nykyisin paino on taas laskusuunnassa, mutta hitaasti. Olen pyrkinyt lisäämään rasvan käyttöä, joka on auttanut painonpudotuksessa. Liika proteiini voi olla myös syynä, ettei paino enään laske.
Sopiva proteiinin määrä on 100 miinus pituus. Rasvaa pitäisi olla reilut kolminkertainen määrä proteiinista ja rasvaa 0,8 kertaa.

_________________
Apteekissa on jonoja ilman minuakin.
Luontaistuotekaupoissa ei ole jonoja.


Ylös
   
Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju  Vastaa viestiin  [ 1184 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen 154 55 56 57 5860 Seuraava

Kaikki ajat ovat UTC+02:00


Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 7 vierailijaa


Et voi kirjoittaa uusia viestejä
Et voi vastata viestiketjuihin
Et voi muokata omia viestejäsi
Et voi poistaa omia viestejäsi
Et voi lähettää liitetiedostoja

Etsi tätä:
Hyppää:  
Keskustelufoorumin ohjelmisto phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Käännös: phpBB Suomi (lurttinen, harritapio, Pettis)